نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ساعت

0

لوکس ترین برندهای ساعت

ساعت

مقاله لوکس ترین برندهای ساعت با تصاویر با کیفیت


برند های لوکس ساعت مچی نه تنها جنبه کاربردی دارند، بلکه منعکس کننده سبک و شخصیت شما نیز هستند. شما از طریق اکسسوری ها می توانید به شخصیت و سبک لباس پوشیدن دیگران پی ببرید. بنابراین با شناخت لوکس ترین برندهای ساعت مچی که در اینجا به شما معرفی می کنیم، می توانید در انتخاب برندهای ساعت لاکچری بهتر عمل کنید.

در ادامه به معرفی لوکس ترین برندهای ساعت با تصاویر جذاب می پردازیم... با لاگین برندز همراه باشید:

1- برند ساعت Patek Philippe

ساعت Patek Philippe
کمپانی ساخت ساعت پتک فیلیپ یکی از برجسته ترین شرکت های ساعت سازی جهان در زمینه تولید ساعت مچی با جلوه ی  اشرافی است. این کمپانی به دلیل تولید ساعت های بسیار گران بها و با کیفیت بی نظیر شهرت دارد. از این جهت در طول سالیان زیاد فعالیت این کمپانی تا کنون محصولات این شرکت مورد توجه ویژه کلکسیونرها بوده همچنین در نظر مردم پتک فیلیپ بسیار دوست داشتی و جذاب است.
ساعت های اتوماتیک تولیدی این کمپانی جزء پیچیده ترین ساعت های جهان می باشند, که از نظر ظرافت و زیبایی در دنیا رقبای زیادی ندارد, البته تمام قطعات موتور و بدنه ساعت پتک فیلیپ را نیز خود این کمپانی تولید می کند.

تاسیس کمپانی ساخت ساعت پتک فیلیپ آنتونی پتک طراح ساعت لهستانی بود که در سال 1839 از کشور خود به سوئیس و شهر ژنو مهاجرت کرد و با همکاری دستیار لهستانی خود فرانچس زاپک شروع به فعالیت در زمینه ساخت ساعت نمود. آنها در سال 1844 از یک دیگر جدا شدند و در سال 1845 به گروه ساعت سازی فرانسوی آدرین فیلیپ ملحق شد که نتیجه این همکاری تاسیس کمپانی پتک فیلیپ در سال 1851 بود. امتیاز این کمپانی در سال 1932 به چالز استر و چالز ژان فروخته شد و تا به امروز این شرکت تحت مالکیت این خانواده قرار دارد.

ساعت Patek Philippe
ساعت Patek Philippe
ساعت Patek Philippe
ساعت Patek Philippe
2- برند ساعت Audemars Piguet

ساعت Audemars Piguet
Audemars Piguet یک ساعت ساز خاص در بین برندهای سوئیس میباشد : مالکیت مستمر این شرکت در سال 1875 در شهر لی براسوس تاسیس شد ، جزء تنها برند ساعت لوکس است که برای شرکت های بزرگ بفروش نمیرسد.

مالکین این شرکت هنوز خانواده های جولیس اودیمارس و ادوارد پیگت میباشند، که موسسین اصلی آن نیز به شمار میروند. بدون داشتن متخصصان حرفه ای در یک مرکز تخصصی، این تقریبا غیر ممکن است تا بتوان جزئیات دقیق مربوط به تمام ساعت ها را در بیاوریم . با این حال ، شایعه های زیادی وجود دارد که کارتیه و بولگاری ساعت های شرکت  آودیمارس پیگت را خریداری کرده و سپس با تغییر نام برند آن را بنام خودشان فروخته اند .

ساعت Audemars Piguet
ساعت Audemars Piguet
ساعت Audemars Piguet
ساعت Audemars Piguet
3- برند ساعت لوکس Vacheron Constantin

ساعت Vacheron Constantin
کمپانی ساخت ساعت واشرون کنستانتین در سال 1755 میلادی توسط آقای ژان مارک واشرون (یک ساعت ساز) به صورت مستقل در ژنو سوئیس تاسیس شد. در سال 1770، شرکت او اولین پیشرفت را ایجاد، و نه سال بعد او و شرکتش موفق به تولید اولین ساعت صفحه عقربه ای موتوری شد.

پسر ژان مارک واشرون، آبراهام، در سال 1785 مدیریت این بیزینس خانوادگی را بر عهده گرفت. در طول این دوره، شرکت دوره انقلاب صنعتی فرانسه (1789-1799) را پشت سر گذاشت. پس از آن، در سال 1810، ژاک بارثلمی واچرون، نوه بنیانگذار شرکت، رئیس این شرکت شد. او اولین نفری بود که آغاز کننده ی صادرات محصولات این شرکت به کشورهای فرانسه و ایتالیا شد. بعد ها، ژاک بارثلمی متوجه شد که به تنهایی قادر به مدیریت کسب و کار خود نیست و به منظور سفر به خارج از کشور و فروش محصولات این شرکت نیاز به یک شریک تجاری دارد. در نتیجه، در سال 1819 فرانسوا کنستانتین به واشرون ملحق شد.

ساعت Vacheron Constantin
ساعت Vacheron Constantin
ساعت Vacheron Constantin
ساعت Vacheron Constantin
4- برند ساعت لوکس A. Lange & Söhne

ساعت A. Lange & Söhne
ساعت های ا لانگ اند سون با ساعت های معروف سوییسی تفاوت و درشش و تلالوی خاص آلمانی خود را دارد. طراحی ساعت های برند ا لانگ ویژگی های شاخص خود را دارد آن را از دیگر برند ها متمایز می کند از جمله خطوط صاف و نامتقارن.

بسیاری از ساعت بازها اعتقاد دارند که برند های پاتک فیلیپ، واشرون کنستانتین و ادمار پیگه مثله مقدس برندهای ساعت ساز را تشکیل می دهند، اما مطمئنا بسیاری دیگر از ساعت ساز ها هم هستند که برند آلمانی Sohne &  A. Lange را فراتر از این مساله می دانند، چرا که پیشینه و سابقه آن و همچنین کیفیت محصولاتش مستحق جایگاه بسیار والا تر هستند.

در سال 1845 مردی بنام فردیناند ادولف لانگ یک کارگاه ساعت سازی جدید را در شهر کوچک گلاشوت، واقع در شرق ایالت ساکسونی آلمان تاسیس کرد. فردیناند لانگ وسواس بسیاری در ساخت ساعت های بی نقص داشت و توانست خیلی زود از این بابت شهرت بالایی کسب کند. او پسرانش را به نام های ریچارد و امیل وارد کارگاه خود کرد و آنها توانستند به زودی تبدیل به ساعت سازانی خلاق شوند. آنها بعد از پدرشان کارگاه را گسترش دادند تا اینکه در سال 1939 چنان به سطحی از مهارت و دقت رسیدند که مکانیسم ساعت 1A را طراحی و ساختند. از همین رو دولت هیتلر آنها را مامور کرد که ساعت مخصوص هوانوردان نیروی هوایی آلمان را بسازند؛ همان طور که کمپانی های آمریکایی Waltham و Elgin برای نیروهای مسلح ایالات متحده ساعت می ساختند.

ساعت A.-Lange and Söhne
ساعت A.-Lange and Söhne
ساعت A.-Lange and Söhne
ساعت A.-Lange and Söhne
5- برند ساعت Jaeger LeCoultre

ساعت Jaeger LeCoultre
برند ژاگر لیکولتره یا جگر لیکولترا Jaeger Lecoultre در نیمه ی اول قرن ۱۹میلادی در شهر لوسانتیه سوئیس متولد شد که تقریبا از با آغاز قرن ۲۱ میلادی در زیر گروه ساعتهای لوکس سوئیسی ریچمونت قرار گرفته است.

این برند سوئیسی که افتخار اختراع کوچکترین ساعت مچی را دارد ؛ یک ساعت با شماره مدل ۸۰۱۵ برای مشتریان خود فراهم نموده است.
موتور کرنوگراف آن که ساخت شرکت میونای ژاپن است، سه موتوره است.

ترکیب صفحه سفید رنگ این ساعت که در خود قطعات هرم مانند طلایی را جای داده است با قاب رزگلد تمام استیل خود که مقاوم نسبت به ضربه می باشد؛ در زیر یک شیشه معدنی ضد ضربه و ضد خش و نیز بند چرمی مشکی رنگ و ضد حساسیت باعث شده تا یک ساعت بند چرمی لوکس و کلاسیک تولید گردد تا مانند الماسی درخشان بر روی دستان شما خودنمایی کند.

ساعت Jaeger LeCoultre
ساعت Jaeger LeCoultre
ساعت Jaeger LeCoultre
ساعت Jaeger LeCoultre
6- برند ساعت Rolex

ساعت Rolex
رولکس (Rolex SA) یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است. ساعت‌های رولکس از اعتبار و شهرت زیادی نزد مردم جهان برخوردارند. رولکس با فاصله‌ای زیاد نسبت به دیگر شرکت‌ها، بزرگ‌ترین برند ساعت‌های تک لوکس به‌شمار می‌رود. میزان تولید این شرکت در حدود ۲٬۰۰۰ ساعت در روز و درآمد آن در حدود ۳ میلیارد دلار در سال (۲۰۰۳) است. در رتبه‌بندی قدرتمندترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۲ که توسط فوربس انجام شده، کمپانی رولکس در رتبه ۵۷ قرار دارد.

ساعت Rolex
ساعت Rolex
ساعت Rolex
ساعت Rolex
7- برند ساعت Breguet & Fils

ساعت Breguet & Fils
برگه Breguet کارخانه ساخت ساعت‌ لوکس است که  در سال ۱۷۷۵ توسط آبراهام لوییز برگه تاسیس شده است. آبراهام فرانسوی در نوشاتل متولد شد, در جوانی وی به مدت 10 سال و قبل از شروع بیزینس خود زیر نظر فردیناند برتهوود و ژان آنتوان لپین در فرانسه آموزش لازم را دید.

پس از معرفی او به دربار ملکه ماری آنتوانت مجذوب ساعت اتوماتیک برگه شد و لویی شانزدهم تعدادی از ساعت های او را خرید که این یک شروع خوب برای وی محسوب می شد.
در سال 1783 یک سرمایه دار سوئدی به نام اکسل فون فرسن که دوست ملکه و عاشق او بود به برگه سفارش یک ساعت که شامل تمامی تکنولوژی های ساخت ساعت (شاهکار بریژیت) در آن زمان می شد را به منظور هدیه به ملکه داد.

ساعت Breguet & Fils
ساعت Breguet & Fils
ساعت Breguet & Fils
ساعت Breguet & Fils
8- برند ساعت Girard Perregaux

ساعت Girard Perregaux
Girard-Perregaux یکی از شرکت های برجسته ی ساعت لوکس در جهان میباشد . این شرکت در سال 1856 تاسیس شده که حاصل ادغام دو شرکت کوچکتر سویسی میباشد ، Girard-Perregaux بخاطر تولیدات استثنایی اش در زمینه ساعت های مکانیکی مردانه اش شهرت خوبی دارد.
افراد زیادی ساعت های این برند را کمی متفاوت تر از بقیه ی برندهای سویسی می دانند، چون  تعداد محدودی از محصولات این شرکت را امروزه میتوان در اکثر فروشگاه ها دید .
Girard-Perregaux Vintage 1945 محصول سال 1945 این شرکت می باشد که مشهورترین پیشنهاد آنها نیز و یک ساعت مچی خیره کننده می باشد. این ساعت چهار مدل دارد ، اما در تمام مدل ها طراحی صفحه ساعت بشکل مربع و مکانیزم صفحه ی ساعت آنالوگ می باشد .

ساعت Girard Perregaux
ساعت Girard Perregaux
ساعت Girard Perregaux
ساعت Girard Perregaux
9- برند ساعت Blancpain

ساعت Blancpain
ساعت Blancpain Fifty Fathoms ساعت غواصی اُرجینال است. بلنکپین با ارائه ساعت Fifty Fathoms chronograph قصد دارد تا برای نیروهای حفاظت دریایی حمایت مالی ۲۷۵۰۰۰ دلاری جمع کند. البته این دومین بار است که این تولید کننده ساعتی در نسخ محدود تولید می کند. اما این ساعت از مدل قبلی خود بسیار فراتر رفته است.
ساعت قبلی به Blancpain این امکان را داد تا بتواند ساعت سرامیکی خود را وارد بازار کند و فروش آن را تجربه کند. این اولین تجربه آنها بود که سرامیکی طوسی مات را برای قاب ساعت استفاده کنند. موتور این ساعت کالیبر F385 بوده که موتوری اتوماتیک با کورنوگراف معکوس است. قدرت ذخیره انرژِی آن ۵۰ ساعت است. قلب ساعت با فرکانس ۵ هرتزی می زند. هنوز هم کورنوگراف این ساعت تکنولوژی پیشرفته ای دارد و برای این ساعت عالی می باشد.

ساعت Blancpain
ساعت Blancpain
ساعت Blancpain
ساعت Blancpain
10- برند ساعت Cartier

ساعت Cartier
کمپانی  کارتیه که در اواسط قرن نوزدهم (1840) تاسیس شد در ابتدا به تولید جواهرات دست ساز و گرانقیمت می پرداخت اما بعدها به ارائه محصولاتی دیگری مانند کیف ، عطر و ساعت نیز روی آورد. این برند به سرعت مشهور و محبوب شد و مورد تحسین شخصیت های نامداری مانند شاهزاده ماتیلد ، برادرزاده ناپلئون بناپارت ، امپراطور فرانسه قرار گرفت.
یكی از نخستین سفارش‌های مهم شركت کارتیه مربوط به شاه ادوارد هفتم  است که سفارش ساخت 27 مدل تاج پادشاهی را به کارتیه سفارش داد و در پی این معامله نشان تضمینی سلطنتی را در سال 1907 به این شركت اعطا نمود. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات خود چندین نشان رسمی سلطنتی از پادشاه اسپانیا، پرتغال ، تزار روس ، صربستان ، پادشاهی بلژیک و نشان ویژه سلطنتی فواد ، پادشاه مصر است.

ساعت Cartier
ساعت Cartier
ساعت Cartier
ساعت Cartier


برندهای ساعت مقالات ساعت این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام

نظر شما در مورد لوکس ترین برندهای ساعت


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


گالری آرپا
0

گالری آرپا

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1396/09/01
بازدید بازدید: 8923

مطالب مرتبط با ساعت

ساعت جاکوب اند کو مدل بوگاتی شیرون
0

ساعت جاکوب اند کو مدل بوگاتی شیرون

معرفی ساعت لاکچری ژاکت دروز
0

معرفی ساعت لاکچری ژاکت دروز

ساعت لاکچری هوبلو Rainbow
0

ساعت لاکچری هوبلو Rainbow

ساعت هوشمند لویی ویتون
0

ساعت هوشمند لویی ویتون

معرفی ساعت مچی بلنک پین
0

معرفی ساعت مچی بلنک پین

5 ساعت لاکچری دنیا با تولید محدود
0

5 ساعت لاکچری دنیا با تولید محدود

ساعت مچی لامبورگینی
0

ساعت مچی لامبورگینی

ساعت مچی فرانک مولر
0

ساعت مچی فرانک مولر

اپل واچ
0

اپل واچ

اولیسه ناردین کمپانی به نام ساعت سازی
0

اولیسه ناردین کمپانی به نام ساعت سازی

ساعت کاندینو فراتر از زمان
0

ساعت کاندینو فراتر از زمان

کمپانی ساعت مچی لومینور پنرای
0

کمپانی ساعت مچی لومینور پنرای

ساعت کاسیو جی شاک برای ورزشکاران
0

ساعت کاسیو جی شاک برای ورزشکاران

ساعت سویسی الفکس
0

ساعت سویسی الفکس

همیلتون سازندهٔ ساعت‌های لوکس سوئیسی
0

همیلتون سازندهٔ ساعت‌های لوکس سوئیسی

شوپارد کمپانی سازنده‎ ساعت و جواهرات لوکس
0

شوپارد کمپانی سازنده‎ ساعت و جواهرات لوکس

ساعت مچی کنت کول
0

ساعت مچی کنت کول

ساعت مچی ادوکس
0

ساعت مچی ادوکس

ساعت‌های لوکس بریژیت
0

ساعت‌های لوکس بریژیت

ساعت مچی فورتیس
0

ساعت مچی فورتیس

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS