نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

لوکس ترین هتل های مسکو

آموزش پرایس اکشن در فارکس
× حذف تبلیغات
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
هتل های مسکو

مقاله لوکس ترین هتل های مسکو با تصاویر با کیفیت


مسکو مانند هر شهر بزرگ دیگری در دنیا دارای هتل های متعدد و لوکس می باشد که هتل های مسکو از 2 ستاره تا 5 ستاره رتبه بندی شده اند، در سال 2010  267 هتل در مسکو وجود داشت اما به دلیل استقبال بی نظیر گردشگران از این شهر، در چند سال اخیر مسکو تعداد هتل های خود را از 267 هتل به 535 هتل افزایش داده است و همچنین چندین هتل زنجیره ای بزرگ از جمله هتل شرایتون، هتل ماریوت و هتلرادیسون در مسکو حضور دارند.

زمانی که مسکو یکی از گران ترین شهرهای جهان بود، اقامت در هتل های مسکو بسیار مقرون به صرفه بود و مسافران با اشتیاق به گذشته به این کلان شهر باستانی سفر می کردند، این شهر با بیش از صد موزه که همه چیز را از مصنوعات مشهور جهانی و جذاب را در خود جای داده است، علاقه مندان به تاریخ اغلب غرق نمایشگاه های هیجان انگیز این شهر می شوند.

قیمت هتل های لوکس مسکو


قیمت رزرو هتل در مسکو و دریافت واچر بسیار شناور می باشد به دلیل این که قیمت اقامت یک شب در یک هتل به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله: ستاره هایی که یک هتل بر دوش دارد مهمترین معیاری است که قیمت هتل را تعیین می کند، نوع اتاق های یک هتل یکی دیگر از عوامل مهم تعیین کننده قیمت یک شب اقامت در هتل می باشد و همچنین یکی از مواردی که به شدت روی قیمت تاثیر گذار است تاریخ اقامت در هتل های مسکو می باشد شاید جالب باشد بدانید که اکثرا تاریخ هایی قبل و بعد از تعطیلات و همچنین روزهای تعطیل با افزایش قیمت چندین برابری رو به رو می شود.

گستره اقامت در هتل های موجود در مسکو بسیار زیاد است، از هتل های فوق العاده مجلل 5 ستاره تا ابتدایی ترین هتل های دوران شوروی، یافتن هتل مناسب می تواند برای کسانی که مسکو را به خوبی نمی شناسند یک چالش واقعی باشد و به همین دلیل با شبکه اینترنتی برندها همراه باشید تا با برترین هتل های مسکو آشنا شوید:

هتل لوت مسکو (Lotte Hotel)


هتل مجلل لوت مسکو، واقع در بلوار نوینسکی در قلب مسکو می باشد که دارای 300 اتاق و سوئیت بزرگ می باشد و همچنین بزرگترین سوئیت سلطنتی روسیه را به مهمانان ارائه می دهد. Lotte همچنین دارای دو رستوران عالی با نام رستوران OVO غذاهای معاصر ایتالیایی و رستوران MEGUmi غذاهای مدرن و پیشرفته ژاپنی می باشد و همچنین دارای تالار عروسی و برگذاری ایونت ها می باشد، این هتل دارای امکاناتی از جمله سالن اجرایی نوآورانه، سه طبقه پارکینگ زیرزمینی، و یک باشگاه بدنسازی و یک استخر پیشرفته می باشد.

هتل لوت مسکو

لابی هتل لوت مسکو

اتاق هتل لوت مسکو

هتل آرارات پارک حیات مسکو (Ararat Park Hyatt Hotel)


هتل آرارات پارک مسکو یک هتل پنج ستاره در مرکز مسکو است که در سال 2002 با نام آرارات پارک حیات مسکو توسط مراد سرکیسیان، تاجر روسی ارمنی ساخته شد و امروزه متعلق به برادرش سامول سرکیسیان است که از سال 2003 تا 2007 فرماندار استان وایوتس دزور ارمنستان بوده است که از سال 2007 تا 2012 از حزب جمهوری خواه ارمنستان عضو مجلس ملی ارمنستان بود، سرکیسیان از صمت مدیریت هتل به دلیل تحریم‌ها پس از حمله روسیه به اوکراین در سال 2022 برکناری کرد، این هتل در محل یک رستوران ارمنی مربوط به دوره شوروی ساخته شده است و ساختمان مدرن این هتل شامل عناصر معماری ارمنی می باشد.

هتل آرارات پارک حیات مسکو

لابی هتل آرارات پارک حیات مسکو

اتاق هتل آرارات پارک حیات مسکو

هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو (Swissotel Krasnye Holmy Hotel)


ایده پروژه هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو در سال 1995 آغاز شد، زمانی که OAO Moskva Krasnye Holmy برای توسعه یک مجتمع تجاری به نام "Riverside Towers" تاسیس شد، که در انتهای شرقی جزیره بی نام در Zamoskvorechye واقع شده است. سهامدار این شرکت سهامی هلدینگ انکا می باشد، ساخت هتل توسط معماران روسی TTA و با مشارکت شرکت معمار بین المللی Woods Bagot طراحی شده است.

برای طراحی داخلی هتل شرکت طراحی داخلی BBG-BBGM انتخاب شد، که پس از افتتاح در سال 2005، Swissôtel Krasnye Holmy Moscow به عنوان "بهترین هتل" توسط مجله اقامتگاه هاستیتالیتی انتخاب شد.

هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو

لابی هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو

اتاق هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو

هتل ریتز کارلتون مسکو (Ritz Carlton Hotel)


هتل ریتز کارلتون مسکو توسط گروه توسعه املاک قزاقستان Capital Partners توسعه یافت و توسط شرکت Merrill Lynch Capital Markets Bank و Aareal Bank تامین مالی شد، این هتل توسط آندری میرسون طراحی و بین سال های 2005 تا 2007 در محل تخریب شده هتل Intourist ساخته شد و در نهایت در 1 ژوئیه 2007 افتتاح شد، این هتل در سال 2011 به مبلغ 600 میلیون دلار به ورنی کپیتال، یک شرکت سهام خصوصی قزاقستانی فروخته شد که سرمایه گذار اصلی آن، بولات اوتموراتوف، میلیاردر قزاق است و در همان سال، CNN گزارش داد که سوئیت ریتز-کارلتون این هتل یکی از 15 اتاق گران قیمت هتل در جهان است.

هتل ریتز کارلتون مسکو

لابی هتل ریتز کارلتون مسکو

اتاق هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل کمپنسکی مسکو (Kempinski Hotel)


هتل پنج ستاره Baltschug Kempinski مسکو که به تازگی بازسازی شده است، چشم اندازهای دیدنی از کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل را ارائه می دهد، این هتل روبروی رودخانه مسکو واقع شده است و در نزدیکی مناظر و جاذبه های برتر مسکو قرار دارد، قدمت این ساختمان به سال 1898 برمی‌گردد و دارای دکوراسیون معاصر و امکانات به روز است.

این هتل دارای 227 اتاق زیبا و 36 سوئیت با طراحی منحصر به فرد می باشد، هتل Baltschug Kempinski مسکو دارای رستوران The Baltschug Grill، و همچنین کافه شیک کرانزلر، بار لابی لانج، مرکز زیبایی Baltschug و یک باشگاه سلامت است، خدمات بی عیب و نقص و راحتی کامل، هتل Baltschug Kempinski را به یک هتل مشهور تبدیل کرده است.

هتل کمپنسکی مسکو

لابی هتل کمپنسکی مسکو

اتاق هتل کمپنسکی مسکو

هتل اینترکانتیننتال مسکو (InterContinental Hotel)


این هتل مجلل در ساختمانی مدرن و باشکوه، روبروی موزه مرکزی ایالتی تاریخ معاصر روسیه قرار دارد که تا نزدیکترین ایستگاه مترو 3 دقیقه پیاده روی نیاز دارد، اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل با دکور گرم دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون LED، و مینی‌ بار هستند، برخی از اتاق‌ها تراس خصوصی دارند، در حالی که سوئیت‌ها قسمت نشیمن جداگانه دارند. اتاق‌های ارتقا یافته دسترسی به سالن کلوپ با صبحانه رایگان، چای بعد از ظهر، و سرویس کوکتل عصرانه دارند.

هتل اینترکانتیننتال مسکو

لابی هتل اینترکانتیننتال مسکو

اتاق هتل اینترکانتیننتال مسکو

هتل ماریوت رویال آئورورا مسکو (Marriott Royal Aurora Hotel)


هتل ماریوت رویال آرورا مسکو یک هتل 5 ستاره در مرکز شهر مسکو است، این هتل دارای اقامتگاه‌های لوکس با خدمات پیشخدمت، استخر آب گرم، غذاخوری‌های خوب، سالن برگذاری ایونت و موقعیتی بی نظیر در نزدیکی میدان سرخ است، در هتل ماریوت رویال آرورا مسکو تجربه یک هتل 5 ستاره را در قلب پایتخت مشهور روسیه ترجبه می کنید. هتل مجلل ماریوت که توسط جاذبه های نمادین احاطه شده است، مهمان نوازی سطح بالایی را در مرکز یک مقصد سفر افسانه ای ارائه می دهد. اقامتگاه‌های شیک دارای فناوری‌های پیشرفته، رختخواب‌های ممتایز، مینی‌ بار، Wi-Fi رایگان هتل می باشند.

هتل مجلل ماریوت رویال دارای موقعیت مکانی نزدیک به برخی از جاذبه های برتر روسیه، از جمله کرملین و تئاتر مشهور بولشوی است، و میزبانی جلسات بی عیب و نقص و تعاملات خصوصی در مکان های رویدادهای لوکس پیچیده و انعطاف پذیر می باشد.

هتل ماریوت رویال آئورورا مسکو

لابی هتل ماریوت رویال آئورورا مسکو

اتاق هتل ماریوت رویال آئورورا مسکو

هتل شرایتون پالاس مسکو (Sheraton Palace Hotel)


هتل شرایتون پالاس در میان معروف ترین هتل های پنج ستاره مسکو نیست و نمی تواند به موقعیت های عالی در مرکز شهر برخی از رقبای خود ببالد. با این حال، از نظر کیفیت خدمات ارائه شده توسط مهمانان بسیار رتبه بندی شده است و در واقع برای دسترسی سریع به مرکز شهر و فرودگاه بین المللی شرمتیوو در موقعیت مطلوبی قرار دارد. همچنین این هتل پس بازسازی به طور کامل خود را با آخرین استانداردهای لوکس بین المللی مطابقت می دهد.

هتل شرایتون پالاس که در سال 1993 ساخته شده است دارای 204 اتاق و سوئیت مهمان با طراحی منحصر به فرد می باشد که امکانات ویژه ای هم برای مهمانان معلول در نظر گرفته اند، اتاق های طبقه باشگاهی هتل کاملا مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی است. همانطور که از یک هتل شرایتون در هر جای دیگر جهان انتظار دارید، شرایتون پالاس مجموعه ای چشمگیر از غذاهای لذیذ بین المللی و غذاهای روسی را در رستوران های خود ارائه می دهد و همچنین دارای مکان های مدرن درجه یک برای رویدادهای تجاری و ضیافت می باشد.

هتل شرایتون پالاس مسکو

لابی هتل شرایتون پالاس مسکو

اتاق هتل شرایتون پالاس مسکو

هتل رادیسون رویا مسکو (Radisson Royal Hotel)


هتل رادیسون رویال، یک هتل زیبا در یکی از دیدنی ترین مکان‌های مسکو قرار دارد، که ترکیبی از تجملات مجلل معاصر با معماری یادبود نفس‌گیر شوروی است و آن را به یکی از بهترین هتل‌ها برای مهمانانی تبدیل کرده که می‌خواهند تجربه ای منحصر به فرد در مسکو داشته باشند.

هتل رادیسون رویال که در سال 2010 در مکانی که قبلاً هتل اوکراینا بود ساخته شده است، این هتل دارای 497 اتاق مهمان و آپارتمان مجلل است که آن را به یکی از بزرگترین هتل های 5 ستاره مسکو تبدیل کرده است و همچنین یکی از مجلل ترین هتل های مسکو می باشد که دارای امکاناتی از جمله یک مرکز آبگرم و سلامتی دلپذیر با استخر سرپوشیده، امکانات جلسات گسترده و شیک، و ناوگانی از قایق های تفریحی سفارشی برای سفرهای دریایی و رویدادهای مسکو می باشد، رستوران های داخلی هتل شامل کلاب Tatler توسط مشهورترین رستوران مسکو اداره می شود و رستوران ایتالیایی Buono است که مناظر فوق العاده ای از طبقه بالای رادیسون رویال دارد. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به مجموعه‌ای غنی از هنر روسی قرن بیستم و نمای تماشایی مسکو در لابی اشاره کرد.

موقعیت هتل رادیسون رویال، در ساحل غربی رودخانه مسکو می باشد، این هتل برای گشت و گذار بسیار مناسب است و همچنین در یکی از مناطق تجاری و اداری اصلی مسکو، در کنار کاخ سفید - خانه دولت فدراسیون روسیه - و نزدیک به مرکز تجارت جهانی و مرکز اکسپوسنتر واقع شده است.

هتل رادیسون رویا مسکو

لابی هتل رادیسون رویا مسکو

اتاق هتل رادیسون رویا مسکو

هتل بارویخا مسکو (Barvikha Hotel)


هتل و اسپا بارویخا در سال 2008 افتتاح شد و بلافاصله به عضویت گروه معتبر هتل های پیشرو جهان درآمد و در فوریه 2018، Barvikha Hotel & Spa ممیزی مستقل منظم را برای تأیید کیفیت خدمات مطابق با استانداردهای هتل های پیشرو جهان گذرانده و بالاترین رتبه را در بین هتل های عضو هتل های پیشرو روسیه دریافت کرده است. این شرکت سیستمی برای ارزیابی خدمات و کیفیت زندگی در یک هتل با بیش از 800 پارامتر مختلف ایجاد کرده است.

این هتل دارای اتاق‌های بزرگ، لابی راحت با شومینه و بار، رستوران غذا، مرکز آبگرم عالی، سالن ضیافت و اتاق‌های کنفرانس با دسترسی به تراس و حیاط با فضای نشستن در فضای باز است. معمار افسانه ای آنتونیو سیتریو طراح کل این هتل می باشد، فضای داخلی زیبای مینیمالیستی هتل که در نور طبیعی پخته شده است، مملو از رنگ های زمینی دلپذیر است و با چوب ظریف و سنگ طبیعی تزئین شده است.

هتل بارویخا مسکو

لابی هتل بارویخا مسکو

اتاق هتل بارویخا مسکو

هتل هالیدی مسکو (Holiday Hotel)


هتل هالیدی مسکو در منطقه مسکونی سرسبز مسکو واقع شده است که با 10 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو Polezhaevskaya می توانید در هتل اقامت داشته باشید، این هتل دارای وای فای رایگان، اتاق های بزرگ و مدرن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای می باشد و همچنین اکثر اتاق های هتل هالیدی وان و حمام دارند.

در رستوران Evropeysky هتل هالیدی می توانید از غذاهای سنتی اروپایی لذت ببرید، از هتل با مترو 20 دقیقه طول می کشد تا به مرکز مسکو برسید، جایی که کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد، و خمچنین در طول نمایشگاه های تجاری بین المللی، هتل در صورت درخواست خدمات شاتل رایگان به مرکز نمایشگاه مسکو در 5 کیلومتری و Crocus Expo در 10 کیلومتری ارائه می دهد، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 30 دقیقه با ماشین تا هتل هالیدی مسکو فاصله دارد و پارکینگ رایگان هم در محل فراهم می باشد.

هتل هالیدی مسکو

لابی هتل هالیدی مسکو

اتاق هتل هالیدی مسکو

هتل سنت رجیس مسکو (St Regis Hotel)


هتل سنت رجیس مسکو تنها چند قدم دورتر از میدان سرخ، تئاتر بولشوی و کلیسای جامع سنت باسیل می باشد، یکی از مهمترین ویژگی های این هتل دسترسی بی نظیر به بناهای تاریخی و فروشگاه های منحصر به فرد پایتخت روسیه می باشد، این هتل دارای اسپا و استخر سرپوشیده می باشد، در حالی که تالار پشت بام این چشم‌اندازهای پانورامایی از کرملین و مرکز شهر درخشان را نوید می‌دهد.

هتل سنت رجیس مسکو

لابی هتل سنت رجیس مسکو

اتاق هتل سنت رجیس مسکو

هتل کاسموس مسکو (Cosmos Hotel)


این کاسموس در مجاورت مرکز نمایشگاهی All-Russia واقع شده است، این هتل دارای اسپا با استخر شنا، ماساژ درمانی و سالن بدنسازی می باشد و همچنین ایستگاه مترو VDNKh حدود 400 متر با هتل فاصله دارد، اتاق های رنگارنگ هتل کاسموس دارای وای فای، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و یخچال هستند. حمام های خصوصی دارای لوازم آرایشی و سشوار هستند و همچنین تمامی صبحانه های هتلدر رستوران کالینکا سرو می شود و از مرکز مسکو 15 دقیقه با مترو از هتل فاصله دارد.

هتل کاسموس مسکو

لابی هتل کاسموس مسکو

اتاق هتل کاسموس مسکو

هتل وگا ایزمایلووو مسکو (Izmailovo Vega Hotel)


هتل و مرکز کنفرانس Vega Izmailovo در کنار پارک Izmailovsky در مسکو واقع شده است که با 2 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو Partizanskaya و ایستگاه Izmailovo به این هتل لوکس می رسید، این هتل دارای 2 رستوران و یک مرکز تناسب اندام است که وای فای رایگان دارد، تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای می باشد و همچنین دارای حمام اختصاصی، سشوار و حوله، دمپایی و لوازم آرایش رایگان است، میهمانان این هتل از تمام اتاق ها می توانید از مناظر زیبای کرملین Izmailovo یا پارک Izmailovsky لذت ببرند.

رستوران‌های هتل تمامی غذاهای منطقه ای و غذاهای بین المللی را سرو می کند، شاید جالب باشد بدانید که ایستگاه مترو Partizanskaya دسترسی مستقیم به داخل شهر مسکو و میدان سرخ را در 15 دقیقه فراهم می کند و از طریق مترو 50 دقیقه با مرکز نمایشگاهی کروکوس فاصله دارید و همچنین فرودگاه های بین المللی دوموددوو و شرمتیوو هر دو با هتل و مرکز همایش Vega Izmailovo  حدودا یک ساعت با ماشین فاصله دارند.

هتل وگا ایزمایلووو مسکو

لابی هتل وگا ایزمایلووو مسکو

اتاق هتل وگا ایزمایلووو مسکو


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون

نظر شما در مورد لوکس ترین هتل های مسکو


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مسکو

شهرک مسکونی تجاری ماسلاک ۱۴۵۳ در استانبول

شهرک مسکونی تجاری ماسلاک ۱۴۵۳ در استانبول


شهرک مسکونی تجاری ماسلاک 1453 یکی از بهترین پروژه های شمال شهر استانبول ترکیه است. این مجتمع با طراحی خاص و قرار گیری در محله ساریر (به عنوان یکی از بهترین محله های استانبول) و مشرف به جنگل بلگراد و تنگه...


دکوراسیون لاکچری کاخ کرملین در مسکو

دکوراسیون لاکچری کاخ کرملین در مسکو


امیدواریم از تماشای دکوراسیون لاکچری کاخ کرملین در مسکو لذت ببرید.


پروژه ساختمان مسکونی آجار بلو در استانبول

پروژه ساختمان مسکونی آجار بلو در استانبول


پروژه لوکس ساختمانی آجار بلو استانبول (Istanbul Acar Blu)، تجلی کامل مفهوم مجتمع مسکونی خانوادگی لوکس می باشد. این مجتمع مسکونی نمونه کاملی از امکانات لاکچری را برای ساکنین خود مهیا کرده است. آجار بلو با منظره ای جذاب و رویایی...


تیزر برج اوستانکینو در مسکو

تیزر برج اوستانکینو در مسکو


برج اوستانکینو یکی از جاذبه های منحصربه فرد شهر مسکو می باشد که با بالا رفتن از آن چشم اندازهای جذابی از شهر مسکو قابل مشاهده می باشد. این برج با ارتفاع ۵۴۰ متر ایستگاه تلویزیون و رادیوی مسکو می باشد....


راهنمای سفر به مسکو

راهنمای سفر به مسکو


جهت مشاهده بهترین مناطق گردشگری پایتخت روسیه -مسکو- تیزر زیر را مشاهده نمایید:


طراحی ساختمان مسکونی JOH 3 در برلین

طراحی ساختمان مسکونی JOH 3 در برلین


در شهر برلین، شرکت معماری J. Mayer H یک مجتمع مسکونی با یک نمای مدرن طراحی و به پایان رسانده است، طبق گفته معمارJ. Mayer H، ساختار این مجتمع مسکونی چند واحدی "کلیتوریسم مسکونی کلاسیک برلین" را بازنویسی می کند؛ در...


آسمان خراش مسکونی سنترال پارک نیویورک

آسمان خراش مسکونی سنترال پارک نیویورک


برج (آسمان خراش) سنترال پارک نیویورک (New York Central Park residential skyscraper) بلندترین و مرتفع ترین آسمان خراش مسکونی جهان و دومین آسمان خراش بلند کشور آمریکا می باشد. (بلندترین آسمان خراش ایالات متحده آمریکا، ساختمان مرکز تجارت جهانی یک نیویورک...


زیباترین ایستگاه های متروی مسکو

زیباترین ایستگاه های متروی مسکو


یکی از مکان های جالب و دیدنی مسکو ایستگاه های مترو می باشند که به (کاخهای زیرزمینی مسکو) معروف هستند. راهروها و سالن های با عظمت متروهای مختلف شبیه به سالن های کاخ ها می باشند و این نامگذاری به این...


برج چرخان تکامل مسکو

برج چرخان تکامل مسکو


آسمان خراش تکامل مسکو واقع در منطقه های 2 و 3 مرکز تجارت بین المللی مسکو است که برنده جایزه طراحی شده است. ساختمان اداری تکامل مسکو 55 طبقه با ارتفاع 255 متر و مساحت 169000 متر مربع است. این ساختمان...


گرندتاور بلندترین برج مسکونی در آلمان

گرندتاور بلندترین برج مسکونی در آلمان


ساخت بلندترین آسمان خراش مسکونی آلمان در فرانکفورت آغاز شده است. این آسمان خراش بلند که قرار است تبدیل به بلندترین ساختمان مسکونی با 50+ طبقه و نمای تمام شیشه در آلمان شود، در کنار Skyline Plaza  قرار است برافراشته شود...


کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

مبل امیران
0

مبل امیران

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  مسکو   |  هتل های لوکس

تاریخ ثبت ثبت: 1401/05/08
بازدید بازدید: 1070

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های نیویورک در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS