نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای مبلمان

0

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی

× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
Boosted (0) خانه مانلی
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
Boosted (0) مبل امیران
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
Boosted (0) خانه داتام
مبلمان کلاسیک ایرانی

مقاله برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی با تصاویر با کیفیت


برندهای برتر مبلمان کلاسیک در ایران از گذشته تا کنون پیشرفت های قابل توجهی داشته اند و توانسته اند به سرعت در بازارهای مبل تهران از جمله: بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران و بازار مبل کمرد (جاجرود) و الباقی بازارها جایگاه مناسبی را به دست آورده و محبوبیتشان در میان مردم به سرعت افزایش پیدا کرده است.

در این مقاله قصد ما معرفی تولید کنندگان برتر مبل کلاسیک ایرانی می باشد و سایر برندهایی که وارد کننده مبلمان بوده و یا خودشان مستقیم تولید مبل استیل انجام نمی دهند را معرفی نخواهیم کرد.

صنعت مبلمان در ایران با بیش از 50 سال قدمت توانسته با سایر تولید کنندهای مبل در دنیا رقابت کند و تا به امروز پیشرفت های قابل قبولی را در کارنامه خود ثبت کرده و در صنعت تولید چوب و ساخت انواع مبلمان های کلاسیک، مبلمان های مدرن، مبلمان های نئوکلاسیک به سرعت از سایر رقبا پیشی گرفته اند و امروزه استفاده از برندهای مبل کلاسیک ایرانی در بین خانواده های ایرانی به شدت ترویج یافته است و امروزه مبلمان به عنوان کالای اساسی در اکثر منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

مبلمان استیل نه تنها در ایران بلکه در دنیا به عنوان سه صنعت نخست در بین صنایع کوچک شناخته شده است و جزو صنایع کوچک بسیار سودده و زودبازده در نظر گرفته شده است، تولیندکنندگان ایرانی در زمینه مبلمان در دنیا از جایگاه مناسبی در بین کشورهای منطقه برخوردار هستند و با وجود برخی ناملایمات، هنوز هم دستان توانمند صنعتگران ایرانی تحسین جهانیان را بر می انگیزد، مبلمان های زیبای کلاسیک ایرانی علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا، دارای ضمانت های مناسب هم می باشند، به دلیل اینکه تمامی برندهای (البته برتر و معتبر) ایرانی، محصولی با بدنه محکم، بهترین پارچه با دوام و با کیفیت بالا را تولید می کنند و ضمنا در هنر منبت کاری دارای رزومه درخشان و توان بسیار بالایی هستند، توانسته اند سابقه کاری درخشان را برای خود رقم بزنند.

برندهای برتر مبلمان استیل ایرانی علاوه برای تولید و ساخت انواع مبلمان های کلاسیک، تولیدات خود را به سمت ساخت و تولید سرویس خواب های کلاسیک زیبا، میز ناهارخوری کلاسیک و میزهای جلو مبلی و انواع ویترین ها و اکسسوری های لوکس برده اند که مطابق با هر سبک و سلیقه ای می توان آن محصول که مد نظر مشتریان است را تولید کنند.

شاید جالب باشد بدانید که بیش از 50 هزار تولیدی مبلمان در ایران فعال می باشند و بیش از 117 هزار نفر در این تولیدی ها امکان اشتغال زایی برایشان فراهم شده است و بر اساس تحقیقات به عمل آمده در سال های پیش، میزان 20% خرید مبلمان در کشور دراختیار تولیدکنندگان داخلی بوده و 80% الباقی از طریق واردات به داخل کشور تامین می شد که اکنون در آستانه ورود به قرن جدید و با سیاست های در نظر گرفته شده دولت مبنی بر عدم واردات مبلمان و حمایت از تولید کنندگان داخلی، این رقم تا حدودی معکوس شده و برندهای برتر مبل کلاسیک ایرانی فروششان به مراتب بیشتر از سال های پیش شده است، اگرچه در ایران هنوز کیفیت برخی محصولات تولیدی به روز نیست، اما سرمایه گذاری در صنعت چوب ایران چشم انداز روشنی دارد.

برترین برندهای مبل کلاسیک ایرانی را در ادامه معرفی می کنیم:


در کشورمان ایران، از دیرباز تولید کنندگان بسیار خوش ذوق و صاحب هنر در صنعت چوب و مبلمان محصولاتی با کیفیت خوب تولید می کنند و همواره با استفاده از هنر استادکاران ایرانی در منبت کاری و خصوصا در سال های اخیر، استفاده از برترین تکنولوژی دنیا و ماشین آلات CNC، همچنین با استفاده از برترین چوب وارداتی و پارچه های زیبا و کیفیت برتر اروپایی و خصوصا ایتالیایی، ترکیه ای، چینی و حتی ایرانی اقدام به تولید محصولاتی در حد و اندازه جهانی نموده اند.

در ادامه با هم چندین برند برتر در این حوزه را که اکثر این برندها در وب سایت لاگین برندز آگهی دارند را خواهیم دید و با محصولات برتر آنها آشنا خواهیم شد.

برند مبل کلاسیک ایرانی صنعت چوب در هنر معماری


یکی از قدیمی ترین برندهای مبلمان در زمینه تولید مبلمان لوکس کلاسیک، برند خوش نام و پر آوازه صنعت چوب در هنر معماری می باشد که در ساخت مبلمان از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده می کند، تولید مبلمان های امروز صنعت چوب در هنر معماری نتیجه بیش از چهل سال تجربه در ترکیب هنر و تکنولوژی در صنعت چوب می باشد. این برند پروژه های معماری داخلی و دکوراسیون فضاهای تجاری و مسکونی را توسط بهترین متخصصین خود انجام می دهد، همچنین صنعت چوب در هنر معماری با در نظر گرفتن کلیه اصول و مراعات استاندارد در خصوص صادرات آماده ارسال کالاهای مبلمان کلاسیک خود با بسته بندی مناسب به کلیه نقاط جهان می باشد.

جالب است بدانید صنعت چوب در هنر معماری از سال 1347 در اجرای پروژه های گوناگون فعالیت داشته که این پروژه ها شامل: کتابخانه کاخ سفید سعد آباد با طراحی مهندس آندریف، اقامتگاهی در کاخ نیاوران با طراحی مهندس والاییس، سالن آمفی تتاتر دانشگاه شیراز با طراحی مهندس کیامنش، مجتمع شقایق واقع در زیبا کنار وابسته به سازمان صدا و سیما، ساختمان وزارت کشاورزی، منزل دکتز طاهری در اختیاریه تهران با طراحی مهندس شیرازی، اقامتگاه آقای حسن نمازی در پونک تهران با طراحی مهندس ژان فرانسوا، ساختمان A.S.P تهران با طراحی خانم مهندس کاشانچی، کتابخانه واقع در مجتمع مرکز پزشکی ونک با طراحی خانم مهندس کاشانچی، شرکت خلیج واقع در الهیه تهران با طراحی خانم مهندس شهشهانی، تجهیز سفارت امارات متحده عربی در تهران با طراحی مهندس عطا الله امیدوار، پروازهای خارجی V.I.P فرودگاه مهر آباد تهران با طراحی مهندس کامبیز صفری، سالن ساختمان حافظیه اقامتگاه سران کشورهای اسلامی در سعد آباد تهران با طراحی آقایان مهندسین صادقی و حسن متقی، رستوران اختصاصی مجتمع مسکونی آبکوه در تهران با طراحی مهندس کامبیز صفری، همچنین تجهیز بخشهایی از وزارت امور خارجه و سفارت های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای کویت، یمن، لیبی، اتریش، مجارستان، توگو -عربستان و آذربایجان می باشد.

تلفن تماس این برند: 66312789 - 66193213

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ صنعت چوب در هنر معماری


مبلمان کلاسیک صنعت چوب در هنر معماری

مبلمان کلاسیک صنعت چوب در هنر معماری

مبلمان کلاسیک صنعت چوب در هنر معماری

مبلمان کلاسیک صنعت چوب در هنر معماری

مبلمان کلاسیک صنعت چوب در هنر معماری

برند مبلمان کلاسیک ایرانی زیتون


تولیدهای کلاسیک مبلمان زیتون یک سبک زندگی بی نظیر و غیر قابل تکرار می باشد، مبلمان زیتون تلاش می کنند تا مشتریان آنچه که در رویاهایتان می اندیشند را با هارمونی زیبایی که همیشه دنبالش بودند را تولید کنند و با تولید انوع مبل کلاسیک لوکس با کیفیت و حفظ سنت ها و اصالت همیشگی ایرانی ها، تجربه ای لذت بخش از خرید را برای مشتریان خود رقم بزند، مبلمان زیتون بر این اصل معتثد است که هر روز با روز دیگر فرق می کند، هر طلوع آفتاب اعجاز خاص خود را به ارمغان می آورد و زنده می شود.

نوآوری، تحقیق، عشق، این سه کلمه رمز موفقیت برند مبلمان فاخر کلاسیک زیتون است. به یاد داشته باشید هر لحظه از زندگی، خاص است و سزاوار آن هستیم تا خانه ای که همیشه در رویاهایمان تصورش می کردیم را داشته باشیم.

تلفن تماس این برند: 77448927 - 77494138

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبلمان کلاسیک زیتون


مبلمان کلاسیک زیتون

مبلمان کلاسیک زیتون

مبلمان کلاسیک زیتون

مبلمان کلاسیک زیتون

مبلمان کلاسیک زیتون

برند مبلمان کلاسیک ایرانی ثمین


برند ایرانی مبلمان ثمین با استفاده از نیروهای حرفه ای توانسته بیش از 20 مدل مبلمان کلاسیک منحصر به فرد را به تولید برساند و در حوزه ای که سالهاست برخی از اعضای صنف مبلمان کشور مشغول کپی کردن طرح های خارجی بوده طرح های خود را ثبت نماید. صنعت چوب ثمین از حوزه مبلمان پا را فراتر گذاشته و در صنعت فرش دستباف نیز اقدامات مثبتی جهت ست کردن با مبلمان های کلاسیک خود نموده است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی سال 96 از آن رونمایی شد و همچنین در زمینه کیفیت، تندیس های زرین متعددی در نمایشگاههای بین المللی به دست آورده است.

تلفن تماس این برند: 66193017- 66193018

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبلمان ثمین


مبلمان کلاسیک ثمین

مبلمان کلاسیک ثمین

مبلمان کلاسیک ثمین

مبلمان کلاسیک ثمین

مبلمان کلاسیک ثمین

برند ایرانی مبل کلاسیک سلامی


برند مبل سلامی تولید کننده لوکس ترین مبلمان های کلاسیک دست ساز می باشد که در صنعت مبلمان کشور بسیار مشهور شده است و با بیش از 50 سال تجربه در تولید انواع مبل کلاسیک و با داشتن طرح های مختلف  مبلمان و سرویس خواب با سایر رقبا رقابت تنگاتنگی را به جود آورده است. محصولات مبل سلامی با طرح های متناسب با انواع سبک های دکوراسیون خانه های کلاسیک و مدرن ایرانی ساخته می شود،

برند مبل سلامی، برای تولید مبلمان های خود از چوب راش درجه یک و مرغوب ترین پارچه های ایتالیایی و ترک استفاده می کند و همچنین بهترین و مدرن ترین روش های رنگ آمیزی مبلمان را به کار گرفته است و تمامی محصولاتش را 3 سال ضمانت می کند.

تلفن تماس این برند: 56586147 - 09121763583

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبل سلامی


مبلمان کلاسیک سلامی

مبلمان کلاسیک سلامی

مبلمان کلاسیک سلامی

مبلمان کلاسیک سلامی

مبلمان کلاسیک سلامی

برند مبلمان کلاسیک ایرانی گارنت


برند مبلمان گارنت در اردیبهشت سال 1392 تاسیس شد، این برند در زمینه تولید و فروش مبلمان کلاسیک آمریکایی، سرویس خواب کلاسیک آمریکایی، سرویس ناهارخوری آمریکایی، اکسسوری لوکس و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی فعالیت می کند. مبلمان های کلاسیک آمریکایی گارنت از برندهای معتبر و اصیل آمریکایی همچون: Famegens, Howard Miller, Ashley, Hooker furniture تبعیت می کند که در آنها وجود اصالت چوب بلوط و رنگ ویژه و سازگاری با محیط زیست دیده می شود.

فروشگاه گارنت در دو طبقه مجزا به صورت فضای شبیه سازی شده با متراژ حدود 400 متر مربع می باشد و همچنین نمایشگاه مرکزی گارنت در ولنجک با متراژی معادل 1000 متر مربع در دو طبقه با چشم انداز زیبا و چیدمان مهندسی شده می باشد، مبلمان های کلاسیک تولیدی گارنت کاملا دست ساز و بدون دخالت هیچگونه ماشین آلاتی می باشند و با قابلیت مونتاژ در محل مشتری و سهولت در حمل و نقل، تحویل کالا در کوتاه ترین زمان ممکن، سیستم انبار مکانیزه می باشند و خدمات پس از فروش پنج ساله از دیگر امتیازات محصولات قابل ارئه مجموعه گارنت می باشد.

تلفن تماس این برند: 88786481 - 09121904854

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ گالری مبلمان آمریکایی گارنت


مبلمان کلاسیک گارنت

مبلمان کلاسیک گارنت

مبلمان کلاسیک گارنت

مبلمان کلاسیک گارنت

مبلمان کلاسیک گارنت

برند ایرانی مبلمان کلاسیک ایرانی تخت جمشید


گروه مبلمان تخت جمشید در بهار سال 1388 با مدیریت آقایان رضازاده و محمدی، با نام با اصالت تجاری تخت جمشید راه اندازی و ثبت شده است. این گروه تولید مبلمان در ابتدای راه پر فراز و نشیب خود اقدام به تولید و توزیع مبلمان لوکس فاخر به سبک مدرن و کلاسیک با طراحی های به روز این صنعت اصیل و ماندگار و با استانداردها و تکنولوژی به روز این صنعت گامی بلند برداشته است.

تلفن تماس این برند: 77456353 - 77456354

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبلمان تخت جمشید


مبلمان کلاسیک تخت جمشید

مبلمان کلاسیک تخت جمشید

مبلمان کلاسیک تخت جمشید

مبلمان کلاسیک تخت جمشید

مبلمان کلاسیک تخت جمشید

برند مبلمان ایرانی کلاسیک امیران


برند مبلمان امیران در سال 1380 با نام رنگ امیران شروع به کار نمود و در طی 5 سال فعالیت در زمینه مبلمان و کسب تجربه و افزایش پروژه ها در سال 1386، فضای کارگاه به 1200 متر مربع ارتقاء یافت که با استفاده از بهترین ماشین آلات ایتالیایی و حضور متخصصان و ساخت کلاف مبلمان و بالاخص مبلمان سبک کلاسیک راه اندازی گردید. مبل امیران با داشتن بیش از 80 نفر پرسنل متخصص همواره تلاش نموده تا در زمینه ساخت و نوآوری انواع طرح های مبلمان کلاسیک با کیفیت برتر و دکوراسیون داخلی لوکس بهترین کیفیت و متریال را تولید کند و خود را در جزو لیست برترین برندهای مبلمان کلاسیک ایرانی ثبت کند.

تلفن تماس این برند: 76205168 - 09128440181

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبل امیران


مبلمان کلاسیک امیران

مبلمان کلاسیک امیران

مبلمان کلاسیک امیران

مبلمان کلاسیک امیران

مبلمان کلاسیک امیران

برند مبلمان کلاسیک ایرانی ویستا


برند مبلمان ویستا از سال 1356 در جهت تولید انواع مبلمان های کلاسیک و مدرن ایرانی فعالیت خود را آغاز نموده و از سال 1378 پیشرفت قابل توجهی از فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید و عرضه مبلمان داشته است، مبلمان ویستا بر این باور است که مشتریان حق دارند از مراحل ساخت، تولید و کیفیت مبلمان اطلاعات لازم را داشته باشند، یکی از ویژگی های مبلمان ویستا به کارگیری از سبک و مدل های روز جهانی و طراحی و اصلاحات مطابق با سلیقه ایرانی است.

مبلمان ویستا استفاده از بهترین چوب های صنعتی که قابلیت استفاده در هر شرایط آب وهوایی را دارا می باشد را برای تولید مبلمان های خود به کار گرفته و همین امر باعث شده تا برند ویستا جزو مبلمان های باکیفیت بازار امروزی به شمار آید، استفاده از با مرغوب ترین اسفنج ها و رنگ های صنعتی باعث تولید محصولات مبل کلاسیک و نئوکلاسیک مرغوب شده که در سال های طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کند، کیفیت بالای دوزندگی نیز باعث متفاوت شدن محصولات ویستا از سایر محصولات موجود در بازار شده است.

تلفن تماس این برند: 56585100

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبلمان ویستا


مبلمان کلاسیک ویستا

مبلمان کلاسیک ویستا

مبلمان کلاسیک ویستا

مبلمان کلاسیک ویستا

مبلمان کلاسیک ویستا

گروه مبلمان کلاسیک تیس


مبلمان تیس نزدیک به 20 سال تجربه فعالیت در زمینه تولید انواع مبلمان های کلاسیک، مبلمان های نئوکلاسیک و مدرن داشته که در سال 1391 اقدام به احداث کارخانجات تولیدی در جهت تولید مکانیزه مبلمان با هدف صادرات در فضایی به متراژ 13 هزار متر مربع در منطقه استراژیک جنوب غرب تهران نمود. برند مبلمان ایرانی تیس با استفاده از نیروهای حرفه ای در صنعت مبل و بهره گیری از دانش تولیدکنندگان برندهای مبلمان اروپایی، اکنون قادر به صادرات مبلمان و ورود به بازار رقابت فرا منطقه ای با سایر تولیدکنندگان بین المللی می باشد.

گروه مبلمان تیس دارنده گواهینامه EuroCert در زمینه های تولید، منابع انسانی، مدیریت طراحی و اجرا، مشتری مداری، مدیریت چند منظوره و مدیریت اطلاعات می باشد. برنده تندیس زرین سه ستاره برتر انتخاب نخست مشتریان، برگزیده اجلاس تولید کنندگان و تامین کنندگان لوازم و تجهیزات خانه و ساختمان و سازندگان ایرانی، دارنده دو لوح سیمین برترین کیفیت محصول از نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل (مبلکس) و دارنده گواهینامه طراحی، کیفیت و ماندگاری DQD می باشند.
 
تلفن تماس این برند: 22886507- 22883435

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ گروه مبلمان تیس


مبلمان کلاسیک تیس

مبلمان کلاسیک تیس

مبلمان کلاسیک تیس

مبلمان کلاسیک تیس

مبلمان کلاسیک تیس

برند مبلمان کلاسیک ایرانی ونس


برند مبلمان کلاسیک ونس یکی از تولید کننده های قدر در مبلمان می باشد که تولید مبلهای کلاسیک و نئوکلاسیک و مدرن را از سال ١٣٨٠ در شهرک صنعتی سیاه سنگ جاجرود آغاز کرده است، مبلمان های تولیدی ونس به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد استقبال بی سابقه مشتریان واقع شده و به دلیل افزایش تقاضا تصمیم به گسترش محل فعالیت و تولید گرفته شد که در حال حاضر با ٦٠٠٠ هزار متر مربع فضای صنعتی و با بهره گیری از جدید ترین و به روز ترین ماشین آلات مرتبط با صنعت مبل اقدام به تولید مبلمان های با کیفیت و بالاتر از استاندارد در ایران می نماید.

شاید جالب باشد بدانید که برند مبلمان ونس اولین برند پیشرو در تنوع رنگ مبلمان با استفاده از رنگهای متالیک ضد آب و ضد خش اتومبیل در صنعت مبلمان کشور می باشد و با استفاده از جدید ترین متد رویه کوبی و خیاطی و استفاده از فنرهای استرینگ تمام سایلنت منفصل برای نشیمن برای اولین بار استفاده از چوب راش گرجستان درجه یک برای کلاف تمامی مبلمان کلاسیک تولید شده و در اختیار داشتن گروه تحقیقاتی خبره که همیشه به دنبال جدید ترین و با کیفیت ترین متریال مصرفی برای بالا بردن رضایت مشتریان عزیز برند مبلمان ونس می باشد.

تلفن تماس این برند: 66675297- 66675298

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبلمان کلاسیک ونس


مبلمان کلاسیک ونس

مبلمان کلاسیک ونس

مبلمان کلاسیک ونس

مبلمان کلاسیک ونس

مبلمان کلاسیک ونس

برند ایرانی مبلمان کلاسیک مبل فیدار


شرکت مبل فیدار (Fidar) از سال 2013  با تولید مبلمان دست ساز در چشم انداز جذب و حفظ مشتریان با طراحی و تولید مبلمان لوکس با برچسب "ساخته شده در ایران" و کسب تجربه رضایت مندی از سفارش تا تحویل و پس از فروش، فعالیت حرفه ای نموده است.

این شرکت توسط خانواده قادری در جاجرود تاسیس شده، منطقه صنعتی که مهد یک میراث هنری و زیبایی با ارزش خواهد شد. نسل به نسل، تخصص و معتبرترین تکنیک های خود را برای تولید مجموعه هایی که از خطوط کلاسیک و ابدی، به سبک تکامل یافته ملاقات می کنند، به دست خواهیم آورد.

طراحی نئو کلاسیک و کلاسیک در تولید مبلمان، با دقت در هر مرحله نظارت می شود و بسته به نوع خاص تولید، به صنعتگران توانمند سپرده شده است که فیدار تخصص فوق العاده ای از آنها به دست آورده است.

تلفن تماس این برند: 76264505 - 09129542330

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ گالری مبل فیدار


مبلمان کلاسیک فیدار

 مبلمان کلاسیک فیدار

مبلمان کلاسیک فیدار

مبلمان کلاسیک فیدار

مبلمان کلاسیک فیدار

برند مبلمان کلاسیک ایرانی خانه مانلی


تجربیات گذشته از بدو شروع فعالیت، نواندیشی جدید با سبک و سلایق مختلف، ما را بر آن داشت تا با درک فضا و هماهنگی تقاضای مشتریان، خانه مانلی را سازماندهی کنیم و این سرا با محصولات به نمایش گذاشته در شوروم مانلی با شعار مشتری سرمایه ماست از شما دعوت به بازدید میفرماید.

کلیه محصولات برند مانلی اند مری در کارخانه شرکت صنایع چوبی ایپک وابسته به این برند و با استفاده از بهترین متریال چوب و پارچه و تحت نظارت زبردست ترین منبت کاران و نجاران ساخته شده و پس از کنترل کیفیت نهایی بدست شما مشتریان عزیز می رسد احساس رضایت مشتری و کمک به آنها در هر مرحله از راه، کاری است که تجارت ما را از بقیه متمایز کرده است.

تلفن تماس این برند: 57924 - 09123067422

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ خانه مانلی


مبلمان کلاسیک خانه مانلی

مبلمان کلاسیک خانه مانلی

مبلمان کلاسیک خانه مانلی

مبلمان کلاسیک خانه مانلی

مبلمان کلاسیک خانه مانلی

برند ایرانی مبلمان کلاسیک دیمان


شرکت طراحان دیمان در سال 1391 توسط کادر مجرب طراحی و تولید کننده مبلمان و مصنوعات چوبی و با سبک نئوکلاسیک اغاز به کار کرده است.

هدف شرکت طراحان دیمان همواره ارزش گذاری بر شیوه زندگی مخاطبان خود بوده است.

مشاوره رایگان در ضمینه چیدمان، حمل رایگان در تهران، خدمات پشتیبانی، انعطاف در انتخاب رنگ چوب و پارچه و ایجاد تنوع در کالا برای هر نوع سبک و سلیقه می باشد تا مشتریان بتوانند هر آنچه را که بخواهند در مجموعه ما پیدا کنند.

تلفن تماس این برند: 26217866 - 09122153850

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ مبلمان دیمان


مبلمان کلاسیک دیمان

مبلمان کلاسیک دیمان

مبلمان کلاسیک دیمان

مبلمان کلاسیک دیمان

مبلمان کلاسیک دیمان

برند ایرانی طرحان داخلی مهست


برند مبلمان مهست فعالیت خود را در صنعت تولید مبلمان کلاسیک و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی از سال 1345 آغاز کرده و تا به امروز پروژه های موفقی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

مهست با استفاده از جدیدترین ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا و پیشینه هنر در تولید مبلمان اصیل ایرانی، در تلاش است تا با استفاده از تجارب گذشته، مبلمانی لوکس زیبا و متفاوت با سایر برندها برای زندگی هموطنان عزیز به ارمغان آورد.

تلفن تماس این برند: 88309217 - 09122959465

مشاهده محصولات این برند فاخر ایرانی: ⇐ طرحان داخلی مهست


مبلمان کلاسیک طرحان داخلی مهست

مبلمان کلاسیک طرحان داخلی مهست

مبلمان کلاسیک طرحان داخلی مهست

مبلمان کلاسیک طرحان داخلی مهست

مبلمان کلاسیک طرحان داخلی مهست
با توجه به تجربه ای که وب سایت لاگین برندز در همکاری با برندها برای ایجاد شوروم مجازی شیک در سطح خاورمیانه داشته و ارتباط و همکاری با برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی، لیست بالا معتبر ترین و یکی از کامل ترین در این حوزه است. ضمنا این لیست همواره و با شناخت سایر برندهای برتر کلاسیک در صنعت مبلمان و مشاهده فاکتورهای ممتاز آنها به روز خواهد شد.


برندهای مبلمان مقالات مبلمان این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام

نظر شما در مورد برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون

مبلمان کلاسیک ایتالیایی مودینس گاستون


یکی از اصیل ترین برندهای مبلمان کلاسیک کشور ایتالیا، مودینس گاستون (Modenese Gastone) و با تلفظ ایتالیایی: مودنیزه گستونه می باشد که به لحاظ طراحی، تولید سفارشی مبلمان و اجرای محصولات چوبی در دکوراسیون داخلی، همواره در بالاترین سطح جهان قرار...


مبلمان کلاسیک ترکیه

مبلمان کلاسیک ترکیه


مبلمان کلاسیک ترکیه ای بی شک از با کیفیت ترین های مبلمان منزل می باشد، مبلمان های ترکیه ای نه تنها هر روز مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه این سبک از مبلمان در زیبایی و اصالت دکوراسیون داخلی منزل به...


معرفی مبلمان ترکیه ای فاتیح کرال

معرفی مبلمان ترکیه ای فاتیح کرال


مبلمان فاتیح کرال از برترین برندهای مبلمان ترک و یکی از پیشگامان صنعت مبل کشور ترکیه است که در سال 1980 به عنوان ادامه تجارت خانوادگی تاسیس شد. فاتیح کرال که با تغییر بنیادی شروع به افزایش کیفیت محصولات خود کرده...


مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای


بدون شک برند مبلمان ورسای یکی از برترین تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک به سبک فرانسوی می باشد، که در ماه ژوئن سال 1971 در قلب فرانسه افتتاح شد و تاکنون ورسای تمامی تلاش خود را کرده تا اصالت سبک مبلمان فرانسه را...


مبلمان لوکس کلاسیک KaaS در نمایشگاه مبلمان استانبول (ISMOB)

مبلمان لوکس کلاسیک KaaS در نمایشگاه مبلمان استانبول (ISMOB)


نمایشگاه مبلمان استانبول (ISMOB) بزرگترین نمایشگاه مبلمان ترکیه و جزو سه نمایشگاه مهم جهان در این صنعت محسوب می شود. نمایشگاه مبلمان استانبول فرصتی مناسب است تا در آن با صنعت مبلمان ترکیه آشنا شوید که به بسیاری از کشورهای دنیا...


مبلمان لاکچری چیتریو

مبلمان لاکچری چیتریو


برند مبلمان لاکچری Citterio مبلمان های منبت کاری شده با پارچه های پر نقش و نگاری هستند که برای خانه های لوکس طراحی شده اند، مبلمان های سلطنتی Citterio در رنگ های مختلف وجود دارند و می توانید با توجه به...


اتاق خوابی لوکس و رویایی با سرویس خواب های کلاسیک

اتاق خوابی لوکس و رویایی با سرویس خواب های کلاسیک


به خوبی می دانیم که سرویس خواب کلاسیک اتاق خواب، به زیبایی کلاسیک و لوکس بودن آن اتاق خواب کمک قابل توجهی می کند و همچنین مبلمان هر فضا نشان دهنده شخصیت آنجاست و فضا با حضور مبلمان لوکس و کلاسیک...


معرفی مبلمان کلاسیک ایتالیایی موبیل پیو

معرفی مبلمان کلاسیک ایتالیایی موبیل پیو


درسال ۱۹۶۶ ایتالو واگنینی که بسیار علاقمند بود تا محصولاتی در حوزه مبلمان کلاسیک تولید کند تا تمامی هنرمندان کارهایش را از سایر کارها تشخیص و تمییز دهند شروع به تولید مبلمان کلاسیک منزل نمود، با توجه به اشتیاق فراوان ایشان...


معرفی مبلمان کلاسیک رویالزیگ

معرفی مبلمان کلاسیک رویالزیگ


برند مبل رویالزیگ تولید کننده برتر مبلمان کلاسیک که با معرفی طیف وسیعی از مبلمان اختصاصی کلاسیک و مبلمان لوکس با استفاده از چوب ساج برای ساخت مبلمان و سریس خواب استفاده می کند، رویالزیگ مجموعه ای از اقلام اختصاصی مبلمان...


معرفی مبلمان کلاسیک لویی ایکس وی

معرفی مبلمان کلاسیک لویی ایکس وی


مبلمان کلاسیک فرانسوی لویی ایکس وی در سال (1715-1774) با سبک کلاسیک منحنی، سبک، راحتی طراحی شده و مبلمان کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل می باشد. این مبلمان می توانند چهره ی متفاوتی به فضای دکوراسیون نشیمن...


گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

مبل امیران
0

مبل امیران

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

خانه مانلی
1

خانه مانلی

مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  مبلمان کلاسیک   |  مبل کلاسیک

تاریخ ثبت ثبت: 1400/02/29
بازدید بازدید: 12072

مطالب مرتبط با مبلمان

مبلمان چستر
0

مبلمان چستر

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون

51 مبل فضای باز
0

51 مبل فضای باز

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی
0

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو
0

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو

مبلمان کلاسیک ترکیه
0

مبلمان کلاسیک ترکیه

برندهای معروف مبل کلاسیک
0

برندهای معروف مبل کلاسیک

مبلمان لوکس کانادایی جنسن
0

مبلمان لوکس کانادایی جنسن

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری
0

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل
0

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه
0

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی
0

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی

مبلمان اداری آفیفران
0

مبلمان اداری آفیفران

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی
0

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی

معرفی برترین بازارهای مبل تهران
0

معرفی برترین بازارهای مبل تهران

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه
0

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا
0

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها
1

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها

مبلمان مدرن روبرتو کاوالی
0

مبلمان مدرن روبرتو کاوالی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS