نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای پوشاک

0

12 برند برتر و لاکچری پوشاک در جهان

برندهای لاکچری

مقاله 12 برند برتر و لاکچری پوشاک در جهان با تصاویر با کیفیت


همه افراد دوست دارند زندگی لوکسی داشته باشند اما تنها عده کمی می‌توانند از این امکان بهره ببرند. زندگی لوکس یا لاکچری به معنای داشتن بهترین کالای بازار است، گران‌ترین و باکیفیت‌ترین. حتی در شرایط بد بازار هم قیمت کالای لوکس بالا و بالاتر می‌شود و به‌ندرت به حراج می‌افتد. رشد قیمت کالای لوکس در بازار متخصصین تجاری را مجاب نموده که تجارت کالای لوکس یک تجارت امن به شمار می‌رود زیرا در شرایط بد اقتصادی هم ایمن است.گفته می‌شود که بازار کالای لاکچری ۲۷۴ میلیارد دلار قیمت دارد. اگرچه مالک بازار لاکچری لویی ویتون (که باارزش‌ترین برند لوکس محسوب می‌شود)، برندهای لاکچری دیگری هم وجود دارند، مانند گوچی، هرمس و پرادا. گفته می‌شود که افزایش ارزش برندهای پرادا و گوچی به دلیل افزایش استقبال شهروندان آسیا، آمریکای شمالی و اروپای شرقی، از این برندها است. باوجود برندهای لاکچری مختلف تنها برندهای معدودی بر بازار سلطه دارند که توانسته‌اند سلیقه لاکچری پوشان را پیش‌بینی کنند. البته رسانه اجتماعی و بازار دیجیتال هم در محبوبیت آن‌ها نقش بسزایی داشته است. با ما همراه باشید تا با ۱۲ برند برتر و لاکچری پوشاک در جهان آشنا شده و با حقایق آن‌ها آشنا شوید.

دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana)

خانه مد دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تأسیس شد. استعداد خارق‌العاده آن‌ها در طراحی لباس باعث شهرت آن‌ها در هالیوود شده است. در حقیقت مهارت طراحی و کیفیت پارچه باعث برتری این برند شده است و باعث تمایز آن شده است. بنابراین دو طراح برترین پوشاک جهان را تولید می‌کنند. شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک خط و سیاست‌های خود دنبال می‌نمایند. این دو برند، عبارتند از: دولچه&گابانا و دی اند جی است. محصولات آن‌ها عبارت‌اند از پوشاک، کفش، کیف، عینک، ساعت، جواهر، عطر و لوازم‌آرایشی. در سال ۱۹۹۴ دولچه اند گابانا نام تجاری D&G را با الهام از سبک مد خیابانی و نوعی سبک جوان پسندانه راه اندازی کردند. وظیفه تولید و پخش لباس‌های این خط تولید جدید بر عهدهٔ شرکت ایتیِرِه (Ittierre) بود؛ بنابراین، لباسهایی که با دی اند جی (D&G) در بازار به چشم می‌خورند، همگی ساخت شرکت اصلی دولچه اند گابانا نیست.

برند دولس اند گبانا
رالف لورن (Ralph Lauren)

رالف لورن (Ralph Lauren )  متولد 14 اکتبر 1939 یک طراح مد روز، بشردوستانه و مدیر اجرایی است. یکی از برندهای لاکچری جهان است که در سال ۱۹۶۷ توسط طراح مد میلیاردررالف لورن راه‌اندازی شد. این شرکت که در ابتدا یک شرکت کوچک بود در حال حاضر مجموعه شرکت‌های مختلف را شامل می‌شود یک شرکت چند میلیارد دلاری جهانی شناخته شده است. این شرکت که در نیویورک فعالیت می‌کند، پوشاک، کفش، عطر، لوازم خانه و جواهر، طراحی می‌کند. او همچنین برای مجموعه ای از اتومبیل های نادر شناخته شده است، که برخی از آنها در نمایشگاه های موزه نمایش داده شده اند مجموعه رالف لورن برندهای دیگری را نیز شامل می‌شود مانند Ralph Lauren Black Label, Ralph Lauren Purple Label, Ralph Lauren Blue Label, Lauren Ralph Lauren, Club Monaco, Chaps. خط تولید Polo Sport در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شد و مجموعه رالف لورن پولو نامیده شد. سپس عنوان پولو حذف شد تا نام اصلی این برند را بیشتر نشان دهد. اما خط تولید همچنان باقی ماند.

برند رالف لورن
ورساچه (Gianni Versace)

ورساچه (Gianni Versace) یک شرکت لوکس مد ایتالیایی و نام تجاری است که توسط Gianni Versace در سال 1978 تاسیس شده است امروزه برند لاکچری پیشرو در حوزه بین‌الملل و یکی از خانه‌های مد برتر جهان است. جیانی ورساچه در ۲ دسامبر ۱۹۴۶ در ایتالیا به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۸ در میلان ایتالیا اولین خط پوشاک خود را راه‌اندازی نمود. او سپس خط تولید خود را با پوشاک، عطر و لوازم خانه ادامه داد. آرم ورساچه طرحی از سر مدوسا (دختری زیبا و اسطوره یونان) است. برای ارائه طرح های نوآورانه خود از چاپ های پر زرق و برق نمادین و رنگ های روشن استفاده می کند. سال ۲۰۰۶ ورساچه در همکاری با لامبورگینی، غول اتومبیل‌سازی ایتالیایی اقدام به ساخت لامبورگینی مورسیه‌لاگو (Lamborghini Murciélago) مدل LP640 VERSACE نمود، در این همکاری طراحی بخش داخلی خودرو به ورساچه سپرده شد. حاشیهٔ لوگوی ورساچه به عنوان نماد آن‌ها در این طراحی به وضوح به چشم می‌خورد و نمایی حیرت‌انگیز و زیبا خلق کرده بود. تنها ۱۰ عدد از این ماشین طراحی و در سال ۲۰۰۸ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شد.  چهره‌های شاخصی همانند مدونا، دایانا، التون جان و اعضای خانواده سلطنتی مانند پرنسس دایانا و تینا ترنر، ازجمله مشتری‌های قدیم او محسوب می‌شوند. لباس‌های زنانه این برند جز نماد این برند محسوب می‌شود. یکی از معروف‌ترین طرح‌های این برند یک لباس زنانه مشکی است که توسط سنجاق‌های طلا محکم شده که الیزابت هرلی در سال ۱۹۹۴ آن را به تن کرد و او را به یک ستاره تبدیل نمود. ورساچه در سال ۱۹۹۷ در حالی از دنیا رفت که ارزش کمپانی او ۸۰۰ میلیون دلار بود. پس از مرگ ناگهانی او در سال ۱۹۹۷ توسط یک قاتل، خواهرش دوناتلا ورساچه به‌عنوان مدیر جدید این برند اداره آن را بر عهده گرفت. این برند پوشاک و پارچه تولید می‌کند.

برند ورساچه
جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) در ۱۱ جولای ۱۹۳۴ در پیاسنزا، ایتالیا به دنیا آمد. آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند. آرمانی پس از فعالیت مختصری در پزشکی و عکاسی، تنها بر حسب اتفاق وارد صنعت مد شد. این خانه مد ایتالیایی پارچه، پوشاک، جواهر و لوازم خانه تولید می‌کند. آرمانی یکی از گران‌ترین برندهای پوشاک جهان است که پوشاک زنانه و مردانه، لوازم تزئینی، عینک، لوازم‌آرایشی و عطر، تولید می‌کند. برندهای فرعی دیگر نیز جز این مجموعه به شمار می‌روند، مانند Giorgio Armani, Armani Collezioni, Emporio Armani, AJ | Armani Jeans, AX | Armani Exchange, Armani Junior,.Armani/Casa و با طراحی پوشاک به یکی از نام‌های مطرح جهان در زمینه مد تبدیل شد. این مجموعه در سال‌های ۱۹۷۰ آغاز به کار کرد و در عرض چند سال با رشد بسیار زیادی مواجه شد. به این صورت که سال ۱۹۸۰ تقریباً در آمریکا ناشناخته بود. در همین سال ریچارد گی‌یر (Richard Gere) در فیلم ژیگولوی آمریکایی  (American Gigolo)لباس طراحی شده توسط جورجو آرمانی را پوشید. رفته رفته نگاه ها به سمت برند آرمانی جلب شد. آرمانی همچنین تهیۀ لباس سریال جنایتکاران میامی (Miami Vice) را عهده دار شد. در سال ۱۹۸۱ نخستین سری فروشگاه‌های فروش ارزانتر و بازار بزرگ آرمانی شروع به کار کرد. در اواخر دهۀ ۱۹۹۰، آرمانی بیش از ۲۰۰ فروشگاه در سرتاسر جهان و در سال ۲۰۰۰ بخش لوازم آرایشی را راه‌اندازی کرد امروزه شرکت آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار است. شرکت آرمانی برای تبلیغات خود از افراد بسیار معروف در زمینه ی هنر و ورزش استفاده می کند که از جمله آن‌ها می توان به دیوید بکهام.کریستیانو رونالدو از فوتبالیستها و مگان فوکس از بازیگران هالیوود نام برد. همچنین هتل آرمانی واقع در برج خلیفه (در دبی) با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجو آرمانی است.

برند جورجیو آرمانی
بونور «کوکو» شنل (Gabrielle Bonheur "Coco" Chanel)

گابریل بونور «کوکو» شنل (Gabrielle Bonheur "Coco" Chanel) معروف به افسانه مُد (زادهٔ: ۱۹ اوت سال ۱۸۸۳، درگذشت: ۱۰ ژانویه ۱۹۷۱)، یک طراح مد پیشتاز فرانسوی بود که مواردی همچون توجه به رویکرد فلسفه مدرن، الهام گرفتن از مدل‌های لباس مردانه، و دنباله روی از طراحی‌هایی که در عین سادگی لوکس و گران‌قیمت بودند، از وی چهره‌ای مهم در عرصهٔ مد در قرن بیستم پدیدآورد. کوکو شنل زنی بود که چهره مد را برای همیشه تغییر داد.او بنیانگذار شرکت معروفی به‌شمار می‌رود که با نام تجاری شنل شناخته می‌شود. ارزش نام تجاری شنل در حال حاضر میلیاردها پوند است. با گذشت نزدیک به یک قرن از آغاز فعالیت کوکو شنل، عطر شنل شماره پنج هنوز معروفترین عطر دنیاستاین برند در تمام لیست‌های برندهای لاکچری قید می‌شود. شعار کمپانی شنل این است: “لوازم لوکس باید راحت باشد، در غیر این صورت لوکس نیست”. او در سال ۱۹۱۰ اولین فروشگاه کلاه‌فروشی خود را در پاریس راه‌اندازی نمود و سپس شعبه‌های دیگر آن را در ددویل و بیاریتز افتتاح نمود، سپس به تولید پوشاک روی آورد. او در سال‌های ۱۹۲۰ اولین عطر خود شنل شماره ۵ را تولید نمود که برای اولین بار از نام او استفاده کرد. در سال ۱۹۲۵ با معرفی پوشاک رسمی شنل که شامل کت بدون جیب و دامن خوش‌دوخت بود، دنیای مد را شگفت‌زده کرد. پس از مرگ او در سال ۱۹۷۱ طراح معروف کارل لاجرفیلد جانشین او شد تا این کمپانی را همچنان سرپا نگه دارد. امروزه این کمپانی لوازم لاکچری را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با لذت از آن‌ها استفاده کنید. محصولات کمپانی شنل در پاریس عبارت‌اند از پوشاک لوکس، پارچه، عطر، جواهر و لوازم جانبی. محصولات این کمپانی با عنوان شنل به فروش می‌رسند. کمپانی شنل معنای واژه لاکچری را تغییر داد: “برخی از مردم تصور می‌کنند لوکس بودن در مقابل فقر قرار دارد. درحالی‌که این‌طور نیست. لوکس بودن در مقابل بی‌سلیقگی قرار دارد. ارزش کمپانی شنل ۷ میلیارد دلار است.

برند گابریل کوکو شنل
پرادا (Prada)

پرادا (Prada) برند تخصصی مُد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه است. پرادا تولید کننده عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی می باشد که به وسیله ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده است.دفتر مرکزی پرادا هم اکنون در یکی از پایتخت های مد جهان، شهر میلان قرار دارد. این برند بیش از ۲۵۰ فروشگاه در سرتاسر جهان دارد. و میوچیا پرادا (Miuccia Prada) در پست ریاست شرکت فعالیت می کندکمپانی پرادا (Prada) با مدیریت میوچا پرادا در عرصه تولید پوشاک لوکس زنانه و مردانه فعالیت می‌کند. میوچا پرادا یا ماریا بیانچی پردادا در میلان ایتالیا به دنیا آمد و نوه ماریو پرادا بود، کسی که در سال ۱۹۱۳ خط تولید پوشاک باکیفیت، کیف و لوازم جانبی مخصوص افراد ثروتمند را راه‌اندازی نمود. او حرفه خانوادگی را ادامه داد و با کمک همسرش پاتریزیو برتلی و طراحی‌های خویش کمپانی خانوادگی را ادامه داد. او در سال ۱۹۸۹ خط تولید پوشاک مقرون‌به‌صرفه زنانه را راه‌اندازی نمود که آن را “پوشاک قشر بدون حق رأی” نامید. در سال ۲۰۱۲ آثار پرادا به همراه آثار پیشرو مد، السا شیاپارلی، در موزه هنر نیویورک به نمایش درآمد. برند پرادا با خلاقیت و نوآوری توجه قشر جوان را هم به خود جلب می‌کند. در سال ۲۰۰۷ کمپانی پرادا با همکاری شرکت آل جی اولین تلفن همراه خود را تولید نمود که بسیار موردتوجه واقع شد. محصولات پرادا عبارت‌اند از چرم‌های آماده، لوازم جانبی، کفش، ساک، عطر، ساعت و لوازم لوکس دیگر. ارزش این کمپانی ۹,۴ میلیارد دلار است. 

برند پرادا
فندی (Fendi)

فندی (Fendi) شرکت ایتالیایی فعال در زمینه طراحی و تولید لباس و کالاهای لوکس است. خانه Fendi در سال 1925 توسط ادواردو و ادله فندی به عنوان یک فروشگاه خز و چرم در Via del Plebiscito، رم راه اندازی شد. در حال حاضر، شرکت فرانسوی ال و ام هاش مالک برند فندی هستند. مشهورترین محصول شرکت فندی، کیف‌های دستی «باگتی» آن، می‌باشد. طراح شنل، کارل لاجرفیلد کلکسیون فندی (Fendi) را نیز طراحی می‌کند اما محصولات این برند شامل لوازم تزئینی و لوازم لاکچری به شمار می‌روند. این کمپانی لاکچری تنها خانه مد است که آتلیه مخصوص خود را دارد و می‌تواند کالای مدرن و جدید طراحی کند. ادل کاساگرانده مؤسس خانه فندی در سال ۱۹۱۸ در رم فروشگاه چرم و خز راه‌اندازی نمود. او در سال ۱۹۲۵ با ادواردو فندی ازدواج کرد و نام فروشگاه خود را تغییر داد تا نام جدید خود را ثابت کند. این کمپانی مشتری‌های سلطنتی شخصی خود را داشت. در سال ۱۹۶۵ زمانی که طراح آلمانی کارل لاجرفیلد به فندی ملحق شد، لوگوی Zucca یا FF را طراحی نمود که به یک نماد جهانی تبدیل شد. فندی و لاجرفیلد در کنار هم طرح‌های جدید و مدرن خز طراحی نمودند و مدل‌های لاکچری آن را خلق کردند. کیف‌های باگوت که در سریال‌های سکس و شهر استفاده شده بود در سال ۲۰۰۹ موردتوجه قرار گرفت. محصولات اصلی فندی عبارت‌اند از خز، چرم و پوشاک و لوازم لاکچری.

برند فندی
کریستیان دیور، (Christian Dior)

کریستین دیور، (Christian Dior) زادهٔ ژانویهٔ ۱۹۰۵ - درگذشتهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۵۷) طراح مد فرانسوی بود، که به‌ عنوان یکی ازمعروفترین بنیانگذاران خانهٔ مد در دنیا شناخته می‌شود و با نام «دیور» نیز معروف است. این کمپانی لاکچری فرانسوی در سال ۱۹۴۶ توسط طراح مشهور کریستین دیور راه‌اندازی شد. امروزه این کمپانی پیشرو پوشاک لاکچری است. کریستین دیور افسانه‌ای در سال ۱۹۰۵ در فرانسه به دنیا آمد. پوشاک طراحی‌شده خود را به‌تدریج فروخت و سپس به‌عنوان طراح دستیار در پاریس توسط رابرت پیگه استخدام شد. در سال ۱۹۴۰ به آلمان رفت و به استخدام لوسیان لیلانگ درآمد. دیور به همراه شریک خود جکووس رووت، درایجاد قراردادهای کاری در تجارت مد، پیش قدم بود. در سال ۱۹۴۸، او قراردادهای پر سودی در معامله برای لباسهای خز دار، جورابهای زنانه ساق بلند و عطر ترتیب داد، که نه تنها برای او ایجاد درآمد می‌کرد، بلکه او را به یک نام آشنا تبدیل کرد. در حالی که سالن مد دیور امروزه هنوز درحال پیشرفت است.خانه مد لیلانگ پوشاک زنان آلمانی و فرانسوی را طراحی می‌کرد. محصولات دیور عبارت‌اند از پوشاک، پارچه، محصولات چرم، لوازم تزئینی لاکچری، کفش، جواهر، ساعت، عطر، لوازم‌آرایشی و محصولات مراقبت از پوست. اگرچه عمده محصولات دیور مخصوص زنان است اما این کمپانی خط تولید مردانه و بچگانه خود را هم راه‌اندازی نموده است.

برند کریستیان دیور
توماس بربری (Thomas Burberry)

توماس بربری (Thomas Burberry) (زاده ۲۷ اوت ۱۸۳۵ - درگذشته ۴ آوریل ۱۹۲۶) کارآفرین و طراح مد بریتانیایی بود، که در سال ۱۸۵۶ شرکت کالای لوکس بربری را تاسیس نمود که در ابتدا یک فروشگاه تولید پوشاک بود. بربری در سال ۱۸۹۱ اولین فروشگاه پوشاک خود را راه‌اندازی کرد تا استعدادهای طراحی‌اش را نشان دهد. برندهای فرعی دیگر مانند Burberry London, Burberry Brit و Burberry Prorsum نیز شامل این برند هستند. محصولات بربری لندن عبارت‌اند از پوشاک، لوازم تزئینی، عطر و لوازم‌آرایشی. عمده محصولات این کمپانی لاکچری هستند و جنبه تجاری دارند. این کمپانی دارای ۵۰۰ فروشگاه در بیش از ۵۰ کشور جهان است. کت معروف بربری با پر حدود ۳۵۰۰۰ دلار قیمت دارد. در حال حاضر طبق گزارش فوربس ارزش برند بربری ۴۵% افزایش یافته و حدود ۴,۳۴ میلیارد دلار است. در سال ۲۰۱۳ برند بربری، از سوی اینتربرند، در رتبه ۷۷ از باارزش‌ترین نام‌های تجاری جهان، شناخته شد. بخشی از سهام شرکت بربری در بازار بورس لندن مبادله می‌شود.

برند توماس بربری
گوچی (Gucci)

گوچی (Gucci)، نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیرمجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌شمار می‌آید.شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. بر پایه آمار مجله بلومبرگ بیزینس‌ ویک در سال ۲۰۰۸ میلادی شرکت گوچی درآمدی در حدود ۴٬۲ میلیارد یورو داشته‌است. این برند همچنین در سال ۲۰۰۹، بر اساس اطلاعات مؤسسه اینتربند، به مقام چهل‌ویکم در جدول ۱۰۰ نام تجاری برتر صعود کرد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز می‌باشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد. این برند هم پیشرو کالای لاکچری است. اولین فروشگاه گوچی در سال ۱۹۲۱ افتتاح شد که کالا و لوازم چرمی باکیفیت و گران‌قیمت به فروش می‌رساند. این کمپانی نه‌تنها در امور خیریه فعالیت دارد بلکه بخشی از درآمد خود را به یونیسف اختصاص می‌دهد تا برای سازمان حمایت از کودکان، هزینه‌های تحصیل، سلامت، درمان و بیمه‌های حمایت از کودکان و ایتام، خرج شود. محصولات گوچی فلورانس عبارت‌اند از پوشاک، ساعت، جواهر، کفش، کالای چرم و لوازم جانبی دیگر. ارزش کمپانی گوچی ۷ میلیارد دلار است.

برند گوچی
هرمِس (Hermès)

هرمِس (Hermès) شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که در سال ۱۸۳۷ تاسیس شد. این شرکت، متخصص در طراحی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت می‌باشد. شرکت هرمس در سال ۱۸۷۳ توسط تیری هرمس تاسیس شد. لوگوی کنونی شرکت هرمس که از دوک، کالسکه و اسب تشکیل شده، از دهه ۱۹۵۰ به بعد، مورد استفاده قرار گرفته است. دفتر مرکزی این شرکت، در خیابان فُبورگ-سَن-اُنورِه شهر پاریس فرانسه قرار دارد که در عرصه مد فعالیت دارد. گفته می‌شود هر محصول هرمس (Hermès) از ابتدا تا انتها تنها توسط یک طراح تولید و نظارت می‌شود تا کیفیت آن حفظ شود. یکی از محصولاتی که امضای هرمس است یک کیف نارنجی می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ به قیمت حدود ۴۴۲۰ دلار به فروش می‌رسید. یکی از رکوردهای جهانی این کمپانی یک کیف معروف به نام Hermès Birkin Bag بود که در یک حراجی به قیمت ۲۰۳۱۵۰ دلار فروخته شد و گران‌ترین کیف فروخته‌شده در یک حراجی تا آن تاریخ بود. محصولات هرمس عبارت‌اند از چرم، لوازم جانبی، عطر، لوازم لاکچری و پوشاک. لوگوی مخصوصان که از سال‌های ۱۹۵۰ استفاده می‌شود یک کالسکه و اسب را نشان می‌دهد. این کمپانی در پاریس فرانسه واقع شده است.

برند هرمِس
لویی ویتون (Louis Vuitton)

لویی ویتون (Louis Vuitton) که به اختصار ال‌ وی نیز خوانده می‌شود،. کمپانی لویی ویتون ایده فردی به نام لویی ویتون مالیته، یک کارآفرین و طراح بود، زمانی که ناپلئون در سال ۱۸۵۲ امپراتور فرانسه شد، همسرش یوجین دی مانتیوجو، یک کنتس اسپانیایی، لویی ویتون را به‌عنوان دستیار و طراح شخصی‌اش استخدام نمود زیرا او چمدان و وسایل را به شکل فوق‌العاده‌ای مرتب می‌کرد. شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند. ویتون در سال ۱۸۷۲ اولین پارچه زرد با خطوط قرمز را طراحی نمود که نظر بسیاری از منتقدان مد پاریس را جلب کرد و نام او را به‌ عنوان یک طراح لاکچری بر سر زبان‌ها انداخت.

برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده‌است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگان فرانسوی؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد. لویی ویتون برندی است که هیچ برندی نمی‌تواند به شهرت و موفقیت آن برسد. این برند، برند مورد علاقه سلبریتی هایی چون مایکل فلپس، آنجلینا جولی، سارا جسیکا پارکر، کیم کارداشیان و لیدی گاگا محسوب می‌شود

 اما یادتان باشد این برند مخصوص افراد ثروتمند است و ارزش این کمپانی ۲۸ میلیارد دلار است.

برند لوئیز ویتان


برندهای پوشاک مقالات پوشاک این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا

نظر شما در مورد 12 برند برتر و لاکچری پوشاک در جهان


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

گالری آرپا
0

گالری آرپا

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

خانه مانلی
1

خانه مانلی

مبل امیران
0

مبل امیران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   برندهای لاکچری   |  ورساچه   |  رالف لورن   |  بربری   |  دیور   |  آرمانی

تاریخ ثبت ثبت: 1397/04/04
بازدید بازدید: 4636

مطالب مرتبط با پوشاک

مراسم مت گالا 2022
0

مراسم مت گالا 2022

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022
0

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی
0

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای
0

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی

برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020
0

برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020

برترین شوروم های پوشاک در لندن
0

برترین شوروم های پوشاک در لندن

بیانسه ملکه پولساز آمریکا
0

بیانسه ملکه پولساز آمریکا

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود
0

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸
0

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸

هفته مد لندن 2018
0

هفته مد لندن 2018

لاکچری بودن به سبک میسونی
0

لاکچری بودن به سبک میسونی

طرح فانتزی برند لویی ویتون
0

طرح فانتزی برند لویی ویتون

پوشاک لاکچری رالف لورن
0

پوشاک لاکچری رالف لورن

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی
0

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون
0

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس
0

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018
0

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان
0

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS