نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

بازیگران مرد ترکیه

مقاله معروف ترین بازیگران مرد ترکیه با تصاویر با کیفیت


در دهه اخیر، کشور ترکیه در صنعت سینما بازیگران بسیار خوب و البته جذاب و مشهوری را به جهان معرفی کرده است که ما ایرانی ها نیز بسیاری از بازیگران مرد ترکیه (و البته بازیگران معروف زن ترکیه) را کاملا می شناسیم. این بازیگران مشهور راه‌ شان را پیدا کرده‌اند و فیلم ها و سریال‌ هایشان را با کلی خرج می‌سازند و از طرفی شبکه‌ های تلویزیونی دست به نقد ایستاده‌ اند تا آن ها را با قیمت های بسیار بالا خریده و پخش کنند. دراین میان بیشترین سود را بازیگران معروف این سریال‌ ها می برند که نه تنها در کشور خودشان بلکه در دیگر کشورها نیز ستاره می شوند. در ادامه نگاهی انداخته‌ ایم به پرطرفدارترین و معروف ترین ستاره‌های مرد ترکیه. این که از کجا آمده اند و چرا ستاره شدند.

یکی از مهمترین دلایل موفقیت صنعت سریال سازی ترکیه و معروفیت بازیگران ترک در جهان را می توان ملی گرائی افراطی حاکم بر جامعه ترکیه دانست. مردم ترکیه به شدت ملی گرا هستند و ملی گرائی را همواره بر دین و باورهای مذهبی ارجج دانسته اند، لذا هر دولتی هم که در ترکیه بر سر کار آمده است، حتی دولت های اسلام گرای سالیان اخیر، بیش از اینکه برای جلب آرای مردم بر طبل اسلام گرائی بکوبند، بر طبل ملی گرائی کوبیده اند.

حتما مشاهده کنید: معروف ترین بازیگران زن دنیا
ملی گرائی افراطی مردم ترکیه، همواره یک نکته مهم را مد نظر داشته و آن توجه به منافع ملی و تلاش در جهت حفظ و اعتلای آن بوده است. این نکته باعث شده است که مردم ترکیه، بدون توجه به جریانات سیاسی، درگیری های مرسوم بین آنها، اتفاقات تلخ و شیرین عرصه سیاست و اجتماع و ... تمامی تلاش خود را در جهت حفظ و اعتلای منافع ملی به کار ببرند. حتی در زمینه پوشش نیز، مردم این کشور به شدت علاقه به استفاده از برندهای پوشاک ترکیه ای دارند و عرصه سینما و تلویزیون نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

امروزه سریال های کشور ترکیه طرفداران زیادی پیدا کرده است و همچنین توجه بینندگان بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی را به خود جلب کرده است. به همین دلیل سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی این کشور از جمله پر بیننده ترین و پرطرفدارترین برنامه های تلوزیونی جهان محسوب می شود. بر این اساس در این کشور در سال های اخیر تولید و پخش سریال های تلویزیونی و فیلم سینمایی بیشتر شده است که به راحتی می توان گفت یکی از راه های پیشرفت اقتصادی این کشور در چند سال گذشته فروش سریال های تلویزیونی بوده است که بر این اساس بسیاری از بازیگران و افرادی که علاقمند به بازیگری هستند، از کشورهای همسایه ترکیه و دیگر کشورها برای ادامه کار در این زمینه کشور ترکیه را انتخاب می کنند.

بسیاری از جوانان ترکیه مخصوصا شهر استانبول آرزوی بازیگر شدن را دارند که برای رسیدن به این آرزو در حال تلاش هستند که این توانایی و استعداد بازیگری در جوانان ترکیه موج میزند. در ادامه با لاگین برندز همراه باشید تا برترین بازیگران مرد ترکیه را به شما معرفی کنیم:

تصاویری و مختصری از زندگی برترین ستاره ها و بازیگران مرد ترکیه را مشاهده کنید:

كنان ایمیرزلی اوغلو (Kenan İmirzalıoğlu)

کنان ایمیرزلی اوغلو Kenan İmirzalıoğlu زاده 18 ژوئن سال 1974 در روستای اوچم آنکارا است، کنان تا سن 12 سالگی تحصیلات ابتدایی را در روستای خود به اتمام رساند و برای ادامه تحصیل متوسطه به انکارا رفت، تحصیلات دانشگاهی اش را در دانشگاه فنی ییلدیز استانبول در رشته ریضای به پایان رساند، او نختسین بار در سریال دل دیوانه وارد تلویزیون شد. سریال روزگار تلخ، ایزل و کارادایی جزو سریال های معروف او هستند، او در سال 2017 در فیلم بازگشت افسانه ای در کنار مریم اوزرلی ایفای نقش کرد. سریال جدید او سریال سلطان محمد است که در سال 2018 پخش شد و طرفداران زیادی نیز داشت.

كنان ایمیرزلی اوغلو

كنان ایمیرزلی اوغلو

كنان ایمیرزلی اوغلو
مهمت گونسور (Mehmet Günsür)

مهمنت گونسر در ابتدا یک مهماندار و سپس یک مدل بود. او در ابتدا کار خود را با بازی در فیلم‌های ترکی، ایتالیایی و آمریکایی شروع کرد. از بهترین کارهای او می‌توان به به استانبول بگویید و حمام اشاره کرد. او در سال ۱۹۹۷ برندهٔ جایزهٔ امیدبخش‌ترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره ی بین‌المللی فیلم آنکارا به خاطر بازی در فیلم حمام شد. او همچنین برندهٔ تنها جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا به خاطر ایفای نقش در فیلم او اکنون سرباز است شد.

مهمت گونسور

مهمت گونسور

مهمت گونسور
هالیت ارگنچ (Halit Ergenç)

هالیت ارگنچ Halit Ergenç یکی از معروفترین بازیگران مرد کشور ترکیه می باشد.این بازیگر معروف در سریال حریم سلطان در نقش محشتم سلطان یا سلطان سلیمان ایفای نقش کرده است، این بازیگر در سریال هزار و یک شب هم که از شبکه Pmc پخش شد در مقابل همسر واقعی اش بازی کرد. او متولد ۳۰ آوریل ۱۹۷۰ در استانبول ترکیه می باشد. قدش ۱۸۳ است و یک فرزند هم دارد.

هالیت ارگنچ

هالیت ارگنچ

هالیت ارگنچ
انگین آكیورک (Engin Akyürek)

انگین اکیورک بازیگر درخشان سریال دختر سفیر در ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱ در شهر آنکارا متولد شد. پدرش یک کارمند بخش عمومی و مادرش خانه دار است. او اصالتا اهل ارزینان و ترکان می باشد و از کودکی به تئاتر علاقه مند بود. این علاقه او را وادار به شرکت در یک برنامه تلویزیونی در سال ۲۰۰۴ کرد، انگین اکیورک با بازی در نقش کریم در درام محبوب ترکیه مشهور شد. او در این درام که Fatmaguloun Sucu Ne نام داشت موفق چشمگیری کسب کرد. او در این سریال همبازی Beren Saat بود.

انگین آكیورک

انگین آكیورک

انگین آكیورک
آراس بولوت اینملی (Aras Bulut İynemli)

آراس بولوت اینملی متولد ۲۵ آگوست سال ۱۹۹۰ در استانبول ترکیه است. مادرش سوتاپ و پدرش چنگیز اینملی نام دارد. برادر بزرگ او اورچون اینملی بازیگر و نمایشنامه نویس و خواهر او یسیم اینملی مجری تلویزیونی و خواننده است. برخی از اقوام او نیز از بازیگران ترکیه هستند. از جمله میرای دانر که از سن نه سالگی بازیگری را آغاز کرده، چنگیز دانر و ایهان دانر (برادر پدربزرگش) از اقوام نزدیک این بازیگر هستند.

آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی
بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit)

بوراک اوزچیویت متولد 24 دسامبر 1984، مدل و بازیگر مشهور ترکیه، دوره دبیرستان را در مدرسه kazim İşmen در سال 2001 به پایان رساند و در رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مارمارا فارغ التحصیل شد، او اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. در مسابقه بهترین مدل مردان ترکیه در سال 2003 به عنوان چهره ای که آینده درخشانی خواهد داشت انتخاب شد. بعد از این مسابقه در آژانس مدلینگ Ugurkan Ajans به عنوان مدل مشغول به کار شد. او اکنون حرفه مدلینگ را رها کرده و به بازیگری در فیلم ها و سریال ها مشغول است.

بوراك اوزچیویت

بوراك اوزچیویت

بوراك اوزچیویت
كیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ)

کیوانچ در ۲۷ اکتبر ۱۹۸۳ در خانواده‌ای فقیر و پرجمعیت در یکی از روستاهای شهر آدنا در جنوب ترکیه متولد شده است. او ۴ خواهر و برادر دارد. مادربزرگ او (از طرف پدری) مهاجر آلبانی به ترکیه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است. او می‌گوید در آدانا به دنیا آمده، بزرگ شده و خانواده او برای مدت بیشتر از صد سال در کار نانوایی بوده‌اند.

كیوانچ تاتلیتوغ

كیوانچ تاتلیتوغ

كیوانچ تاتلیتوغ
هالوک بیلگینر (Haluk-Bilginer)

هالوک بیلگینر از سرشناس‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ترکیه است. از فیلم‌های شناخته شده وی فیلم خواب زمستانی، ساخته کارگردانی ترکیه‌ای نوری بیلگه جیلان است. این فیلم توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم کن ۲۰۱۴ را از آن خود کند. این بازیگر افزون بر جایزه‌هایی که به‌دست آورده، برای بازی در سریال ترکیه‌ای شخصیت، جایزه امی را در سال ۲۰۱۹ دریافت کرده است. او در این سریال، نقش بیماری آلزایمری را داشت.

هالوک بیلگینر

هالوک بیلگینر

هالوک بیلگینر
چتین تکیندور (Çetin Tekindor)

زرین تکیندور برای اولین بار با سریال کافه کاسبلانجا در سال ۱۹۹۶ به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از بازی در چند کار، در سال ۲۰۰۳ به ایفای نقش در سریال داستانی از استانبول پرداخت و با افرادی همچون مهمت آصلانتوق، اوزان گوون، چتین تکیندور، اسرا رونابار و ایدیل فیرات همبازی شد. او در سال ۲۰۰۸، به همراه اجه آیدان در آگهی برند معروف Bosch بازی کرد و در همان سال در سریال معروف عشق ممنوع حضور پیدا کرد. زرین تکیندور که با سریال عشق ممنوع به شهرت زیادی بین بینندگان دست پیدا کرد، در این سریال با بازیگرانی همچون برن سات، کیوانچ تاتلیتوغ، نباهات چهره، نور فتاح اوغلو و هازال کایا همبازی شد.

چتین تکیندور

چتین تکیندور

چتین تکیندور
چاعاتای اولوسوی (Çağatay-Ulusoy)

چاعاتای اولوسوی متولد ۲۳ سپتامبر سال ۱۹۹۰ در محله باقرکوی، شهر استانبول ترکیه است و در خانواده ای که کارمند دولت هستند بزرگ شده است. خانواده مادری او بوسنیایی و پدرش اصالتا ترک ولی اهل بلغارستان است و زمانی که ده سال داشت به ترکیه مهاجرت کرد. چاعاتای یک برادر کوچکتر به نام آتالای اولوسوی دارد و به نظر می رسد روابط بسیار خوبی بین این دو برادر برقرار است.

چاعاتای اولوسوی

چاعاتای اولوسوی

چاعاتای اولوسوی
جان یامان (Can-Yaman)

جان یامان ( به ترکی استانبولی:Can Yaman) در ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در شهر استانبول در خانواده ای که ریشه آنها در یوگسلاویاست متولد شد. او تنها فرزند خانواده بود ولی هنگامی که تنها پنج سال داشت، والدینش از هم طلاق گرفتند، جان یامان برادرزاده مربی فوتبال فواد یامان است. او تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و وی در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. جان یامان توانست تحصیلات خود را بعنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند. یامان تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا گردید و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ التحصیل شد.

جان یامان

جان یامان

جان یامان
ارکان پتک‌کایا (Erkan Petekkaya)

ارکان پتک کایا متولد سال ۱۱ دسامبر ۱۹۷۰ از شهر دیاربکر ترکیه می باشد که از برجسته ترین و محبوب ترین بازیگران مرد در ترکیه است و از نظر دستمزد بازی یکی از گران ترین هاست. ارکان پتک کایا بیش از 26 کار سینمایی و تلویزیونی در کارنامه خود دارد که در ایران با سریال های روزی روزگاری، دیلا خانم و گوزل (از هم پاشیده) به محبوبیت رسیده است، ارکان پتک کایا در خانندگی و بازیگری از سال 1983 تا کنون فعال است و دارای یک فرزند می باشد. او در سال 2003 با دیدم پتک‌کایا ازدواج کرد و تا کنون در کنار هم زندگی می کنند.

ارکان پتک‌کایا

ارکان پتک‌کایا

ارکان پتک‌کایا
تولگاهان ساییشمان (Tolgahan Sayışman)

تورگات تولگاهان ساییشمان متولد ۱۷ دسامبر سال ۱۹۸۱ در استانبول ترکیه است. والدین او هالیوک و عایشه ساییشمان نام دارند. خانواده مادری او اهل ترابزون واقع در سواحل دریای سیاه ترکیه هستند و پدربزرگ او از طرف پدری اصالتی ترکیه ای دارد که از سالونیک – یونان مهاجرت کرده است، تولگاهان در دبیرستان Kadıköy İntaş تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه ‌دوئوش است. او کار حرفه ای خود را به عنوان مدل آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ توانست در مسابقات بهترین مدل ترکیه، در جایگاه دوم قرار گیرد.

تولگاهان ساییشمان

تولگاهان ساییشمان

تولگاهان ساییشمان
کرم بورسین (Kerem Bürsin)

کرم بورسین در 4 ژوئن 1987 در استانبول متولد شد، وقتی که او تنها 12 سال سن داشت همراه خانواده اش به آمریکا نقل مکان کرد. او از کالج امرسون در بوستون، ماساچوست فارغ التحصیل شد، او بخاطر شغل پدر در 10 سالگی از ترکیه راهی اسکاتلند و سپس اندونزی شدند تا اینکه از 12 سالگی به آمریکا نقل مکان کردند.

کرم بورسین

کرم بورسین

کرم بورسین
ابراهیم چلیککول (İbrahim Çelikkol)

ابراهیم چلیککول متولد ۱۴ فوریه ۱۹۸۲ بازیگر مشهور ترکیه است. وی متولد ازمیت (İzmit) مرکز استان قوجاایلی (Kocaeli) ترکیه است. مادرش آیپر (Ayper Çelikkol) از مهاجرین یونانی و پدرش سهیل (Süheyl Çelikkol) اصالتا عرب است. ابراهیم یک خواهر بزرگتر به نام اصلی (Aslı Çelikkol) دارد. ابراهیم قبل از بازیگری مدل و نیز بسکتبالیست بوده است. او در تیم ملی جوانان نیز بسکتبال بازی کرده است. اولین پروژه ابراهیم در زمینه بازیگری، سریال پارس نارکوترور (Pars: Narkoterör) است که توسط متین گونای (Metin Günay) کارگردانی شد است. ابراهیم در سال ۲۰۰۷ با میهره موتلو (Mihre Mutlu) ازدواج کرد و در ۶ دسامبر ۲۰۱۹ اولین فرزندشان علی (Ali Çelikkol) متولد شد.

ابراهیم چلیککول

ابراهیم چلیککول

ابراهیم چلیککول


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری

نظر شما در مورد معروف ترین بازیگران مرد ترکیه


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ بازیگر

خانه های بازیگران ترک

خانه های بازیگران ترک


بررسی زندگی حرفه ای و شخصی بازیگران و هنرمندان و به طور کلی، شخصیت های بزرگ و مشهور در دنیا از جالب ترین فعالیت ها برای طرفداران این شخصیت ها محسوب می شود، پس با لاگین برندز همراه باشید تا با...


ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2018


اگر شما از نمایش های تلویزیونی و فیلم ها لذت می برید واغلب برای آخرین اخبار در مورد ستاره های مورد علاقه خود در اینترنت جستجو می کنید، پس این خانم ها و آقایان بازیگر در صنعت سینما به بخش بزرگی...


لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022


نود و چهارمین مراسم جوایز اسکار 2022 که توسط آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (AMPAS) ارائه شد، از بهترین فیلم‌های اکران شده از اول مارس تا 31 دسامبر 2021 در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس در تاریخ 27 مارس 2022 با ارائه...


معروف ترین بازیگران زن ترکیه

معروف ترین بازیگران زن ترکیه


ما ایرانی ها بسیاری از بازیگران زن ترکیه (و البته بازیگران معروف مرد ترکیه) را کاملا می شناسیم. در دهه اخیر، کشور ترکیه در صنعت سینما بازیگران بسیار خوب و البته مشهور و جذاب خانم را به جهان معرفی کرده است...


ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر

ثروت لیدی گاگا ستاره مولتی میلیونر


لیدی گاگا، از مشهورترین خواننده‌های دنیای پاپ محسوب می‌شود که به تازگی، بیست و نه سال شده است. وی تحصیل در دانشگاه نیویورک را نیمه تمام رها کرد و وارد دنیای موسیقی شد. خلاقیت وی در نوشتن ترانه‌های پر مخاطب و...


ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر

ثروت هنرمند امریکایی جنیفر لوپر


جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِی لو (Jlo) جنیفر لوپز متولد ۲۴ جولای ۱۹۶۹ در محله برانکس (Bronx) شهر نیویورک است. جنیفر لوپز خواننده، رقصنده، طراح مد و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی آمریکایی است....


معروف ترین بازیگران زن دنیا

معروف ترین بازیگران زن دنیا


وقتی صحبت از معروف ترین بازیگران زن دنیا در سینمای معاصر (و بیشتر بازیگران زن سینمای هالیوود) می شود، مطمئناً چند نفر از بهترین ها در بالای لیست قرار دارند. از جمله: اسکارلت جانسون، جنیفر لارنس و جنیفر لوپز و ......


مراسم ازدواج مسعود اوزیل و بازیگر ترکیه ایی با حضور اردوغان

مراسم ازدواج مسعود اوزیل و بازیگر ترکیه ایی با حضور اردوغان


مسعود اوزیل بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن تیم آرسنال در سن 30 سالگی در حضور رجب طیب اردوغان با آمینه گولشه بازیگر ترکیه ای در یک هتل ساحلی زیبا در سواحل بسفر ازدواج کرد. او در جامعه آلمان...


تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

مبل امیران
0

مبل امیران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  بازیگر ترک   |  ترکیه   |  سلبریتی

تاریخ ثبت ثبت: 1399/08/07
بازدید بازدید: 35075

مطالب مرتبط با اخبار سلبریتی ها

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز
0

ازدواج سام اصغری و بریتنی اسپیرز

خانه های بازیگران ترک
0

خانه های بازیگران ترک

لایف استایل مانی خوشبین
0

لایف استایل مانی خوشبین

معروف ترین بازیگران زن دنیا
0

معروف ترین بازیگران زن دنیا

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد
0

ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان شد

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020
0

برندگان جوایز مراسم MTV VMAs 2020

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020
0

پردرآمدترین زنان هالیوود در سال 2020

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020
0

ماسک های لیدی گاگا در مراسم اهدای موزیک ام تی وی 2020

معروف ترین بازیگران زن ترکیه
0

معروف ترین بازیگران زن ترکیه

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد
0

جلسه جدید شکایت جانی دپ از امبر هرد

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد
0

اندی خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره شد

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا
0

تغییر محل اقامت دونالد ترامپ از نیویورک به فلوریدا

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد
0

لیونل مسی مرد سال فوتبال جهان شد

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک
0

مراسم مت گالا 2019 در نیویورک

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور
0

کریستیانو رونالدو صاحب بوگاتی لاویتور

زندگی خصوصی دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی دونالد ترامپ

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن
0

بیوگرافی كارل لاگرفلد طراح مد و فشن

لایف استایل کریستیانو رونالدو
1

لایف استایل کریستیانو رونالدو

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ
0

زندگی خصوصی ایوانکا دختر دونالد ترامپ

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ
0

بیوگرافی ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS