نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای پوشاک

0

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای

برندهای پوشاک ترکیه

مقاله معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای با تصاویر با کیفیت


در این مقاله به معرفی جامع معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه می پردازیم که در کشورما نیز طرفداران زیادی دارند. اگرچه سابقه صنعت پوشاک در ترکیه به قرن هفده میلادی در امپراتوری عثمانی بازمی گردد، اما صنعت پوشاک این کشور در قرن بیستم و با تاسیس کشور ترکیه امروزی وارد دوره نوسازی و مدرنیزاسیون شده و با رشد کمی و کیفی صنعت پارچه بافی، این کشور به عنوان لکوموتیو صادرات بخش پوشاک آماده مصرف (Ready-to-wear) هم به مرور رشد کرد‌ه و در دو دهه اخیر همواره بیش از 10 درصد کل صادرات ترکیه از آن این صنعت بوده است.

جالب است بدانید تقریبا نیمی از صادرات برندهای پوشاک ترکیه به کشورهای اتحادیه اروپا تعلق دارد‌ و این کشور یکی از کشورهای توریستی آسیا و همچنین یکی از بهترین مقاصد دنیای تجارت شناخته شده است و امروزه به یکی از مهم ترین کشورهای فعال در حوزه مد و فشن دنیا نیز تبدیل شده است.

برندهای معروف پوشاک در کشور ترکیه با پیشرفت قابل ملاحظه ای که این کشور در صنعت پوشاک داشته است، امروزه در سراسر جهان شناخته شده است و برندهای ترک در بسیاری از کشورهای جهان دارای شعباتی هستند و صنعت پوشاک به یکی از قطب های مهم در اقتصاد کشور ترکیه تبدیل شده است.

از آنجا که کشور ترکیه، رابطی است بین قاره های آسیا و اروپا، همواره در تجارت بین شرق و غرب نقش مهمی ایفا کرده است و در حال حاضر نیز در صنعت مد و پوشاک به یکی از برترین کشورهای جهان تبدیل شده است. معروفترین شرکت های تولید کننده پوشاک ترکیه، مردم جهان را به خیابان های معروف خرید شهر استانبول می کشاند و استایل روز کشور ترکیه را به سراسر دنیا صادر می کند.

معروف ترین برندهای پوشاک کشور ترکیه را می توان در ←←← مراکز خرید شیک شهر استانبول دید و از آن ها خرید کرد. محصولات این برندها با ترکیبی از استانداردهای بین المللی و فرهنگ ترکیه تولید و عرضه می شوند و نام طراحان برجسته ترکیه مانند: Erdem Moralioğlu ،Bora Aksu و Hussein Chalayan سبب جلب توجه بسیاری از طراحان و سرمایه گذاران این صنعت به پوشاک کشور ترکیه شده است.

ترکیه همواره در تجارت بین شرق و غرب نقش مهمی ایفا کرده است و در حال حاضر نیز در صنعت مد و برندهای لوکس پوشاک به یکی از برترین کشورهای منطقه تبدیل شده است و لازم به ذکر است که تعداد زیادی از طراحان لباس ترکیه شهرت جهانی دارند، ترکیه علاوه بر دارابودن فرهنگ بسیار غنی، از طراحان بسیار حرفه ای نیز در حوزه پوشاک برخوردار است و این موضوع توانسته است ترکیه را به یکی از کشور های مهم خرید پوشاک تبدیل کند و هر ساله توریست های بسیاری از دیگر کشور های همسایه به این کشور جهت خرید پوشاک از معروف ترین برندهای پوشاک سفر می کنند. مراکز خرید بزرگ و جشنواره های خرید ترکیه نیز به این مهم کمک می کنند.

با لاگین برندز همراه باشید و بهترین برندهای پوشاک زنانه و مردانه ترکیه ای را مشاهده کنید:


برند پوشاک ترکیه ای کوتون


برند کوتون در سال ۱۹۹۸، توسط دو جوان به نام های ییلماز و گولدن تاسیس شد. اولین قدم آن ها در تابستان آن سال با تاسیس یک فروشگاه در شهر استانبول بود، کوتون فعالیتش را از یک فروشگاه کوچک که تنها ۲۵ متر مربع مساحت داشت، شروع کرد. کوتون در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان ترکیه در حوزه پوشاک، کفش و اکسسوری می باشد. ناگفته نماند که این برند در گذشته پوشاک محدودی را برای بانوان تولید می کرد اما با مورد استفبال قرار گفتن محصولات شان توسط مردم، این برند تصمیم به تولید پوشاک برای اقشار مختلف جامعه نیز گرفت. یکی از ویژگی های اصلی کوتون، راضی نگه داشتن همه اقشار جامعه، با سلایق و درآمدهای متفاوت است.

برند پوشاک ترکیه ای کوتون

برند پوشاک ترکیه ای کوتون

برند پوشاک ترکیه ای کوتون

برند پوشاک ترکیه ای دفاکتو


دفاکتو یکی از شرکت های مطرح تولید پوشاک در کشور ترکیه است. محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت و زیبایی زبان زد خاص و عام است. محصولات دفاکتو به اکثر کشورهای جهان صادر می گردد و به همین دلیل برای رقابت با سایر تولید کننده ها دارای استاندارد A جهانی می باشد، از مشخصه های اصلی محصولات این برند لوکس می توان به دوام و ثبات رنگ آن اشاره کرد. دفاکتو در سال ۲۰۰۳ تاسیس و به سرعت به یکی از مارک های معتبر صنعت نساجی در حوزه خرده فروشی تبدیل شد. محصولات دفاکتو که شامل پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و …است به اکثر کشورهای جهان صادر می گردد.

برند پوشاک ترکیه ای دفاکتو

برند پوشاک ترکیه ای دفاکتو

برند پوشاک ترکیه ای دفاکتو

برند پوشاک ترکیه ای ال سی وایکیکی


ال سی وایکیکی (به انگلیسی: LC Waikiki‎) یک شرکت بزرگ تولیدکننده پوشاک در ترکیه است که دارای بیش از ۶۸۳ فروشگاه در ۳۲ کشور است. برند ال سی وایکیکی در سال ۲۰۱۳ به عنوان "تحسین برانگیزترین شرکت در عرصه پوشاک" انتخاب شد. فروشگاه اینترنتی ال سی وایکیکی با زبان های مختلف از جمله انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آلمانی در دسترس می باشد. برند ال سی وایکیکی در سال ۱۹۸۸ در کشور فرانسه پایه گذاری شد و در سال ۱۹۹۷ توسط سرمایه دار ترک خریداری و امروز به عنوان یک برند ترک در صنعت پوشاک شناخته می‌شود.

برند پوشاک ترکیه ای ال سی وایکیکی

برند پوشاک ترکیه ای ال سی وایکیکی

برند پوشاک ترکیه ای ال سی وایکیکی

برند پوشاک ترکیه ای ماوی


برند ماوی برای داشتن شلوار جین های با کیفیت اش نزد عموم دارای معروفیت جهانی می باشد. دلیل محبوبیت شلوارهای جین ماوی، استراتژی خاص این برند می باشد. شلوارهای این برند به گونه ای طراحی شده است که به هر فردی بخورد و اندازه او باشد، مردم نیز به دنبال شلوار ها و لباس هایی هستند که اندازه آنها باشد و آنها را جذاب تر نشان دهد. به مرور برند ماوی این شلوار ها را در رنگ های مختلف برای پسران و دختران تولید کرد که طرفداران این شلوار های جین رنگی چندین برابر شد و امروزه همه برند ماوی را با نام شلوار های جین مخصوصش می شناسند. این شلوار ها قابلیت ست شدن باهر لباس و استایلی را دارند.

برند پوشاک ترکیه ای ماوی

برند پوشاک ترکیه ای ماوی

برند پوشاک ترکیه ای ماوی

برند پوشاک ترکیه ای حاتموغلو


برند حاتم اوغلو در سال ۱۹۲۴ آغاز به کار کرد و به عنوان اولین تولید کننده پوشاک در ترکیه شناخته شد. سبک بیشتر لباس های برند حاتموغلو کلاسیک است. او با هدف قرار دادن مردان میان سال و پیرتر روی طراحی کت و شلوار، پیراهن، کت تک، پوشاک ورزشی، بارانی، لوازم جانبی و ... متمرکز شد تا محصولاتش هر چه بیشتر طبق سلیقه آن ها باشد.

برند پوشاک ترکیه ای حاتموغلو

برند پوشاک ترکیه ای حاتموغلو

برند پوشاک ترکیه ای حاتموغلو

برند پوشاک ترک واکو


برند واکو (Vakko) علاوه بر تولید انواع کفش های زنانه و مردانه، کیف های زنانه، کمربند، لباس های مجلسی زنانه، عطر و ادکلن نیز تولید می کند، ویتالی هاکو (Vitali Hakko) بنیان گذار برند واکو در سال 1973 دومین فروشگاه خود در آنکارا و در سال 1982 برای اولین بار فروشگاه واکوراما (Vakkorama) را برای جوانان در استانبول افتتاح کرد.او در سال 2000 با شعاری برای فروشگاه های واکورامای خود ”جابجایی مد نیویورک به استانبول” توانست بیش از بیش برند واکو را به دنیای مد معرفی نماید.

برند پوشاک ترکیه ای واکو

برند پوشاک ترکیه ای واکو

برند پوشاک ترکیه ای واکو

برند پوشاک ترک ایپک یول


برند ایپک یول (ipekyol) در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و اولین فروشگاه این برند در یکی از خیابان‌های مشهور استانبول افتتاح شد. ایپک یول در حال حاضر به یکی از معتبرترین برندهای لباس بانوان تبدیل شده است. بسیاری از زنان خوش لباس، محصولات این برند را برای استفاده انتخاب می کنند، ایپک یول محصولات خود را به غیر از ترکیه، در ۷ کشور از قبیل قبرس، عراق، آذربایجان، بحرین، کویت، قطر و عربستان به فروش می رساند. فروشگاه‌های ایپک یول معمولا در ورودی مراکز خرید قرار دارند. درمجموع ۱۴۲ فروشگاه ازاین برند در ترکیه تاسیس شده است.

برند پوشاک ترکیه ای ایپک یول

برند پوشاک ترکیه ای ایپک یول

برند پوشاک ترکیه ای ایپک یول

برند پوشاک ترکیه ای سارار


عبدالرحمان سارار، در آپریل سال 1994 کار خود را در یك مغازه 12 مترمربعی خیاطی و پوشاك همراه با 2-3 نفر شروع كرد. رویایی كه در سال 1994 شروع شد، امروز واقعیتی است كه همه دنیا آن را باور دارند، دفتر مرکزی این برند در منطقه بومونتی استانبول واقع شده است. محصولات سارار بسیار باکیفیت و توسط طراحان کار بلد دیزاین و تولید میشوند. اگر به دنبال خرید لباس های خاص و با کیفیت هستید، در خرید محصولات برند سارار شک نکنید.

برند پوشاک ترکیه ای سارار

برند پوشاک ترکیه ای سارار

برند پوشاک ترکیه ای سارار

برند پوشاک ترکیه ای کیگیلی


پوشاک مردانه کیگیلی یا کیقیله ترکیه - kiğılı - یکی از تولیدکنندگان باسابقه انواع لباس مردانه در کشور ترکیه است. این برند دارای شعب متعددی در اکثر شهر های ترکیه است. کیگیلی علاوه بر محصولات متنوعی از قبیل: کت و شلوار، پیراهن، شلوار، انواع کاپشن مردانه، پالتو و اکسسوری های گوناگون مثل کروات و پاپیون که تولید می کند، آن ها را با قیمت های مناسب به صورت فروش آنلاین یا فروش حضوری در شعب به خریداران عرضه می نماید. نکته قابل توجه در تولیدات این برند استفاده از رنگ و طرح های مختلف است.

طراحان کیگیلی در تلاشند که محصولاتی تولید کنند تا همه نیازهای مد مردان مدرن ترکیه را برآورده کند، کیگیلی در حال تولید طرح های گاه به گاه و همچنین لباس های با کیفیت بالا می باشد، همچنین آنها طیف گسترده ای از پوشاک لوکس مردانه و همچنین لوازم جانبی برای مردان هم تولید می کنند، کیگیلی هر ساله 6.500.000 محصول تولید می کند و حدود 225 فروشگاه در ترکیه و همچنین 101 مکان فروشگاه در 21 کشور تاسیس کرده است.

برند پوشاک ترکیه ای کیگیلی

برند پوشاک ترکیه ای کیگیلی

برند پوشاک ترکیه ای کیگیلی

برند پوشاک ترکیه ای کیگیلی

برند پوشاک ترکیه ای کیگیلی

برند پوشاک ترکیه ای کیگیلی

برند پوشاک ترک فایک سونمز


برند فایک سونمز برند پوشاک زنانه ترک است که در میان بانوان از محبوبیت خاصی برخوردار است. فایک سونمزدر هر فصل بیش از 700 مدل لباس تولید می کند و هر خانم سخت سلیقه ای می تواند در کالکشن آن لباس مورد علاقه اش را پیدا کند. خوبی برند فایک سونمز این است که لباس های خیلی متنوعی دارد و شما برای هر موقعیتی می توانید لباس مناسب و مورد نظرتان را در فروشگاه های آن پیدا کنید.

برند پوشاک ترکیه ای فایک سونمز

برند پوشاک ترکیه ای فایک سونمز

برند پوشاک ترکیه ای گیزیا


برند گیزیا مفهوم پوشاک لوکس در ترکیه گره خورده است. این برند در ترکیه و در سراسر جهان از طریق فروشگاه های زیبا و شیک قابل دسترس می باشد.

گیزیا به سرعت اهداف بزرگ خود را برآورده می کند و با بیش از 30 سال تجربه، زیرساخت های قوی و با رویکرد تجاری بین المللی توانسته است در شهرهای معتبر مد و فشن مانند: نیویورک، مسکو، دبی، لندن، پاریس و استانبول بیش از 500 مرکز فروش و 120 فروشگاه شیک را تاسیس کند.

گیزیا با گذشت 30 سال تجربه، رشد قبل توجهی در صنعت مد داشته و به عنوان یک برند جهانی با کیفیت در دنیا شناخته شده است، در حال حاضر گیزیا یکی از لوکس ترین تولید کنندگان ترکیه در حوزه پوشاک، کفش و اکسسوری می باشد، اما با مورد استقبال قرار گفتن محصولات گیزیا توسط مردم، به سرعت در دنیا شهرت یافته است.

برند پوشاک ترکیه ای گیزیا

برند پوشاک ترکیه ای گیزیا

برند پوشاک ترکیه ای گیزیا

برند پوشاک ترکیه ای هری


یکی از بهترین برندهای پوشاک ترکیه ای برند هری می باشد، برند هری با افتتاح یک بوتیک لباس زنانه در استانبول در سال 1992 آغاز شد. هری با طراحی های مدرن خلاقانه و ابتکاری خود اولین گزینه زنان شیک داخلی و خارج از کشور بود که به مد اهمیت می دادند و از مد قدردانی می کردند.

برند پوشاک ترکیه ای هری

برند پوشاک ترکیه ای هری

برند پوشاک ترکیه ای هری

برند پوشاک ترکیه ای ماچکا


Ayaydın-Miroglio در شهر استانبول تاسیس شد و در حال حاضر این برند جزو لوکس ترین برندهای پوشاک ترکیه شناخته شده و برچسب طراحی لوکس پوشاک را در ترکیه دریافت کرده است، ماچکا امروزه یکی از برندهای بین المللی و محلی است که طرح هایی با کیفیت بالا و بی نظیر را تولید می کند.

برند ماچکا مخصوص خانم های با اعتماد به نفس و در عین حال زنانه می باشد، ماچکا با تولید لباس های ساده و در عین حال بسیار ظریف در بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است، طراح این برند برای ایجاد حسی بهتر در مشتریان خود از بهترین متریال های ابریشم، ترمه، پشم و پنبه در تولید محصولات خود استفاده می کند.

برند پوشاک ترکیه ای ماچکا

برند پوشاک ترکیه ای ماچکا

برند پوشاک ترکیه ای ماچکا

برند پوشاک ترکیه ای دامات تویین


برند پوشاک دامات توئین در سال 1995 توسط گروه ORKA در ترکیه تأسیس شد و با تولید پوشاک مردانه وارد بازار پوشاک شد، طولی نکشید که دامات توئین موفقیت بین المللی خود را به دست آورد و با گرفتن جایزه ای در سال 1997 در نمایشگاه بین المللی کیپ تاون همراه شد.

دامات توئین در سال 1999 فروشگاهی را در سوئیس افتتاح كرد و در سال 2000 به سرعت از 13 فروشگاه دیگر در كشورهای مختلف رونمایی كرد که از جمله مشتریان مشهور این برند می توان به مایكل جكسون كه لباس تاكسدو خود را از این برند خریداری كرده بود، مدیر فوتبال پرتغال ژوزه مورینیو و برد پیت كه توسط رئیس سلیمان ژاكت چرمی خریداری کرند، دامات توئین معتقد است که کار ما فقط لباس نیست بلکه کل سبک زندگی است.

برند پوشاک ترکیه ای دامات تویین

برند پوشاک ترکیه ای دامات تویین

برند پوشاک ترکیه ای دامات تویین
در بالا، بیش از ده برند پر طرفدار و محبوب پوشاک کشور ترکیه را با مختصری معرفی و تصاویری از محصولاتشان ارائه کردیم. حال معرفی دسته بندی شده از نام برندهای پوشاک این کشور را در ادامه خواهیم داشت (تنها به ذکر نام برند اکتفا خواهیم کرد):

برندهای معروف کت و شلوار ترکیه:


- برند رمزی (Ramsey)
- برند توین (Tween)
- برند سارار (Sarar)
- برند کیگیلی (Kigili)

برندهای معروف پوشاک مردانه در ترکیه:


- برند اِفرور (Efor)
- برند آوا (Avva)
- برند سی سی ایس (CCS)
- برند کیپ (Kip)

معروف ترین برندهای شلوار جین ترکیه:


- برند شلوار جین ماوی جینز (Mavi Jeans)
- برند شلوار جین لافت (Loft Jeans)
- برند شلوار جین ال تی بی (LTB)
- برند شلوار جین کالینز (Colin's)
- برند شلوار جین واکو (Vakko Jeans)

برندهای معروف پوشاک زنانه و مردانه در ترکیه:


- برند وفیان (Lufian)
- برند دی ‌‌فاکتو (Defacto)
- برند کالیزیون (Collezione)
- برند فابریکا (Fabrika)
- برند پوشاک ال سی واکیکی (LC Waikiki)

برندهای معروف لباس زنانه در ترکیه:


- برند فیور (Fever)
- برند وای لاندن (Y London)
- برند میلا (Milla)
- برند رندوم (Random)
- برند اُ ایکس ایکس اُ (Oxxo)

برندهای معروف کیف و کفش ترکیه:


- برند کفش اینیوو (Inuovo Shoes)
- برند کفش زی ‌‌زی ‌‌گو (Zizigo Shoes)
- برند کفش اینجی (Inci)
- برند کفش پلاریس (Polaris Shoes)
- برند هاتیک (Hotic)


برندهای پوشاک مقالات پوشاک این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو

نظر شما در مورد معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ معروف ترین برندهای پوشاک

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی


از معرفترین برندهای پوشاک دنیا، برندهای پوشاک فرانسوی می باشد، زیرا فرانسه از قرن 15 میلادی در مد و پوشاک فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در دنیا پیشرو بوده است. وقتی به برندهای پوشاک فرانسوی فکر می کنید قطعا...


معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی


برندهای پوشاک آمریکایی طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند به دلیل اینکه این کشور در حال حاضر به یکی از بهترین کشورها در صنعت پوشاک و مد در دنیا تبدیل شده است. شاید جالب باشد بدانید که تعداد زیادی از...


معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی


برندهای پوشاک ایتالیایی همیشه در جمع بهترین برندهای پوشاک جهان قرار دارند و در کل کشور ایتالیا در زمینه برندسازی پوشاک مردانه و زنانه گوی‌ سبقت را از بسیاری کشورهای دیگر تولید کننده پوشاک گرفته است و به یکی از برترین...


رستوران گردان برج میلاد
3

رستوران گردان برج میلاد

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

صدر استون
0

صدر استون

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/07/14
بازدید بازدید: 8372

مطالب مرتبط با پوشاک

مراسم مت گالا 2022
0

مراسم مت گالا 2022

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022
0

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی
0

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی

برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020
0

برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020

برترین شوروم های پوشاک در لندن
0

برترین شوروم های پوشاک در لندن

بیانسه ملکه پولساز آمریکا
0

بیانسه ملکه پولساز آمریکا

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود
0

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸
0

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸

هفته مد لندن 2018
0

هفته مد لندن 2018

لاکچری بودن به سبک میسونی
0

لاکچری بودن به سبک میسونی

طرح فانتزی برند لویی ویتون
0

طرح فانتزی برند لویی ویتون

پوشاک لاکچری رالف لورن
0

پوشاک لاکچری رالف لورن

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی
0

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون
0

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس
0

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018
0

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان
0

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان

5 کیف از برندهای لاکچری
0

5 کیف از برندهای لاکچری

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS