نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

معروف ترین آسمان خراش های نیویورک

آسمان خراش های نیویورک

مقاله معروف ترین آسمان خراش های نیویورک با تصاویر با کیفیت


معروفترین آسمان خراش های نیویورک باعث شده تا این شهر گردشگران زیادی را به خود جذب کند و همچنین در اقتصاد این شهرهم بی تاثیر نبوده است، شهر نیویورک پرجمعیت ترین شهر ایالات متحده آمریکا می باشد که بیش از 7000 ساختمان مرتفع با حداقل 115 فوت معادل 35 متر را در خود جای داده است و همچنین دارای 95 ساختمان بلندتر از 650 فوت  معادل 198 متر می باشد، شاید جالب باشد بدانید که مرتفع‌ترین ساختمان نیویورک مرکز تجارت جهانی وان است که ارتفاع این آسمان خراش 1776 فوت معادل 541 متر است، این آسمان خراش دارای 104 طبقه می باشد که همچنین به عنوان بلندترین آسمان خراش در ایالات متحده آمریکا، بلندترین ساختمان در نیمکره غربی و هفتمین ساختمان بلند در جهان است، و همچنین برج سنترال پارک با ارتفاع 1550 فوت  معادل 472 متر، دومین ساختمان بلند تکمیل شده در شهر است.

تیزری شگفت انگیز از معروف ترین آسمان خراش های نیویورک را مشاهده کنید:




وقتی به شهری فکر می کنید که هرگز نمی خوابد، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ تصویری که در ذهن شما ظاهر می شود، خط افق آسمان خراش های بلند است. این همان چیزی است که وقتی به شهر نیویورک فکر می کنیم تصور می کنیم، احتمالاً آنها را در سراسر شهر پیدا خواهید کرد، اما منهتن اخیراً برخی از بلندترین ساختمان های جهان را ساخته است. بیشتر این آسمان‌خراش‌ها برای مقاصد تجاری، تجاری یا مسکونی استفاده می‌شوند.

تاریخچه آسمان خراش های شهر نیویورک


آسمان خراش های شهر نیویورک با ساخت ساختمان های Equitable Life، Western Union و Tribune در اوایل دهه 1870 آغاز شد. این آسمان‌خراش‌های نسبتاً کوتاه اولیه، که گاهی اوقات به‌عنوان «پیش‌آسمان‌خراش‌ها» یا «آسمان‌خراش‌های اولیه» نامیده می‌شوند، شامل ویژگی‌هایی مانند قاب فولادی و آسانسورهای فلزی می‌شدند که در آن زمان نوآوری‌های جدیدی که در آسمان‌خراش‌های بعدی شهر مورد استفاده قرار گرفتند.

با تکمیل ساختمان جهانی در سال 1890 این سازه به قله 106 متر رسید، اگرچه این ساختمان اولین ساختمان بلند شهر نبود اما اولین ساختمانی بود که از مناره 87 متری کلیسای ترینیتی فراتر رفت، این ساختمان جهانی، که تا سال 1899 به عنوان بلندترین ساختمان شهر بود، در سال 1955 تخریب شد تا امکان ساخت یک ورودی گسترده به پل بروکلین فراهم شود.

ساختمان پارک رو با ارتفاع 391 فوت معادل 119 متر بلندترین ساختمان شهر از سال 1899 تا 1908 بود و بلندترین ساختمان اداری جهان در همان بازه زمانی بود، در سال 1900، پانزده آسمان خراش در شهر نیویورک بیش از 250 فوت (76 متر) ارتفاع داشتند اما ماجرای آسمان خراش های شهر نیویورک با ساخت ساختمان های Equitable Life، Western Union و Tribune در اوایل دهه 1870 آغاز شد، این آسمان‌خراش‌های نسبتاً کوتاه اولیه، که گاهی اوقات به‌عنوان «پیش‌آسمان‌خراش‌ها» یا «آسمان‌خراش‌های اولیه» نامیده می‌شوند.

1- مرکز تجارت جهانی یک نیویورک (One World Trade Center)


مرکز تجارت جهانی یک نیویورک
سال پایان ساخت: 2014 - ارتفاع: 541/3 متر (1776 فوت) - 94 طبقه - متریال مورد استفاده: کامپوزیت

کاربری: اداری

حمله تروریستی 11 سپتامبر اتفاقی غمناک در راستای دفاع از حقوق بشر و دموکراسی در جهان بود. حادثه ای که دنیا را دگرگون کرد و شعله آتش جنگ در خاورمیانه را افزایش داد. در آن زمان کم تر کسی فکرش را می کرد که روزگاری فرا برسد و در محل تخریب برج های صدمه دیده از حمله تروریستی، آسمان خراش های جدیدی رشد کنند و جایگزین برج های قبلی باشند. عجیب تر و مهم تر اما این نکته است که برج جدید نه تنها از برج های قبلی بهتر است بلکه به عنوان بلند ترین آسمان خراش ایلات متحده آمریکا نیز انتخاب شده است. تمام این شگفتی ها و زیبایی های توصیف شده مربوط به مرکز تجارت جهانی یک نیویورک سیتی است. نکته قابل توجه در رابطه با این برج این است که بعد از افتتاح این مجموعه، برخی از ساکنان و مالکان نگرانی های مجددی بابت تکرار حملات تروریستی داشتند که تمام این ابهامات با اظهار نظر مثبت مسئولان شهری و امنیتی به طور کامل از بین رفت.

مرکز تجارت جهانی یک نیویورک مرکز تجارت جهانی یک نیویورک

2- برج سنترال پارک (Central Park Tower)


آسمان خراش سنترال پارک نیویورک
سال پایان ساخت: 2020 - ارتفاع: 472.4 متر (1550 فوت) - 98 طبقه - متریال مورد استفاده: بتن

کاربری: مسکونی

نیویورک سیتی به عنوان شهر آسمان خراش های لوکس برای مدت زمان زیادی در سطح دنیا مطرح بوده و هم اکنون نیز در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد. البته در نظر داشته باشید که امروزه کشورهای قدرتمند آسیایی هم چون چین و هنگ کنگ و کشورهایی چون روسیه، از مهم ترین رقیبان ایالات متحده آمریکا و طبعا نیویورک سیتی در زمینه ساخت و ساز و توسعه آسمان خراش ها محسوب می شوند. برج سنترال پارک به عنوان سیزدهمین برج بلند دنیا، دومین برج بلند در آمریکای شمالی، دومین برج بلند ایالات متحده آمریکا و دومین برج بلند نیویورک سیتی شهرت بسیار فراوانی دارد. برج سنترال پارک واقع در منطقه منهتن نیویورک سیتی که به عنوان مشهور ترین منطقه نیویورک و شاید به عنوان لوکس ترین منطقه در کل ایالات متحده آمریکا شناخته می شود، هم چون الماس درخشانی است که در آسمان ها می درخشد.

آسمان خراش سنترال پارک نیویورک آسمان خراش سنترال پارک نیویورک

3- برج استاینوی (111 West 57th Street)


برج استاینوی
سال پایان ساخت: ۲۰۲۱ - ارتفاع: ۴۳۵.۳ متر (۱۴۲۸ فوت) - ۸۴ طبقه - متریال مورد استفاده: فولاد و بتن

کاربری: مسکونی

برج استاینوی دارای رتبه بیست و ششم در میان برج های بلند جهان رخ نمایی می کند و به عنوان سومین برج بلند ایالات متحده آمریکا، بالا تر از آسمان خراش های دیگر این کشور نامی جدید محسوب می شود. برج استاینوی یک آسمان خراش فوق بلند و لوکس در منطقه منهتن نیویورک سیتی است که در سال ۲۰۲۱ به بهره برداری رسیده است. این آسمان خراش ۸۴ طبقه دارای طراحی بسیار منحصر به فردی است و قطعا یکی از زیبا ترین و خاص ترین آسمان خراش های دارای کاربری مسکونی در سطح جهان شناخته خواهد شد. طراحی و توسعه این آسمان خراش خاص دارای حواشی و جنجال های بسیار زیادی بوده است و قطعا بعد از این هم حواشی دیگری دامن گیر پیمانکاران، سرمایه گذاران و مالکان واحد های مسکونی این برج خواهد بود. به عنوان مثال می توان به شکایت هایی که علیه پیمانکاران و توسعه دهندگان توسط کارگزاران بازاریابی واحد های این برج تنظیم و ثبت شده است اشاره کرد.

برج استاینوی

4- وان وندربیلت (One Vanderbilt Avenue)


برج وان وندربیلت
سال پایان ساخت: ۲۰۲۰ - ارتفاع: ۴۲۷ متر (۱۴۰۱ فوت) - ۶۲ طبقه - متریال مورد استفاده: کامپوزیت

کاربری: اداری

وان وندربیلت در کنار آسمان خراش های دیگری چون ساختمان کرایسلر و آسمان خراش امپایر استیت، نقطه عطفی در شهر سازی و خصوصا در صنعت برج سازی منطقه منهتن هستند. این پروژه تجربه شهروندی منطقه بزرگ مرکزی را تغییر می‌دهد و فضای اداری پیشرفته و مسیرهای قابل دسترس جدید را به یکی از بزرگترین قطب‌های حمل و نقل شهر معرفی می‌کند. پایه ساختمان به توالی فضایی گرند سنترال می پیوندد و آستانی به شهر را تشکیل می دهد و روزانه هزاران مسافر را خوشامد می گوید. یک مجموعه یکپارچه از شرایط پایین تر، اتصال به ترمینال و یک میدان عابر پیاده فعال با مساحت 14000 فوت مربع در خیابان واندربیلت را ارائه می دهد. تا سال 2022، این برج به طور کامل از طرح جدید دسترسی به سمت شرق پشتیبانی می کند، که خدمات راه آهن لانگ آیلند (LIRR) را به گرند سنترال گسترش می دهد. به طور رسمی، انبوه سازی ساختمان شامل چهار حجم به هم پیوسته و باریک است که به سمت آسمان مارپیچ می شوند، شکلی زیبا و متناسب با ساختمان کرایسلر در مجاورت. در پایه، مجموعه‌ای از برش‌های زاویه‌دار، یک راهپیمایی بصری را به سمت گرند سنترال سازماندهی می‌کند، و گوشه واندربیلت قرنیز باشکوه ترمینال را نشان می‌دهد: منظره‌ای که برای نزدیک به یک قرن مسدود شده است.

برج وان وندربیلت

5- ۴۳۲ خیابان پارک (432 Park Avenue)


برج ۴۳۲ خیابان پارک
سال پایان ساخت: ۲۰۱۵ - ارتفاع: ۴۲۵.۷ متر (۱۳۹۷ فوت) - ۸۵ طبقه - متریال مورد استفاده: بتن

کاربری: مسکونی

خیابان 432 پارک یک آسمان خراش مسکونی در خیابان 57 و خیابان پارک در مرکز شهر منهتن در شهر نیویورک است که مشرف به پارک مرکزی است . این برج با ارتفاع 1396 فوت (425.5 متر) توسط CIM Group و Harry B. Macklowe ساخته شد و توسط Rafael Viñoly طراحی شد . بخشی از ردیف اعیان نشین نیویورک سیتی، خیابان 432 پارک، دارای برخی از گران‌ ترین اقامتگاه‌ های شهر است که میانگین واحد آن ده‌ها میلیون دلار به فروش می‌ رسد. در زمان تکمیل، خیابان 432 پارک سومین ساختمان بلند در ایالات متحده بود. بلند ترین ساختمان مسکونی در جهان . از سال 2020 ، این ساختمان ششمین ساختمان بلند در ایالات متحده، پنجمین ساختمان بلند در شهر نیویورک و سومین ساختمان بلند مسکونی در جهان است.

خیابان پارک 432 دارای 85 طبقه بالای زمین است: یک نیم طبقه و 84 طبقه. نمای بیرونی برج شبکه ای از بتن ریخته شده در محل ساخته شده از سیمان پرتلند سفید است . این برج به بلوک های 12 طبقه تقسیم شده است که توسط فضاهای مکانیکی دو طبقه باز جدا شده اند که به بادهای باد اجازه عبور از ساختمان را می دهد. دارای 125 کاندومینیوم و امکانات رفاهی مانند رستوران خصوصی برای ساکنین است. این آسمان‌خراش هم از طرف متخصصان و هم از عموم مردم، با نظراتی در مورد ظریف بودن و نمادین آن به‌عنوان اقامتگاهی برای ثروتمندان فوق‌العاده، نظرات متفاوتی دریافت کرده است. خیابان پارک 432 در محل هتل سابق Drake واقع شده است که در سال 2006 به Macklowe فروخته شد. 

طرح های ساخت و ساز برای خیابان پارک 432 در سال 2011 تصویب شد و کاوش ها در سال بعد آغاز شد. فروش در خیابان 432 پارک در سال 2013 راه اندازی شد. این ساختمان در اکتبر 2014 تکمیل شد و به طور رسمی در سال 2015 تکمیل شد. پس از تکمیل ساختمان، ساکنان از مشکلات مکانیکی و ساختاری شکایت کردند که منجر به شکایت در اواخر سال 2021 شد.

برج ۴۳۲ خیابان پارک

6- 30 یارد هادسون (30 Hudson Yards)


برج 30 یارد هادسون نیویورک
سال پایان ساخت: ۲۰۱۹ - ارتفاع: ۳۸۷.۱ متر (۱۲۷۰ فوت) - ۷۳ طبقه - متریال مورد استفاده: فولاد

کاربری: اداری

هنگامی که وارد آسانسور می شوید، تنها 52 ثانیه طول می کشد تا به بالا بروید. در حرکت به سمت بالا، دیوارهای دارای خطوط ویدئویی انیمیشنی را پخش می‌کنند که با طرح یک معمار از خط افق شروع می‌شود و به تدریج با بالا رفتن ماشین پر شده و رندر می‌شود. پس از رسیدن به طبقه 100، مهمانان از یک بخش داخلی عبور می کنند و سپس به سکوی 7500 فوت مربعی در فضای باز که به سمت شرق پیش می آید، قدم می گذارند. در انتهای شمالی سکو، سفیدکننده‌های گرانیتی و پله‌هایی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن بنشینند و از منظره جنوب رودخانه هادسون، منهتن پایین و مجسمه آزادی دیدن کنند. به سمت بیرونی ترین گوشه سکو، دهانه شیشه ای مثلثی 225 فوت مربعی قرار دارد که تا خیابان های پایین به نظر می رسد. این مطمئنا یکی از محبوب ترین فرصت های عکاسی اج خواهد بود.

Edge مناظری را در همه جهات، از جمله شمال به پل جورج واشنگتن، پارک مرکزی، ارتفاعات ردیف میلیاردرها ارائه می دهد. از شرق به ساختمان محبوب امپایر استیت و کرایسلر بیلدینگ و وان واندربیلت . و از جنوب به مرکز تجارت جهانی وان و منطقه مالی، مرکز شهر بروکلین، جرسی سیتی و اقیانوس اطلس که از پل Verrazano-Narrows گذشته است.

برج 30 یارد هادسون نیویورک

7- ساختمان امپایر استیت (Empire State Building)


ساختمان امپایر استیت نیویورک
سال پایان ساخت: ۱۹۳۱ - ارتفاع: ۳۸۱ متر (۱۲۵۰ فوت) - ۱۰۲ طبقه - متریال مورد استفاده: فولاد

کاربری: اداری

ساختمان امپایر استیت ، آسمان‌خراش فولادی 102 طبقه که در سال 1931 در شهر نیویورک تکمیل شد و تا سال 1971 بلندترین ساختمان جهان بود. ساختمان امپایر استیت در میدتاون منهتن ، در خیابان پنجم در خیابان 34 واقع شده است. این ساختمان یکی از متمایزترین و مشهورترین ساختمان‌ها در ایالات متحده است و یکی از بهترین نمونه‌های طراحی آرت دکو مدرنیستی است.  زمان ساخت آن رقابت شدیدی برای کسب عنوان بلندترین ساختمان جهان وجود داشت. ساختمان کرایسلر ادعا عنوان در سال 1929، و ساختمان امپایر استیت در سال 1931 کشف و ضبط، ارتفاع خود را که 1250 فوت (381 متر) حسن نیت ارائه میدهد از آن یاد منار مخروطی، که در ابتدا قرار بود به عنوان یک ایستگاه پهلوگیری کشتیهای هوایی برای خدمت می کنند. 

یک آنتن 222 فوتی (68 متری) در سال 1950 اضافه شد که ارتفاع کلی ساختمان را به 1472 فوت (449 متر) افزایش داد، اما در سال 1985 با تعویض آنتن ارتفاع به 1454 فوت (443 متر) کاهش یافت. (در آن زمان یک مرکز تجارت جهانی، که به طور رسمی در سال 1972 افتتاح شد، به بلندترین ساختمان در جهان تبدیل شده بود.) دو نفر اصلی پشت ساخت ساختمان امپایر استیت جان جی راسکوب و آل اسمیت بودند . 

راسکوب، یک غول تجاری خودساخته و رئیس سابق شرکت جنرال موتورزکمیته مالی، همراه با اسمیت، که فرماندار سابق دموکرات نیویورک بود، روی کاغذ یک جفت عجیب به نظر می رسید. به احتمال زیاد، دوستی پایدار آنها بر اساس شناخت متقابل داستان های منشأ مشابه آنها به عنوان فرزندان متولد شده در خانواده های مهاجر کاتولیک رومی شکل گرفته است. راسکوب و اسمیت می‌توانستند قدردانی از هیاهوی زیرکانه‌ای باشند که هرکدام قبل از ورود به چشمان عمومی آمریکا انجام می‌دادند. قبل از طرح ریزی برای ساختمان امپایر استیت در سال 1929، اسمیت راسکوب را برای خدمت به عنوان رئیس کمیته ملی دموکرات و مدیر کمپین خود برای دومین دوره ریاست جمهوری، در انتخابات ریاست جمهوری 1928 ایالات متحده ، استخدام کرد . شکست او به دست هربرت هوور، نامزد جمهوری خواه، تأیید کرد که کشور تمایلی به به خطر انداختن رونق اقتصادی دهه 1920 با انتخاب یک دموکرات نداشت. همچنین نشان داد که رأی دهندگان تمایلی به انتخاب یک کاتولیک رومی ندارند که به طور بالقوه ارزش های اکثریت پروتستان را تضعیف کند.

ساختمان امپایر استیت نیویورک

8- ساختمان کرایسلر (Chrysler Building)


ساختمان کرایسلر نیویورک
سال پایان ساخت: ۱۹۳۰ - ارتفاع: ۳۱۹ متر - ۷۷ طبقه - متریال مورد استفاده: فولاد

کاربری: اداری

ساختمان کرایسلر، ساختمان اداری در شهر نیویورک، طراحی شده توسط ویلیام ون آلن و اغلب به عنوان مظهر آسمان خراش آرت دکو ذکر می شود. مناره فولادی ضد زنگ با طرح آفتاب سوختگی آن یکی از بارزترین ویژگی های خط افق منهتن است. ساختمان کرایسلر که بین سال‌های 1928 و 1930 ساخته شد، برای مدت کوتاهی بلندترین ساختمان جهان با 1046 فوت (318.8 متر) بود. این افتخار را در نوامبر 1929 به دست آورد - زمانی که ساختمان با یک گلدسته 180 فوتی (55 متری) تکمیل شد - و این رکورد را تا زمان افتتاح ساختمان امپایر استیت در سال 1931 حفظ کرد. طرح تزئینی نما و فضای داخلی عمدتاً هندسی است. ; به درخواست والتر پی کرایسلر، که این ساختمان را سفارش داد، نمادهای اتومبیل از جنس استنلس استیل (مثلاً درپوش های رادیاتور به شکل جیوه) در فریز در قسمت عقب برج و در کارهای تزئینی روی سایر قسمت ها گنجانده شد. از ساختمان گوشه های بدون سوراخ و طراحی شیک ساختمان نمونه ای از مدرنیسم دهه 1920 است. در اوایل دهه 1980 بازسازی عمده این بنای برجسته انجام شد.

ساختمان کرایسلر نیویورک

9- 35 یارد هادسون (35 Hudson Yards)


برج 35 یارد هادسون نیویورک
سال پایان ساخت: ۲۰۱۱ - ارتفاع: ۳۰۷ متر (۱۲۵۰ فوت) - ۹۲ طبقه - متریال مورد استفاده: فولاد

کاربری: اداری

35 هادسون یاردز، طراحی شده توسط دیوید چایلدز و اسکیدمور اوینگز و مریل با فضای داخلی توسط تونی اینگرائو از Ingrao Design، خانه 143 اقامتگاه منحصر به فرد برای فروش، 22000 فوت مربع امکانات خصوصی، یک باشگاه Equinox® در سطح جهانی و اسپا است. Equinox Hotel® با بیش از 200 اتاق و فضای خرده فروشی طبقه همکف. این برج سنگ آهکی استثنایی 92 طبقه دارد - بلندترین ساختمان مسکونی در هادسون یاردز - و بنابراین مناظر پانورامایی وسیعی از رودخانه هادسون و خط افق منهتن ارائه می دهد.

چیزی که 35 یارد هادسون را متمایز می کند صرفاً مقیاس بزرگ و طراحی زیبا نیست، بلکه توجه متخصص به هر محیطی است. فقط یک سواری آسانسور دورتر، 35 هادسون یاردز محل باشگاه و اسپا Equinox با استخرهای سرپوشیده و روباز، SoulCycle® و WS New York است. در همین حال، Equinox Hotel® Electric Lemon توسط رستوران مشهور، استفان استار، را به عنوان بخشی از لابی آسمانی طبقه 24 خود، شامل یک بار، رستوران، و تراس در فضای باز با منظره غروب باورنکردنی ارائه می‌کند. ساکنان از امتیازات و مزایای دیگر، مانند رزرو ترجیحی و صندلی، پذیرایی، و غذاخوری در منزل لذت خواهند برد.

برج 35 یارد هادسون نیویورک


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولیدکننده نسل جدید کف شورهای خطی و نقطه ای]
لوگوی گالری آرپا Boosted (0) گالری آرپا
[تولید درب و پنجره فرفورژه آهنی و آلومینیومی]
لوگوی آیرن صنعت Boosted (0) آیرن صنعت
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا

نظر شما در مورد معروف ترین آسمان خراش های نیویورک


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ آسمان خراش

برج 54 طبقه گروه SOM

برج 54 طبقه گروه SOM


گروه معماری SOM رندرهای جدیدی از برج 54 طبقه تلفیقی ارائه کردند. مریل، اوینگس و اسکیدمور، سه فرد اصلی گروه معماری SOM مسولیت طراحی آسمان خراش چند عملکردی را بر عهده داشتند و طرحی با ویژگی های معماری انتزاعی خلق نموده...


تراس هادسون یاردز در منهتن نیویورک

تراس هادسون یاردز در منهتن نیویورک


ساختمان هادسون یاردز 30 (30 Hudson Yards) با حدود 400 متر ارتفاع از بلندترین آسمان خراش های شهر نیویورک و از جدیدترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده که به تازگی قسمت هایی از آن افتتاح شده است و به نظر...


نیویورک مدرن از دید پرنده

نیویورک مدرن از دید پرنده


نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر ایالت نیویورک و ایالات متحده آمریکا است. شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمان خراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمان خراش را در میان شهرهای دنیا داراست. ابر شهر نیویورک در شب نمای...


برج تلویزیونی اورینتال پرل در شانگهای

برج تلویزیونی اورینتال پرل در شانگهای


بررسی جامع و اولیه برج رادیویی و تلویزیونی اورینتال تاور شانگهای برج اورینتال تاور شانگهای از 6 بخش اصلی تشکیل شده است: 3 ستون غول پیکر که کره اول به نام توپ پایین، کره دوم که به عنوان توپ بالایی شناخته می...


هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در نیویورک

هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در نیویورک


هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در منهتن نیویورک روزهای بعد ار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محل مهمترین تصمیم‌گیری ها برای دولت آینده این کشور بود، دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب این کشور در اینجا که دفتر اصلی او محسوب...


مرکز دارایی بین‌المللی IFC

مرکز دارایی بین‌المللی IFC


برج مرکز تجارت جهانی هنگ کنگ (International Commerce Centre) یا IFC (آی‌اف‌سی)  یک موسسه یکپارچه برای گسترش بازرگانی در هنگ کنگ است. این مرکز در منطقه ویژه‌ای در جزیره هنگ‌کنگ قرار گرفته و دارای دو آسمان‌خراش، یک مرکز خرید و ساختمان...


نگاهی به برج کریک دبی

نگاهی به برج کریک دبی


بررسی نامگذاری و موقعیت مکانی برج کریک دبی این نامگذاری انجام شده برای این آسمان خراش ممکن است یک نام موقت باشد مانند نامگذاری بر روی برج خلیفه قبل از افتتاح که با عنوان برج دبی نامگذاری شده بود. هنگامی که این...


برج ویا 57 غربی در نیویورک

برج ویا 57 غربی در نیویورک


طراحی برج ویا 57 غربی یکی از شاخص ترین ساختمان های نیویورک محسوب می شود که توسط گروه معماری بیگ طراحی شده و در سال 2016 افتتاح گردید. این حجم مثلثی نگرش جدیدی را نسبت به طراحی ساختمان های مرتفع و...


برج خلیفه یا برج دبی

برج خلیفه یا برج دبی


دعوت می کنیم تیزر زیبایی از برج خلیفه دبی که در حال حاضر بلندترین ساختمان جهان است را مشاهده نمایید: همچنین مطلب جامعی همراه با ده ها تصویر از برج خلیفه دبی را مشاهده نمایید: برج خلیفه یا برج دبی ...


آسمان خراش مسکونی سنترال پارک نیویورک

آسمان خراش مسکونی سنترال پارک نیویورک


برج (آسمان خراش) سنترال پارک نیویورک (New York Central Park residential skyscraper) بلندترین و مرتفع ترین آسمان خراش مسکونی جهان و دومین آسمان خراش بلند کشور آمریکا می باشد. (بلندترین آسمان خراش ایالات متحده آمریکا، ساختمان مرکز تجارت جهانی یک نیویورک...


پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

صدر استون
0

صدر استون

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1398/04/11
بازدید بازدید: 10293

مطالب مرتبط با تیزرهای لاکچری

برج های ارمیتاژ پلازای پاریس تیزر
0

برج های ارمیتاژ پلازای پاریس

هتل زیبای پارک رویال در سنگاپور تیزر
0

هتل زیبای پارک رویال در سنگاپور

برج های مرلین مونرو در میسیساگای کانادا تیزر
0

برج های مرلین مونرو در میسیساگای کانادا

ویلای مدرن جولیان جانستون در میامی تیزر
0

ویلای مدرن جولیان جانستون در میامی

ویلای لوکس با اسکله اختصاصی در فلوریدای جنوبی تیزر
0

ویلای لوکس با اسکله اختصاصی در فلوریدای جنوبی

مرسدس بنز C مدل 2022 تیزر
0

مرسدس بنز C مدل 2022

مرسدس بنز الکتریکی EQA مدل 2022 تیزر
0

مرسدس بنز الکتریکی EQA مدل 2022

اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا تیزر
0

اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا

پروژه ساختمان مسکونی آجار بلو در استانبول تیزر
0

پروژه ساختمان مسکونی آجار بلو در استانبول

پروژه ساختمان مسکونی ایمار در استانبول تیزر
0

پروژه ساختمان مسکونی ایمار در استانبول

خودروی سوپر اسپرت مک لارن سنا تیزر
0

خودروی سوپر اسپرت مک لارن سنا

برج های ترنبری در لاس وگاس تیزر
0

برج های ترنبری در لاس وگاس

مرسدس بنز S مدل 2021 تیزر
0

مرسدس بنز S مدل 2021

ب ام و iX مدل 2022 تیزر
0

ب ام و iX مدل 2022

ثروتمندترین شهرهای چین در سال 2020 تیزر
0

ثروتمندترین شهرهای چین در سال 2020

تور فوق العاده زیبای بمبئی تیزر
0

تور فوق العاده زیبای بمبئی

میلان با هواپیمای بدون سرنشین تیزر
0

میلان با هواپیمای بدون سرنشین

سواحل سن تروپه و سن ماکسیم در فرانسه تیزر
0

سواحل سن تروپه و سن ماکسیم در فرانسه

مقایسه شهرهای نیویورک و شانگهای تیزر
0

مقایسه شهرهای نیویورک و شانگهای

برج های دوقلوی تجارت جهانی نیویورک تیزر
0

برج های دوقلوی تجارت جهانی نیویورک

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS