نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای پوشاک

0

معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی

پوشاک فرانسوی

مقاله معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی با تصاویر با کیفیت


از معرفترین برندهای پوشاک دنیا، برندهای پوشاک فرانسوی می باشد، زیرا فرانسه از قرن 15 میلادی در مد و پوشاک فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در دنیا پیشرو بوده است. وقتی به برندهای پوشاک فرانسوی فکر می کنید قطعا برندهایی معروف همچون: Dior, Chanel, Yves Saint Laurent و ... به ذهن شما خطور می کنند که طراحی های آنها خیره کننده و کاملاً شایسته می باشد و احتمالا جزو لیست خرید شما می باشد.

سبک پوشاک فرانسوی به طور مداوم بسیاری از ما را مجذوب خود می کند به این دلیل که طرح های آن ها توسط بزرگترین طراحان مد فرانسه انجام می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از ترفندهای استایل فرانسوی متعلق به شیک ترین دختران و سلبریتی های این کشور می باشد.

فرانسه از همان قرن 15 تمام تلاش خود را کرده تا باکیفیت ترین پوشاک زنانه و مردانه را با بهترین متریال تولید کند و به همین خاطر است که در دنیا شهرت زیادی پیدا کرده است.

برخی از برندهای فرانسوی وجود دارند که دختران پاریسی نمی توانند بدون آنها زندگی کنند. برخی از این برندها توسط طراحان مد مشهور فرانسوی طراحی شده اند و در حالی که برخی برندهای تازه پا  پوشاک ارزان و مقرون به صرفه را خیابان های بزرگ مانند Sézane به فروش می گذارند و این پوشاک ارزان هم طرفداران خود را دارند. اما تمایل اکثر دختران به برندهای لوکس نظیر: Dior، Chanel, Yves Saint Laurent و ... می باشد.

اگر شما هم به سبک پوشاک فرانسوی علاقه دارید و تمایل دارید کمد خود را فرانسوی کنید، لاگین برندز در اینجا معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی را به شما معرفی کرده است، تا استایل فرانسوی مد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

حال بپردازیم به معرفی و تصاویر معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی:


برند پوشاک فرانسوی شنل (Chanel)


برند صاحب نام و معتبر شنل، توسط خانم کوکو شنل در سال 1909 میلادی تاسیس شد که امروزه به تولید پوشاک و اکسسوری لوکس زنانه با بالاترین کیفیت ممکن می پردازد. شنل علاوه بر تولید در عرصه طراحی پوشاک نیز بسیار مشهور و صاحب سبک های خاصی می باشد.

برند شنل همیشه در طراحی های خود، راحتی را به زیبایی ترجیح می دهد، شنل در سال ۱۹۱۳ و سه سال بعد از افتتاح اولین شعبه فروشگاهی برند شنل، دومین فروشگاه نیز در پاریس تاسیس کرد که همزمان با تاسیس این فروشگاه، از کالکشن پوشاک اسپرت زنانه این برند نیز رونمایی شد. این کالکشن نیز مانند کالکشن شنل مدز بسیار سریع محبوب شد و طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

امروزه شنل اسپانسر مشهورترین سلبریتی های فرانسوی و هالیوودی است که در مراسم های معتبر جهانی، لباس های زیبای این برند فرانسوی را به تن دارند.

برند پوشاک فرانسوی شنل

برند پوشاک فرانسوی شنل

برند پوشاک فرانسوی شنل

برند پوشاک فرانسوی هرمس (Hermes)


برند لوکس هرمس در پاریس تاسیس شد. البته از ابتدا هیچ کس فکر نمی کرد این برند روزی به جایی برسد که دنیای مد در برابرش تعظیم کند اما در سال 1837 اتفاقی مهم در پاریس رقم خورد تا آینده مد همواره به آن افتخار کند.

برند هرمس از یک فروشگاه ویژه فروش افسار حیوانات بنا شد، آقای تیری هرمس موسس این برند که در سال 1801 به دنیا آمد و در سال 1878 نیز از دنیا رفت، علاقه زیادی به طراحی و تولید افسار اسب به طور دستی داشت. او با خلاقیت به خرج دادن توانست مدل‌های متنوع و زیبای انواع افسار حیوانات را طراحی کند اما حتی همان زمان هم هرگز تصور نمی‌کرد که ناخواسته در حال بنیان گذاشتن امپراطوری بزرگ برند هرمس باشد، تا سال 1879 داستان به همین روال بود تا اینکه در این سال تغییری بزرگ ایجاد شد.

در این سال چارلز امیلی هرمس دست به نوآوری بزرگی زده و تغییرات اساسی در خط مشی هرمس ایجاد کرد. او که فرزند و جانشین هرمس بزرگ محسوب می‌شد، در حالی که بخش زیادی از تمرکز تولید و فروش هرمس به افسار اسب معطوف شده بود، گروه هرمس فروشگاه جدیدی بازگشایی کرد تا همه چیز گویای تغییری بزرگ در صنعت هرمس باشد و در سال 1929 نخستین پوشاک تولید شده براساس تازه ترین طرح‌های روز آن دوران در پاریس به دنیا معرفی شد و بدین ترتیب بود که هرمس به آن چیزی که امروز از آن می‌بینیم رسید.

امروزه همه آنهایی که به مد و طرح های جدید علاقه دارند کیف‌های خاص و منحصربفرد هرمس یعنی «Kelly Bag» را به خوبی می‌شناسند، کیفی که در سال 1956 توسط «گریس کلی» جهانی شد.

برند پوشاک فرانسوی هرمس

برند پوشاک فرانسوی هرمس

برند پوشاک فرانسوی هرمس

برند پوشاک فرانسوی دیور (Dior)


برند دیور یک برند لاکچری و اشرافی می باشد و قطعا دیور یکی از مشهورترین برندهای پوشاک در تمام دنیاست. طرح های ساختارشکن و ناب دیور در تمام محصولات این برند دیده می‌شود.

دیور معتقد است که هر محصول مانند اثری هنری است که هویت خاصی دارد، این برند توسط کریستین دیور در سال 1947 در فرانسه تاسیس شد و کریستین برخلاف میل خانواده اش به طراحی لباس های دیپلمات علاقه بیشتری دارد، او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به کمک پدرش اولین شوروم خود را در پاریس افتتاح کرد.

برند پوشاک فرانسوی دیور

برند پوشاک فرانسوی دیور

برند پوشاک فرانسوی دیور

برند پوشاک فرانسوی لویی ویتون (Louis Vuitton)


Louis Vuitton Malletier معروف مدیر برند لویی ویتون (Louis Vuitton) می باشد که به LV هم بسیار معروف شده است. این برند فرانسوی، یک شرکت خانه مد و پوشاک لوکس فرانسوی می باشد که در سال 1854 توسط لویی ویتون تاسیس شد، لوگوی LV این برند در بیشتر محصولات از جمله پوشاک، کفش، ساعت، جواهرات، لوازم جانبی، عینک آفتابی و ... دیده می شود.

لویی ویتون یکی از برجسته ترین خانه های مد بین المللی در جهان است که محصولات خود را از طریق بوتیک های مستقل، بخش های اجاره در فروشگاه های عالی و از طریق تجارت الکترونیکی وب سایت خود به فروش می رساند.

برند پوشاک فرانسوی لویی ویتون

برند پوشاک فرانسوی لویی ویتون

برند پوشاک فرانسوی لویی ویتون

برند پوشاک فرانسوی ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)


ایو سن لوران از خانواده ای فرانسوی‌ تبار بود که در شهر اوران واقع در الجزایر، مستعمره سابق فرانسه متولد شد، او در سن 17 سالگی زادگاه خود را ترک کرد و برای دنبال کردن حرفه طراحی جامه های تماشاخانه ای و پوشاک زنانه به پاریس مهاجرت نمود.

سن لوران برای مدت کوتاهی به تحصیل در یک آموزشگاه طراحی مد پرداخت و در 17 سالگی جایزه اول مسابقه ای بین‌المللی برای طراحی یک لباس کوکتل را از آن خود کرد و در پاریس نخستین طرح های خود را به مدیر مجله ووگ که یکی از معروف ترین مجلات مد است، ارائه نمود و پس از آنکه مدیر مجله برخی طرحهای سن لوران را به کریستاین دیور (یکی از طراحان بزرگ مد) نشان داد، او بلافاصله به عنوان دستیار دیور استخدام شد.

سن لوران در سال 1962 میلادی، سالن طراحی لباس خود را با نام خانه ایو سن لوران افتتاح کرد و در مدت زمان کوتاهی به یکی از تاثیرگذارترین طراحان مد پاریس تبدیل شد، سن لوران پوشیدن شلوار توسط زنان (در طرح‌های شهری و محلی) را باب نمود و با تغییر قواره و ترکیب جامه های مخصوص مردان و تبدیل آن به جامه های زنانه، استاندارد جدیدی برای دنیای طراحی لباس خلق کرد. طراحی کت و شلوارهای رسمی نظیر اسموکینگ (تاکسیدوی زنانه) برای بانوان، از جمله ابتکارات و نوآوری‌های او بود. سن لوران همچنین در سال 1977 عطر محبوب اوپیوم را به بازار ارائه داد.

برند پوشاک فرانسوی ایو سن لوران

برند پوشاک فرانسوی ایو سن لوران

برند پوشاک فرانسوی ایو سن لوران

برند پوشاک فرانسوی لاگوست (Lacoste S.A)


Lacoste S.A یک شرکت فرانسوی است که در سال 1933 توسط تنیس باز رنه لاکوست و آندره ژیلیر تاسیس شد، این برند در زمینه تولید پوشاک، کفش، لباس ورزشی، عینک، کالاهای چرمی، عطر، حوله و ساعت فعالیت می کند. قطعا این برند را با آرم تمساح سبز خود می شناسید.

لاکوست، بنیانگذار شرکت، به دلیل سرسختی در زمین تنیس توسط طرفداران "تمساح" لقب گرفت. در نوامبر 2012 لاكوست توسط گروه خانواده سوئیس Maus Frères به طور کامل خریداری شد.

برند پوشاک فرانسوی لاگوست

برند پوشاک فرانسوی لاگوست

برند پوشاک فرانسوی لاگوست

برند پوشاک فرانسوی جیوانچی (Givenchy)


جیوانچی یک خانه مد لوکس فرانسوی می باشد که در تولید لباس های مجلسی، عطرها و لوازم آرایشی فعالیت دارد. خانه جیوانچی در سال 1952 توسط طراح Hubert de Givenchy تاسیس شد.

جیوانچی با اولین مجموعه شگفت انگیز خود در مجله Vogue به تحسین منتقدین دست یافت. این مجموعه شامل بلوز بتینا پیراهنی سفید به افتخار بتینا گراتسیانی بود که سپس در یکی از آثار رنه گروو نقاشی شد، در سال 1954 هوبرت دو جیوانچی اولین لباس پیراهن را ارائه داد جالب است بدانید که او اولین طراح مد در فرانسه بود که خط تولید لباس های پوشیده و لوکس را به نام "دانشگاه جیوانچی" ایجاد کرد که با استفاده از ماشین آلات وارد شده از ایالات متحده در پاریس تولید شد.

برند پوشاک فرانسوی جیوانچی

برند پوشاک فرانسوی جیوانچی

برند پوشاک فرانسوی جیوانچی

برند پوشاک فرانسوی لنوین (Lanvin)


لانوین یک خانه مد چند منظوره فرانسوی است که توسط Jeanne Lanvin در سال 1889 تاسیس شد؛ این سومین خانه مد قدیمی فرانسه می باشد که هنوز در حال فعالیت است. این خانه مد سال 1990 توسط گروه Orcofi تصرف شد، سپس در سال 1996 به l'Oréal فروخته شد و در سال 2001، شاو-لان وانگ، بزرگتر رسانه تایوان، لانوین را دوباره خصوصی کرد.

در 14 مارس 2016، بوچرا جرار به عنوان مدیر خلاق مجموعه های زنان منصوب شد و جایگزین آلبر الباز شد که طی چهارده سال گذشته شرکت را تغییر داده بود و عزیمت بوچرا در 6 ژوئیه 2017 اعلام شد که او به عنوان مدیر هنری توسط اولیویه لاپیدوس جانشین وی شد. وی در 22 مارس 2018 بدون جانشین نامی از این شرکت خارج شد.

مجموعه های مردانه از سال 2005 توسط Lucas Ossendrijver هدایت می شوند و آقای برونو سیاللی طراح اصلی است که برای کلکسیون های مردانه و زنانه از سال 2019 تا کنون فعالیت دارد.

برند پوشاک فرانسوی لنوین

برند پوشاک فرانسوی لنوین

برند پوشاک فرانسوی لنوین

برند پوشاک فرانسوی بالمین (Balmain)


برند پوشاک فرانسوی بالمین در سال 1946 توسط پیر بالمین طراح فرانسوی تاسیس شد، پدر پیر پارچه فروشی داشت و مادر و خواهرش در یک بوتیک مد کار می کردند که پس از مرگ پدرش در سال 1921 او نیز به آن ها در بوتیک کمک می کرد.

به این ترتیب او به مد علاقمند شد و در سال های 1933 و 1934 او در رشته معماری تحصیل کرد. ولی به طراحی لباس پرداخت و سرانجام خانه مد خود را با نام بالمین افتتاح کرد و اولین مجموعه پوشاک های طراحی خودش را ارائه کرد.

برند پوشاک فرانسوی بالمین

برند پوشاک فرانسوی بالمین

برند پوشاک فرانسوی بالمین

برند پوشاک فرانسوی کریستین لوبوشن (Christian Louboutin)


کریستین لووبوتین متولد 7 ژانویه 1963 یکی از مشهورترین طراحان پوشاک فرانسوی می باشد، عمده شهرت برند کریستین لوبوتین از طراحی زیبای کفش های لوکس خود است، سال های سال کریستین لوبوتین به طراحی های فوق العاده خود در زمینه کفش و سپس در زمینه پوشاک ادامه داد و سپس طرح های سورئالیسم خود را جهانی کرد.

به گزارش هفته نامه ی نیویورکر وی هر سال حدود 500 هزار محصول بی نظیر خود را به فروش می رساند و قیمت محصولات این برند از 400 دلار تا 6 هزار دلار متغیر است.

برند پوشاک فرانسوی کریستین لوبوشن

برند پوشاک فرانسوی کریستین لوبوشن

برند پوشاک فرانسوی کریستین لوبوشن

برند پوشاک فرانسوی فاکونیبل (Faconnable)


فاکونیبل یک برند پوشاک زنانه و مردانه لوکس می باشد که در سال 1950 توسط ژان گلدبرگ در نیس فرانسه تاسیس شد و در حال حاضر متعلق به شرکت هلدینگ گروه M1 بیروت می باشد، گلدبرگ اولین فروشگاه خود را در خیابان پارادیس در نیس افتتاح کرد که در واقع این فروشگاه برای ستارگان سینمایی که برای مراسماتی مانند جشنواره سالانه کن به لباس های مجلسی احتیاج داشتند گزینه بسیار مناسبی بود و به تدریج فروشگاه ژان گلدبرگ شهرت زیادی در سراسر ریویرای فرانسه پیدا کرد، و لباس ستارگان مانند تونی کرتیس و کری گرانت را به سبک منحصر به فرد خیاطی کلاسیک گلدبرگ با پیچ و تاب مدرن طراحی شد.

برند پوشاک فرانسوی فاکونیبل

برند پوشاک فرانسوی فاکونیبل

برند پوشاک فرانسوی فاکونیبل

برند پوشاک فرانسوی کوپلس (Kooples)


برند پوشاک کوپلس یک برند فرانسوی می باشند که در سال 1942 توسط برادران الكساندر در رافائل الیشا تاسیس شد و تا کنون برادران الكساندر 321 مرکز فروش در اروپا تاسیس کرده اند و از اواسط سال 2017 این برند 30 فروشگاه جدید در ایالات متحده تاسیس کرده است.

کوپلس همچنان به سنت طراحی کیف و پوشاک به سبک خاص خود برای محصولاتش در تمامی فصول ادامه می دهد، جالب است بدانید که سبک طراحی داخلی فروشگاه های کوپلس مورد توجه طراحان برندهای مشهور دنیا قرار گرفته است و با وجود اینکه سال هاست که این کار را انجام می دهند، دکوراسیون فروشگاه های کوپلس همچنان در دنیا زبانزد همگان می باشد.

برند پوشاک فرانسوی کوپلس

برند پوشاک فرانسوی کوپلس

برند پوشاک فرانسوی کوپلس


برندهای پوشاک مقالات پوشاک این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس

نظر شما در مورد معروف ترین برندهای پوشاک فرانسوی


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ معروف ترین برندهای پوشاک

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی


برندهای پوشاک آمریکایی طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند به دلیل اینکه این کشور در حال حاضر به یکی از بهترین کشورها در صنعت پوشاک و مد در دنیا تبدیل شده است. شاید جالب باشد بدانید که تعداد زیادی از...


معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای


در این مقاله به معرفی جامع معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه می پردازیم که در کشورما نیز طرفداران زیادی دارند. اگرچه سابقه صنعت پوشاک در ترکیه به قرن هفده میلادی در امپراتوری عثمانی بازمی گردد، اما صنعت پوشاک این کشور در...


معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی


برندهای پوشاک ایتالیایی همیشه در جمع بهترین برندهای پوشاک جهان قرار دارند و در کل کشور ایتالیا در زمینه برندسازی پوشاک مردانه و زنانه گوی‌ سبقت را از بسیاری کشورهای دیگر تولید کننده پوشاک گرفته است و به یکی از برترین...


خانه داتام
0

خانه داتام

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

صدر استون
0

صدر استون

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  برندهای پوشاک   |  پوشاک لاکچری

تاریخ ثبت ثبت: 1399/12/26
بازدید بازدید: 4996

مطالب مرتبط با پوشاک

مراسم مت گالا 2022
0

مراسم مت گالا 2022

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022
0

لباس بازیگران در مراسم اسکار 2022

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک آمریکایی

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای
0

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه ای

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی
0

معروف ترین برندهای پوشاک ایتالیایی

برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020
0

برترین برندهای لاکچری پوشاک سال 2020

برترین شوروم های پوشاک در لندن
0

برترین شوروم های پوشاک در لندن

بیانسه ملکه پولساز آمریکا
0

بیانسه ملکه پولساز آمریکا

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود
0

اما واتسون جذاب ترین سلبریتی جوان هالیوود

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸
0

جدیدترین اکسسوری‌های پاییز ۲۰۱۸

هفته مد لندن 2018
0

هفته مد لندن 2018

لاکچری بودن به سبک میسونی
0

لاکچری بودن به سبک میسونی

طرح فانتزی برند لویی ویتون
0

طرح فانتزی برند لویی ویتون

پوشاک لاکچری رالف لورن
0

پوشاک لاکچری رالف لورن

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی
0

برلوتی کالای لوکس مد فرانسوی

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون
0

حراج لباس های سلطان پاپ مایکل جکسون

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس
0

تام فورد مالک مشهورترین برند مد و لباس

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018
0

لویی ویتون و کالکشن تابستانی 2018

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان
0

گران ترین و محبوب ترین عطرهای جهان

5 کیف از برندهای لاکچری
0

5 کیف از برندهای لاکچری

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS