نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

گرانقیمت‌ ترین جت‌ های شخصی در دنیا

جت‌ شخصی

مقاله گرانقیمت‌ ترین جت‌ های شخصی در دنیا با تصاویر با کیفیت


تنها چند دهه قبل یافتن انس پرواز با یک هواپیما امتیاز خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شد که مردم بواسطه‌ی آن به دوستان و اعضای خانواده‌ی خود فخر فروشی می‌کردند. تنها کسانی که تقریبا هر هفته می‌توانستند با هواپیما پرواز کنند افراد سرشناس، بازیگران و هنرمندان، سیاستمداران رده بالا و افراد بسیار ثروتمند بودند. سفر از طریق هوا روش معمولی برای افراد طبقه‌ی متوسط جامعه نبود. ولی در این فضا پس از گذشت تنها چند سال همه چیز به سرعت تغییر کرد. در پی جنگ دوم جهانی سفر کار و کاسبی خطوط هوایی و سفر با این خطوط رو به افزایش نهاد و امروزه سفر با جت یکی از رایج‌ترین شیوه‌های سفر در سرتاسر دنیاست.

میلیون‌ها مسافر برای سفر از جایی به جای دیگر به آسمان‌ها پرواز می‌کنند. ولی امروزه وقتی به مسافرت هوایی فکر می‌کنیم به چپیدن در یک پرواز ارزان قیمت یا درجه دو می‌اندیشیم که همراه با ما ده‌ها یا صدها مسافر دیگر در همان پرواز حضور دارند. به رغم تکامل صنعت سفر با هواپیما جت‌های خصوصی هنوز هم در انحصار طبقه‌ی ثروتمند و یا مشهور است.
 
برخی جت‌های شخصی بسیار بزگ هستند برخی دیگر نیز کوچک‌اند ولی همه‌ی آن‌ها بسیار مجلل بوده و می‌توانند از آن‌ها به عنوان خانه‌ی خویش استفاده کنند. روی هم رفته هزاران جت مجلل شخصی تا کنون تولید شده‌اند. ما با بررسی فهرست این هواپیماها ده مورد از باشکوه‌ترین و گران قیمت ترین نمونه‌ها را که به افراد خاصی تعلق دارند و ما آن‌ها را می شناسیم استخراج کرده و در زیر آورده‌ایم. البته ممکن است مواردی هم از قلم افتاده باشند که ما از آن‌ها بی‌خبر بوده‌ایم. به عبارت دیگر جت‌های شخصی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم 10 مورد از برترین جت‌های شخصی در دنیا هستند که صاحبان آن‌ها را در انظار عموم به نمایش گذاشته‌اند و به سادگی دیدن آنها امکان‌پذیر شده است. و همچنین فراموش نکنید که جت‌های شخصی دیگری نیز وجود دارند که بسیار مشابه این‌ها هستند و به حراج گذاشته شده‌اند و شما می‌توانید با شرکت در این حراجی‌ها مبلغ قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید!

10. فالكن داساولت 900
فالكن داساولت 900 (Dassault Falcon 900) نه تنها مجلل است بلكه بسیار سریع و درخشان است. این هواپیما قابلیت پرواز با سرعت بالا را داشته و می‌تواند با سرعتی نزدیك به 970 كیلومتر بر ساعت در دماهای حداقل تا حداكثر پرواز كند. چیز دیگری كه باعث شده این هواپیمای جت جذاب به نظر برسد این است كه این هواپیما بسیار سوخت اندكی استفاده كرده و آلودگی كمتری نسبت به سایر جت‌هایی كه در این فهرست به چشم‌ می‌خورند تولید می‌نماید. بنابراین حتی برای یك فرد ثروتمند هم سفر با این هواپیما بسیار اقتصادی و به صرفه است.
 
فالكن داساولت 900

9. امبرائر لگیسی 650
امبرائر لگیسی 650 (Embraer Legacy 650) كه ساخت برزیل است، هم اكنون متعلق است به جكی چان كه نزدیك به سی میلیون دلار بابت آن پرداخت كرده است. بر روی بدنه‌ی خارجی این هواپیما اژدهاهایی به رنگ‌های زرد و قرمز نقش بسته‌اند كه از ابتدا تا انتها بر روی آن نقاشی شده است. و همچنین لوگی اختصاصی جكی چان روی آن حك شده است.

امبرائر لگیسی 650

8. بوئینگ بیزینس جت 2 ای كا ای “هتل پرنده”
از لحاظ ظاهر بیرونی بیزینس جت 2 بوئینگ (Boeing Business Jet 2) همچون یك جت مسافربری معمولی است و ویژگی خاص متفاوت كننده‌ای از این بابت ندارند. ولی به محض این كه پای خود را به داخل هواپیما می‌گذارید نظرتان كاملا عوض می شود. هنگامی كه وارد اتاق استراحت بزرگ آن شده و با مبلمان راحت آن روبرو می‌شوید یا هنگامی كه سوئیت اتاق خواب مجلل و امكانات رفاهی آن را كه فقط تصور آن را در یك پنت هاوس باشكوه می‌توانید بكنید، می‌بینید به تحسین آن خواهید پرداخت. جای شگفتی نیست كه این هواپیما را به نام هتل پرنده می‌نامند.

بوئینگ بیزینس جت 2 ای كا ای

7. گلف استریم جی 650
جت گلف استریم جی 650 (Gulfstream G650) یكی از باشكوه‌ترین جت‌هایی است كه برای هنرمندان و ثروتمندان ساخته شده است و آنقدر مشهور شده‌اند كه هم‌اكنون همه‌ی نسخه‌های تولید شده‌ی آن‌ در جهان به فروش رفته‌اند. تا كنون تقریبا 40 فروند جت گلف استریم جی 650 در دنیا تولید شده كه همه‌ی آن‌ها به فروش رسیده‌اند و 40 فروند دیگر نیز در حال تولید است كه تا سال 2017 روانه‌ی بازار خواهند شد. انتظار می‌رود كه تولید كنندگان این هواپیما به ازای هر فروند از این هواپیماها كه به فروش می رسانند 7 میلیون دلار سود به دست بیاورند. بیشتر این هواپیماها پیش خرید شده‌اند و فهرست بلندی از افرادی كه در صف انتظار خرید آن هستند وجود دارد. روی هم رفته این هواپیما قادر است 12 مسافر را حمل و بیش از 11000 كیلومتر بدون توقف پرواز كند.

گلف استریم جی 650

6. ایرباس ای 319
ایرباس ای 319 (Airbus A319) در فهرست محصولات ایرباس دومین محصول گران‌قیمت ایرباس است كه مدل استاندارد آن قیمتی در حدود 81 میلیون دلار دارد. یكی از ویژگی‌های منحصر به فرد ایرباس ای 319 این است كه خریدار آن می تواند طراحی داخلی آن را به شیوه ی دلخواه خود سفارش دهد و همین باعث شده تا هر یك از محصولات ای 319 ایرباس متفاوت بوده و منحصر به فرد باشد. درمقایسه باید گفت دیگر جت‌های مشابه سایر شركت‌ها نیز از این ویژگی برخوردارند.

ایرباس ای 319

5. بمباردیر گلوبال 7000
این هواپیما (Bombardier Global 7000) كه ظرفیت 10 مسافر را دارد می‌تواند بیش از 11000 كیلومتر را بدون وقفه طی كند یكی از پرطرفدارترین جت‌های شخصی در دنیاست . تنها 40 فروند از این هواپیما فقط در سال 2013 به فروش رسیدند و سودی نزدیك به 2 میلیارد دلار را نصیب شركت سازنده كرد. داخل این هواپیما چهار اتاق نشیمن مجزا وجود دارد و میز غذاخوری 6 نفره در ان تعبیه شده است. پنجره‌های بزرگ آن به شما اجازه می‌دهد كه چشم‌انداز زیبای زیر پای خود را ببینید و به آن‌ها خیره شوید. اكنون كه همه ی نسخه‌های تولید شده‌ی این هواپیما فروخته شده بناست كه تعدادی دیگر به سفارش مشتریان تولید و روانه ی بازار گردد.

بمباردیر گلوبال 7000

4. بوئینگ بیزینس جت 3
بیزینس جت 3 (Business Jet 3) بوئینگ از لحاظ وسعت بسیار زیاد فضای درونی در میان سایر جت‌های تولیدی بوئینگ منحصر به فرد است. در این هواپیما یك اتاق غذاخوری، یك اتاق خواب، یك اتاق مخصوص خدمه و یك هال بزرگ است. روی‌هم‌رفته چهل و شش مسافر می‌توانند در این هواپیما سوار شده و مسافرت كنند. این مدل بوئینگ از سال 1999 روانه‌ی بازار شده است.

بوئینگ بیزینس جت 3

3. گلف استریم جی 550
گلف استریم جی 550 (Gulfstream G-550) كه بیش از 60 میلیون دلار قیمت دارد هم‌اكنون متعلق است به یك تاجر بریتانیایی به نام فلیپ گرین و نسخه‌ی دیگر شخصی آن تعلق به میلیاردر هندی لاكشمی میتال دارد. گلف استریم جی 550 بسیار سریع بوده و می‌تواند مسافت بین كره‌ی جنوبی تا فلوریدا را بی‌وقفه در مدتی كمتر از 15 ساعت بپیماید. اگرچه همین سرعت فوق‌العاده‌ی این هواپیماست كه بیش از همه باعث شده توجه همگان به آن جلب شود ولی امروزه از این هواپیما به عنوان یك هواپیمای لوكس نیز استفاده می شود. در این هواپیما چهار اتاق نشیمن با طراحی 12 قسمته وجود دارد كه ظرفیت نشستن 18 نفر را دارند. این هواپیما همچنین از سطح بسیار بالای ایمنی برخوردار بوده و دارای دوربین مادون قرمز بوده كه می‌تواند در مواقعی كه دید محدود است، مسیر حركت هواپیما را در پیش روی آن نشان دهد. روی هم رفته این كه این هواپیما انتخاب بی‌نقصی برای هر كسی است كه می‌خواهد با تجمل و در عین حال ایمنی پرواز نموده و البته توان پرداخت هزینه‌ی سنگین آن را داشته باشد.

گلف استریم جی 550

2. بوئینگ 747
ممكن است نخستین سوال شما این باشد كه یك بوئینگ 747 (Boeing 747) چگونه در این فهرست گنجانده شده و مهمتر این كه چگونه در رتبه‌ی دوم آن جا گرفته است؟ این هواپیما در همه‌جای دنیا به عنوان یك هواپیمای مسافربری شناخته شده است. ولی باید بدانید كه نمونه‌ای از بوئینگ 747 هست كه با سایر نمونه‌های مشابه خود متفاوت است. یكی از سرمایه‌گذاران حوزه ی مسكن به نام جوزف لو بیش از 150 میلیون دلار برای یك نمونه‌ی آن كه تغییراتی مطابق خواسته‌ی وی در آن داده شده بود پرداخت كرد. این 747 بخصوص دارای بدنه‌ای بزرگتر و فضای داخلی بیشتری است. به سفارش آقای لو دیواره‌های داخلی این هواپیما به شیوه‌ی مورد پسند او تزئین و امكانات رفاهی مختلفی در آن تعبیه شده بود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به اتاق‌های خواب و نشیمن، دفتر كار، و حتی مركز تفریح و سرگرمی (بله در یك هواپیما) اشاره نمود. شما ممكن است در طول زندگی خود چندباری سوار بوئینگ 747 شده باشید ولی بی شك هیچ یك از آن‌ها قابل مقایسه با این هواپیمای مجلل و با شكوه نبوده اند.

بوئینگ 747

1. ایرباس ای 380
چند سالی است كه ایرباس ای 380 (Airbus A380) در خطوط هوایی مسافربری در حال ارائه‌ی خدمت است ولی یك سرمایه گذار سعودی به نام شاهزاده ولید بن طلال اخیرا مبلغ 300 میلیون دلار بابت خرید یك نسخه‌ی دستكاری شده‌ی آن پرداخته است. این معامله هم‌ اكنون گرانقیمت‌ ترین خرید هواپیماست كه تاكنون در دنیا انجام شده (و در فهرست ركوردها ثبت گردیده) است. این هواپیمای ایرباس 380 نه تنها گران‌ قیمت‌ ترین هواپیمای شخصی بلكه بزرگترین آن‌هاست. این هواپیما داری دو طبقه بوده و فضای داخلی بسیار فراوانی دارد. سوئیت‌های شخصی و مركز تفریحات از جمله‌ی این امكانات است. در نظر داشته باشید كه این هواپیما در حالت معمول خود برای حمل بیش از 500 مسافر طراحی شده است. یكی دیگر از ویژگی‌های شگفت‌انگیز این هواپیما این است كه با وجود آن كه این هواپیما گران‌ قیمت‌ ترین و بزرگترین شی‌ء پرنده در آسمان است، بسیار به صرفه نیز بوده و حداقل انتشار گازهای گلخانه‌ای را در جهان منتشر می‌كند.

ایرباس ای 380


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون

نظر شما در مورد گرانقیمت‌ ترین جت‌ های شخصی در دنیا


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ گردشگری

لوکس ترین مراکز خرید جهان

لوکس ترین مراکز خرید جهان


لوکس ترین، بهترین و در عین حال مدرن ترین مراکز خرید جهان را در ادامه، در این مقاله جامع با هم خواهیم دید، اما قبل از پرداختن به اصل مطلب، مقدمه ای از این موضوع را مطالعه کنید. با لاگین برندز...


واتیکان کوچک ترین کشور جهان

واتیکان کوچک ترین کشور جهان


واتیکان دولت‌شهری مستقل است که در درون شهر رم در کشور ایتالیا جای دارد. واتیکان محل اقامت پاپ، رهبر کاتولیک‌های جهان و مرکز کلیسای کاتولیک است. واتیکان با مساحتی در حدود ۰٫۴۴ کیلومتر مربع، کوچک ترین کشور دنیا و با جمعیتی...


فواره جادویی بارسلونا

فواره جادویی بارسلونا


بارسلونا، پر جمعیت ترین شهر اسپانیا پس از مادرید، بهشتی تمام عیار در کنار ساحل آبی و آفتابی دریای مدیترانه محسوب می شود. این شهر جذاب و زیبا، تمام آنچه که برای ساختن یک تعطیلات رویایی نیاز دارید را در بر...


جذاب ترین جاذبه های گردشگری لندن

جذاب ترین جاذبه های گردشگری لندن


شهر لندن پایتخت انگلستان و پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی می باشد. این شهر همچنین بزرگ ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در بریتانیا و بزرگترین ناحیه شهری از نظر مساحت در اروپا نیز هست و این شهر که در کنار...


جاذبه های گردشگری شیکاگو

جاذبه های گردشگری شیکاگو


شیکاگو، در دریاچه میشیگان در ایلینویز، یکی از بزرگترین شهرهای ایالات متحده است که به خاطر معماری پررنگ خود شناخته شده است، دارای آسمان خراش هایی به ارتفاع 1،451 فوت است. از آسمان خراش ها می توان مرکز جان هاچکک، برج...


پکن پایتخت چین

پکن پایتخت چین


پکن (به چینی: 北京) (تلفظ در زبان ماندارین: بِیچینگ) پایتخت جمهوری خلق چین و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. این شهر در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۱٬۵۱۶٬۰۰۰ میلیون نفر سکنه داشته‌ است. پکن دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای...


لاس وگاس شهری در ایالت نوادا

لاس وگاس شهری در ایالت نوادا


لاس وگاس شهری در ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا است. نام این شهر که در زبان اسپانیایی به معنی مراتع سبز است گاهی صرفاً وگاس خوانده می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرگرمی در دنیا بشمار می‌آید. برخلاف نام آن به دلیل...


میلان با هواپیمای بدون سرنشین

میلان با هواپیمای بدون سرنشین


شهر میلان مرکز ناحیه لومباردی در شمال کشور ایتالیا می باشد که این شهر با بیش از 1,300,000 نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت ایتالیا محسوب می‌شود. شهر میلان دارای مساحتی بالغ بر 183.777 کیلومتر مربع می باشد و زبان رسمی در...


10 پایتخت زیبای جهان

10 پایتخت زیبای جهان


10 پایتخت زیبای جهان را در تیزر زیر مشاهده کنید. این تیزر اطلاعات بسیار خوبی در خصوص 10 پایتخت مهم دنیا به شما می دهد که امیدواریم از مشاهده آن لذت ببرید....


کاخ دولما باغچه در استانبول

کاخ دولما باغچه در استانبول


شهر زیبای استانبول یکی از شهرهای مطرح گردشگری در کشور ترکیه و جهان است و یکی از مقاصد مهم گردشگران جهان می باشد. این شهر به دلیل حضور مراکز خرید متعدد زیبا، جشنواره های مختلف و جذاب و هم چنین جاذبه...


مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

صدر استون
0

صدر استون

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  هواپیما   |  هواپیمای شخصی

تاریخ ثبت ثبت: 1395/04/11
بازدید بازدید: 8267
مرجع مرجع: ایران لوکس

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS