نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

تاثیر دکوراسیون مناسب محل کار در افزایش کارایی

آموزش پرایس اکشن در فارکس
دکوراسیون محل کار

مقاله تاثیر دکوراسیون مناسب محل کار در افزایش کارایی با تصاویر با کیفیت


به نظر می‌رسد که یکی از خصوصیات افراد پر‌مشغله، برخورداری از دفترهای کار آشفته و شلوغ است. وقتی که محیط کار شما کثیف شود و اسناد و مدارک در‌هم‌ ریخته شود، کارهای شما عقب می‌افتد و نظم و انضباط اولیه را از دست خواهید داد.

دلایل بسیار زیادی وجود دارند تا شما را قانع کنند که محل کار خود را مرتب نگه دارید. البته این امر تنها موجب دسترسی آسان شما به وسایل مورد نیازتان نمی‌شود، بلکه فواید بی‌شمار دیگری را نیز دربر دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که محیط کار نامرتب و بی‌نظم بر روی عملکرد ذهنی افراد تاثیر منفی می‌گذارند.
در چنین شرایطی شما مجبور می‌شوید تا بیشتر از حد لازم از توانایی‌های خود استفاده کنید، تا به واسطه آن بتوانید لیاقت و شایستگی خود را به دیگران اثبات نمایید. متاسفانه در نظر بسیاری از افراد، سازمان یافتگی دفتر کار ارزش زیادی ندارد. به راحتی می‌توانید در اطراف خود افرادی را نام ببرید که تصور می‌کنند کنترل همه چیز را به عهده دارند اما در واقع انسان‌های نامرتب و بی‌نظمی هستند.

البته در این میان استثناهایی هم به چشم می‌خورند. به طور مثال برخی از افراد هستند که شلختگی آنها با چشمان غیر مسلح نیز به وضوح آشکار می‌باشد، اما این دسته از افراد سیستم چیدمان شخصی خود را دنباله روی می‌کنند.

▪ از سیستمی پیروی کنید که برای شما مفید باشد
آیا شما فردی هستید که توانایی به خاطر سپردن تاریخ‌ها را داراست؟ البته به خاطر سپردن روز دقیق مهم نیست، فقط حدود آن مورد نظر است؛ یا اینکه فردی هستید که بیشتر ترجیح می‌دهد بر طبق دسته‌بندی موارد مختلف کار خود را پیش ببرد؟

برای آن دسته از افرادی که به دسته‌بندی فکر می‌کنند، یک زونکن، پوشه و یا کلاسور، چاره کار است. با اتکا به این روش، این افراد به راحتی و تنها با یک نگاه سطحی به فهرست مطالب می‌توانند موضوع مورد نظر خود را پیدا کنند. عده دیگری از افراد نیز هستند که بر طبق اطلاعات زمانی سوژه‌ها را به خاطر می‌آورند. این دسته از افراد دسته‌بندی‌های ردیفی که به ترتیب از «الف» شروع شده باشد و به «ی» ختم گردد را ترجیح می‌دهند.

موفقیت این افراد، زمانی تضمین می‌شود که بتوانند موضوعات خود را با پیروی از زمان دسته‌بندی کنند. آنها وقایع را بر اساس زمان و یا تاریخ وقوع آنها به خاطر می‌آورند و معمولاً در دسته‌بندی تحمل بیشتری نسبت به گروه اول از خود نشان می‌دهند. دلیل این امر کاملا ساده و قابل فهم می‌باشد: زمانیکه پرونده‌های کاری بر روی میز شما چیده می‌شوند، قدیمی‌تر‌ها در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرند. سعی نکنید خودتان را مجبور به پیروی کردن از روشی کنید که ذهنتان با آن همخوانی ندارد. به جای این کار، شایسته است که از سیستم سازماندهی طبیعی و ذهنی خود کمک بگیرید و در محیط کار همان سیستم را به کار گیرید.

▪ تمیز کردن محل کار
در فواصل زمانی روزانه، برای خود وقتی را در نظر بگیرید و در آن به تمیز کردن محیط اطراف خود بپردازید. اگر احساس می‌کردید چیزهایی به چشمتان می‌خورند که اصلاً ارزش نگه داشتن را ندارند، می‌توانید آنها را در بایگانی بر طبق سیستم دسته‌بندی خود فایل‌بندی نمایید. اگر قسمت‌های کوچکی از این کار را به صورت روزانه انجام دهید و در طی هر روز تنها چند دقیقه از وقت خود را به این کار اختصاص دهید، به این نتیجه می‌رسید که در فضایی آکنده از نظم کار می‌کنید و همچنین می‌توانید در آینده در وقت خود تا اندازه بسیار زیادی صرفه‌ جویی کنید.

▪ صبح یا بعد از ظهر این کار را انجام دهید
هر چند وقت یک بار دفتر کار شما نیاز به یک نظافت کلی پیدا می‌کند. شاید وسایل شما آنقدر بیش از اندازه روی هم انباشته شده باشند و یا آنقدر پرونده‌های دسته‌بندی نشده داشته باشید که برای مرتب کردن همه آنها نیاز به زیر‌مجموعه‌سازی هم پیدا کنید. هر کاری که انجام می‌دهید، فقط باید مطمئن باشید که به اندازه کافی بر روی آن وقت می‌گذارید. باید به این کار مانند سایر وظایف شغلی خود نگاه کنید. سعی کنید حداقل هر دو ماه یک بار یک بعد از ظهر و یا صبح را به طور کامل به انجام این کار اختصاص دهید؛ این مطلب، امری نیست که بی‌حوصله و سرسری بخواهید آن را از سر خود باز کنید.

با این وجود باز هم در مرتب کردن‌های روزانه نیز باید سعی کنید تا فایل‌های مختلف را مجدداً چک کنید تا ببینید چیزی از قلم نیفتاده باشد و همه چیز در سر جای خود قرار گرفته باشد.

▪ موارد ضروری را در پوشه مخصوص به خود ذخیره کنید.
مواردی که زمان تحویل آنها نزدیک می‌شود را باید در یک بخش جداگانه ذخیره کنید. آنها را در جایی بگذارید که در دسترستان باشند. همیشه فضایی را برای موارد ضروری که ممکن است در آینده به آنها نیاز پیدا کنید، نیز در نظر بگیرید. این موارد باید از سایر مدارک جدا شوند و بر اساس «اولویت تحویل» دسته‌ بندی شوند.

▪ در صورت امکان از کپی‌های الکترونیکی استفاده کنید.
درصد زیادی از درهم ریختگی روی میز شما به دلیل تعدد میزان کاغذها و پوشه‌های متنوع ایجاد می‌شود. هرگاه که برایتان مقدور بود، از مردم بخواهید تا مدارک خود را برای شما از طریق پست الکترونیکی ارسال کنند. سپس آنها را نامگذاری کرده و در فولدرهای جداگانه دسته‌بندی کنید. موتورهای جست‌ وجوی اینترنتی از جمله google می‌توانند در این زمینه امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار دهند اما به هر حال شما باید نسخه تمام پرونده‌های خود را بر روی دیسک سخت کامپیوتر داشته باشید. اگر تنها به سیستم‌های طبقه‌بندی اینترنتی اتکا کنید، کار پر‌ریسکی را انجام داده‌اید، بنابراین بهتر است کمی وقت بگذارید و فایل‌های خود را بر روی رایانه شخصی سازماندهی کنید. اگر به اندازه کافی وقت در اختیار دارید، سعی کنید برخی از پرونده‌های خود را اسکن کرده و در کامپیوتر نگهداری کنید. شاید این کار برای برخی از افراد دیوانه‌کننده باشد اما باید توجه کنید که این امر یکی از گام‌های ضروری به منظور رعایت نظم و ترتیب است.

▪ از یک تقویم رومیزی استفاده کنید.
ممکن است برخی از افراد از خود سوال کنند، در جایی که می‌توانند از تقویم‌های داخل رایانه شخصی خود استفاده کنند، چرا خود را به زحمت بیندازند و از تقویم رومیزی استفاده کنند؟

پاسخ سوال آنها این است که تقویم رومیزی درست در مقابل چشمانتان قرار دارد. سعی کنید زمان دریافت هر پرونده و همچنین تاریخ تحویل آنرا بر روی تقویم خود یادداشت کنید. همچنان که به مرور زمان میزان پرونده‌های ضروری روی میز شما زیاد می‌شود، به راحتی می‌توانید به تقویم مراجعه کرده و با خیال راحت کلیه امور را انجام دهید. اگر زمان تحویل و کاری که باید انجام دهید، همواره در مقابل چشمانتان قرار گیرد، امکان فراموشی به صفر می‌رسد.

▪ بیشترین سود را از محیط کار خود ببرید.
از سیستمی استفاده کنید که مناسب شغل و خصوصیات فردیتان باشد و سعی کنید همیشه آن را به مرحله اجرا نزدیک سازید. هر فردی به خوبی می‌داند که کدام روش در مورد او از بازده بالاتری برخوردار است. یک محیط کاری ساده و در عین حال سازمان‌ یافته، می‌تواند به راحتی شما را به سمت تحقق اهدافتان رهنمون سازد و خلاقیت و لیاقت شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. فقط مشکل دنبال‌کردن یک چنین نظام هدفمند و منظمی است.

در ادامه تصاویری از دکوراسیون محل کار را با هم می بینیم:

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار

دکوراسیون محل کار


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران

نظر شما در مورد تاثیر دکوراسیون مناسب محل کار در افزایش کارایی


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی لاکچری به سبک فرانسوی

طراحی داخلی لاکچری به سبک فرانسوی


با کلمه لوکس همه آشنا هستیم. در واقع با وجودی که لوکس یک واژه لاتین به معنای تجملی است اما در زبان فارسی مانند یک کلمه با آن برخورد می شود. لوکس گرایی یا لاکچری (Luxury) به معنای شکلی از زندگی...


اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا

اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا


این اقامتگاه مدرن مینیمال توسط گروه معماری Marià Castelló در جزیره فورمنترا (Formentera) در اسپانیا طراحی شده است. این پروژه با تکیه بر طراحی داخلی مینیمال، بر اساس اصول دوگانه: دوستی با طبیعت و فن آوری مدرن ساخته شده است. تخته سنگی که...


طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن


طراحی داخلی مراکشی لاکچری را با بررسی سبک خیره کننده ای در فضای طراحی داخلی این ویلای لاکچری مراکشی که توسط تیم Architects Studia 54 طراحی شده است، بررسی می کنیم. این نمونه مدرن از سبک طراحی سنتی مراکشی جدا شده...


طراحی داخلی مینیمال

طراحی داخلی مینیمال


سبک طراحی داخلی مینیمال، از محبوب ترین سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی منزل می باشد که در این مقاله ابتدا به بررسی این سبک می پردازیم و سپس به اصول بنیادی آن خواهیم پرداخت. رمزگشایی سبک طراحی داخلی مینیمال و چگونگی...


دکوراسیون اتاق کار خانگی

دکوراسیون اتاق کار خانگی


در دنیای امروز، بسیار بیشتر از قبل با افرادی مواجه می شویم که پایگاه شغلی آنها در منزلشان استقرار یافته است که بسیار هم خوب است و از رفت و آمدهای بی مورد در سطح شهرهای شلوغ و پرترافیک می کاهد....


اصول انتخاب پرده در دکوراسیون اتاق کودک

اصول انتخاب پرده در دکوراسیون اتاق کودک


پرده اتاق کودک بهتر است از رنگ آبی با تلفیق زرد یا سبز باشد؛ چون بازتاب این رنگ ها، به خصوص موقع خواب، آرامش خوبی را به مغز کودک شما می رساند. چیدن اتاق کودک، شاید یکی از لذت بخش ترین بخش...


دکوراسیون شاد منزل، خانه را از بی حالی نجات دهید

دکوراسیون شاد منزل، خانه را از بی حالی نجات دهید


ترفندهای دکوراسیون: دیوارهای سفید، مبل های خاکستری چرک و کابینت‌های استیل، خانه را شبیه یک سکوت دائمی می‌کنند؛ انگار در این خانه قرار نیست هیچ اتفاق خوبی بیفتد. برای اینکه در فصل بهار کمی نشاط و شادابی به خانه‌تان اضافه کنید...


مناسب ترین رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب چیست؟

مناسب ترین رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب چیست؟


اتاق خواب، شخصی ترین بخش خانه است و در واقع پناهگاهی در برابر شلوغی و مشغله های خارج از خانه و زندگی روز مره می باشد. هر کسی با سلیقه شخصی خودش، اتاق خوابش را دکور می کند. در واقع  ایده...


سبک های طراحی داخلی

سبک های طراحی داخلی


چه شما با تفاوت سبک های طراحی داخلی مانند ایده طراحی سنتی یا دکوراسیون ترنزیشنال (انتقالی) آشنایی داشته باشید یا خیر، بر آن شدیم که تفکیک نهایی سبک های طراحی داخلی را که همواره مشتریان، از طراحان شرکت های بزرگ معماری...


طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی


طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی که حس و حال لوکس را دارد و مخصوص اشراف زادگان بوده است را می توان بین دوره های سبک های باروک و نئو کلاسیک قرار داد. در این سبک، تجملات به شکل بسیار زیادی...


کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  دکوراسیون داخلی

تاریخ ثبت ثبت: 1395/04/30
بازدید بازدید: 2562

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS