نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

برخی از ترین های جهان

ترین های جهان

مقاله برخی از ترین های جهان با تصاویر با کیفیت


در این مقاله قصد داریم ترین های جهان که از جمله خودرو، کشتی، هواپیما و شهرهایی که تمام مردم دنیا رو شگفت زده کرده است رو معرفی کنیم که ترین های جهان به شرح ذیل می باشد:

1- هواپیما آنتونوف 225
2- کشتی سمفونی
3- بوگاتی La Voiture Noire
4- برج خلیفه
5- پاریس
6- توکیو

تصاویری از ترین های جهان را باهم می بینیم:

هواپیما آنتونوف 225:
آنتونوف ۲۲۵ مریا که به انگلیسی: Antonov An-225 Mriya نامبرده می شود یک هواپیمای باری ترابری طراحی شده توسط آنتونوف شوروی پیشین است که پس ازفروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تولید آن در اوکراین دنبال شده و در عین حال بزرگ‌ترین هواپیمای بال‌ثابت جهان می‌باشد. این هواپیما را می‌توان نسخه بزرگ شده هواپیمای آنتونوف-۱۲۴ دانست.

آنتونف ۲۲۵ که ۱۷ خدمه پروازی دارد و دارای ۶ موتور قدرتمند ساخت شرکت آنتونف اوکراین است این موتورها می‌توانند معادل ۱٫۵ میلیون نیوتون (۱۲۵۰۰۰ کیلوگرم) نیروی رانش ایجاد کنند آنتونف ۲۲۵ قابلیت حمل ۱۵۰۰ نفر نیرو را دارا می‌باشد که این در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد. مخازن سوخت این هواپیما قابلیت سوختگیری به میزان ۲۸۰ تن را دارا می‌باشد و در حالت عادی در هر ساعت ۱۸ تن سوخت مصرف می‌کند و با بار قابلیت پرواز به میزان ۱۲ ساعت را دارا می‌باشد یکی از معایب این هواپیما ارتفاع خلبان با زمین در هنگام فرود یا پرواز است که تقریباً ۱۰ متر می‌باشد در خصوص وزن آن همین نکته کافیست که آنتونف ۲۲۵ وزنی معادل ۸ فروند بوینگ ۷۳۷ دارد. طول این هواپیمای غول پیکر ۸۴ متر می‌باشد که با این طول می‌تواند بدنه یک بوینگ ۷۳۷ را در خود جای دهد.

قابلیت دیگر این هواپیما حمل بار به صورت خارجی می‌باشد یعنی می‌توان با قراردادن قسمتی در روی بدنه هواپیما بارهای حجیم را نیز حمل نمود همانطور که در سال ۱۹۸۹ شاتل روسی بوران را حمل نمود. از بارگیری‌های مهم این هواپیما بعد از بازسازی می‌توان به بارگیری یک واگن قطار همراه با ریل به وزن ۱۰۹ تن، بارگیری ژنراتور و مولدهای برق و حمل ماشینها و وسایل و خدمه یک شرکت اتومیبل رانی را برای شرکت در مسابقات نام برد. در پایان قابل ذکر است این هواپیما قابلیت حمل بار تا ۲۵۰ تن را دارا می‌باشد.

هواپیما آنتونوف 225

هواپیما آنتونوف 225

هواپیما آنتونوف 225

هواپیما آنتونوف 225

هواپیما آنتونوف 225

هواپیما آنتونوف 225
کشتی سمفونی:
غولپیکرترین سازه شناور و تفریحی دنیا سمفونی دریاها (Symphony of the Seas) نام گرفته است که به زودی در دریای مدیترانه تردد خواهد نمود، این کشتی کروز مجلل مدتها چشم همه را به خود خیره کرده است و بلیط های آن از مدتها قبل رزو میشوند و به سرعت به فروش میرسند در ادامه این مقاله از ویژگی های این کشتی کروز عظیم از زبان یک منقتد مشهور، خواهیم گفت.

بزرگ ترین کشتی کروز جهان، موسوم به سمفونی دریاها (Symphony of the Seas)، در تاریخ 29 فروردین، اولین سفر دریایی خودش را از بندر بارسلون روی آب های مدیترانه شروع خواهد نمود. این کشتی توانسته است رکورد قبلی کشتی کروز کارائیب رؤیایی (Royal Caribbean International) را با 362 متر طول (معادل با چهار زمین فوتبال) و همچنین وزن 228.081 تن که 1.088 تن بیشتر از کشتی خواهرخوانده خودش با نام هارمونی دریاها (Harmony of the Seas) است را شکست.

سمفونی دریاها، 12 اتاق مجلل بیشتر از هارمونی دریاها دارد. مجموع اتاق ها در این کشتی کروز 2759 عدد است که این کشتی می تواند 5.518 نفر را در یک سفر دریایی به همراه خودش داشته باشد. این تعداد 3.5 برابر کشتی کروز QE2 است.سمفونی دریاها اولین کشتی کروزی است که دارای سوییت مخصوص خانواده است. در این سوییت خانوادگی که به مبلغ 26 هزار یورو در کریسمس سال جاری اجاره داده می شد، امکاناتی همانند اتاق خواب در طبقه دوم، اتاق نشیمن جداگانه در طبقه پایین، میز هاکی هوایی، سینما خانگی به همراه یک دستگاه ذرت بو داده دارد. از جمله امکانات فوق العاده در خارج از این خانه دریایی، وجود یک زمین تنیس و استخر خصوصی می باشد.

کشتی سمفونی

کشتی سمفونی

کشتی سمفونی

کشتی سمفونی

کشتی سمفونی

کشتی سمفونی
بوگاتی La Voiture Noire:
لا واچو نوار (La Voiture Noire) به‌ معنی ماشین سیاه، ادای احترام بوگاتی به نسخه‌ی گمشده از مدل کلاسیک این شرکت، تایپ 57 است که بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۴۰ به تعداد ۷۱۰ دستگاه تولید شد. تایپ 57 طراحی و مهندسی ژان بوگاتی فقید، فرزند اوتوره بوگاتی را به همراه داشت و در نسخه‌ی ویژه با نام آتلانتیک، تنها در ۴ دستگاه تولید شد. پاییز ۱۹۳۹، ژان بوگاتی ۳۰ ساله، در حال رانندگی با نمونه‌ی مسابقه‌ای Type 57 که اتفاقا به مقام قهرمانی لمانز همان سال رسیده بود، تصادف سختی کرد و جان باخت. با این اوصاف، تعجبی ندارد که بوگاتی لا واچو نوار، یادآور خاطره‌ی ژان بوگاتی نیز باشد.

بوگاتی La Voiture Noire

بوگاتی La Voiture Noire

بوگاتی La Voiture Noire

بوگاتی La Voiture Noire

بوگاتی La Voiture Noire

بوگاتی La Voiture Noire
برج خلیفه:
برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌خراشی در شهر دبی امارات متحدهٔ عربی است. این برج با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است. ساخت این برج از ژانویهٔ ۲۰۰۴ (۱۳۸۲ ه‍. ش) آغاز شد و در روز چهارم ژانویهٔ ۲۰۱۰ (۱۴ دی ۱۳۸۸) گشایش یافت.

برج خلیفه در ابتدا با نام «برج دبی» شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نام آن به افتخار حاکم امارات، خلیفه بن زاید آل نهیان، به «برج خلیفه» تغییر کرد که دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است.

برج خلیفه

برج خلیفه

برج خلیفه

برج خلیفه

برج خلیفه

برج خلیفه

برج خلیفه
پاریس:
پاریس که به فرانسوی: Paris پایتخت کشور فرانسه، مرکز یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است که پاریس یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است و بزرگ‌ترین شهر اقتصادی اروپا و پنجمین شهر اقتصادی جهان از نظر سطح تولید ناخالص داخلی است. این شهر به تنهایی نزدیک به ۵۳۳ میلیارد یورو یعنی نزدیک به ۲۵٪ تولید ناخالص داخلی فرانسه را در دست دارد که پاریسی‌ها با دارا بودن ۴۲٬۷۰۰ دلار تولید ناخالص سرانه رتبه اول را از این نظر در قاره اروپا را دارا هستند دفتر مرکزی ۳۶ شرکت از ۵۰۰ شرکت برتر جهان در پاریس قرار دارد که پس از توکیو از این نظر رتبه دوم جهان را در اختیار دارد و منطقه «لا دفانس» در شهر پاریس به عنوان مهم‌ترین مرکز اقتصادی اروپا شناخته می‌شود این شهر میزبان شماری از برجسته‌ترین سازمان‌های بین‌المللی هم‌چون یونسکو، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتاق بازرگانی بین‌المللی است.

جمعیت شهر پاریس حدود ۲٬۱۶۴٬۹۹۴ تن است جمعیت منطقه شهری پاریس بالغ بر ۹٫۹۳ میلیون نفر بوده و جمعیت این شهر همراه حومه آن به حدود ۱۲ میلیون نفر می‌رسد و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای اروپا به‌شمار می‌رود.

پاریس از شناخته‌شده‌ترین مقصدهای گردشگران جهان است. سالانه حدود ۴۵ میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می‌کنند. تعداد زیادی از آثار دیدنی، موسسات و پارک‌های مشهور جهان در این شهر قرار دارند. پاریس همچنین با دارا بودن ۴۷۸٬۰۰۰ درخت سرسبزترین پایتخت اروپا شناخته شده‌است رود سن از میان این شهر می‌گذرد.

پاریس

پاریس

پاریس

پاریس

پاریس
توکیو:
توکیو که به ژاپنی: 東京 Tōkyō پایتخت کشور ژاپن می باشد که توکیو در شرق جزیرهٔ هونشوی ژاپن واقع شده‌است و یکی از استان‌های ۴۷ گانهٔ ژاپن به‌شمار می‌آید. توکیو در ابتدا یک دهکدهٔ ماهیگیری کوچک به نام ادو بود. در دوره‌های بعد ادو رفته‌رفته به شهری بزرگ تبدیل گشت، به گونه‌ای که در قرن ۱۸ میلادی به یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان تبدیل شد.

تا سال ۱۹۴۳ میلادی، تقسیم‌بندی و عنوان‌های شهر توکیو و استان توکیو وجود داشت اما در این سال این گونه تقسیم‌بندی منسوخ شد و شهر و استان توکیو با یکدیگر ادغام شدند و توکیو پس از نیویورک و لندن عنوان بزرگ‌ترین پایتخت‌های صنعتی جهان را به دست آورده‌است که در سال ۲۰۱۰ میلادی، منطقهٔ شهری توکیو که شامل توکیو و استان‌های مجاور آن می‌شود و با جمعیت ۳۶ میلیون و ۶۶۹ هزار نفر پرجمعیت‌ترین منطقهٔ شهری در جهان بوده‌است.

توکیو

توکیو

توکیو

توکیو

توکیو


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو

نظر شما در مورد برخی از ترین های جهان


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ گردشگری

برترین جاذبه های گردشگری بوداپست

برترین جاذبه های گردشگری بوداپست


شهر بوداپست (Budapest)، پایتخت کشور زیبای مجارستان است که این شهر با توجه به ویژگی هایی که دارد گاهی با نام: "پاریس شرق" شناخته می‌شود. بوداپست که در کنار رود زیبای دانوب قرار دارد، به خاطر معماری زیبا، جاذبه های بی...


پاتایا سرزمین هیجان تایلند

پاتایا سرزمین هیجان تایلند


پاتایا شهر ساحلی کوچکی در ساحل شرقی خلیج تایلند است که یکی از پربازدیدترین نقاط این کشور محسوب می‌شود. سفر به این شهر، تجربه‌ای بی‌نظیر از گشت و گذار در سواحل زیبا را فراهم می‌کند. پاتایا نزدیک‌ترین تفرجگاه ساحلی در نزدیکی...


دوحه مقصدی لاکچری برای گردشگران

دوحه مقصدی لاکچری برای گردشگران


دوحه (Doha) پایتخت کشور قطر است. این شهر در سواحل خلیج فارس قرار دارد. جمعیت آن بر طبق سرشماری سال ۲۰۰۵ میلادی ۴۰۰٬۰۵۱ نفر بوده‌ است. این روزها دوحه، یکی از جذاب‌تربن شهرها برای گشت و گذار و ثبت یک خاطره...


قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور


قصر هوا محل در شهر جیپور از زیباترین بناهای تاریخی هندوستان می باشد. قبل از پرداختن به مشخصات این مکان زیبا، بد نیست کمی از شهر جیپور بدانیم. با لاگین برندز همراه باشید. شهر جیپور یکی از جذاب ترین شهرهای تاریخی کشور...


لاس وگاس شهری در ایالت نوادا

لاس وگاس شهری در ایالت نوادا


لاس وگاس شهری در ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا است. نام این شهر که در زبان اسپانیایی به معنی مراتع سبز است گاهی صرفاً وگاس خوانده می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرگرمی در دنیا بشمار می‌آید. برخلاف نام آن به دلیل...


دیوار چین طولانی‌ترین سازهٔ مهندسی و نظامی

دیوار چین طولانی‌ترین سازهٔ مهندسی و نظامی


دیوار چین (به چینی: 中国的长城) طولانی‌ترین و بزرگترین سازهٔ مهندسی تدافعی و نظامی از لحاظِ زمانِ ساخت در جهان است. این دیوار در نقشه جغرافیایی چین ۷۰۰۰ کیلومتر امتداد یافته‌است و در سال ۱۹۸۷ میلادی در فهرست میراث جهانی ثبت گردیده...


بهترین مکان ها برای زندگی در استرالیا

بهترین مکان ها برای زندگی در استرالیا


رفتن به کشور دیگر و تصمیم گیری راجع به اینکه در کدام شهر آن زندگی کنید، تصمیم آسانی نیست و مطمئنا بر روی شرایط جدید زندگی و رفاه شما تاثیر زیادی خواهد داشت. در اینجا اطلاعاتی راجع به بهترین مکان های...


سفر لاکچری به کوبا

سفر لاکچری به کوبا


کشور کوبا یکی از مقاصد لاکچری در سال 2016 میلادی لقب گرفته است. پس از شروع دوباره روابط دیپلماتیک کوبا و آمریکا و بازگشایی سفارت آمریکا در کوبا در سال گذشته میلادی، بسیاری از آمریکایی ها بخصوص متمولین این کشور برای...


اقامتی رویایی در هتل های لوکس پاریس

اقامتی رویایی در هتل های لوکس پاریس


شهر پاریس، به عنوان پایتخت گردشگری جهان، سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سراسر دنیا می باشد. قطعا وجود گردشگران بسیار، نیازمند وجود هتل های بسیار لوکس در سراسر این شهر رویایی می باشد. با لاگین برندز همراه باشید و هتل های...


مکان های دیدنی اسپانیا

مکان های دیدنی اسپانیا


اسپانیا جاذبه‌های جالب توجه زیادی دارد و فرهنگ و تاریخ آن نیز بسیار رنگارنگ و لذت بخش هستند. طی سفر به این کشور حتماً متوجه تمایز هر منطقه با دیگری و تنوع جاذبه‌های مختلف آن‌ها می‌شوید. پورت آوِنتورا، تاراگونا شهربازی بزرگ «پورت آونتورا»...


گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

گالری آرپا
0

گالری آرپا

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  پاریس   |  توکیو   |  بوگاتی   |  برج خلیفه

تاریخ ثبت ثبت: 1399/01/26
بازدید بازدید: 2031

مطالب مرتبط با خدمات مسافرتی

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه
0

مرکز خرید لوکس الحزم در دوحه

لوکس ترین هتل های آنتالیا
0

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های مسکو
0

لوکس ترین هتل های مسکو

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ
0

کاخ زیبای زمستانی سن پترزبورگ

موزه مادام توسو استانبول
0

موزه مادام توسو استانبول

شهر مصدر امارات
0

شهر مصدر امارات

چرخ و فلک چشم دبی
0

چرخ و فلک چشم دبی

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا
0

معروفترین هتل های هیلتون در دنیا

هتل پارک رویال سنگاپور
0

هتل پارک رویال سنگاپور

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی
0

طراحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی

نورپردازی شهر پکن در شب
0

نورپردازی شهر پکن در شب

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های توکیو در شب

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول
0

مرکز خرید لوکس ایستینیه پارک استانبول

هتل بلاژیو در لاس وگاس
0

هتل بلاژیو در لاس وگاس

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب
0

نورپردازی آسمان خراش های سنگاپور در شب

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس
0

هتل لاکچری سزار در لاس وگاس

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور
0

قصر شگفت انگیز هوا محل در جیپور

پارک زیبای مینیاتورک استانبول
0

پارک زیبای مینیاتورک استانبول

برترین جاذبه های گردشگری دوحه
0

برترین جاذبه های گردشگری دوحه

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب
0

نورپردازی خیره کننده آسمان خراش های شانگهای در شب

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS