نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

0

لوازم آرایشی و زیبایی سفورا

لوازم آرایشی سفورا

مقاله لوازم آرایشی و زیبایی سفورا با تصاویر با کیفیت


سفورا یک کمپانی لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی است که در سال 1973 میلادی توسط دومینیک مندوناد (Dominniue Mandonnaud) راه اندازی شد و در حال حاظر متعلق به شرکت لویی ویتون بوده و از شرکت های تابعه کمپانی ال وی ام اچ به شمار می آید.

فروشگاه لوازم آرایشی سفورا

فروشگاه لوازم آرایشی سفورا

فروشگاه لوازم آرایشی سفورا

فروشگاه لوازم آرایشی سفورا

شعبه مرکزی سفورا در بولوین-بیانکور در پاریس قرار دارد و هم اکنون این کمپانی دارای 1700 شعبه فروش و فروشگاه در 30 کشور جهان است. درآمد این کمپانی در سال 2013 میلادی معادل 4 میلیارد دلار بوده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز پاریس، این شرکت فرانسوی قصد دارد در سال جدید 7 فروشگاه در ایران افتتاح کند و بدین ترتیب اولین شرکت خرده فروشی لوازم آرایشی تخصصی اروپایی در ایران خواهد بود که به طور مستقیم بعد از لغو تحریم ها علیه ایران در این کشور سرمایه گزاری می کند. به گزارش موسسه پژوهشی یورومانیتور (Euromonitor)، مصرف سالانه لوازم آرایشی و زیبایی در ایران طی سال 2014 میلادی بیش از 3/5 میلیارد یورو بوده است. یورومانیتور پیش بینی می کند که طی 5 سال آینده، بازار محصولات مراقبتی و زیبایی در ایران تقریباً 3 برابر شده و بیش از 10 میلیارد یورو خواهد رسید. یک منبع نزدیک به موضوع به رویترز اعلام کرده که «سفورا در حال نهایی کردن مذاکرات خود با شرکای ایرانی اش است». یک منبع که نخواست نامش فاش نشود گفته: «گفتگوها با توزیع کنندگان تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.» یک منبع دیگر نیز گفته: «سفورا امیدوار است که تا 7 بوتیک را در ایران تاسیس کند». اما هنوز شرکت سفورا و ال وی ام اچ در این باره هیچ اظهار نظری نکرده اند. بعد از انجام مذاکرات هسته ای و اجرای طرح پروتکل الحاقی در وین بین ایران و 5 قدرت بزرگ دنیا، قرار شد تحریم ها علیه ایران تا سال 2016 میلادی برداشته شود. محصولات زیبایی غربی مدت های مدیدی است که در ایران به فروش می رسد، اما به نظر می رسد بعد از به انجام رسیدن مذاکرات، ایران از لحاظ اقتصادی رشد زیادی کند، به خصوص که گرایش برای سرمایه گزاری در این کشور زیاد شده است. منابع مختلف اعلام کرده اند که در ماه های شهریور و مهر (سپتامبر و اکتبر) چند تن از مدیران شرکت ال وی ام اچ سفرهایی را به ایران داشته و مدیران اجرایی شرکت های لویی ویتون و بولگاری تیز قصد سفر به ایران را طی ماه آتی دارند تا فرصت های سرمایه گزاری در ایران را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

فروشگاه لوازم آرایشی سفورا

فروشگاه لوازم آرایشی سفورا

فروشگاه لوازم آرایشی سفورا

همچنین گروه تجاری فرانسوی کومیته کولبرت (Comite Colbert) که نمایندگی 80 برند لاکچری را دارد، اعلام کرده که در حال برنامه ریزی برای سازماندهی سفر به ایران در فصل بهار است. فضای تجاری و خرید ایران تا مدتها تحت سیطره بازارهای سنتی و فروشگاه های کوچک بوده اما طی سال های اخیر، ایران شاهد افزایش انفجاری مراکز خرید بزرگ بوده است.

سارا یلدا، یک نویسنده فرانسوی-ایرانی که در حال برنامه ریزی برای برگزاری 14 دوره کنفرانس درباره ایران در پاریس در سال جدید میلادی است، به رویترز گفت: «بسیاری از مردم نمی دانند که رابطه ایرانی ها با لوازم لوکس و زیبایی بسیار شبیه رفتار فرانسوی ها و ایتالیایی هاست. من فکر میکنم که برندهای لوکس می توانند در این کشور کاملاً موفق باشند».

بسیاری از برندهای لاکچری مانند جواهرسازی کارتیه، بخشی از ریچمونت و بولگاری محصولات خود را در فروشگاه های چند برندی عرضه کرده و به فروش می رسانند. تحلیل ها نشان می دهد در ایران که اقتصاد آن عمدتاً به درآمدهای نفت و گاز وابسته است، بیش از سه میلیون فرد کاملاً ثروتمند وجود دارد که خریداران معمول و عمده کالاهای لاکچری را تشکیل می دهند. اما بسیاری از گروه های لاکچری مانند شنل و گوچی که زیر نظر کرینگ هستند و دیور و لویی ویتون که زیر نظر ال وی ام اچ هستند، گفته اند منتظر می مانند تا ببینند که روابط بین المللی ایران به چه نحوی پیش خواهد رفت و سپس تصمیم گیری می کنند.

مدیر اجرایی دیور، سیدنی تولدانو (Sidney Toledano) در رابطه با حضور رسمی در ایران می گوید:«ما باید ببینیم چه چیزهایی از لحاظ سیاسی تغییر می کند و شرایط خرده فروشی را هم در نظر بگیریم. این یک موضوع کوتاه مدت نیست ولی مسائل می تواند سریعاً تغییر کند».

در اینجا توجه شما را به لوازم آرایشی سفورا جلب می کنیم:

شوت سایه سفورا

سایه سفورا

سایه سفورا

سایه سفورا

سایه سفورا

سایه سفورا

رژ لب مایع سفورا

لوازم آرایشی سفورا


این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو

نظر شما در مورد لوازم آرایشی و زیبایی سفورا


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  لوازم آرایشی

تاریخ ثبت ثبت: 1394/12/25
بازدید بازدید: 34648
مرجع مرجع: آصفان

مطالب مرتبط با آرایشگری

عطر و ادکلن پل اند بير
0

عطر و ادکلن پل اند بير

عطر و ادکلن کنزو
0

عطر و ادکلن کنزو

عطر و ادکلن بولگاری
0

عطر و ادکلن بولگاری

عطر ایو سن لورن
0

عطر ایو سن لورن

عطر نینا ریچی
0

عطر نینا ریچی

عطر هرمس
0

عطر هرمس

عطر و ادکلن کالوین کلین
1

عطر و ادکلن کالوین کلین

عطر مردانه بربری با نام مستر بربری
0

عطر مردانه بربری با نام مستر بربری

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS