نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

رولز رویس گوست 2021 رونمایی شد

رولز رویس گوست 2021

مقاله رولز رویس گوست 2021 رونمایی شد با تصاویر با کیفیت


آخرین نسخه یکی از لوکس ترین خودروهای جهان برای سال 2021 معرفی شد. ممکن است با دیدن رولز رویس گوست 2021، آن را با مدل قبلی اشتباه بگیرید چون مهندسان تغییرات چندانی در طراحی این خودروی لوکس اعمال نکرده اند تا گوست همچنان در میان افراد ثروتمند که به چهره ساده و لوکس آن عادت دارند، محبوب باقی بماند. از آنجا که چند سالیست رولز رویس با مدیریت کمپانی ب ام و اداره و تولید می شود، ساختار و مشخصات نسل قبلی گوست تا حد زیادی ب قوی ترین نسخه ب ام و سری 7 جدید مشترک بود، گوست 2021 بر روی شاسی انحصاری رولز رویس ساخته شده که پیش از این برای ساخت مدل های فانتوم و کولینان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

اما در طراحی رولز رویس گوست 2021 شاید تنها قطعات مشترک میان نسل جدید گوست با مدل قبلی را بتوان در چترهای موجود درون درها و مجسمه نصب شده روی کاپوت دانست. البته تفاوت‌های میان نسل جدید گوست با مدل فعلی در فضای کابین به حداقل می‌رسد چرا که همچنان می توان طراحی مربع شکل و مینیمال داخلی رولز رویس را شاهد بود که به مراتب ساده تر از کابین فانتوم یا کالینان بوده است. هرچند که تریم چوبی مدل فانتوم اکنون به گوست اضافه شده و طراحی صندلی‌ها و زیردستی نیز مدرن تر از فانتوم به نظر می‌رسد. کاپوت و جلو پنجره نیز تغییرات اندکی داشته‌اند و در اطراف جلو پنجره یک فریم فلزی بزرگ قرار گرفته است که گوست 2021 را از مدل های پیش از آن متمایز می کند.

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021
رولزرویس به تازگی خودروهای خود را به سیستم بستن درب به صورت الکتریکی مجهز کرده است، اما در گوست 2021  سیستم باز کردن درب الکتریکی نیز وجود دارد. آپشنی که در میان خودروهای لوکس جدید مرسوم شده است. از جمله در مرسدس بنز S مدل 2021 نیز این امکان دیده می شود. در مقایسه با نسل پیشین، طول اتاق گوست جدید با 89 میلی‌متر افزایش به 5,546 میلی‌متر رسیده است. خودروساز انگلیسی می‌گوید به لطف کارکرد تقریبا بی‌صدای اجزای مختلف و عایق‌بندی بسیار خوب، هیچ صدایی در داخل کابین شنیده نمی‌شود.

این خودرو یک موتور 12 سیلندر دارد که با حجم 6.8 لیتر می‌تواند 563 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور فقط کمی قدرتمندتر از موتور موجود در مدل قبلی است، اما گشتاور بسیار بیشتری دارد. رولز رویس گوست 2.5 تن وزن دارد، اما این موتور قدرتمند آن با وجود وزن بالا، می‌تواند در مدت 4.5 ثانیه سرعت آن را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. رولز رویس با نصب موتور در پشت محور جلو موفق شده به نسبت توزیع وزن 50/50 به نسبت جلو و عقب خودرو دست پیدا کند (چیزی که در برخی خودروهای ب ام و هم دیده می شود).

جعبه دنده گوست 2021 هشت سرعته خودکار بوده و با سامانه چهارچرخ متحرک همراه شده و این گیربکس به GPS متصل بوده و با توجه به مسیر پیش رو بهینه ترین دنده را انتخاب می‌کند و نکته جالب اینکه همانند نسل جدید مرسدس بنز کلاس S (مدل 2021)، هر چهار چرخ این خودرو نیز فرمان پذیر هستند که با توجه به طول زیاد این خودرو در برخی مسیر ها بسیار امکان جذابی می باشد.

بیش از ده سال زمان صرف توسعه و تست سیستم تعلیق پیشرفته Planar شده است و در این خودرو استفاده شده که از دیگر امکانات ممتاز رولزرویس گوست 2021 به شمار می رود. این سیستم در همکاری با دوربین‌های موجود خصوصا در جلوی خودرو، مدام مسیر مقابل را اسکن کرده و کمک فنرها را برای جذب بهینه هرگونه ناهمواری آماده می‌کند که باز سر نخ این ویژگی را در نسل های جدید مرسدس S کلاس می توان یافت.

Planar نوع تکامل یافته سیستم Magic Carpet Ride می باشد و هسته اصلی آن را سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم خودکار ارتفاع تشکیل می‌دهد. نرم‌افزار این تکنولوژی سیستم های دیگری چون سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ، میزان فرمان پذیری چرخ های هر دو محور، سیستم کنترل پایداری و سیستم ترمز خودرو را نیز مدیریت می‌کند.

رولز رویس گوست 2021 از سیستم‌های ایمنی ویژه ای نیز بهره می‌برد که برخی از آنها عبارتند از: دستیار دید (خصوصا در شب) با قابلیت تشخیص مجزای عابرین پیاده یا حیوانات عبوری در شب، سیستم دید 360 درجه هلی کوپتری و دید پانورامیک از بالا با چهار دوربین، کروز کنترل هوشمند فعال، اخطار برخورد و تصادف به همراه مکانیسم تغییرات و دفعال سازی ایمنی خودرو، اخطار خروج از بین خطوط و سیستم پارک خودکار.

مصرف سوخت این خودرو برابر با 16.7 لیتر بر صد کیلومتر در چرخه ترکیبی شهر و بزرگراه اعلام شده است. در شهر 19 لیتر و در جاده 12.3 لیتر در هر صد کیلومتر رانندگی بنزین مصرف می‌کند که البته اگر افرادی که توان خرید آن را دارند، قطعا نگرانی بابت هزینه های سوخت آن نخواهند داشت.

ویژگی های زیادی از این سدان لاکچری را بررسی کردیم، اما هنوز از قیمت آن بحثی به میان نیامده است. رولز رویس گوست 2021 با قیمت پایه 332,500 دلار فروخته می‌شود که نسبت به نسل قبلی 20,600 دلار افزایش قیمت داشته است.

دعوت می کنیم تصاویر رولز رویس گوست 2021 را مشاهده کنید:

رولز رویس گوست 2021
چراغ‌های اصلی گوست 2021 از نوع LED و لیزری هستند. در قسمت عقب چراغ‌ها طراحی شکیل‌تری داشته و درون قابی نقره‌ای رنگ قرار گرفته‌اند. در مقایسه با نسل پیشین، طول اتاق گوست جدید با 89 میلی‌متر افزایش به 5,546 میلی‌متر رسیده است؛ عرض آن نیز اکنون 1,978 میلی‌متر شده که در مقایسه با نسل قبلی 30 میلی‌متر بیشتر است.

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021

رولز رویس گوست 2021
همانطور که از یک رولزرویس انتظار می‌رود، در داخل کابین با فضایی بسیار لوکس و تجملی روبرو هستیم. خودروساز انگلیسی می‌گوید به لطف کارکرد تقریبا بی‌صدای اجزای مختلف و عایق‌بندی بسیار خوب، هیچ صدایی در داخل کابین شنیده نمی‌شود. جالب آنکه در تست نسخه‌های پروتوتایپ، رولزرویس به این نتیجه رسیده که مجاری مربوط به سیستم تهویه مطبوع باعث تولید صدای اضافی می‌شوند، به همین خاطر در ساختار آنها بازنگری کرده است.
همچنین نمایشگر مرکزی به سیستم اطلاعات سرگرمی انحصاری رولزوریس مجهز شده که درعین شباهت ساختاری زیادی با سیستم گرافیک متفاوتی با آن دارد. سنت همیشگی رولزرویس در گوست 2021 نیز رعایت شده و نشان دهنده‌های آنالوگ همچنان در داشبورد این خودرو نصب شده است.

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021
وارد شدن و یا خروج از کابین رولزرویس همیشه حس خاصی دارد، این امر در رابطه با گوست 2021 هم صادق است. مهندسین رولزرویس برای این سدان فوق لوکس مکانیسمی را طراحی کرده‌اند که بدون کوچک‌ترین زحمت به سرنشینان در را باز و بسته می‌کند. برخلاف مدل‌های معمولی، وقتی دستگیره در گوست 2021  کشیده شود، بقیه فرایندها به صورت خودکار انجام شده و درب به آرامی باز می‌شود. پس از پیاده شدن هم برای بستن نیازی به هل دادن درب نیست، چرا که این کار از طریق دکمه مربوطه روی دستگیره خارجی انجام می‌گیرد!

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021

نمای داخلی رولز رویس گوست 2021


برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران

نظر شما در مورد رولز رویس گوست 2021 رونمایی شد


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ رولز رویس

معرفی رولز رویس ریث 2019

معرفی رولز رویس ریث 2019


در دنیای خودرو، رولز رویس معمولی وجود ندارد. تمام مدل‌های این برند، لوکس هستند و مخصوص خریداران ثروتمند شخصی‌سازی می‌شوند. اخیرا نسخه‌ی جدیدی از کوپه باشکوه و مجلل ریث معرفی شده است که با ویژگی‌های خاص و ارزشمند، نظر همه را...


رولز رویس کوپه جدید 2020

رولز رویس کوپه جدید 2020


رولز رویس کوپه 2020، از آن دسته از خودروها است که به محض وارد شدن به آن، حس آرامش و جدا شدن از دنیا به سرنشین را القا می‌شود؛ البته این آرامش به معنی، کُند بودن آن نیست. نسل جدید رولز...


رونمایی از جدیدترین خودروی لوکس رولز رویس فانتوم 2018

رونمایی از جدیدترین خودروی لوکس رولز رویس فانتوم 2018


دعوت می کنیم تیزری بسیار زیبا از خودروی لوکس رولزرویس فانتوم 2018 را مشاهده کنید:


کلکسیون خودروهای مایکل جکسون

کلکسیون خودروهای مایکل جکسون


مایکل جکسون، ستاره پاپ جهان که در سال 2009 درگذشت، کلکسیونی از خودروهای لوکس داشت که در اینجا مشهورترین اتومبیل های این ابر ستاره موسیقی جهان را با هم مرور می کنیم. (برخلاف سایر مقالات سبک زندگی لوکس، برخی از تصاویر خودروهای...


رونمایی از جدیدترین خودروی لوکس رولز رویس فانتوم 2018

رونمایی از جدیدترین خودروی لوکس رولز رویس فانتوم 2018


سرانجام برند رولز رویس رسماً نسل جدید سدان فوق لاکچری فانتوم خود را رونمایی کرد. خودرویی که به دنبال به دست آوردن عنوان لوکس‌ترین خودروی جهان است. این سدان فوق لوکس که هم‌اکنون وارد نسل هشتم خود شده است، حدود صدسال...


رولز رویس Sweptail، گران ترین خودروی جهان

رولز رویس Sweptail، گران ترین خودروی جهان


کمپانی رولز رویس اخیرا در مراسمی (Villa d&rsquo Este) دست به اقدام جالب زد و از گران ترین خودروی خود که گران ترین خودرو دنیا نیز به شمار می رود رونمایی کرد. این خودرو با نام Sweptail معرفی شده است و...


تاریخ در هم تنیده بنتلی و رولز رویس

تاریخ در هم تنیده بنتلی و رولز رویس


کمپانی بتنلی یکی از موفق ترین خودرو ساز های جهان است که نسبت به کمپانی رقیبش، یعنی Rolls Royce در رده دوم سازنده برتر خودروهای لوکس جهان قرار دارد. بنتلی از سال 1998 تحت تملک کامل کمپانی فولکس واگن قرار دارد...


رونمایی از شاسی بلند رولز رویس کالینان

رونمایی از شاسی بلند رولز رویس کالینان


سوئیت لاکچری رولزرویس کمپانی رولز رویس، یکی از برترین برندهای تولید خودروهای لوکس جهان است که محصولات این کمپانی همواره در جایگاه بهترین خودروهای لوکس جهان قرار می‌گیرد که از امکانات و طراحی منحصربه‌ فردی بهره می‌برند. حال مدل جدید این کمپانی...


مقایسه رولز رویس Sweptail در مقابل مرسدس بنز مایباخ 6

مقایسه رولز رویس Sweptail در مقابل مرسدس بنز مایباخ 6


در این تیزر، رولزرویس جدید کوپه Sweptail در مقابل تمام چشم اندازهای جدید مرسدس بنز کوپه به همراه طراحی خارجی و داخلی را می توانید مشاهده می کنید. تیزر زیبا از مقایسه این دو خودرو لوکس را مشاهده نمایید: ...


رولز رویس فانتوم سرنیتی به آرامی آسمان

رولز رویس فانتوم سرنیتی به آرامی آسمان


رولز رویس فانتوم یکی از قدیمی ترین خودروهای کمپانی بریتانیائی رولزرویس محسوب می شود. عمر این کمپانی تنها 19 سال بود که طراحی و تولید یکی از محبوب ترین خودرو های کنونی دنیا را آغاز کرد. رولز رویس فانتوم از سال...


مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

گالری آرپا
0

گالری آرپا

مبل امیران
0

مبل امیران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  رولز رویس   |  خودروی لوکس   |  خودروی لاکچری

تاریخ ثبت ثبت: 1399/06/17
بازدید بازدید: 11008

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS