نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار مدرن

مقاله دکوراسیون مدرن دفتر کار با تصاویر با کیفیت


برای قدم های اول طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن باید شغل و روحیه کاریتان را شناسایی کنید تا بتوانید دکوراسیونی متفاوت را در دفتر کار خود داشته باشید، یکی از مهمترین المان ها در طراحی دکوراسیون داخلی، رنگ زمینه یا رنگ اصلی است که در درفتر کار استفاده می شود،

اولین اصل طراحی دکوراسیون تناسب رنگ است که مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در ظاهر دکوراسیون دفتر کار شما می باشد که رعایت تناسب رنگ بین اجزای داخل اتاق است و توصیه می‌شود از استفاده از رنگ‌های جیغ و زننده در طراحی دکوراسیون محل کار خود جدا پرهیز کنید و استفاده از رنگ های یک نواخت برای طراحی را نیز از ذهن خود دور سازید و سعی کنید از چندین رنگی که در طیف رنگی یکدیگر قرار دارد برای طراحی دکور خود استفاده کنید. رعایت هارمونی رنگ در طراحی یک نکته اصولی محسوب می‌شود. بسته به کار خود یک طیف رنگی مناسب با کار خود انتخاب کنید. بهتر است رنگ‌های ملایم را در اولویت قرار دهید.

طراحی دکوراسیون مدرن دفتر کار چیست؟


طراحی دکوراسیون مدرن دفتر کار یک جنبش اجتماعی در طراحی محل کار است که نیازها و خواسته های نیروی کار امروزی را تا حد ممکن پوشش می دهد. امروزه نیروی انسانی فعال در سر تا سر دنیا این ایده را ندارند که 8 تا 10 ساعت در روز را در یک محیط بی روح و ساکت بگذرانند. در عوض نیروی انسانی فضاهایی را می‌خواهند که انسانی تر و دوست‌ داشتنی‌ تر باشد.

دکوراسیون مدرن دفتر کار
کارمندان می خواهند در محیط هایی کار کنند که احساس جذابیت بیشتری دارند. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، زیبایی و کاربردی بودن طراحی مدرن دفتر کار مزایای هیجان انگیزی را به همراه دارد. در ادامه، دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که با طراحی دفتر مدرن چگونه به مزایای خاصی دست می یابید که هم کارفرمایان و هم كارمندان دوست دارند.

دکوراسیون مدرن دفتر کار

اولین مزیت، بهره وری بیشتر در دفتر کار


دکوراسیون مدرن دفتر کار
طراحان داخلی متوجه شده اند که فضاهای کاری متنوع می تواند بهره وری و تمرکز را افزایش دهد. به عبارت دیگر کارمندان به همان اندازه که به فضاهای کار مشترک نیاز دارند به فضاهای خصوصی نیز نیاز دارند. وقتی به دکوراسیون مدرن دفتر کار فکر می‌کنید ممکن است فضاهای باز، دیوارهای شیشه‌ای و کارکنانی را که دور میزها جمع شده‌اند و برای انجام کار با هم همکاری می‌کنند، تصور کنید. اما این تنها بخشی از داستان است و طراحی مدرن دفتر کار شامل فضای مشارکتی است. افراد همچنین به صورت انفرادی کار می کنند و به فضاهای آرام برای تمرکز نیاز دارند.

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دومین مزیت، کارکنان سالم تر در محیط کار


دکوراسیون مدرن دفتر کار
نور طبیعی یکی از عناصر اصلی طراحی دکوراسیون دفتر کار است. اما قرار دادن این همه نور فقط به قصد صرفه جویی در قبض برق یا نمایش اندازه پنجره ها نیست. یک مطالعه از گروه طراحی و تجزیه و تحلیل محیطی در دانشگاه کرنل به این نتیجه رسید که کارمندان فعال در دفاتر با نور طبیعی بهینه 63 درصد سردرد کمتری دارند، 56 درصد کمتر خواب‌آلود هستند و 51 درصد خستگی چشم را کاهش می‌دهد.

سومین مزیت، جذب استعدادهای برتر


دکوراسیون مدرن دفتر کار
دکوراسیون دفتر کار علاوه بر تمام مزیت هایی که به همراه خود دارد، نقش مهمی در ایجاد جذابیت برای جذب منابع نیروی انسانی و کارکنان دارای استعداد های برتر و مهارت های ویژه دارد. شرکت ها و سازمان هایی که دارای طراحی های مدرن و شیک در دفاتر کار اداری و سازمانی خود هستند، آمار بهره وری بالاتری در نسبت سرمایه به منابع انسانی دارند و علاوه بر آن بهره وری بالاتری را از سوی کارکنان و کارمندان خود دریافت می کنند.

دکوراسیون مدرن دفتر کار

چهارمین مزیت، کاهش استرس و اضطراب در دفتر کار مدرن


دکوراسیون مدرن دفتر کار
اکثر کارکنان اداری و کارمندان سطحی از استرس مرتبط با شغل را تجربه می کنند. استرس می تواند دارای اثرات منفی بسیار بدی باشد، به خصوص که در محل کار بر بهره وری تاثیر می گذارد و روابط همکاران را تحت تأثیر قرار می دهد و همچنین می تواند به زندگی شخصی افراد نیز نفوذ کند. اگرچه طراحی دفتر نمی‌تواند استرس حجم کاری را کاهش دهد، اما می‌تواند فضای آرامش‌بخش‌تری برای کمک به نیروی انسانی ایجاد کند.

ترند های طراحی دکوراسیون مدرن دفتر کار کدام اند؟


دکوراسیون مدرن دفتر کار
بررسی ترند های طراحی دفتر کار گزینه های بیشتری را برای انتخاب در دسترس کارفرمایان و مدیران اجرایی قرار می دهد تا با انتخاب بهترین گزینه، به بیشترین اثرگذاری دست پیدا کنند.

مبلمان ارگونومیک و مدرن


دکوراسیون مدرن دفتر کار
اگر تا به حال در مبلمان اداری قدیمی و ناراحت کننده نشسته اید، می دانید که چقدر می تواند حواس شما را پرت کند. مطالعات نشان داده اند که ارگونومی محل کار می تواند مشارکت کارکنان را افزایش دهد و بهره وری را افزایش دهد. مهمتر از آن، ارگونومی به کاهش زمان از دست رفتن آسیب‌های اسکلتی عضلانی مانند سندرم تونل کارپال، کمر درد و آسیب‌های فشاری مکرر کمک می‌کند. ارائه گزینه های ارگونومیک مختلف به کارمندان برای راحتی و آسایش نمونه درخشانی از طراحی مدرن اداری در عمل است. این ثابت می کند که طراحی مدرن فقط در مورد زیبایی شناسی نیست، بلکه یک روش مبتنی بر علم برای افزایش سلامت کارکنان است.

فناوری یکپارچه


دکوراسیون مدرن دفتر کار
ادغام یکپارچه فناوری در هر گوشه و کنار فضای اداری مدرن نه تنها به عنوان یک مزیت محسوب می شود بلکه بسیار حیاتی و مدرن است. تخته‌های هوشمند، شارژرهای بی‌سیم برای تلفن‌های همراه و پریزهای برق تعبیه‌شده در هر ایستگاه کاری و اتاق جلسه، تنها چند مورد کوچک هستند که به آسان‌تر کردن زندگی اداری کمک می‌کنند. با گزینه‌های فضای کاری از راه دور و انعطاف‌پذیر شرکت‌های بیشتری تصدیق می‌کنند که فناوری جذابیت محل کار را بهبود می‌بخشد و شروع به پذیرش دکوراسیون مدرن دفتر کار می‌کنند.

طرح های بیوفیلیک در کوراسیون مدرن دفتر کار


دکوراسیون مدرن دفتر کار
طراحی بیوفیلیک یک اثر هنری بسیار قدرتمند است که در دنیای طراحی دکوراسیون مدرن دفتر کار بسیار مهم و اثر گذار است. ایده پشت طرح بیوفیلیک این است که انسان ها بیش از حد از طبیعت جدا شده اند. ما به جای جنگل‌های واقعی در جنگل‌های بتنی زندگی می‌کنیم، به‌جای اینکه آسمان آبی بزرگ را در آغوش بگیریم، چشم‌هایمان به نور آبی دستگاه‌های دیجیتال چسبیده است. در اصل، زندگی مدرن رابطه ما با جهان طبیعی را فلج کرده است و در نتیجه، ما بیش از هر زمان دیگری تحریک پذیر، افسرده و ناسالم هستیم. بنابراین، طراحی بیوفیلیک تلاش می کند تا با گنجاندن عناصر طبیعی در طراحی ساختمان اداری، کمی طبیعت را به زندگی انسان ها نزدیک کند.

بررسی روانشناسی رنگ در طراحی اداری مدرن


دکوراسیون مدرن دفتر کار
احتمالاً شنیده‌اید که رنگ‌های خاص می‌توانند فرد را بداخلاق کنند، خلاقیت او را شکوفا کنند یا به او کمک کنند هنگام کار تمرکز بسیار زیادی را پیدا کنند. این مفهومی است به نام روانشناسی رنگ و در عین حال این بخشی از دلیلی است که طراحی داخلی باعث می شود ما چیزهایی را احساس کنیم. به طور کلی، روانشناسی رنگ ها نظریه ای است در مورد اینکه چگونه رنگ های مختلف بر پاسخ های احساسی متفاوت تأثیر می گذارند. به عنوان مثال، رنگ‌های آبی و سبز آرامش‌بخش هستند، در حالی که نارنجی و قرمز شور و اشتیاق را شعله‌ور می‌کنند.

بررسی نهایی و نتیجه گیری


دکوراسیون مدرن دفتر کار به عنوان بخشی از طراحی داخلی دفاتر کار محسوب می شود که نقشی اساسی در ایجاد یک محیط شاداب و فعال در محیط های اداری ایفا می کند. با بررسی مزایا و ترندهای دکوراسیون مدرن دفتر کار می توان به درک نسبتا جامع و کاملی از این موضوع رسید و تصمیمات مناسبی در این زمینه گرفت.

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار

دکوراسیون مدرن دفتر کار


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری

نظر شما در مورد دکوراسیون مدرن دفتر کار


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ دکوراسیون مدرن

طراحی داخلی پنت هاوس مارکیس میامی

طراحی داخلی پنت هاوس مارکیس میامی


پنت هاوس مارکیس با طراحی فوق العاده مدرن در میامی دارای 2 حمام، 3 اتاق خواب، 2 طبقه و جکوزی در پشت بام با چشم انداز فوق العاد در میامی می باشد. تیزری از طراحی داخلی پنت هاوس مارکیس میامی را مشاهده...


دکوراسیون با کتابخانه

دکوراسیون با کتابخانه


اگر کتابخانه ای دارید که قدیمی شده ولی هنوز به کارتان می آید آنرا مطابق با تغییرات دیگری که در خانه انجام داده اید به رنگی دیگر رنگ آمیزی کنید. مثلا اگر در حال حاضر دکوراسیون خانه شما به سبک مدرن...


ویلای مدرن در  کورونا دل مار کالیفرنیا

ویلای مدرن در کورونا دل مار کالیفرنیا


گروه معماری براندون، طراحی های فوق العاده زیبا و مدرن برای ساخته های خود دارد. این خانه مدرن شامل: 5 اتاق مجلل، یک طرح طبقه مفهومی باز، یک سالن ورزش، سینمای خانگی، اتاق شراب با کنترل دما، آسانسور و یک حیاط...


پنت هاوس 37 میلیون دلاری مارینا دبی

پنت هاوس 37 میلیون دلاری مارینا دبی


این پنت هاوس 3 طبقه در مارینا دبی واقع شده است که دارای 6 اتاق خواب مجهز، اتاق ناهارخوری 24 نفره، 9 پارکینگ همراه با 2 دستگاه آسانسور داخلی می باشد که منظره پانورامای بسیار زیبا از شهر دبی را می...


معرفی مجموعه جدید سرویس بهداشتی ولنتینا

معرفی مجموعه جدید سرویس بهداشتی ولنتینا


اگر تصور می کنید که دستشویی و حمام دکوراسیون خاصی ندارند و نهایتا بتوان با چند شمع و حوله و صابون زیبائی آن ها را تزئین کرد کاملا در اشتباه هستید. دستشوئی و حمام جزو اتاق هایی هستند که می توان...


دکوراسیون حمام های مدرن و لوکس

دکوراسیون حمام های مدرن و لوکس


در طراحی دکوراسیون حمام مدرن انتخاب نوع کاشی و سرامیک و نوع شیرآلات و سایر لوازم جانبی اجزای اصلی را تشکیل می دهند در قدم بعد باید به این نکته توجه نماییم که حمام مورد انتظار ما چه ویزگی ها و...


خانه فوق العاده مدرن در ایالت یوتا در آمریکا

خانه فوق العاده مدرن در ایالت یوتا در آمریکا


این خانه مدرن با بیش از 20،000 متر مربع در ایالت یوتا طراحی و ساخته شده است که از ایالت های جنوب غربی کشور آمریکاست. این خانه مدرن دارای آشپزخانه داخلی و خارجی، مناظر استثنایی کوه و دریاچه، بولینگ، زمین ورزشی...


دکوراسیون حمام با بازی نور و سایه ها

دکوراسیون حمام با بازی نور و سایه ها


وجود نور کافی در حمام و سرویس بهداشتی منزل، یکی از نکات مهم است که به طور مستقیم بر کاربری هرچه بهتر این فضاها اثر می گذارد. در این حمام دلباز، ترکیب رنگ گرم بژ و سفید با نورپردازی های متفاوت...


ویلای مدرن در Tarzana کالیفرنیا

ویلای مدرن در Tarzana کالیفرنیا


این ویلای مدرن دارای امکاناتی از قبیل: حیاط خلوت، استخر و آبگرم، زمین فوتبال، سالن ورزشی، آشپزخانه در فضای باز با صندلی های بار و شومینه می باشد. تیزر ویلای مدرن در Tarzana کالیفرنیا را مشاهده نمایید:...


ویلای مدرن در سواحل ماربلا

ویلای مدرن در سواحل ماربلا


این ویلای مدرن بیش از 2،513 متر مربع مساحت داشته و دارای 12 اتاق خواب، 13 حمام، یک اتاق نشیمن با سالن های بزرگ و درب های شیشه ای کامل با دسترسی به تراس بوده و تمام لوازم مدرن آشپزخانه آن...


شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1398/03/21
بازدید بازدید: 3044

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS