نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

طراحی داخلی مینیمال

آموزش پرایس اکشن در فارکس
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
Boosted (0) تچرا دیزاین
طراحی داخلی مینیمال

مقاله طراحی داخلی مینیمال با تصاویر و تیزر


سبک طراحی داخلی مینیمال، از محبوب ترین سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی منزل می باشد که در این مقاله ابتدا به بررسی این سبک می پردازیم و سپس به اصول بنیادی آن خواهیم پرداخت.

رمزگشایی سبک طراحی داخلی مینیمال و چگونگی به ثمر رساندن آن:

طراحی داخلی مینیمال (مینیمالیست) پس از اثرگذاری و کم رنگ نشدن از صحنه طراحی داخلی به عنوان سبک اصلی طراحی در اوایل دهه 90، اغلب به عنوان مسیری بدون خطا در ایجاد خانه ای با فضای گرم و متنوع که ارزش سرمایه گذاری را دارد شناخته شده است و به خاطر داشتن رویکردهای کاربردی و کارامد، مسلما هرگز از مد نیفتاده و یا از ترند خارج نمی شود.

اما سوال این است که دکور مینیمال دقیقا به چه معناست و چگونه می توان با اطمینان بر انجام آن مسلط شده و آن را در همان حالت حفظ کرد؟ برای این که الهام بخش شما باشیم، تکنیک های اساسی را، برای انجام دکوراسیون مینیمال، به عنوان بهترین سبک طراحی در زندگی روزمره، با شما به اشتراک می گذاریم. تمام چیزهایی که باید در مورد دکوراسیون داخلی مینیمالیست بدانید، از ایده های برجسته و عالی برای داشتن طرحی کم هزینه گرفته تا طراحی اتاق به اتاق، برای شما در این جا گرد آورده ایم. با لاگین برندز همراه باشید.

مینیمالیست به چه معناست؟


ایده های طراحی داخلی اتاق نشیمن مینیمال
در کل، شیوه نامه دکوراسیون سبک مینیمالیست سراسر سادگیست. این سبک را از همه لحاظ ساده، با لوازم تزیینی بسیار کم و با رویکرد «زیبایی در سادگیست» و «هر چیزی جا و دلیل خود را دارد» در نظر داشته باشید.
خطوطی ساده و مدرن، تغییرات و پالت رنگی محدود و تصاویر سیاه و سفید ساده را تصور کنید که در عین حال فضایی لایه ای، گرم، سرزنده و جذاب و گالری مانند برای تمامی اتاق های خانه به وجود می آورند. چرا که خانه در نهایت سرپناهی برای آسایش به شمار می رود.

چرا شما علاقمند به سبک طراحی داخلی مینیمال خواهید شد؟


ایده پردازی های سبک مینیمال در مورد اتاق ها، برای بزرگتر جلوه دادن فضاهای کوچک بسیار ایده آل هستند. اگر اجرای دکوراسیون مینیمالیست به نحو عالی انجام گیرد، هرگز از مد خارج نمی شود؛ چرا که این نوع سبک تماما در مورد زیبایی و اهمیت آراستگی و کارامد بودن است و بدین ترتیب می توانید خود را از استفاده از وسایل بی شماری که به آن ها نیازی نیز ندارید، رهایی بخشید.

لوازم مربوط به سبک مینیمال قابل دسترس بوده و به راحتی یافت می شوند و به علاوه به آسانی می توانید طبق سلیقه خود آن ها را بچینید، برخلاف سبک های دیگر که دارای متغیرهای گیج کننده تری هستند و برای ترکیب کردن نیاز به خلاقیت و ابتکار بیشتری دارند.

چگونه سبک مینیمال را در خانه ایجاد کنید؟


طراحی داخلی دکوراسیون منزل مینیمالیست
برای به کارگیری ایده های سبک مینیمالیست، نگاه مختصری به هرچیزی که با تمرکز بر آن می خواهید روح این سبک را در خانه خود تزریق کنید، می اندازیم. از آن جایی که در سبک مینیمالیست همه چیز حول زیبایی محض معنا می شود، با به کارگیری آن به سلیقه خود و با طراحی پیرامون جزئیات معماری ساختمان به جای مخفی کردنشان، به آن ها جلوه ببخشید.

سادگی عناصر و نیاز به عنصر زیبایی در سبک مینیمالیست دست در دست هم به پیش می روند و هیچ کدام بر دیگری برتری ندارند، چرا که برای چینش وسایل جدید، وجود هرکدام از این المان ها نیاز است تا اصل ایجاد تغییرات محدود در این سبک رعایت شود.

تا حد امکان المان های اضافه را حذف کرده، وسایل زیبا و مطابق مد روز خریداری کنید و روش هایی سریع برای نظافت روزانه تدبیر نمایید تا فضای هماهنگ و کاربردی این سبک را حفظ کنید.

اصل زیبایی در سادگیست را رعایت کرده و پیرو آن باشید زیرا همواره رایج ترین و درعین حال ارزنده ترین ویژگی در تسلط و مهارت در دکوراسیون مینیمال می باشد.

رنگ بندی در سبک طراحی مینیمال


مبلمان در طراحی داخلی مینیمال
از یک اتاق خواب دنج مینیمالیست تا نواحی مشترکی که تماما ساده هستند، از سه طیف رنگ برای هر اتاق استفاده کنید که تنها در حد چند تنالیته با هم تفاوت دارند تا هماهنگی و تغییرات ملایمی ایجاد شود. با فراهم آوردن پالت رنگی محدود، شما مسیر بهتری در ایجاد خانه ای ساده و عاری از تزئینات درهم و پیچیده خواهید داشت که از رنگ های خنثی و سازگار با محیط همانند سفید، کرم، سیاه و خاکستری بهره مند خواهید شد.

وسایل به سبک داخلی مینیمالیستی


الهام از طراحی داخلی مینیمال
یک فضای مینیمالیستی مسحورکننده با به کارگیری دقیق و متفکرانه از مجموعه ای از وسایل پدید آورید تا با ایجاد فضایی متعادل کسی دوست نداشته باشد از آن دل بکند. برای استفاده بهینه از بودجه خود، وسایل دکوری مینیمالیستی با کیفیت خریداری کنید و از آن جایی که با رویکردی کاملا ساده در طراحی داخلی مواجه هستید، می بایست هر کدام از وسایل به طورجداگانه و به دور از جلب توجه منفی دارای ویژگی های خاص خود باشند. (البته بدون درنظر گرفتن ساخت و مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت.)

از به کارگیری وسایل ترند که به آسانی از آن ها خسته می شوید دوری کرده و به سراغ لوازم کلاسیک و یادگاری های خانوادگی بروید زیرا آن ها بر اثر مرور زمان ارزش خود را از دست نمی دهند. چالش اصلی در دکوراسیون اتاق مینیمال این است که تنها با وجود وسایل ضروری و کم، چطور می شود کارایی را افزایش داد.

پارچه های سبک مینیمال


ایده های طراحی داخلی مینیمالیستی
تمام خانه های مینیمالیستی مدرن می بایست از پارچه ها و مبلمان رنگی برای ایجاد جلوه های بصری تسکین دهنده، گرمابخش و بسیار جذاب استفاده کنند. توجه کنید که اتاق مینیمالیستی فوق چقدر خلوت به نظر می آید و بدون ایجاد فضایی خفه و سنگین و برای جلب توجه فقط یک روتختی خال خالی جذاب و لحاف پنبه دوزی در آن وجود دارد.

برای اینکه بتوانید بر این سبک طراحی داخلی تسلط داشته باشید، طیف اصلی رنگ های مکمل را در ذهن داشته و برای افزودن جذابیت از موارد غیرمنتظره ای همانند: خز، پوست و چرم و پارچه های نقش برجسته استفاده کنید. و زمانی که صحبت از طرح و نقش می شود، لوازم گرافیکی کم جا با رنگ های محدود انتخاب کنید تا نمایی روشن و خلوت داشته باشید.

لوازم تزیینی سبک داخلی مینیمال


طراحی داخلی با اکسسوری مینیمال
هر خانه مینیمالیستی مدرنی همانند دیگر سبک های طراحی داخلی باید سهم خود را از لوازم تزیینی دلخواه و کلکسیونی برای شخصی سازی تمامی اتاق ها به رخ بکشد تا در نهایت فضای خانه منحصربه فرد و باب سلیقه شخصی شما و کاملا متفاوت از دیگران باشد.

برای پیاده سازی صحیح سبک مینیمال، از تاکتیک «زیبایی در سادگیست» پیروی کرده و به طور مرتب خانه را بازبینی کنید و برای جلوگیری از ایجاد حس سنگینی، شلوغی و استفاده بیش از حد از وسایل به صورت فصلی آن ها را با وسایل دیگر جایگزین کرده یا از فضای خانه خارج نمایید. ما عاشق اثر گالری مانند اتاق فوق با در معرض نمایش گذاشتن گلدان های بزرگ هستیم که گویا این گلدان ها آثار هنری باارزش و اصیلی هستند که نیازمند مکانی اختصاصی در مرکز توجه می باشند زیرا هیچ چیزی نباید تصادفی به نظر برسد.

تزیینات پنجره به سبک مینیمال


دکوراسیون اتاق خواب مینیمال
اتاق خواب نشان داده شده در بالا دارای پرده های جذاب و همه پسندی است که تقریبا به هر سبک طراحی داخلی حالتی آراسته می بخشد.

از آن جایی که این پرده ها نیمه حریر و در رنگی خنثی و گرم هستند و از سقف تا روی زمین کشیده شده و دارای خطوطی ساده و موزون می باشند، جزو اصلی ترین موارد در طراحی مینیمالیستی به حساب می آیند. ما پیشنهاد می کنیم که گزینه های مشابهی را در این سبک در نظر بگیرید چرا که علاوه بر افزودن آراستگی به فضای خانه، موجب بزرگتر دیده شدن آن نیز می شوند.

دکور کردن اتاق به سبک طراحی مینیمالیستی


در این جا هرچیزی که باید برای ایجاد یک سبک مینیمالیستی عالی و بدون نقص بدانید برای شما فراهم شده است، از یک اتاق حسادت برانگیز مینیمالیستی گرفته تا هر آن چه که به آن حس گرما و صمیمیت می بخشد.

برای پیاده سازی طرح مینیمال، به هنگام تهیه وسایل، کیفیت را فدای کمیت نکنید و وسایل کلاسیک خریداری نمایید زیرا هم چشمگیر هستند و هم با گذر زمان همان جذابیت را حفظ می کنند. این قائده همواره وجود خواهد داشت که اگر هر وسیله ای جای اختصاصی خود را در دکوراسیون داخلی خانه نداشته باشد، بهتر است حذف شود زیرا قطعا غیرضروری و بلا استفاده است.

آشپرخانه به سبک مینیمال:


ناهار خوری مینیمال
از آن جایی که هیچ خانه مینیمالیستی بدون داشتن یک آشپزخانه ملایم و آراسته و بسیار مدرن تکمیل نمی شود، پیشنهاد می دهیم که بخش اعظمی از بودجه خود را برای این اتاق ضروری اختصاص دهید. زیرا پیاده سازی صحیح این طرح آن چنان که به نظر می آید ساده نیست.

برای شروع بد نیست بدانیم که سادگی بیش از اندازه در این سبک نباید موجب به کارگیری وسایل بی کیفیت و بدساخت شود، بنابراین می بایست بیشترین بودجه را صرف خرید کابینت و لوازم آشپزخانه نمود. هنگامی که مهم ترین بخش طراحی خود را به پایان رساندید، چیدن وسایل تزیینی می تواند بیانگر ایجاد عمق و حس گرما باشد.

طراحان شرکت های بزرگ معتقدند برای حفظ درخشش و ظرافت، پالت رنگی ساده سیاه و سفید با به کارگیری مقدار کمی از یک رنگ دیگر برای لوازم و ظروف کافیست؛ و در عین حال باید از شلوغی بیش از اندازه و طرح و نقش های غیرضروری خودداری شود. و علاوه بر آن با استفاده از کابینت های خوش ساخت، از محل های ذخیره سازی هوشمندانه دیگری نیز برای سازمان دهی و حفظ نظم و جلوگیری از شلوغی سطوح استفاده کرد.

اتاق غذاخوری به سبک مینیمال:


ناهار خوری مینیمال
سبک طراحی مینیمال را با نماهای خسته کننده و هم چنان ترند اتاق غذاخوری به سبک هتل اشتباه نگیرید. این سبک همانند سبک های دیگر، هویت و خصوصیات شخصی را در نظر می گیرد. (البته به میزان کم و درست از تغییرات). طرح مینیمالیستی اتاق غذاخوری فوق، فضایی دلنشین با طراحی چشمگیر و جزیی با استفاده از دو اثر ساده هنری و صندلی های رنگی و ناهماهنگ به وجود آورده است.

مسیر مشابهی را پیش گرفته و چنین ایده های مینیمالیستی را برای اتاق درنظر بگیرید، همانند افزودن گزینه های هوشمندانه برطبق سلیقه شخصی برای صندلی ها، تنظیم موقعیت مکانی، و لوازم دکوری در عین حفظ سادگی و همه پسند بودن وسایلی مانند میز نهارخوری و بوفه. این کار به شما آزادی آزمون و خطا بدون ریسک بالا را می دهد. چرا که برای بخشیدن روح تازه ای به اتاق به راحتی قادر به جابجا کردن وسایل کوچک تر در هر زمانی که بخواهید، هستید.

اتاق نشیمن به سبک مینیمال:


طراحی داخلی مینیمال
با اتاق نشیمنی که به طور ماهرانه و هوشمندانه لوازم دکوری و وسایلی را گلچین کرده که هرگز از مد خارج نمی شوند، فضایی لاکچری ایجاد  کنید. برای استفاده حداکثری از ویژگی های سبک مینیمال، از حذف موارد ضروری برای ایجاد فضای بیشتر خودداری کنید.

در عوض، ترفند واقعی برای ایجاد نمای لایه ای و عمق در طراحی مینیمالیستی، مبتنی بر استفاده از نقاط بدون تزیین در تمام اتاق مانند پشت کاناپه (اتاق فوق) است، درحالی که در دیگر سبک ها هدف استفاده حداکثری از تمام نقاط ممکن می باشد. اما وقتی صحبت از دکوراسیون مینیمالیستی می شود، زیبایی واقعی در ناگفته ها نهفته است تا اجازه دهیم خانه خود زبان باز کند و تمام حرف ها را بزند.

اتاق خواب به سبک مینیمال:


اتاق خواب مینیمال
با پیروی از تقارن، خطوط تمیز، تصاویر سیاه و سفید ساده و تختخواب لوکس، اتاق خواب مینیمالیستی استادانه ای ایجاد کنید و دوباره باید بگوییم که چون این سبک طراحی، مینیمال است بدان معنی نیست که باید رویکردی سرد و بی روح داشته باشید.

دست به کار شوید، خوش بگذرانید و برای اینکه سلیقه شخصی خود را به کار ببرید، المان های غیرمنتظره را امتحان کنید. حتی اگر اغلب در این سبک استفاده نمی شوند. به اتاق نشان داده شده در بالا توجه کنید که یک سری خطوط موازی و اشکال مستطیل که با هم سازگار هستند در آن به کار گرفته شده در حالی که کمی رنگ زنده و درخشان به همراه آثار هنری شاد به آن تزریق شده است تا در نهایت فضایی بدون جنسیت و خنثی (نه مردانه و نه زنانه) خلق شود.

سرویس بهداشتی (حمام و دستشویی) به سبک مینیمال:


ایده های طراحی داخلی مینیمال حمام
وقتی موضوع نواحی پرتردد مانند آشپزخانه مطرح می شود، فضای ذخیره سازی برای ایجاد دکور یکپارچه مینیمالیستی در سرتاسر خانه بسیار حائز اهمیت است. و همان گونه که در قبل نیز به آن اشاره کردیم، با استفاده از پالت رنگی محدود با طیف رنگی حداکثر سه رنگ، دکوراسیون مینیمال خود را پایه گذاری کنید.

توجه داشته باشید که چقدر فضای مینیمالیستی سرویس بهداشتی فوق ساده ودر عین حال جذاب می باشد که از هماهنگی لوازم دکوری سیاه مات، خطوط تمیز و صاف، پالت رنگی سیاه و سفید به همراه چوب برای القای حس طبیعی بودن بهره برده است. همین رویه را پیش گرفته و برای ایجاد حسی آرام و خوشایند، سطوح را در حد امکان خالی و بدون وسایل دکوری نگه دارید.

اصول بنیادی سبک طراحی داخلی مینیمال چیست؟


اگر در فکر طراحی آپارتمان جدید خود یا تغییر اساسی منزلتان هستید، پس حتما در مورد سبک مینیمالیست شنیده اید. این ترند در مورد چیست؟

جمله معروف میس وندروهه: «زیبایی در سادگیست» ماهیت سبک مینیمال را تعریف می کند. این سبک از قرن گذشته ترند بوده و در کارهای پایه گذار مدرنیست آمریکایی-آلمانی و نیز جنبش دی استایل هلندی به وضوح دیده می شود. ریشه این سبک را می توان بعدها در طراحی سنتی ژاپن نیز یافت که تا حد نسبتا زیادی در شکل گیری ماهیت آن نقش داشته است. بنابراین چه چیزی در واقع سبک مینیمالیست را «مینیمال» کرده است؟ در ادامه به آن می پردازیم.

1. پالت رنگی خود را محدود کنید


پالت رنگی در طراحی داخلی مینیمال
مینیمالیسم همه چیز را شامل می شود حتی رنگ ها. طراحی های تماما سفید در میان مینیمالیست ها بسیار پرطرفدار می باشد. خاکستری و توناژ مختلف رنگ های طبیعی که از خاک و گیاه بدست می آیند نیز همین گونه هستند. در نهایت رنگ های خنثی نیز مخصوص این سبک می باشند. شما می توانید یکنواختی رنگ های خنثی را با افزودن تک رنگ های پاستلی یا رنگ های اصلی خالص تغییر دهید. مراقب باشید که در این کار افراط نداشته باشید در غیر این صورت کل تاثیر آن از بین می رود.

2. از اشکال هندسی ساده استفاده کنید


اشکال هندسی در طراحی مینیمال
مینیمالیسم تماما در مورد استفاده از خطوط صاف، با انحنای کم، اشکال ساده و سطوح تخت می باشد. از این رو از به کار بردن وسایل پیچیده و حکاکی شده با جزئیات زیاد خودداری کنید. ممکن است این وسایل به نظر جذاب بیایند اما مخصوص این سبک نیستند. دکوراسیون را مسطح، صاف و ساده نگه دارید.

3. حالت یکنواختی را با استفاده از کمی بافت از بین ببرید


تغییر حالت یکنواخت با استفاده از بافت
اگر تمایل دارید بدانید که چگونه بر جذابیت فضای تماما سفید یا خاکستری خود بیفزایید، پاسخ شما این جاست: بافت! اضافه کردن بافت های مختلف هم رنگ به فضای داخلی «تنوع در چارچوب یکپارچگی» را می دهد. این کار به فضای شما حس زنده بودن در عین حفظ روحیه مینیمالیستی را القا می کند. با این حال افراط نکنید. این ماهیت مینیمالیسم است.

4. با استفاده از یک نقطه کانونی تعادل را بدست آورید


حفظ تعادل برای طراحی مینیمال
لوازم دکوری اصلی، آثار هنری یا حتی مبلمان می توانند نقطه کانونی فضای شما باشند. این لوازم دکوری اصلی می توانند شامل یک گلدان نمادین بر روی یک میز مرکزی، یک بخاری برقی و یا یک نقاشی باشند. نقاشی های نسبتا بزرگ با رنگ های زنده و در تناقض با فضای تماما خنثی، طبیعتا توجه را جلب می کنند. با این حال اگر فضای شما کم و بیش رنگ در خود دارد، پس باید تمرکز را بر پالت نقاشی بگذاریم.

5. کیفیت را بر کمیت ارجح بدانید


طراحی داخلی مینیمال
مینیمالیسم به لوازم دکوری کم، تزئینات و جزئیات شیک و زیبا نیاز دارد. در غیر این صورت چگونه می خواهید جذابیت خانه خود را تامین کنید؟ اشیای برازنده و ارزشمند مانند مرمر و یا ظروف چینی لوکس خریداری نمایید. نیازی نیست تمام دیوارهای خود را با مرمر بپوشانید، تنها یک یا دو دیوار یا پارتیشن به عنوان نقطه کانونی کافیست.

6. به «نظم» توجه داشته باشید


طراحی داخلی مینیمال
مینیمالیست تماما در مورد تمیزی، خلوص، و رنگ های خنثی می باشد که زمینه عالی برای نشان دادن کم ترین ذره بی نظمی است. بر همین اساس شما می بایست به طور منظم وسایل را جابجا و چیزهای اضافی را حذف نمایید و برای هر چیزی جای مخصوص در نظر بگیرید. وسایل را بدون جای مشخص روی میز یا کانتر قرار ندهید. کابینت، کمد و کشوها به یک دلیلی آن جا هستند.

7. خداوند در جزئیات است


این مساله حقیقت دارد که مینیمالیسم سبکی جزیی گرا نبوده و بیشتر در مورد کلیات است. با این حال درست مثل این که چطور سطوح و رنگ های ساده و صاف آشفتگی را نمایان می کنند، جزئیات بی کیفیت نیز همین گونه هستند. جزئیات بی کیفیت در چیزهای کوچکی مانند اتصال لامپ ها به سقف، لولاهای بی کیفیت درب ها و یا کاشی کاری نادرست خود را نشان می دهند.

8. خانه خود را هوشمندانه تزئین کنید


طراحی داخلی مینیمال
بسیار خب شما می توانید تزئینات را انجام دهید اما مراقب باشید که افراط نکنید. این آرمان اصلی این سبک می باشد. از چه نوع دکوراسیونی می توانید برای فضای مینیمالیستی خود استفاده کنید؟ به کار بردن گل و گیاه انتخابی ایده آل است. گیاهان خانگی در گلدان های هم سایز یا با سایزهای مختلف اما یک شکل و یک رنگ، عالی به نظر می رسند. همان طور که قبلا گفتیم وجود یک نقاشی روی دیوار ایده خوبی است و یک نقاشی بزرگ بهتر از چندین نقاشی کوچک می باشد. آثار هنری مینیمالیستی سازگار با این سبک بوده و آثار انتزاعی، کمی رنگ به آن می افزایند.

9. در استفاده از طرح و نقش احتیاط کنید


استفاده از طرح و نقش
آیا می توانید طرح و نقش بکار ببرید؟ اگر می توانید بدون آن طراحی خانه را انجام دهید؟ دست به کار شوید اما اگر در زندگی خود نیازمند طرح و نقش هستید، در این جا چگونگی استفاده از آن ها آمده است. اصول مربوط به رنگ و شکل در مورد طرح و نقش نیز صدق می کند. این به چه معنیست؟ به دنبال طرح های هندسی ساده با رنگ های خنثی یا تک رنگ باشید. هر چه جزئیات و رنگ ها کمتر باشند، طرح و نقش مناسب تر است.

10. اجازه ورود نور طبیعی را بدهید


ورود نور طبیعی
نور طبیعی مکمل سطوح سفید و یا با رنگ های روشن می باشد و حس راحتی و وسعت به فضای شما می بخشد. همچنین ماهیت اصلی دیوارها، کف و مبلمان و در نتیجه ماهیت اصلی سبک طراحی داخلی مینیمال را حفظ کرده و نشان می دهد.

تیزر خانه ای به سبک طراحی داخلی مینیمال را مشاهده کنید:




برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی

نظر شما در مورد طراحی داخلی مینیمال


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ طراحی داخلی

طراحی کشتی های تفریحی لوکس در آینده

طراحی کشتی های تفریحی لوکس در آینده


شرکت کشتی‌ سازی ایتالیایی Admiral  که بخشی از کمپانی مادر Italian Sea Group است، یک کشتی 145 متری فوق‌ لوکسی به نام X-Force 145 را با هزینه‌ی 1 میلیارد دلاری طراحی و تولید کرده که ملقب به قیمتی‌ترین کشتی تفریحی جهان...


استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی


برای خلق یک فضای گرم و صمیمی، رنگ قرمز گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در اتاق های بزرگ محسوب می شود. برای اینکه از خفه شدن دکوراسیون پیشگیری شود.. استفاده از رنگ  قرمز در فضاهای بزرگی که با فضای غذاخوری مجاورت...


طراحی داخلی لاکچری با مبلمان روبرتو کاوالی

طراحی داخلی لاکچری با مبلمان روبرتو کاوالی


برند مطرح «روبرتو کاوالی» (Roberto Cavalli) در سال 1972 توسط طراح معروف روبرتو کاوالی با افتتاح نخستین بوتیک در Saint-Tropez تاسیس شد. در سال 1994 بوتیک کاوالی در میلان و سپس در سنت بارت فرانسه افتتاح و به دنبال آن شعبه‌های...


استفاده از زرد لیمویی در دکوراسیون داخلی

استفاده از زرد لیمویی در دکوراسیون داخلی


برای خلق یک فضای گرم و صمیمی، رنگ قرمز گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در اتاق های بزرگ محسوب می شود. برای اینکه از خفه شدن دکوراسیون پیشگیری شود. استفاده از رنگ  قرمز در فضاهای بزرگی که با فضای غذاخوری مجاورت...


7 اصل مهم برای طراحی داخلی

7 اصل مهم برای طراحی داخلی


طراحی داخلی فرآیندی است که باید به طور هم زمان ارتباطی بین موضوعات زیبا شناختی و عملکردی برقرار کند. طراحی داخلی یک ساختمان، داستانی است که شخصیت اصلی آن خود انسان است؛ در این بین حضور او در این فضا، چگونگی...


طراحی داخلی پنت هاوس لوکس مارکیس در میامی

طراحی داخلی پنت هاوس لوکس مارکیس در میامی


این پنت هاوس لوکس مساحت 8000 فوت مربع و تقریبا 2000 فوت مربع از تراس، 4 اتاق خواب، 7 حمام، 4 اتاق و یک استخر خصوصی که مشرف به شهر می باشد، این پنت هاوس شامل یک استخر خصوصی در طبقه...


طراحی داخلی و خارجی آئودی A8L

طراحی داخلی و خارجی آئودی A8L


کمپانی آئودی مرز‌های طراحی داخلی را در بزرگترین سدان خود یعنی در نسخه‌ی جدید خودروی A8L جابجا کرده است. از آنجایی که خودروی A8L برترین نماینده‌ی کمپانی آئودی به حساب می‌آید، همواره بهترین و جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها در آن مورد...


شلف های دیواری با کاربردی متفاوت

شلف های دیواری با کاربردی متفاوت


در هر دکوراسیونی چه محل کار چه منزل آنچه که فضا را بیش از بیش زیبا و خاص می کند توجه کردن به تزیینات و جزییات زیر در فضاست که به خوبی در کنار سایر المان های فضایی می نشیند. بنابراین...


اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا

اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا


این اقامتگاه مدرن مینیمال توسط گروه معماری Marià Castelló در جزیره فورمنترا (Formentera) در اسپانیا طراحی شده است. این پروژه با تکیه بر طراحی داخلی مینیمال، بر اساس اصول دوگانه: دوستی با طبیعت و فن آوری مدرن ساخته شده است. تخته سنگی که...


طراحی داخلی با سنگ عمارتی در لندن

طراحی داخلی با سنگ عمارتی در لندن


این عمارت خصوصی در قسمت مرکزی شهر لندن قرار گرفته و به همین دلیل یکی از گران ترین و لوکس ترین مکان های دنیا است. دکوراسیون لوکس و شیکی با سنگ های گرانقیمتی دارد که در این تیزر به آن می...


تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/11/03
بازدید بازدید: 2180

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS