نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

تجربه‌ای دیگر با مرسدس بنز E300 مدل ۲۰۱۷

مرسدس بنز E300

مقاله تجربه‌ای دیگر با مرسدس بنز E300 مدل ۲۰۱۷ با تصاویر با کیفیت


اگر واقعاً می‌خواهید خودرویی منطبق با آخرین تکنولوژی روز داشته باشید، احتمالاً تا الان یک تسلا خریده‌اید، یا حداقل یک مدل از آن را ثبت نام کرده‌اید. تلاش‌های این کمپانی آمریکایی برای وارد کردن الکترون‌ها و سیستم خودران به دنیای خودرو یک حرکت بی پروا و گاهاً مضحک در جهت سوق دادن صنعت خودرو به سمت آینده می‌باشد. ولی اگر می‌خواهید یک خودروی خودران با موتور بنزینی داشته باشید چه؟ خوب، احتمالاً شما باید نگاهی به مرسدس بنز کلاس E مدل ۲۰۱۷ بیندازید که هنوز هم برای پر کردن باک‌هایش به بنزین متکی است.

با بنزین سوپر، موتور چهار سیلندر توربوی ۲٫۰ لیتری، ۲۴۱ اسب بخار نیرو و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این روزها این میزان نیروی خیلی زیادی محسوب نمی‌شود، ولی گیربکس اتوماتیک ۹ دندهٔ این خودرو به نوعی قادر است با عملکرد فوق العادهٔ خود این کمبود نیروی موتور را به خوبی جبران کند.

اگزوز این موتور چهار سیلندر توربو همواره به صورت بی صدا تنظیم می‌شود، حتی اگر پدال گاز را تا ته فشار دهید، حرکتی که برای این کلاس خودرو امری عاقلانه به نظر می‌رسد. اگر توجه زیاد به موتور این خودرو بی معنی است، پس درجا کار کردن این موتور نیز امری منطقی نخواهد بود، بنابراین سیستم خودکار خاموش و روشن کردن موتور هنگام توقف آن را خاموش می‌کند و به قدری این سیستم مرسدس بنز دقیق است که نمی‌شود چیزی کمتر از آن از این ابرخودروساز آلمانی انتظار داشت.

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

نیروی موتور و وزن
شتاب صفر تا صد مدل E300 4MATIC را ما ۶٫۵ ثانیه اندازه گیری کردیم. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، این عدد برای مدل C300 4MATIC حدوداً ۶٫۱ ثانیه می‌باشد. مرسدس بنز کلاس E سایز متوسط وزنی معادل ۱۸۴۱ کیلوگرم دارد که حدوداً ۱۸۸ کیلوگرم از کلاس C بیشتر است؛ بنابراین جای تعجب نیست که خودروی کوچکتر وقتی موتوری مشابه برادر بزرگتر خود دارد، شتاب صفر تا صد بیشتری هم داشته باشد. آخرین مدل دو دیفرانسیل کلاس E مرسدس که ما تست کردیم و می‌توان در مقام مقایسه به آن استناد کرد، یک مدل ۲۰۱۴ با موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر V شکل بود که صفر تا صد را در ۵٫۸ ثانیه پر می‌کرد. بعضی وقت‌ها تجهیز خودرو به جدیدترین تکنولوژی‌ها چنین دردسرهایی نیز به همراه دارد.

موتور مرسدس بنز E300

نسخهٔ جدید کلاس E خیلی سریع و پرشتاب نیست، ولی اندکی بزرگ‌تر است، هم فاصلهٔ بین دو محور (۲٫۵ اینچ) و همچنین طول بدنه (۱٫۷ اینچ)، این موضوع فضای سرنشینان عقب را به اندازهٔ بهترین خودروهای این کلاس افزایش می‌دهد، با این حال هنوز هم این فضا از فضای عقب آئودی A6 کم‌تر است.

کلاس E جدید همچنین یک تجربهٔ رانندگی خودکار بی نظیر را نیز ارائه می‌کند. آخرین نسخهٔ تکنولوژی نیمه خودکار مرسدس بنز به قدری کاربردی و به درد بخور است که مشابه آن را در خودروی جدید دیگر کمتر می‌توان یافت. تجهیزات رانندگی خودران با یک پکیج آپشن های ۱۰۴۰۰ دلاری عرضه می‌شود که جدا از قیمت پایهٔ ۵۵۵۷۵ دلاری خودروی تستی ما می‌باشد. ما تمام آپشن های موجود در پکیج پرمیوم ۳ را اینجا ذکر نمی‌کنیم؛ توضیح عملکرد کلی سیستم بسیار عاقلانه‌تر است، که از یک دوربین استریو و رادار جلو و عقب برای درک دنیای اطراف و هدایت خودرو استفاده می‌کند.

بگذارید فرمان کنترل خودرو را در دست بگیرد
همانند سیستم Autosteer تسلا، می‌توانید با فعال کردن کروز کنترل کلاس E جدید فرمان را به طور کامل رها کنید، ولی این امر فقط برای مدت ۶۰ ثانیه امکان پذیر است و پس از آن خودرو به شما هشدار خواهد داد تا دوباره دستان خود را روی فرمان قرار دهید. با این حال، این میزان بسیار بیشتر از زمان ۱۶ ثانیه‌ای می‌باشد که در مدل‌های قبلی مرسدس بنز دیده بودیم. این زمان به اندازهٔ کافی طولانی است تا این حس را به ما منتقل نماید که خودرو در حال راندن خود است، از نظر ما دلیل زیادی وجود ندارد تا بخواهیم بیش از این دستان خود را از روی فرمان برداریم. این سیستم ثابت کرد که در پیدا کردن نشانه‌ها برای نگاه داشتن خودرو در لاین بسیار موفق عمل می‌کند، حتی در جاده‌های روستایی که وضعیت مناسبی ندارند، اگر چه در این نوع جاده‌ها عملکرد آن خیلی هم بی نقص نبود. خودرو در بعضی مسیرهای تپه‌ای و همچنین سر پیچ‌ها در فرمان گیری اشتباه می‌کرد و نیاز بود که راننده سر هر پیچ فرمان را در دست بگیرد.

مرسدس بنز کلاس E مدل 2017 قادر است از خودرویی که در مسیر شما قرار دارد سبقت بگیرد، برای انجام این کار فقط کافی است راهنما بزنید، خودرو سرعت خود را نیز به صورت اتوماتیک تنظیم خواهد کرد و پس از سبقت به سرعت مجاز باز خواهد گشت. این آخرین مورد ثابت کرد که نقطه قوت تکنولوژی رانندگی خودکار مرسدس در مقایسه با سایر رقبا می‌باشد. سیستم رانندگی خودکار مرسدس بنز بسیار اعتیاد آور است و پس از مدتی دیگر به سختی می‌توان بیخیال آن شد.

وقتی که ما این سیستم را با فشردن یک دکمه روی داشبورد خاموش کردیم، کلاس E جدید برای ما جذابیت بیشتری داشت. در همان جاده‌ای که کامپیوتر سیستم خودکار خودرو را گیج کرده بود، کلاس E نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. (ما در اسکید پد خود شتاب ۰٫۹ جی را اندازه گرفتیم که به لطف تایرهای قوی و پهن ۱۸ اینچی خودرو به دست آمد). خودروی تستی ما مجهز به آپشن فنرهای بادی (به قیمت ۱۹۰۰ دلار) بود که می‌توان تنظیمات آن را با کمک سلکتور حالت رانندگی دست کاری کرد. حتی وقتی که این حالت را در اسپرت یا اسپرت پلاس قرار می‌دادیم، حرکات بدنه کاملاً قابل توجه بودند، با این حال راننده کنترل کاملی هم روی خودرو داشت. با وجود این تایرها، می‌توان گفت رانندگی با کلاس E جدید به اندازهٔ رانندگی نیمه خودکار آن راحت است.

اگر تجهیزات رانندگی خودکار این خودرو آن را به سمت و سوی خودرویی لوکس‌تر بودن می‌برد، ما آرزو می‌کنیم که همین میزان توجه به تجهیزات پرمیوم سنتی خودرو نیز وجود داشته باشد. همانند برخی مدل‌های اخیر مرسدس بنز، حس و حال کلی خودرو، از فرمان گیری آن تا نوع باز و بسته شدن درب‌ها و کاپوت‌ها، خیلی خوب نیست و اگر یک مرسدس باز حرفه‌ای باشید احساس می‌کنید که نسبت به مدل‌های قبلی افت کرده است. سر و صدای سیستم و رله‌های الکترونیکی را فقط می‌توان با خاموش کردن سیستم رانندگی نیمه خودکار قطع کرد، راه دیگری نیز برای این کار وجود دارد: بلند کردن صدای سیستم صوتی فوق العاده Burmester خودرو! برخی وقت‌ها صداهایی عجیب و غریب از سیستم تعلیق خودرو شنیده می‌شد که اگر چنین صدایی را در خودرویی با نصف قیمت این می‌شنیدیم ما را خشمگین می‌کرد!

نمای داخلی مرسدس بنز E300

در ساعت آنالوگ بسیار کوچک مرسدس، که در قسمت پایین کنسول مرکزی و زیر دکمه‌های سیستم تهویه مطبوع خودرو قرار گرفته، جایی که هیچ راننده‌ای هیچ وقت نمی‌تواند برای چک کردن ساعت به آن نگاه کند، ما یک استعاره دیدیم! همان گونه که این ساعت ریز و کوچک در کنار صفحه نمایش عریض و زیبای ۱۲٫۳ اینچی خودرو که از کلاس S قرض گرفته شده محو و ناپدید شده است، کلاس E جدید وارد پروسه‌ای شده است که در انتها در مقابل تکنولوژی آینده محو خواهد شد…!

در ادامه تصاویری از مرسدس بنز کلاس E مدل ۲۰۱۷ با هم می بینیم:

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

مرسدس بنز E300

نمای داخلی مرسدس بنز E300

نمای داخلی مرسدس بنز E300

نمای داخلی مرسدس بنز E300

نمای داخلی مرسدس بنز E300

نمای داخلی مرسدس بنز E300

نمای داخلی مرسدس بنز E300

نمای داخلی مرسدس بنز E300

برای مشاهده برترین و زیباترین تصاویر خودروهای مرسدس بنزاینجا کلیک کنید: تصاویر مرسدس بنز


برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید سنگ های دکوراتیو (سنگ آنتیک و مصنوعی)]
لوگوی صدر استون Boosted (0) صدر استون
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
لوگوی شوروم آسام هاوس Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر

نظر شما در مورد تجربه‌ای دیگر با مرسدس بنز E300 مدل ۲۰۱۷


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مرسدس بنز

مقایسه مرسدس بنز مایباخ S600 و ب ام و سری 7

مقایسه مرسدس بنز مایباخ S600 و ب ام و سری 7


در این تیزر به بررسی و مقایسه دو خودروی لوکس مرسدس بنز مایباخ s600 و ب ام و سری 7 از نظر توانایی های حرکتی و نقاط قوت این خودروها پرداخته ایم. تیزر بسیار زیبا از مقایسه این دو رقیب دیرینه لوکس...


معرفی مرسدس بنز کلاس E مدل 2021

معرفی مرسدس بنز کلاس E مدل 2021


پس‌ازآن که در ماه گذشته میلادی، نمونه اولیه این خودروی لوکس (مرسدس بنز E مدل 2021) در خیابان‌های شهر لاس‌وگاس آمریکا دیده شد، اکنون و پس از گذشت یک ماه، خودروساز آلمانی، از این خودروی جذاب، رونمایی کرده است. همان گونه که...


رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل 2021

رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل 2021


مرسدس بنز کلاس GLA مدل 2021 که نمایانگر قسمت چهارم و پایانی خودروهای ساب‌کامپکت لوکس خودروساز آلمانی است، کراس‌اور کاملا بازطراحی‌شده مرسدس بنز براساس همان پلتفرم مدل‌های گذشته ساخته می‌شود و نسبت به مدل قبلی خود جادارتر می باشد که علاوه...


رونمایی از مرسدس بنز Vision AVTR

رونمایی از مرسدس بنز Vision AVTR


کمپانی پیشروی مرسدس بنز با الهام گرفتن از نکات خاص فیلم مشهور آواتار که چند سال پیش اکران شد، همچون ارتباط بین انسان، ماشین و طبیعت و هم چنین رویای جامعه ای که در آن هر سه آن ها به خوبی...


معرفی مرسدس بنز Vision AVTR

معرفی مرسدس بنز Vision AVTR


همان گونه که می دانید، فیلم آواتار به کارگردانی کارگردان بزرگ سینمای جهان -جیمز کامرون- در سال ۲۰۰۹ به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد، یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این اثر که شبیه‌ سازی یک جامعه‌ی متشکل از موجودات زنده متصل...


مقایسه ب ام و سری 8 و مرسدس بنز اس کوپه

مقایسه ب ام و سری 8 و مرسدس بنز اس کوپه


مقایسه خودرو ب ام و سری 8 مدل 2019 و مرسدس بنز اس کوپه مدل 2018 با مشخصات فنی زیر: مرسدس بنز اس 63 کوپه مدل 2018 دارای موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری با 612 اسب بخار قدرت و گشتاور: 900 نیوتون...


مرسدس بنز الکتریکی Generation EQ

مرسدس بنز الکتریکی Generation EQ


 EQ نام سری محصولات الکتریکی مرسدس بنز در آینده خواهد بود. جدیترین شاسی بلند این غول خودروسازی آلمان و جهان نیز با تجهیز به سیستم تولید توان برقی، در همین رده‌ قرار می‌گیرد. مرسدس بنز در این خودروی الکتریکی از دو...


معرفی مرسدس بنز ESF مدل 2019

معرفی مرسدس بنز ESF مدل 2019


مرسدس بنز مدتی زیادی است که روی پروژه خودروهای آزمایشی مجهز به فناوری پیشرفته ایمنی کار می‌کند و به تازگی، آخرین نسخه از این خودرو را عرضه کرده است. پروژه تحقیقاتی ESF 2019 که براساس مدل مرسدس بنز GLE طراحی شده،...


مرسدس بنز SLR استرلینگ موس

مرسدس بنز SLR استرلینگ موس


بوگاتی شیرون جدید بهای آغازی 2.61 میلیون دلاری دارد اما برای خرید این مرسدس SLR استرلینگ موس 2010 باید علاوه بر مبلغ یاد شده 250 هزار دلار دیگر نیز بپردازید. این خودرو یکی از 75 دستگاه اسپیدستری است که ساخته شده...


رونمایی رسمی کانسپت مرسدس بنز مایباخ 6

رونمایی رسمی کانسپت مرسدس بنز مایباخ 6


سرانجام پس از انتشار تیزرهای متعدد و گمانه‌ زنی‌های فراوان، مرسدس بنز رسماً از کانسپت خارق‌ العادهٔ «ویژن مرسدس-میباخ 6» در طول هفتهٔ اتومبیل مونتری رونمایی کرد. طراحی بیرونی ساده و جذاب این خودرو از خودروهایی متعلق به دههٔ 30 میلادی...


کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1395/06/17
بازدید بازدید: 5116
مرجع مرجع: پدال

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS