نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای طلا و جواهر

0

برندهای لاکچری جواهرات و زیورالات

جواهرات

مقاله برندهای لاکچری جواهرات و زیورالات با تصاویر با کیفیت


جواهرات لاکچری قسمت مهمی از زندگی روزمره خانم ها بوده و احتمالا زیاد به آن توجه نکرده باشید که چه تأثیری روی روحیه همه انسان ها دارند. انسان ها از طلا و جواهر استفاده می کنند تا ظاهری جذاب تر و فریبنده تر داشته باشند. گوشواره، گردن بند، دست بند، دکمه سردست (البته بیشتر برای آقایان) و یا حتی یک ساعت مچی لوکس، در نهایت هدف اصلی استفاده و پوشیدن انواع جواهرات لاکچری جلوه بیشتر دادن به چیزی است که مدنظرمان است. ترکیبات زیبا و چشم نواز از جواهرات، خصوصا طلاهایی که عیار بالا دارند همراه با پلاتین و یا نقره و همچنین الماس علی رغم اندازه کوچکشان، ارزش آنها را بسیار بالا می برند.

معمولاً آقایان در اکثر کشور ها و فرهنگ ها وقتی می خواهند از زن مورد علاقه شان درخواست ازدواج کنند، از حلقه استفاده می کنند، به همین دلیل است که حلقه ها سمبل جاودانگی عشق شده اند و شما را به کسی که دوستش دارید، پیوند می زنند.

در ادامه با لاگین برندز همراه باشید تا معروفترین و لاکچری ترین برندهای جواهرات دنیا را معرفی کنیم. در این مقاله ده برند معروف جواهرات لاکچری جهان را به شما معرفی می کنیم.

10- شوپارد (Chopard)

جواهرات لاکچری شوپارد، جواهرساز و ساعت ساز سوئیسی، این باور را دارد که برای تولید و ساخت یک مجموعه فقط باید بهترین متریال را استفاده کرد. هر قسمت محصولات لوکس این برند از سنگ ها و جواهرات اصل و یک لایه ضخیم طلای 18 عیار ساخته شده است.

کیفیت با چاشنی دقت و اهمیت به تمام جزئیات، هرچقدر هم که کم به نظر برسند، نقشی اساسی در محصول نهایی محصولات ساعت و جواهرات شوپارد ایفا می کنند. گوشواره هایی که این برند تولید می کند، شاید بسیار ساده و کلاسیک به نظر برسند اما کاملا منحصر به فرد هستند.

الماس های خندان در قاب های شیشه ای کوچک به طرز خیره کننده ای تکان می خورند. امضاء شوپارد همراه با چرخش طلا و جواهر به دورشان، به این گوشواره ها فرم و حالت بسیار زیباتری می بخشد و باعث جلب نظر بیشتر آنها می شود.

جواهرات شوپارد

جواهرات شوپارد

جواهرات شوپارد
9- جواهرات لاکچری میکی موتو (Mikimoto)

کوکیچی میکی موتو، فعالیت حرفه ای خود را در سال 1893 در کشور خود، ژاپن آغاز کرد. او بنیان گذار کشت مروارید نامیده می شود، زیرا استفاده از مروارید در تمام مجموعه هایش دیده می شوند و جواهرات میکی موتو، شامل فاخرترین و با ارزش ترین محصولات از دل اقیانوس ها هستند. استفاده از مرواریدهای نایاب دریای جنوب، مروارید صدف های حلزونی صورتی رنگ، مرواریدهای تیتانی، مرواریدهای سفید و … در کارهای او کاملا به چشم می خورد.

علاوه بر این، این برند برای ساخت جواهراتش فقط از طلای ۱۸ عیار یا طلای سفید استفاده می کند. کیفیت بالای محصولات، استفاده از بهترین الماس های جهان، سنگ های رنگی طبیعی خالص و یا حتی با کیفیت ترین و مرغوب ترین ابریشم برای نخ کردن مرواریدها، از ویژگی های محصولات تولیدی این برند خوش نام و قدیمی است.

جذابیت در عین حال سادگی باعث شده تا تولیدات این مجموعه، خاص و متفاوت باشند. طرح ها یا بسیار منحصر به فرد هستند و یا همان شکلهای کلاسیک با پیچ و تاب های جدید و مدرن را دارند. هر کدام از محصولات زیبای میکی موتو معمولاً یک یا دو نوع سنگ وزین دارند. علاوه بر این استفاده از مرواریدهای اصل و حقیقی از مهمترین ویژگیهای این برند است و اغلب جواهرات میکی موتو را می توان هم در روز و هم در شب، استفاده کرد.

این برند تاکنون قطعات جذاب و باشکوهی از جواهرات را برای افراد مشهورساخته است.

جواهرات میکی موتو

جواهرات میکی موتو

جواهرات میکی موتو
8- جواهرات بولگاری (Bvlgari)

بولگاری از زمان تأسیس در سال 1884 تاکنون، همواره از بهترین جواهرات دنیا بوده است. خانه بولگاری در شهر تاریخی رُم ایتالیا تأسیس شد و از همان جا جواهراتی که از ترکیب مدل های قدیمی با طرح های خلاقانه ی جدید، ساخته می شدند، به سرتاسر دنیا ارسال می شدند. برخی از جواهرات برند بولگاری دارای طرح های جسورانه، تکه های درشت جواهرات، سنگهای دامله (میراثی از دوران درخشش ایتالیا در دهه ی ۱۹۶۰)، شکل هایی از گل ها و میوه های رنگی و درخشان، گردنبند، النگو و دکمه سردست درجه ی یک ایتالیایی می باشند.

بولگاری همواره از بهترین جواهرات همراه با طلای 18 عیار برای مشتری های تیزبین و خاص خود استفاده می کند.

جواهرات بولگاری

جواهرات بولگاری

جواهرات بولگاری

جواهرات بولگاری
7- جواهرات لاکچری پیاژه (Piaget)

جورج پیاژه موسس برند پر آوازه پیاژه، تجارت خود را در منطقه ژورا، بخشی از کشور زیبای سوییس، آغاز کرد. خانه پیاژه شروع به تولید بهترین و با کیفیت ترین ساعت های مچی کرد. ساعت هایی که خیلی زود در سراسر اروپا و جهان معروف شدند. به مرور این خانواده کار خود را گسترش دادند و به آن جواهرات لاکچری بسیار زیبا و درخشان نیز اضافه کرد. شکل و طراحی محصولات این برند، عمدتاً الهام گرفته از هالیوود قدیم و باغ های فانتزی است. گل رُز یکی از معروفترین نشانه های محصولات زیبای برند پیاژه است.

جواهرات پیاژه

جواهرات پیاژه

جواهرات پیاژه
6- گراف (Graff)

برند جواهرات گراف به دلیل کیفیت بالا و خدمات فوق العاده اش شهرت زیادی در جهان دارد. این دو ویژگی، برند گراف را در سطح جهان معروف و معتبر کرده است اما چیزی که گراف را از سایر جواهرسازان زبده و معروف متمایز می کند، استفاده از سنگهای درشت است. لورنس گراف خالق برند گراف گفته بود که سنگهای قیمتی درشت مخصوصاً الماس های بزرگ، چیزی است که ذهن او را مشغول کرده و تلاش او در استفاده از آنها در طراحی جواهراتش با بالا رفتن میزان تقاضای جهانی او را تبدیل به بیلیونری توانگر کرد در حالیکه در آغاز کسب و کارش توانایی مالی اندکی داشت.

با نگاه به کتاب معروف گراف - “شگفت انگیزترین جواهرات دنیا” - تاریخچه این برند و شخصیت جواهرساز معروف آن، آقای گراف، ریسک و شیوه طراحی هایش مطلع می شوید.

جواهرات گراف

جواهرات گراف

جواهرات گراف

جواهرات گراف

جواهرات گراف
5- جواهرات لاکچری تیفانی (Tiffany)

تیفانی یکی از لوکس ترین برندهای جواهر است و همانند اکثر برندهای معروف جهان یک نام خانوادگی است. تیفانی ارائه کننده جواهرات زیبایی است که هم در روز و هم در شب قابل استفاده هستند. نه فقط خانم ها بلکه آقایان و حتی کودکان نیز از این جواهرات زیبا استفاده می کنند. کیفیت محصولات تیفانی همواره در کنار نام بزرگش مطرح می شود. انواع طلا و نقره تیفانی بسیار براق و خیره کننده بوده و سنگهای به کار رفته در آنها بی عیب و نقص می باشند. در ساخت جواهرات تیفانی همواره از بهترین مواد اولیه استفاده می شود.

در تیفانی تمام جزئیات بسیار دقیق طراحی می شوند. مدرن بودن در عین سادگی شعار اصلی محصولات تیفانی است، اگرچه تیفانی از زمان تأسیس خود در سال 1837 تا کنون، کارهای کلاسیک زیادی نیز ارائه کرده است. از جمله: دستبند و گردنبندهای جواهر مدلِ حلقه، دستبند و النگوهای بافت سبدی و آویزهای قلب، طرح های چند بعدی تیفانی با نقش های عجیب از پرندگان و گلها و … ماهیتی تأثیرگذار و پراحساس دارند. خانه تیفانی سالهاست که به خاطر ساخت جواهرات فوق العاده لوکس برای مشتری های با ذوق و خاص پسندش به خود می بالد. از آن جمله می توان شوی جواهرات تیفانی را نام برد که شاید استادان هنرمند آن چند سال برای کامل کردن مجموعه شان تلاش کنند.

جواهرات تیفانی

جواهرات تیفانی

جواهرات تیفانی
4- جواهرات بوچلاتی (Buccellati)

همواره کیفیت تمام عیار طلای ایتالیایی همراه با هنر ایتالیایی باعث شهرت جهانی این برند شده است. طراحان این برند، پایبند سبک طراحی رومی هستند اما در محصولات خود از کنده کاریهای بسیار ظریف توری مانند نیز استفاده می کنند که باعث می شود بسیار لطیف به نظر برسند. خانه بوچلاتی جواهراتی به سبک بافته شده و پارچه مانند ارائه می دهد. این جواهرات از مالیدن (بورس کشیدن) و مات کردن سطح فلزاتی که معمولاً با نقره و یا طلا ترکیب شده اند تا بافتی نرم تر و درخشان تر داشته باشند، به دست می آیند. علاوه بر این موارد جواهرات این مجموعه به خاطر بافت پُر و سنگینی که دارند، چگالی بالایی نیز دارند.

جواهرات بوچلاتی

جواهرات بوچلاتی

جواهرات بوچلاتی
3- ون کلیف و آرپلز (Van Cleef & Arpels)

ون کلیف و آرپز حاصل همکاری دو استاد هنرمند یعنی استل آرپز و آلفرد ون کلیف است. محل پیدایش این برند جواهرات لوکس در اصل کشور فرانسه بود. جواهرات وان کلیف کلاس خاص خود را دارند. در طراحی این جواهرات از نیروهای آسمانی، خود انگیختگی طبیعت، با پایداری و کیفیت همواره در تغییر، الهام گرفته شده است. بنابراین بیشتر جواهرات ون کلیف ظاهری ارزان دارند که با طرح های مبتکرانه خود، جنبش و حرکت را تداعی می کنند. وب سایت ون کلیف از طریق انیمیشن ها و ویدئو کلیپ های جذابش، سرزندگی و نشاط طبیعت را به تصویر می کشد و نشان می دهد که جواهرات سفر خود را از دل مناظر و چشم اندازهای زیبا شروع می کنند. در اغلب جواهرات ون کلیف عنصری روایت گر و تشبیهی وجود دارد که نتیجه پیوند طرح های پیچیده و کار روی سنگ ها هستند.

خانه ون کلیف به صورت مداوم جواهراتی با طرح های پرندگان، گلها و حیوانات به بازار ارائه می دهد. به عنوان مثال طرح پرندگان بهشتی (the oiseaux de paradise) گوشواره هایی که در محصولات این برند نشان داده شده اند، ادای احترام به عشق ون کلیف به پرهای زینتی و پرنده به عنوان سمبل حرکت و جنبش، می باشند. وقتی با هم و در کنار هم و در هرکدام از گوش ها آویزان می شوند، به نظر می رسد که پرنده ی سمت راست یک میوه (سنگ یاقوت آبدار) را در دهان پرنده ی کوچکتر می گذارد. سنگ جواهرات یاقوت های آبدار هستند.

ساعت مچی های زیبا و بسیار با کیفیت این برند نیز، سبک ها و مدل های متفاوت دارد. برخی بسیار ساده هستند و برخی تزئینی و پر زرق و برق. لوکس ترین صفحه های ساعت مچی ها منبت کاری هایی از جواهرات را در خود دارند، نقوش حک شده روی آنها، گذر زمان و دقایقی که گذشته اند و به خاطره ها پیوسته اند را به زیبایی تداعی می کنند.

جواهرات ون کلیف و آرپلز

جواهرات ون کلیف و آرپلز

جواهرات ون کلیف و آرپلز
2- کارتیه (Cartier)

کارتیه سابقه ای طولانی در صنعت جواهرسازی جهان دارد و این بدان معناست که در هنر و صنعت این برند کاملترین است و حتی از همان آغاز کار خود در سال 1860، هنگامی که اولین جواهراتش را ارائه داد، با کیفیت بالا و سبک فوق العاده اش از طراحی جواهرات توانست نظر مشتریان بسیاری را جلب کند. در آن زمان درباریان این خانه جواهرات را راه اندازی کردند تا به کلکسیون جواهرات خود، قطعات خاص و فریبنده اضافه کنند. همسر دوکِ ویندزور (شهری در جنوب انگلستان) شیفته پلنگ کارتیه بود. در واقع تندیس پلنگ اعتبار خانه ی جواهرات بود. دوسِش (همسر دوک) در آن زمان سفارش ساخت تعدادی جواهر با همین موضوع را داد. معروفترین آنها الماس ۵/۶ اینچی دستبند عقیق و زمرد است که اخیراً 7 میلیون دلار فروخته شد.

جواهرات کارتیه طرح پلنگ را مرتباً تغییر می داد تا هربار دقیق تر و کاملتر شود و هربار بیش از پیش به آن فرم و حالتی شگفت انگیز و زنانه می بخشید. جواهرات کارتیه به ریشه های هنری خود پایبند است ولی با تغییر سلایق مردم و حرکت به سمت مدرنیته، در ظاهر محصولات خود تغییراتی ایجاد کرد تا همسو و همگام با نیازها و خواسته های دنیای مدرن تر باشد ولی علی رغم این مسئله بر این باور است که زیبایی و ظرافت جواهرات با سبک های گذشته و قدیمی معنا پیدا می کنند. حتی کوچکترین سنگ ها با دقت بسیار طراحی شده اند. بهترین و گرانبهاترین فلزات برای ساخت جواهرات به کار رفته اند.

ساعت های مچی کارتیه نیز به خاطر ساخت بسیار ماهرانه و ظریف و طرح های ابتکاری شان که نشان طرح پلنگ هستند، بسیار معروف می باشند.

جواهرات کارتیر

جواهرات کارتیر

جواهرات کارتیر

جواهرات کارتیر
1- هری وینستون (Harry Winston)

جواهرات هری وینستون با آنکه سبک کلاسیک دارند اما در میان تمام جواهرات و برندهای لاکچری جواهرات، بالاترین و عالی ترین رتبه را دارند. وینستون کار خود را با تأسیس کمپانی معروفش در سال 1932 آغاز نمود. خانه لوکس وینستون با ساخت و فروش جواهرات ایالتی شروع به کار کرد و هنوز هم این خط تولید، قطب اصلی حیاتی برند معروف هری وینستون به حساب می آید.

هر قسمت از قطعات تولید شده در این کمپانی معروف توسط بهترین و زبده ترین استادان ساخته می شود. ماندگاری و دوام هریک از قطعات جواهرات تولیدی این برند تضمین شده اند. اصلاً جای تعجب ندارد که اغلب لوکس ترین و مشهورترین جواهرات دنیا به نحوی به نام هری وینستون ربط پیدا می کنند. هرکدام از جواهرات ساخته شده هری وینستون در جهان منحصر به فرد بوده، کاملاً با دقت و استادانه درست شده اند و سابقه درخشانی دارند.

جواهرات هری وینستون

جواهرات هری وینستون

جواهرات هری وینستون


برندهای طلا و جواهر مقالات طلا و جواهر این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا

نظر شما در مورد برندهای لاکچری جواهرات و زیورالات


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ جواهرات لاکچری

جواهرات لاکچری سورتیر بولگاری

جواهرات لاکچری سورتیر بولگاری


دعوت می کنیم تیزری زیبا از جواهرات زیبای سورتیر بولگاری را مشاهده کنید:


بچیران مجموعه جواهرات پر طاووس خود را معرفی می‌کند

بچیران مجموعه جواهرات پر طاووس خود را معرفی می‌کند


برند جواهرات لاکچری، بچیران (Boucheron)، مجموعه جدیدی به نام پلوم دو پو (Plume de Paon) طراحی کرده که تمام قطعه‌های آن با الهام از پر طاووس ساخته شده‌ اند. این مجموعه شامل انواع جواهرات مانند گردنبند، گوشواره و دستبند می‌شود اما...


برند لاکچری جواهرات گراف

برند لاکچری جواهرات گراف


برند لاکچری جواهرات گراف (Graff) یکی از معروف ترین برندهای ارائه کننده طلا و جواهرات لاکچری با طرح های کلاسیک می باشد. این برند در سال ۱۹۶۰ توسط لارنس گراف در انگلستان متولد شد و در حال حاضر این شرکت جواهرسازی...


شرکت صنعت نوین امیرکبیر نماینده رسمی برندهای اروپایی هوشمند سازی
4

شرکت صنعت نوین امیرکبیر

گروه سترا
3

گروه سترا

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

گالری آرپا
0

گالری آرپا

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1396/03/22
بازدید بازدید: 6520

مطالب مرتبط با طلا و جواهر

برند لاکچری جواهرات گراف
0

برند لاکچری جواهرات گراف

لوکس ترین عطرهای مردانه  ۲۰۱۸
0

لوکس ترین عطرهای مردانه ۲۰۱۸

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا
0

حلقه نامزدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری لیدی گاگا

جواهرات 2018 در مراسم مت گالا
0

جواهرات 2018 در مراسم مت گالا

معرفی برند جواهر ون کلیف اند آرپلز
0

معرفی برند جواهر ون کلیف اند آرپلز

نکاتی جهت خرید طلا و جواهر
0

نکاتی جهت خرید طلا و جواهر

جواهرات جسیکا سیمپسون
0

جواهرات جسیکا سیمپسون

جواهرات د لار
0

جواهرات د لار

میکی موتو سلطان مروارید و تاریخچه آن
0

میکی موتو سلطان مروارید و تاریخچه آن

جواهرات فرد لیتون
0

جواهرات فرد لیتون

جواهرات چوپارد
0

جواهرات چوپارد

جواهرات سورتیر بولگاری
0

جواهرات سورتیر بولگاری

جواهرات بوچرون
0

جواهرات بوچرون

تیفانی نخستین جواهرساز آمریکایی
0

تیفانی نخستین جواهرساز آمریکایی

جواهرات کارتیه و طراحی های منحصر به فرد
1

جواهرات کارتیه و طراحی های منحصر به فرد

جواهرات هری وینستون
0

جواهرات هری وینستون

مجموعه حیوانات جواهرنشان برند دامیانی
0

مجموعه حیوانات جواهرنشان برند دامیانی

مجموعه جواهرات لری
0

مجموعه جواهرات لری

کمپین پاییز و زمستان 2015 تیفانی
0

کمپین پاییز و زمستان 2015 تیفانی

بچیران مجموعه جواهرات پر طاووس خود را معرفی می‌کند
0

بچیران مجموعه جواهرات پر طاووس خود را معرفی می‌کند

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS