نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای ساختمانی

0

بهترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

مقاله بهترین مراکز خرید استانبول با تصاویر با کیفیت


قبل از معرفی بهترین مراکز خرید استانبول، کمی از این شهر پر هیجان و اوضاع خرید در آن بدانیم. با ما همراه باشید.

شهر استانبول نامش با مد و خرید گره خورده و همیشه در لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد خرید در دنیا‌ست. از یک طرف بازار‌های سنتی و اغلب تاریخی پر از اجناس رنگارنگ که تماشای آن‌ها ساعت‌ها سر‌پا نگه تان می‌دارد؛ از طرف دیگر مراکز خرید این شهر با دنیای مدرنشان که بهشت عاشقان مد و لباس است؛ خیابان استقلال و جاده بغداد که درواقع شانزلیزه استانبول است و پر از بوتیک‌های شیک با برندهای پوشاک اروپایی، در کنار کلی مراکز خرید بزرگ دیگر مانند: جواهیر، فروم، ایستینیه پارک، زورلو مال و کانیون مال که سرزمین برند‌های خوش‌نام و دوست‌داشتنی‌اند و اغلب در فصل‌های حراج استانبول تخفیفات خوبی دارند.

شاید یکی از سوال هایتان این باشد که برای خرید کردن در استانبول چقدر پول نیاز است؟ باید بدانید خرید کردن در استانبول هم می‌تواند خیلی گران باشد و هم ارزان و معقول؛ همه چیز بستگی به حجم خرید شما و انتخاب مرکز خریدتان دارد؛ در بعضی از بهترین مراکز خرید استانبول می‌توانید برندهای ارزان‌تر مثل اچ‌اندام را پیدا کنید یا از تولیدات خود ترکیه خریدهایی با قیمت مناسب انجام دهید. اما به همان نسبت هم می‌توانید اجناس گران و لوکس خریداری کنید. البته نکته مهم سفرتان به استانبول این است که وسوسه خرید کردن رهایتان نمی‌کند؛ پس به شما توصیه می کنیم بیشتر مواظب جیب‌هایتان باشید.

وقتی به شهر استانبول وارد می شوید با مراکز خرید متعددی روبرو می شوید که جذابیت های ویژه دارند و در هر کدام از آنها، برندهای معروف جهان و اصلی ترین برندهای ترک شعبه دارند و اجناس با کیفیت ارائه می دهند.

برخی از برندهای معروف پوشاک ترکیه ای برای هر فصل خود، طرح های جدیدی دارند. بنابراین در روزهای پایانی هر فصل حراج می زنند و اقلام فصل گذشته را با قیمت مناسب و حداقل عرضه می کنند. البته برخی از مارک ها نیز سال را به دو قسمت تقسیم می کنند و در پایان هر نیمه حراج می زنند. البته نباید عیدهای مختلف و روز های مهم در فرهنگ مردم ترکیه را نادیده گرفت که بهانه ای برای برپایی حراج است. روز مادر، روز ولنتاین، عید فطر و فروش ویژه سال نو از مهم ترین زمانهای حراج در استانبول است. این به این معنا نیست که شما نمی توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید. ۹۹ % اوقات، حراج های متفرقه را در استانبول داریم ولی خوشبختانه برخی از آنها در زمانهای کاملا معین برگزار می شوند.

یکی از جاذبه های شهر استانبول، مراکز خرید عریض و طویل آن است. در کنار مراکز خرید مدرن، بازارهایی کاملا سنتی نیز هستند که سوغاتی های شهر استانبول و کلا کشور ترکیه را می‌فروشند و یقینا، حرکت در این بازارها، تجربه ای جدید برایتان خواهد بود.

تور این شهر به خاطر جاذبه ها و مراکز خرید زیبا، بیش از سایر تورهای ترکیه طرفدار دارد. بسیاری در سفر به تركيه به خصوص شهر استانبول كه يكي از قطب هاي تجاري محسوب مي شود به دنبال مراكز خريد خوب هستند كه هم قيمت مناسب داشته باشد و هم به صورت تک بتوان خرید کرد. محال است ایرانی ها به ترکیه سفر کنند و سری به بازارهای زیبای آن نزنند. بازارهای این کشور علاوه بر برندهای مطرح دنیا، پر از پوشاک و لوازمی هستند که قیمت های متنوع دارند.

برای تجربه خریدی بی نظیر و تکرار نشدنی، به استانبول سفر کنید تا با بزرگترین مراکز خرید کشور ترکیه آشنا شوید. مراکز خرید استانبول و شور و اشتیاقی که مردم در آن دارند، بسیار تماشایی است. بی شک با دیدن بهترین مراکز خرید این شهر، کیف پولتان به کلی خالی خواهد شد از این رو سعی کنید در آخرین روزهایی که در استانبول هستید، به بازارهای آن بروید.

در ادامه به معرفی برترین مراکز خرید در شهر استانبول می پردازیم. با لاگین برندز همراه باشید:


مرکز خرید زورلو سنتر استانبول


مرکز خرید زورلو استانبول یا (Zorlu Center) سرمایه گذاری قابل توجهی بالغ بر ۲٫۵ میلیارد دلار به خود اختصاص داده است. مرکز خرید زورلو استانبول با مساحت ۱۰۵،۰۰۰ متر مربع زیر ساخت حدود ۲۰۵ فروشگاه در مساحت ۷۳،۰۰۰ متر مربع دارد که بسیاری از برند های پوشاک معتبر دنیا در این مرکز شعبه خود را راه اندازی کردند و همچنان دیگر برند های بزرگ به این مرکز خرید می پیوندند. برندهای پوشاک معروف ترک نیز جای خود را در این مرکز گرفته اند و در خدمت خریداران و گردشگران هستند. علاوه بر فروشگاه های مد و لباس، رستوران های معتبر سراسر دنیا شعبات خود را به مرکز زورلو آورده و غذا های معروف خود را به مردم سرو می کنند. از بین رستوران های داخلی و ترک گونایدین (Gunaydin Restaurant) و ولدان (Welldone Restaurant) در مرکز خرید زورلو فعالیت می کنند. حتما به هنگام حضور در این مرکز به رستوران های آن نیز سر بزنید و از غذاهای بسیار لذیذ آن لذت ببرید. توصیه می کنیم با رزرو هتل خود نزدیک به این مرکز خرید دیگر نگران مسافت خود نباشید.

مرکز خرید زورلو استانبول (Zorlu Center) نتیجه همکاری دو گروه معماری امره آرولات (Emre Arolat Architecture) و مراد تابانلی اوغلو (Murat Tabanlioglu Architecture) از برندگان جوایز بین المللی می باشد. در سال ۲۰۰۷ طی یک مناقصه عمومی نزدیک به ۱۰۰ شرکت معماری پروژه ساخت مرکز خرید خود را ثبت کردند و از بین این تعداد ۱۰ شرکت انتخاب شدند تا در مسابقه معماری مربوط به این مرکز خرید شرکت کنند. در نهایت این دو گروه معماری موفق به برد مناقصه شدند و در سال ۲۰۱۳ ساخت این مرکز خرید به پایان رسید.

حتما مقاله جامع: مرکز خرید زورلو سنتر استانبول را مشاهده کنید.
مرکز خرید زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید برج ترامپ در استانبول


مرکز خرید ترامپ در استانبول که با نام برج ترامپ استانبول نیز شهرت پیدا کرده است، مرکز خرید ترامپ در استانبول در سال ۲۰۱۲ در مساحت ۴۶۰۰ متر مربع ساخته شد که این مرکز خرید با ۱۷۵ فروشگاه لاکچری بسیاری از برندهای معتبر جهانی و ترکیه ای را در خود جای داده است و با خدمات و امکاناتی منحصربه فرد گردشگران را مجذوب خود کرده است شاید جالب باشد بدانید که این مرکز خرید قسمتی از ترامپ تاور استانبول است، ترامپ تاور استانبول صرفا یک مرکز خرید نیست و شامل دو برج ۳۷ طبقه‌ ای متصل به هم می باشد که یکی از آن‌ها اداری تجاری و دیگری مسکونی است، این مجتمع جزو اولین برج‌های ترامپ در اروپا و از برترین مراکز خرید استانبول به شمار می رود. این مرکز خرید زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع را به اتاق‌های بازی که به ساخت انواع ماکت‌ها یا دست‌سازه‌های خلاق اختصاص داده است، علاوه بر مرکز خرید ترامپ تاور استانبول دارای رستوران‌های متعدد، فست‌فود، سینما برای نمایش جدید‌ترین فیلم‌های جهان، سالن تئاتر، مرکز تناسب اندام و مراکز سرگرمی می باشد.

مرکز خرید برج ترامپ در استانبول

مرکز خرید برج ترامپ در استانبول

مرکز خرید برج ترامپ در استانبول

مرکز خرید برج ترامپ در استانبول

مرکز خرید برج ترامپ در استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول


ایستینیه پارک یک مرکز خرید در محله ایستینیه استانبول، شهر توریستی جذاب ترکیه می باشد، این مرکز خرید لوکس دارای 291 فروشگاه به مساحت 85250 متر مربع می باشد که دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین است، مرکز خرید ایستینیه پارک در دو بخش فضای بسته و باز طراحی شده که قسمت فضای باز این مرکز خرید دارای پارک مرکزی سرسبز می باشد که خریدهای کنار خیابانی را شبیه سازی کرده است.

ساختمان اصلی ایستینیه دارای سه بخش مجزا می باشد که عبارتند از Grand Rotunda که یک فضای تفریحی می باشد و یک فضای فوق العاده مدرن که توسط یک دکل بیرونی مرکزی بر روی 3 آسانسور پانوراما پشتیبانی می شود، سایبان سخت پوسته این مرکز خرید به قطر 75 متر به صورت متحرک با قطر 9 متر را در بر می گیرد و فضای Rotunda که دارای مجسمه های آب موزیکال که با نور و موسیقی متحرک می شود.

شاید جالب باشد بدانید که مرکز خرید ایستینیه با یک سبک تاریخی ترکی از بقیه مرکز متمایز است و هر نمای این مرکز خرید از معماری و تاریخ ترکیه الهام گرفته شده است، در این مرکز خرید، غذاهای لذیذ ترکی توجه تمام گردشگران را به خود جلب کرده است.

طراحی مرکز خرید ایستینیه پارک توسط معمار آمریكایی به نام تام كلی صورت گرفته که نقشه های ساختمانی آن را تهیه و اجرای آن را انجام داد. دوره ساخت و ساز این مرکز خرید به مدت 26 ماه زمان برده و از اولین پایه گذاری تا زمان افتتاحیه بزرگ ایستینیه پارک از طرح اول تا اتمام پروژه به صورت کلی از سال 2004 الی 2007 طول کشیده است.

مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک

نمای داخلی مرکز خرید ایستینیه پارک

نمای داخلی مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید پروفیلو


مرکز خرید پروفیلو در استانبول یکی از لاکچری ترین مراکز خرید استانبول و حتی ترکیه می باشد، مرکز خرید پروفیلو دارای انواع فروشگاه ها و امکانات تفریحی می باشد که مانند این فروشگاه را جای دیگری ندیده اید، پروفیلو در محله ی مجیدیه کوی بوده که در سال 1997 میلادی ساخته شده است، پروفیلو در پس از ساخته شدن دارای 110 هزار متر مربع مساحت بود اما پس از دو سال به دلیل استقبال بیش از اندازه یک فضای سرپوشیده به آن اضافه شد و مساحت آن به 117 هزار مربع رسید و این مرکز خرید دارای شش طبقه می باشد.

مرکز خرید پروفیلو دارای 239 فروشگاه در زمینه های مختلف می باشند که لوکس ترین و معروف ترین برندهای ترکی و بین المللی را می توان در این مرکز خرید پیدا کرد که از جمله برندهای معروف که در این مرکز خرید فعالیت می کنند میتوان به زارا، منگو، آدیداس، نایک، پوما و ... اشاره کرد، گردشگران در این مرکز خرید انواع محصولات الکترونیکی، پوشاک مخصوص زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، جواهرات و زیورآلات و ... را پیدا کنند.

مرکز خرید پروفیلو‎ در استانبول

مرکز خرید پروفیلو‎ در استانبول

مرکز خرید پروفیلو‎ در استانبول

مرکز خرید اولیویوم


مرکز خرید اولیویوم استانبول در 4 طبقه ساخته شده و با 130 مغازه برندهای اروپایی و آمریکایی در سال 2000 افتتاح شده است شاید جالب باشد بدانید که روزهای وسط هفته حدودا 25 هزار نفر از مرکز خرید اولیویم بازدید می‌کنند و آخر هفته ها این رقم به حدود 40 هزار نفر می‌رسد که حدود 1000 نفر از آنها توریست و گردشگر می باشند، علاوه بر این الیویوم دارای 7 سالن سینما، سالن تئاتر، سالن ورزش، سالن بولینگ لوکس، پارکینگ بزرگ و رستوران های لاکچری می باشد، ساعت کاری مرکز خرید اولیویوم استانبول 10:00 تا 22:00 می باشد و نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اولیویوم Zeytinburnu نام دارد که از آن می توانید با تاکسی یا پیاده به این مرکز خرید بروید.

به دلیل مناسب بودن قیمت های مرکز خرید اولیویوم در تمامی روزهای هفته مراجعه کنندگان زیادی دارد اما اگر در صدد خرید ارزان در استانبول هستید، حتما در روزهای سه شنبه از این پاساژ بازدید کنید به دلیل اینکه سه شنبه ها زمان حراجی در اولیویوم و گردشگران بعد از بازدید جاهای دیدنی استانبول از محصولات برند ها مختلف این مرکز خرید از جمله آدیداس، نایک، پوما، مانگو، بلو جینز، پیر کاردین و لویس از برندهای موجود هستند، شاید جالب باشد بدانید که معنای اوت لت اولیویوم باغ زیتون است و سازندگان این مرکز خرید را به صورت تودرتو ساخته اند که شکل کلی ساختمان این مرکز خرید مربع است و رمز موفقیت این مرکز خرید مشتریان وفادارش می باشدد و همین موضوع باعث شد تا به مرور نام آن به گردشگران خارجی نیز برسد و بر محبوبیت این مرکز افزوده شود. رضایت مشتری، مهمترین هدفی است که مدیران اوت لت اولیویوم در راستای کار خود قرار دادند و با رویکردهای نوآورانه توانسته اند که همه ساله وضعیت بیزینس خود را بهبود ببخشند.

مرکز خرید اولیویوم‎ در استانبول

مرکز خرید اولیویوم‎ در استانبول

مرکز خرید اولیویوم‎ در استانبول

مرکز خرید مترو پورت استانبول


پیشگامان بخش ساخت و ساز استانبول برای ساخت مجهزترین مرکز خرید در Bahçelievler گرد هم آمدند و در نهاست پروژه مرکز خرید مترو پورت استانبول توسط کنسرسیوم Mutlu-Evren İnşaat ، Gül İnşaat ، Keleşoğlu Group و AOG در Bahçelievler انجام شد، مرکز خرید مترو پورت که محبوب ترین و مجهزترین مرکز خرید در استانبول می باشد گه در 3 مارس 2008 درهای خود را به روی بازدیدکنندگان گشود.

مرکز خرید مترو پورت که از یکپارچگی خود با مهمانان و همچنین طراحی داخلی، ساختار معماری بزرگ و مستطیل شکل که بازدید کنندگانش را خسته نمی کند محافظت می کند، این مرکز خرید دارای فضای باز به مساحت 30.000 متر مربع می باشد که فروشگاه های این مرکز خرید دارای برندهای جهانی می باشند که 100 درصد تمام نیازهای ساکنان و جوانان را برآورده می کند.

مرکز خرید مترو پورت در استانبول

مرکز خرید مترو پورت در استانبول

مرکز خرید مترو پورت در استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم


مرکز خرید مارمارا فروم استانبول به مساحت 375 هزار متر مربع و در سال 2011 در منطقه باکرکوی استانبول ساخته شده است، این مرکز خرید به انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، کتاب، کیف، کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی مجهز می باشد، مارمارا فروم به عنوان یکی از پر بازدیدترین مراکز خرید استانبول، 250 برند بین المللی را در فروشگاه های خود عرضه می کند و گردشگران با گردش در میان طبقات مختلف آن می توانند خریدی هیجان انگیز را تجربه کنند، مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا ساعت 11 شب فعالیت دارد، از مهم ترین برندهایی که در این مرکز خرید لوکس استانبول می توان به زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا ، بنتون و … اشاره نمود .

مجتمع مارمارا فروم استانبول با داشتن 16 سالن سینما و تئاتر، سالن بولینگ و شهربازی امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول تبدیل شده و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان از جمله ایران می باشد، در این مرکز لوکس طبقه ای برای استراحت در نظر گرفته شده که مملو از رستوران ها ، کافه تریاها و فست فودها است و از تراس بزرگ آن می توان چشم انداز فوق العاده ای از دریای مرمره را نظاره گر بود . پارکینگ ، سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و هایپر مارکت از دیگر امکانات رفاهی گنجانده شده در مرکز هستند .

مرکز خرید مارمارا فروم‎ در استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم‎ در استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم‎ در استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم‎ در استانبول

مرکز خرید کانیون در استانبول


مرکز خرید کانیون سال 2006 در استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید معماری مدرن و جذابی دارد که در بازدید اول نظر شما رو به خودش جلب میکند . معماری مدرن این مرکز خرید به شکلی هست که بخشی از ان در فضای باز و بخشی از آن در فضای بسته است، کانیون دارای 160 مغازه و 9 سالن سینمایی و سالن ورزشی بدنسازی بزرگی است که در خیابان بویوک دره Buyukdere در منطقه لونت Levent شیشلی استانبول قرار دارد، وجود دفاتر کاری و محل اقامت افراد در این مرکز باعث جریان زندگی رو به رشدی شده است به طوری که ساکنین دیگر نیازی به رفتن به جاهای دیگر برای رفع نیازهایشان ندارند، ساعت کاری این مجتمع هیجان انگیز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکز خرید کانیون‎ در استانبول

مرکز خرید کانیون‎ در استانبول

مرکز خرید کانیون‎ در استانبول

مرکز خرید کانیون‎ در استانبول

مرکز خرید هیستوریا


مرکز خرید هیستوریا در محله ی آکسارای قرار دارد. به همین دلیل مورد استقبال گردشگرانی که در هتل های منطقه فندوق زاده، آکسارای و لالعلی اقامت دارند قرار گرفته و امتیاز مثبت این مرکز نسبت به فروشگاه های دیگر در وجود جایگاه مخصوص TAX FREE است، این مجتمع بزرگ شامل 4 طبقه تجاری , 1 طبقه فودکورت , 8 سالن سینما , شهربازی و سالن بولینگ است از آنجایی که این مرکز خرید جزء مراکز خرید اقتصادی ‏‎ (Economic) ‎‏ حساب می شود در بین ایرانیان ‏از محبوبیت فراوانی برخوردار است، معماری هیستوریا از طرح های سنتی قدیمی مربوط به دوره عثمانی الگو ‏گرفته شده و سقف شیشه ای آن نیز سبب شده است تا در طول روز فضای مجتمع از نور آفتاب بهره ببرد، ساعت کاری این مجتمع از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب است .

مرکز خرید هیستوریا‎ در استانبول

مرکز خرید هیستوریا‎ در استانبول

مرکز خرید هیستوریا‎ در استانبول

مرکز خرید گالریا در استانبول


مرکز خرید و تفریحی گالریا آتاکوی استانبول، در مرکز شهر واقع شده است، این مجتمع اولین پاساژ 4 طبقه خرید در قسمت اروپایی استانبول به سبک پاساژ هوستون گالریا در تگزاس آمریکا میباشد و قدمتی بیش از سی سال دارد، دو طبقه‌ی آن به مراکز تفریحی و ورزشی و فودکورت اختصاص دارد و حدود 130 فروشگاه کوچک و بزرگ در دو طبقه‌ی دیگر آن وجود دارد، شما می‌توانید بهترین برندهای لباس بزنانه و مردانه و کودکان، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی را با قیمتی مناسب در این مجتمع تهیه کنید و در بخش تفریحی و فودکورت این مرکز خرید اولین پیست اسکی روی یخ مصنوعی استانبول، پیست پاتیناژ، سالن بولینگ، سالن سینما، رستوران، کافه‌ تریا و فست فود وجود دارد.

مرکز خرید گالریا در استانبول

مرکز خرید گالریا در استانبول

مرکز خرید گالریا در استانبول

مرکز خرید فوروم استانبول


یکی از مهمترین مراکز خرید استانبول، استانبول فروم است. . مجتمع فروم استانبول در منطقه کوجا تپه، خیابان بایرام پاشا واقع شده است و بوتیک های بسیار شیک و نوع معماری آن بر جذابیتش اضافه کرده است. در این مرکز می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه در برندهای مختلف را پیدا کنید. معمولا برندهایی که در مرکز خرید فروم شعبه دارند نسبت به شعبه های دیگرشان کامل تر هستند، قابل ذکر است که چون مرکز خرید فروم استانبول بزرگترین مرکز خرید در ترکیه و اروپاست، نمی‌توان در یک روز از تمام مغازه‌های آن و امکانات تفریحی‌اش دیدن کرد.

به شما پیشنهاد می‌شود به بالاترین قسمت این مجموعه بروید، چرا که فروم یک آسمان‌خراش بزرگ در کنار این تنگه است. سالن بولینگ، رستوران‌های مختلف، سالن های نمایش سینمای imax ، اسکی روی یخ ، اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک در این مکان را از دست ندهید و علاوه بر این فروم دارای آکواریوم و تونلی است که در زیر آب قرار گرفته‌اند و بالن‌های غول آسایی که در آسمان افراشته شده‌اند، لوگوی این مجموعه را از فاصله های دور به بینندگان نشان می دهند.

مرکز خرید فوروم استانبول

مرکز خرید فوروم استانبول

مرکز خرید فوروم استانبول

مرکز خرید فوروم استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی


مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول در قلب منطقه تجاری واقع در محله لوکس نیشانتاشی واقع شده است، در این مجتمع برندهای مختلف و معتبر دنیا جای خود را به خوبی باز کرده اند تا جایی که اولین ها نیز اینجا را برای ‏خود انتخاب می کنند . به عنوان مثال اولین شعبه کافه ی کاناداییSecond Cup Coffee ‎‏ در ترکیه ‏در این مرکز افتتاح شد، محله نیشانتاشی نه تنها در شهر استانبول  بلکه در سراسر ترکیه مرکز فشن محسوب می‌شود به دلیل اینکه جدید ترین  لباس‌ها، لوازم آرایش، کفش‌ها و کیف‌ها را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید، بیشتر رستوران‌های در این مرکز خرید در طبقه چهارم قرار دارند، گردشگران مرکز خرید هیجان انگیز سیتیز نیشانتاشی را مکانی بسیار خوب برای تفریح و گذران وقت می‌دانند. علاوه بر این در اینجا می‌توانید در کنار خرید ، یک فیلم جذاب تماشا کرده و در نهایت  غذایی لذیذ میل کنید.

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی‎ در استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی‎ در استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی‎ در استانبول

مرکز خرید جواهر


مرکز خرید جواهر در 15 اکتبر سال 2005 میلادی با بیش از 350 فروشگاه افتتاح شد این مرکز خرید مساحتی به 420000 متر مربع در 6 طبقه دارد، این مرکز خرید تفریحات گوناگونی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داده است، این مرکز خرید دارای 12 سالن سینما، یک استیج برای برگزاری نمایش‌ها و تئاتر، یک سالن بولینگ، یک ترن هوایی و شهربازی مناسب برای کودکان وجود دارد که تمامی این سرگرمی‌ها محبوب هستند اما سینماهای این مرکز طرفداران بیشتری دارند و امکان دیدن فیلم‌های چند بُعدی نیز در آن ها موجود است، از دیگر تفریحات در مرکز خرید جواهر استانبول می‌توان به رستوران‌ها و چشیدن طعم غذاهای لذیذ در آنها اشاره کرد، فود کورت این مجموعه یکی از برترین مکان‌ها برای گشت و گذار و دورهمی‌های خانوادگی است.

مرکز خرید جواهر‎ در استانبول

مرکز خرید جواهر‎ در استانبول

مرکز خرید جواهر‎ در استانبول

مرکز خرید جواهر‎ در استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی در استانبول


بدون شک یکی از لوکسترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید کاپاسیتی می باشد که به دلیل کیفیت بالای پوشاک خود در دنیا معروف شده است، این مرکز خرید در منطقه باکرکوی و در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع‌شده است حتما می دانید که منطقه باکرکوی یکی از مناطق ثروتمندنشین استانبول به شمار می رود، این مرکز خرید مساحتی حدود ۱۳۳ هزار مترمربع را به خود اختصاص داده و در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است، این مرکز خرید یک مجتمع تجاری تفریحی است که بسیار وسیع و شیک می باشد.

کاپاسیتی ۱۸۰ فروشگاه دارد که اکثرا نمایندگی های برندهای معتبر دنیا هستند، مرکز خرید کاپاسیتی قطعا یک روز بسیار مهیج و مفید را برای شما به ارمغان می آورد به دلیل اینکه فود کورت این مجموعه بسیار خاص و رویایی می باشد و رستوران‌هایی که غذاهای بسیار لذیذ را سرو می‌کنند، می‌توانند میزبان بسیار خوبی برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه به همراه خانواده برای شما باشند. فود کورت این مرکز خرید تنوع بسیار زیادی در سرو غذاها دارد به از همین حیث به این رستوران‌ها خود به‌تنهایی یکی از پرطرفدارترین‌های استانبول برای صرف یک وعده به‌حساب می‌آیند. دونر، همبرگر، بورک و …. ازجمله غذاهایی است که در این فودکورت سرو می‌شود.

مرکز خرید کاپاسیتی‎ در استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی‎ در استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی‎ در استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول


مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول به مساحت ۲۳٫۰۰۰ متر مربع با ۱۴۰ فروشگاه در فضایی کاملا رویایی افتتاح شده که بیشتر شامل فروشگاه های پوشاک، لوازم و وسایل ورزشی و وسایل الکترونیکی می باشند، این مرکز خرید دارای پارک بازی کودکان ، سینما و تعداد زیادی رستوران نیز برای استفاده قرار دارد و از دیگر امکانات آن میتوان به داروخانه و اماکنی برای واکس زدن کفش می باشد.

برای خرید از مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول هر روز از ساعت 10 تا 22 شب از این مرکز خرید که در منطقه باکرکوی، خیابان ساحلی رئوف اروبی قرار داشته بازید کنید و بهترین راه رسیدن به مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول استفاده از مترو خط ام یک ای و پیاده شدن در ایستگاه اتاکوی می باشد. سپس از آنجا با اتوبوس و یا تاکسی میتوان به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشت. همینطور اگر دسترسی راحتی به این مکان ندارید، میتوانید از سرویس های رایگان آن که در مناطق مختلف شهر قرار دارند، استفاده کنید.

مرکز خرید آتاکوی پلاس‎ در استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس‎ در استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس‎ در استانبول

مرکز خرید آستوریا


مرکز خرید آستوریا که در سال 2008 میلادی درمنطقه ای به نام شیشیلی استانبول تاسیس شد، گلچینی از لوکس ترین برندهای ترکیه ای و بین المللی در بیش از 110 فروشگاه بزرگ می باشد، اگر به اسپا، فیتنس و شنا علاقه مند هستید، این مرکز خرید رو شدیدا به شما توصیه می کنم، این مجموعه شامل برندهای مختلف، 49 متر آتریوم (فضای بزرگ و باز وسط ساختمان که توسط شیشه پوشیده شده است) و گنجایش 800 وسیله نقلیه در پارکینگ به همراه رمپ‌های عریض است، در نزدیکی این مرکز خرید، اقامتگاه ها و دفاتر اداری زیادی وجود دارد که توریست ها و ساکنان ترکیه می توانند به منظور اقامت و یا کار آن ها را  برای اجاره انتخاب کنند.

مرکز خرید آستوریا‎ در استانبول

مرکز خرید آستوریا‎ در استانبول

مرکز خرید آستوریا‎ در استانبول

مرکز خرید آک مرکز در استانبول


مرکز آک مرکر در منطقه ی بشیکتاش که یکی از مناطق با کلاس و مرفه  استانبول در کنار مراکز تجاریMaslak ‎‏ قرار گرفته که این مرکز خرید  در سال 1993 افتتاح شد و دارای  4 طبقه با 250 مغازه و فروشگاه می باشد که شامل فروشگاه هایی برای پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، منسوجات، محصولات الکترونیکی، محصولات ارتوپدی، لوازم التحریر، ورزشی، کیف وکفش، عینک و سایر مشاغل همانند آرایشگاه‌ ، بانک ها ، صرافی ها ، خیاطی ، فروشگاه بزرگ حیوانات خانگی و در نهایت سوپرمارکت است، شاید جالب باشد دانید که این مرکز خرید در سال 2010 ‏جایزه بهترین طراحی داخلی را در اروپا کسب کرد. ‏

مرکز خرید آک مرکز در استانبول

مرکز خرید آک مرکز در استانبول

مرکز خرید آک مرکز در استانبول

مرکز خرید ایرپورت


مرکز خرید ایرپورت مجتمعی ارزان  قیمت و نسبتا کوچکی در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول است، یکی از جاذبه های این مرکز خرید سقف آن است که متحرک بوده و گاهی اوقات باز و گاهی اوقات بسته است. شایان به ذکر است که محبوبیت زیاد این مرکز خرید تخفیف زیاد محصولات فروشگاه‌های آن است که با هر بودجه‌ای شما را برای خرید سوغاتی کوچکی یاری می دهد جالب است بدانید که در این مرکز حدود 116 فروشگاه وجود دارد که تمامی برندهای معتبر جهانی مانند سارار و ورساچه و ... در ان فعالیت دارند که در روزهای مختلف تخفیف هایی بین 10 تا 60 درصد روی اجناس خود اعمال می کند.

مرکز خرید ایرپورت در استانبول

مرکز خرید ایرپورت در استانبول

مرکز خرید ایرپورت در استانبول

مرکز خرید استارسیتی استانبول


اوت لت استار سیتی مرکز خرید بزرگی است که در قسمت اروپایی و در منطقه ینی بوسنا قرار گرفته است . اکثر برندهای معروف در اینجا شعبه دارند و می توانیم محصولات فصل‌های گذشته را با قیمت خیلی مناسب تر تهیه کنیم، درطبقه اول این مرکز برند های لوازم خانگی مثل لیننز، تاچ ، زیمنس نمایندگی دارند. فروشگاه ای ببک که پوشاک و محصولات نوزادی عرضه می‎کند هم در این طبقه است، برندهای معروف ماوی، کوتون، دفکتو، آدیداس، نایکی، بنتون ، ال‌سی وایکیکی،  یو اس پلو، کالینز، آندرآرمور، گیزیا، پوما، برند لوازم خانگی و اکسسوری منزل کاراجا، مادام کوکو و ... هم در طبقات دیگر اوت لت استار سیتی واقع شده اند.

مرکز خرید استارسیتی در استانبول

مرکز خرید استارسیتی در استانبول

مرکز خرید استارسیتی در استانبول

مرکز خرید استارسیتی در استانبول

مرکز خرید توریوم استانبول


این مرکز خرید در هارامیدر، بین آوچیلار و لیکدوزو واقع شده است. مرکز خرید توریوم بزرگترین مرکز تفریحی ترکیه را دارا است که روی آن بیست میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است، علاوه بر اینها توریوم ، برج گردشی به اسم لوناپارک با 27 متر ارتفاع دارد، حدودا 180 مغازه در این مرکز خرید که شامل برندهای مختلف ترکی و بین المللی است در انجا شعبه دارند، از جمله امکانات تفریحی میتوان به مراکز بازی و سرگرمی های کامپیوتری،  زمین بازی بولینگ ، کوه یخی ، سینما ، زمین بازی کودکان و ... اشاره کرد.

مرکز خرید توریوم در استانبول‎

مرکز خرید توریوم در استانبول‎

مرکز خرید توریوم در استانبول‎

مرکز خرید توریوم در استانبول‎

مرکز خرید توریوم در استانبول‎

مرکز خرید رینگ


مرکز خرید رینگ یک مرکز خرید بسیار معروف و لوکس است که قدمت آن به سال 1973 باز می گردد و چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است،

مرکز خرید رینگ سالانه سه میلیون بازدید کننده دارد و دارای 80 فروشگاه که شامل برندهای C&A ، Esprit ، Albert Heijn ، H&M ، Sergent Major ،Sports Direct ، Miss Etam ، ICI Paris XL و CoolCat می باشد این مرکز خرید

در سال 2016 گواهینامه BREEAM را با نمره بسیار خوب و عالی برای مدیریت دریافت کرد، گردشگران در این مرکز خرید انواع محصولات الکترونیکی، پوشاک مخصوص زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، جواهرات و زیورآلات را در اختیار دارند.

مرکز خرید رینگ در استانبول

مرکز خرید رینگ در استانبول

مرکز خرید رینگ در استانبول

مرکز خرید رینگ در استانبول

مرکز خرید پلیکان در استانبول


مرکز خرید پلیکان استانبول که در بخش اروپایی قرار دارد، از فولاد ساخته شده و دارای چهار طبقه می باشد که هنگام ورود، محوطه باز مرکزی را خواهید دید که درست وسط آن یک استخر تزئینی زیبا قرار دارد و علاوه براین از عناصر طبیعی مثل نور خورشید، آب و گیاهیان تزئینی نیز در طراحی دکوارسیون داخلی این بنا استفاده شده است، مرکز خرید پلیکان دارای بیش از صد مغازه و فروشگاه در زمینه های مختلف است که بیشترآنها نمایندگی های برندهای معروف بین المللی هستند، از جمله امکانات تفریحی میتوان به مراکز بازی و سرگرمی های کامپیوتری،  زمین بازی بولینگ ، کوه یخی ، سینما ، زمین بازی کودکان و ... اشاره کرد.

مرکز خرید پلیکان در استانبول‎

مرکز خرید پلیکان در استانبول‎

مرکز خرید پلیکان در استانبول‎

مرکز خرید پلیکان در استانبول‎

مرکز خرید المپیا


نام گذاری و افتتاح مرکز خرید المپیا به زمان برگزاری بازی های المپیک سال ۱۹۷۲ برمیگردد ، و به همین دلیل آن را المپیا و یا به طور خلاصه ، OEZ  نامیدند. مجتمع المپیا در زمان خود بسیار مدرن بود و سبک جدیدی از خرید را به علاقه مندان و مشتریان عرضه می‌کرد. به مرور ، المپیا روز‌به‌روز مدرن‌تر و بزرگ‌تر شد، مرکز خرید المپیا علاوه‌ بر فروشگاه‌های متعددی که دارا بود ، به تنهایی یکی از جاذبه‌های مهم شهر ترکیه است، این مجتمع  دارای دو طبقه، چندین فروشگاه زنجیره‌ای، ۱۳۵ فروشگاه مجلل، برخی از نمایندگی‌های برندهای برتر پوشاک و تعدادی کافه و رستوران جذاب است که زیر سقف شیشه‌ای و دیدنی این مرکز گرد هم آمده‌اند تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از خریدی فوق‌العاده را برای بازدیدکنندگان رقم بزنند.

مرکز خرید المپیا در استانبول‎

مرکز خرید المپیا در استانبول‎

مرکز خرید المپیا در استانبول‎

مرکز خرید المپیا در استانبول‎

مرکز خرید متروسیتی در استانبول


مرکز خرید 4 طبقه ای مترو سیتی استانبول در ۳۰ آپریل سال ۲۰۰۳ تاسیس شد که شامل 140 لوکس می باشد، ۳ طبقه این مجتمع در زیر زمین واقع شده است و از همان مترو می توان وارد طبقه سوم آن شد، مرکز خرید متروسیتی یکی از پاتوق های معروف جوانان استانبول به شمار می آید، مجموعه متروسیتی علاوه بر داشتن مرکز خرید دارای ۳ برج هم هست که یکی از برج ها اداری  و دوتای دیگر مسکونی هستند، برند های بین المللی و ترکی متعددی در اینجا شعبه دارند و جالب این جاست که هر طبقه آن دارای سالن های غذاخوری، کافه تریا و بوتیک های متعددی است، شایان به ذکر است بدانید که سقف ان از جنس تفلون پوشیده شده با پشم شیشه  است تا این حس را به گردشگران القا کند که زیر نور خورشید خرید می کنند.

مرکز خرید متروسیتی در استانبول‎

مرکز خرید متروسیتی در استانبول‎

مرکز خرید متروسیتی در استانبول‎

مرکز خرید مارمارا پارک استانبول


مرکز خرید مارمارا پارک استانبول با مساحتی به وسعت 375000 مترمربع در منطقه بیلیک دوزو واقع شده است، مرکز خرید مارمارا پارک  دارای 3 طبقه شامل برند های معروف دنیا مثل زارا، برشکا، کوتون، پول اند بر و … است که درطبقه اول مغازه های پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش قرار گرفته است و در طبقه دوم رستوران  و کافه ها ی متعددی شعبه دارند، مرکز خرید مارمارا پارک یک مرکز خرید عالی با برندهای محبوب ایرانی‌ها است، وجود صرافی در طبقه دوم نیز این مرکز خرید را خاص تر کرده است ،از دیگر خدمات این مرکز می توان به وجود ویلچیر، چرخ های مخصوص کودکان، مسجد، جایگاه دسترسی به اینترنت، صندوق امانات و فضای بازی کودکان اشاره کرد.

مرکز خرید مارمارا پارک در استانبول‎

مرکز خرید مارمارا پارک در استانبول‎

مرکز خرید مارمارا پارک در استانبول‎

مرکز خرید مارمارا پارک در استانبول‎

مرکز خرید مال استانبول


مرکز خرید استانبول مال دارای ۴ طبقه ی بسیار بزرگ می باشد که این مجموعه دارای ۳۰ فروشگاه فعال می باشد، اگر قصد خرید وسایلی همچون: لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم جانبی و به اصطلاح اکسسوری های مختلفی همچون عینک های مارک دار، زیورآلات مختلف و متفاوتی از طلا گرفته تا بدلیجات مارک دار و انواع و اقسام لوازم خانگی را دارید می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید، در مرکز خرید استانبول مال علاوه بر خرید و رستوران مکان تفریحی هم از جمله سینمای سین تِک که دارای ۱۶ سالن مختلف است، شهربازی های سرپوشیده هم وجود دارد و به جز این موارد شما می توانید از امکاناتی همچون: مجموعه ی بولینگ آتلانتیس، اتاق مادر و کودک، پارکینگ خانوادگی، اینترنت بی سیم نا محدود و رایگان در محوطه ی استانبول مال، مجموعه ی موی صحنه، مرکز اورژانس و کمک های اولیه، نمایندگی گلوبال بلو، پارکینگ رایگان و بسیاری از امکانات دیگر استفاده کنید.

مرکز خرید مال استانبول‎ در استانبول

مرکز خرید مال استانبول در استانبول‎

مرکز خرید مال استانبول در استانبول‎

مرکز خرید مال استانبول در استانبول‎

مرکز خرید مال استانبول در استانبول‎

مرکز خرید کاپیتول


مرکز خرید کاپیتول استانبول اولین مرکز خرید قسمت آسیایی استانبول می باشد که با بیش از 20 سال سابقه در منطقه اسکودار واقع شده است، مرکز خرید کاپیتول یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که در هتل های آسیایی استانبول اقامت دارند، این مرکز خرید  با 73 هزار متر مربع مساحت دارای 6 طبقه است، علاوه بر این کاپیتول دارای 157 بوتیک 1400 جای پارک و 14 سالن سینما، رستوران های فست فود، کافه تریا، همچنین رادیو کاپیتول، یک ایستگاه رادیویی خصوصی درون مرکز خرید کاپیتول است.

مرکز خرید کاپیتول در سال 2006 توسط شورای بین المللی مراکز خرید به عنوان "بهترین مرکز خرید بازسازی شده" جایزه دریافت کرد، این مجموعه به جز ارائه برندهای معتبر ترکی و جهانی دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز می باشد و هر روز از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان است .

مرکز خرید کاپیتول در استانبول‎

مرکز خرید کاپیتول در استانبول‎

مرکز خرید کاپیتول در استانبول‎

مرکز خرید کاپیتول در استانبول‎

مرکز خرید کاپیتول در استانبول‎

مرکز خرید جان پارک اورمانیه


مرکز خرید جان پارک اورمانیه در استانبول‎

مرکز خرید جان پارک اورمانیه در استانبول‎

مرکز خرید جان پارک اورمانیه در استانبول‎

مرکز خرید جان پارک اورمانیه در استانبول‎

مرکز خرید آکسیس در استانبول


مرکز خرید اکسیس استانبول که در سال 2016 تاسیس شده است یکی از جدیدترین و خلوت ترین مراکز خرید استانبول  که دارای مجموعه تجاری، اداری و سبک زندگی است محسوب می شود که در آن همه نوع امکانات رفاهی و تفریحی از اتاق های ملاقات کاری گرفته تا اتاق های تکنولوژی، واحدهای اداری، فروشگاه های مختلف ، مرکز ورزشی، زمین های بازی کودکان، سالن های سینمایی، کافه ها و رستوران های متنوع و فضاهای تفریحی و سرگرمی وجود دارد، در مرکز خرید اکسیس استانبول بیش از 170 فروشگاه وجود دارد که برندهای مشهور ترکیه ای و بین المللی را شامل است . نکته جالب این است که در مرکز خرید اکسیس استانبول 10 سالن سینمایی لوکس و مجهز و یک باشگاه ورزشی هم وجود دارد.

مرکز خرید آکسیس در استانبول‎

مرکز خرید آکسیس در استانبول‎

مرکز خرید آکسیس در استانبول‎

مرکز خرید آکسیس در استانبول‎

مرکز خرید آکووا


مرکز خرید آکوا فلوریا مجموعه ای هیجان انگیز در کنار ساحل و در نزدیکی فرودگاه است که برندهای روز دنیا و فود کورتی با منظره ای فوق العاده را در خود جا داده است، این مجموعه با مرکز شهر فاصله زیادی دارد، اما ارزش آن را دارد که در روز رفت به استانبول یا روز برگشت سری هم به این مرکز خرید بزنید، همانطور که از نامش پیداست مرکز خرید آکوا فلوریا ارتباط خاصی با آب و دریا دارد، یکی دارا بودن آکواریوم استانبول و دیگری قرار گرفتن در کنار دریا. آکواریوم مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از بزرگترین آکواریوم‌های ترکیه و اروپا به شمار می‌رود که 1500 گونه مختلف دریایی را داراست، شاید جالی باشد بدانید که این آکواریوم در ساختمانی ۲ طبقه قرار دارد و حدود ۲۲ هزار متر مربع وسعت دارد. این مجتمع تفریحی، یکی از جذابترین مراکز خرید استانبول است.

بخش های مختلف این آکواریوم عبارت اند از:
دریای سیاه، تنگه استانبول، دریای سرخ، دریای اژه، دریای مدیترانه، تنگه جبل‌الطارق، قسمتی از اقیانوس اطلس شامل غرب اقیانوس اطلس و شرق اقیانوس اطلس و …

مرکز خرید آکووا در استانبول‎

مرکز خرید آکووا در استانبول‎

مرکز خرید آکووا در استانبول‎

مرکز خرید آکووا در استانبول‎
امیدواریم از مطالعه مقاله جامع بهترین مراکز خرید استانبول و مشاهده تصاویر جذاب آن لذت برده باشید. برای مشاهده برترین جاذبه های گردشگری این شهر، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مشاهده کنید: استانبول، شهر توریستی


برندهای ساختمانی مقالات ساختمانی این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[ساخت مجتمع های مسکونی لوکس]
لوگوی شرکت ساختمانی تیبا Boosted (0) شرکت ساختمانی تیبا
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید درب و پنجره فرفورژه آهنی و آلومینیومی]
لوگوی آیرن صنعت Boosted (0) آیرن صنعت
[راه حل های هوشمند سازی ساختمان]
لوگوی مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان Boosted (0) مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

نظر شما در مورد بهترین مراکز خرید استانبول


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ استانبول

فرودگاه جدید استانبول

فرودگاه جدید استانبول


فرودگاه جدید استانبول در منطقه آرناوت کوی این شهر ساخته شده است. آقای رجب طیب اردوغان رییس ‌جمهور ترکیه، همزمان با نود و پنمجمین سالگرد روز جمهوریت ترکیه، این فرودگاه جدید را که قطعا وسیع ترین و فوق العاده ترین فرودگاه...


هتل چراغان پالاس کمپینسکی در استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در استانبول


هتل چراغان پالاس کمپینسکی در سواحل اروپایی بسفر و در مکانی مناسب بین محلات Besiktas و Ortakoy واقع شده است. ساختمان این هتل 5 ستاره در حقیقت یک کاخ عثمانی قرن نوزدهمی است و دارای یک استخر بینهایت infinity pool می...


پارک زیبای مینیاتورک استانبول

پارک زیبای مینیاتورک استانبول


پارک مینیاتورک در شهر زیبای استانبول یکی از جذابترین شهرهای توریستی کشور ترکیه واقع شده است که جاذبه های فراوان تاریخی و فرهنگی و هم چنین آب و هوای بسیار خوب آن سالانه توریست های زیادی را از سراسر دنیا به...


پروژه ساختمان مسکونی ایمار در استانبول

پروژه ساختمان مسکونی ایمار در استانبول


ایمار اسکوئر استانبول یکی از برترین و لوکس ترین پروژه های چند منظوره مسکونی، تجاری و اقامتی شهر استانبول بوده و سازنده این پروژه بی نظیر، شرکت ساختمانی ایمار (Emaar) سازنده برج های زیبایی در شهر دبی و همچنین سازنده مرکز...


مسجد کاملیکا در استانبول

مسجد کاملیکا در استانبول


مسجد کاملیکا (Çamlıca Mosque و یا: Çamlıca Masjid) که بزرگترین مسجد شهر استانبول می باشد روی تپه‌های کاملیکا در بخش آسیایی استانبول ساخته شده که اثری از دو معمار ترک با نام‌های: بهار میزراک و حیریه گول توتو است. این مسجد...


مرکز خرید ونیزیا در استانبول

مرکز خرید ونیزیا در استانبول


مرکز خرید اوت لت ونیزیا از مهم ترین اوت لت های استانبول می باشد. این مرکز خرید، مجتمع تجاری مسکونی است که طراحی فوق العاده زیبایی مانند شهر ونیز ایتالیا دارد. عمارت بزرگ این مرکز خرید توجه همگان را به خود...


شهر استانبول از بالا و با هواپیمای بدون سرنشین

شهر استانبول از بالا و با هواپیمای بدون سرنشین


شهر استانبول تنها شهر جهان است که در دو قاره آسیا و روپا واقع شده و ما ایرانیها خاطرات خوبی از گردش در این شهر زیبا داریم. نزدیکی فرهنگ مردم ترکیه و ایران و حضور ایرانیان زیاد در این شهر باعث...


مرکز خرید لوکس زورلو سنتر در استانبول

مرکز خرید لوکس زورلو سنتر در استانبول


تاریخچه مرکز خرید زورلو سنتر مرکز خرید زورلو سنتر استانبول نتیجه همکاری دو گروه معماری امره آرولات (Emre Arolat Architecture) و مراد تابانلی اوغلو (Murat Tabanlioglu Architecture) از برندگان جوایز بین المللی می باشد. در سال 2007 طی یک مناقصه عمومی نزدیک...


کاخ دولما باغچه در استانبول

کاخ دولما باغچه در استانبول


شهر زیبای استانبول یکی از شهرهای مطرح گردشگری در کشور ترکیه و جهان است و یکی از مقاصد مهم گردشگران جهان می باشد. این شهر به دلیل حضور مراکز خرید متعدد زیبا، جشنواره های مختلف و جذاب و هم چنین جاذبه...


هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول


هتل فور سیزن بسفر استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده و یک محل اقامت عالی در شهر استانبول است. کاخ Çirağan و موزه ی Naval در نزدیکی این هتل هستند. میهمانان هتل می توانند با اقامت در این هتل به...


آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

شرکت ساختمانی تیبا
0

شرکت ساختمانی تیبا

گروه سترا
3

گروه سترا

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان
0

مهندسین مشاور هوشمند سازی نویان

صدر استون
0

صدر استون

سنگ تریمو
2

سنگ تریمو

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1397/07/19
بازدید بازدید: 5844

مطالب مرتبط با ساختمانی

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین
0

ساختمان ابری یا کلود سنتر در چین

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی
0

شهر رویایی نئوم در عربستان سعودی

برج مارینا 101 دبی
0

برج مارینا 101 دبی

ساختمان دره در آمستردام
0

ساختمان دره در آمستردام

شیرآلات لوکس
0

شیرآلات لوکس

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه
0

چناق‌ قلعه 1915 طولانی ترین پل معلق دنیا در ترکیه

موزه آینده دبی
0

موزه آینده دبی

بلندترین آسمان خراش های چین
0

بلندترین آسمان خراش های چین

برج چاملیجا در استانبول
0

برج چاملیجا در استانبول

برج های جدید پاریس
0

برج های جدید پاریس

کاشی و سرامیک اسپانیایی
0

کاشی و سرامیک اسپانیایی

بلندترین برج های استانبول
0

بلندترین برج های استانبول

بلندترین آسمان خراش های آسیا
0

بلندترین آسمان خراش های آسیا

برج مسکونی مهستان
0

برج مسکونی مهستان

برج های دوقلوی تهران
0

برج های دوقلوی تهران

برج افرا در خیابان فرشته
0

برج افرا در خیابان فرشته

پنجره ترمال بریک آلومینیومی
0

پنجره ترمال بریک آلومینیومی

نمای مدرن ساختمان
0

نمای مدرن ساختمان

سنگ اسلب و کاربردهای آن
0

سنگ اسلب و کاربردهای آن

مشهورترین معماران جهان
0

مشهورترین معماران جهان

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS