نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

معرفی نسل های مرسدس بنز CLS

مرسدس بنز CLS

مقاله معرفی نسل های مرسدس بنز CLS با تصاویر با کیفیت


کلاس جذاب و پر طرفدار مرسدس بنز CLS برای نخستین بار در سال 2005 میلادی رونمایی شد و پس از طراحی این خودرو، در صنعت خودرو انقلابی بوجود آمد. زیرا طراحی به روز و جذاب این خودرو نسبت به سایر رقبا بسیار شگفت آور بود. تهاجمی و جذاب بودن دو معیار اصلی طراحی هر نسل از مرسدس بنز CLS می باشد و تا امروز (سال 2020) سه نسل از این کلاس عرضه شده‌ است و در سال 2015 فیس لیفتی از نسخه دوم عرضه شد که نمی توان نام آن را تغییر نسل گذاشت و تنها تغییرات اندگی در ظاهر خودرو، طراحی سپرها و خصوصا Day Light خودرو حاصل شد.

این خودروی زیبا حد فاصل سالهای 2005 تا 2020 در دو بدنه سدان و شوتینگ بریک تولید شده‌ اند که اولین مدل سدان این خودرو در ژانویه 2004 عرضه شده و تا امروز این کلاس ویژه از مرسدس بنز در شهرهای سیندلفینگن آلمان و سانتیگو تیانگوستکو مکزیک تولید می‌شوند.

مرسدس بنز در حالی سومین نسل CLS را معرفی کرده که شاید بتوان گفت وقتی اولین نسل آن در سال 2005 عرضه شد، اولین کوپه جذاب چهاردر در بازار خودرو بود، CLS همواره خودرویی عصبانی و دارای ظاهری خشمگین بوده که اگر به نسل های قبلی هم نگاهی بیندازید، مطمئنا متوجه چهره خشن آن می شوید. کناره های نسل جدید CLS در نگاه اول بسیار ساده تر از نسل های پیشین به نظر می رسند، خطوط بلند روی درها، کاملا احساس یک ماشین عضلانی را به بیننده القا می کنند. خطوط روی کاپوت هم همین فرمول را تکرار می کنند. خط ها از کنار شیشه جلو شروع می شوند و به جلو پنجره ختم می شوند و وقتی صحبت از نمای داخلی CLS می شود، مرسدس بنز با نوآوری، راحتی و امنیت و صد البته اشرافی گری به ذهن هر کس می آید.

نسل جدید CLS هم از این قاعده مستئنی نیست. فرمان CLS دارای شکل و شمایل متفاوتی شده است که با توجه به عدم انتشار عکس های باکیفیت از فرمان، نمی توان به طور دقیق اظهار نظر کرد که با چه گزینه هایی روی غربیلک فرمان روبروییم.

ساعت ویژه مرسدس بنز که همیشه روی داشبورد قرار داشت، اکنون روی کنسول قرار گرفته. پشت فرمان با نمایشگری کامل طرف هستیم که تمامی اطلاعات ماشین و محیط اطراف را به راننده منتقل می کنند. به نظر می آید مرسدس توانسته مشکل نمایشگر را حل کند. در گذشته نمایشگر اصلی خودرو، نمایشگر روی داشبورد بود که حواس راننده را پرت می کرد.

با لاگین برندز همراه باشید و 4 نسل مرسدس بنز CLS تاکنون را مشاهده کنید:

نسل اول، مرسدس بنز CLS مدل 2005


بنز CLS در اولین نسل خود دارای پنجره­های کوتاه و خطوط برجسته بدنه با ارتفاع بلند بود که چین خوردگی مشخصی از قوس چرخ­های جلو آغاز شده و تا کناره ها ادامه داشت و همین طور تا چراغ­های عقب در سپر عقب ختم می‌شود. از جمله مهمترین مشخصات بیرونی این خودرو می‌توان به رینگ چرخ 18 اینچ و 19 اینچ آلیاژی و چراغ جلوی شبیه پروژکتور به صورت استاندارد و همچنین چراغ راهنمای خودکار در هنگام پیچیدن به همراه چراغ جلو دو زنون که چراغ راهنما را در هنگام پیچیدن روشن می‌کند، به صورت سفارشی اشاره نمود.

مرسدس بنز کلاس CLS سدان­ی شبیه کوپه است که خودروهای این کلاس با خودروهایی از قبیل آئودی A8 و جگوار XK رقابت می­ کنند، طراحی مدل 2005 نسبت به کلاس های دیگر مرسدس بنز امکانات سفارشی مانند پکیج اسپرت مدل‌های قدیمی‌تر هم اکنون به­ صورت استاندارد در این خودرو موجود می باشد که این امکانات شامل رینگ چرخ 18 اینچ AMG، لاستیک­های تابستانی با عملکرد بالا و اهرم تعویض دنده بر روی فرمان می‌شود. همچنین سیستم MBrace telematics که تلفن همراه را به ریموت کنترل تبدیل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که بوسیله تلفن همراه خود، از راه دور درب خودرو را باز و بسته کنید به­ صورت استاندارد بر روی این خودرو قرار دارد.

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

مرسدس بنز CLS مدل 2005

نسل دوم، مرسدس بنز CLS مدل 2010


نسل دوم مرسدس بنز CLS با ظاهری شبیه خودروهای مفهومی (Concept Car) در آگوست 2010 به نمایش در آمد که می توان آن را بدعتی برای نوع جدیدی از طراحی در کمپانی مرسدس بنز (Mercedes-Benz) دانست، طراحی قسمت جلوی CLS جدید بسیار تهاجمی تر شده و تمامی بخشهای چراغ جلو نیز از تکنولوژی ال ای دی (LED) بهره می برد و در قسمت بغل خطوط و حجمها، سی ال اس را بسیار عضلانی و اسپرت نشان می دهد و همینطور در نمای پشت نیز همان شیب سقف و صندوق معروف سی ال اس خود نمایی می کند. البته با چراغ هایی که در نگاه اول کمی نامتعارف به نظر می رسند.

این خودر از دو پیشرانه دیزل (Diesel) و دو پیشرانه بنزینی بهره می برد که تماما با تکنولوژی (BlueEFFICIENCY) ادغام شده اند. پیشرانه سی ال اس 350 (CLS 350) شش سیلندر وی شکل بوده به حجم 3.5 لیتر که قادر به تولید 306 اسب بخار نیرو می باشد و مدل معروف و محبوب CLS 500 با موتور 8 سیلند 4663 سی سی، 408 اسب بخار نیرو و 601 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS مدل 2010

مرسدس بنز CLS فیس لیفت مدل 2015


پس از رونمایی از فیس لیفت مرسدس بنز 2015 که از بسیاری نقاط با نسل دوم مشترک می باشد، در نگاه اول چراغ های جدید جلو با 24 لامپ LED که با ظرافت چیده شده‌اند بسیار جلب توجه می‌کند که با این وجود طراحی این LED ها نسبت به ماتریکس LED خودروهای هم رده آئودی محافظه کارانه تر می‌باشد. مرسدس این چراغ‌ها را به نام ال ای دی های Multibeam معرفی کرده که عملکرد نوردهی چراغ‌ها به صورت فعال و با کنترل الکترونیکی و با کمک دوربین‌های نصب شده در جلو می باشد و بدین صورت که حتی در پیچ جاده نیز چراغ‌ها قبل از پیچیدن شما، به سمت چرخش مسیر نور را می‌تابانند.

چراغ های تمام LED عقب نسبت به مدل 2010 بدون تغییر مانده‌اند و این مدل را نمی توان نسل جدیدی از CLS نامید و تنها تغییرات کمی در ظاهر آن و همچنین عملکرد پیشرانه ایجاد شده است. تنها دو عدد هواکش عمودی باریک در دو طرف سپر عقب و یک چراغ در پایین سپر، باعث تمایز مدل جدید از نسل دوم می‌شوند و فرم کلی بدنه منحصربه فرد خودرو، دست نخورده باقی مانده است.

در قلب این CLS جدید یک موتور دیزلی ۱۶۰ اسب بخاری و ۴۰۰ نیوتن متری قرار دارد. احتمالاً این موتور چهار سیلندر با وجود بهروری بالا، بهترین انتخاب برای چنین خودرویی نخواهد بود. در عوض مدل دیزلی CLS 250 بلوتک با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر و با انتقال نیرو به هر چهار چرخ ۴MATIC، انتخاب به مراتب بهتری خواهد بود. یکی دیگر از مدل‌های جدید پیشرانه را در مدل CLS400 خواهید یافت. جایی که این موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر و توربوشارژر دوقلو، قادر است ۳۲۹ اسب بخار نیرو و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور ارائه نماید.

مرسدس بنز CLS مدل 2015

مرسدس بنز CLS مدل 2015

مرسدس بنز CLS مدل 2015

مرسدس بنز CLS مدل 2015

مرسدس بنز CLS مدل 2015

مرسدس نسل سوم، بنز CLS مدل 2018


نسخه جدید مرسدس بنز CLS یا نسل سوم این خودرو، زبان طراحی جدید مرسدس بنز که در اکثر مدل های آن مشهود است را به خوبی رعایت کرده و با حفظ اصالت طراحی، برخی از اصول طراحی آشنای نسل‌های گذشته خود مانند: خط فرضی قوس دار دورتادور بدنه و سقف کمانی و لغزنده را رعایت نموده است، سقف نسل جدید CLS مرسدس بنز به حدی لغزنده بوده است که ضریب درگ آن معادل ۰.۲۶ می‌شود، مرسدس CLS یک کوپه چهار درب می باشد که کابین این خودرو که موجبات رفاه سرنشینان را کاملا فراهم نموده و مملو از فناوریست که از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برد.

قوای محرکه آن بازه های متفاوتی را شامل می شود که هرکدام می توانند به تامین نیاز اقشار متفاوتی بپردازند که تمامی سلیقه های گوناگون را به سمت مرسدس CLS بکشانند. طراحی خارجی و داخلی این خودرو نیز بسیار چشم نواز بوده و جایی برای گلایه باقی نگذاشته و قطعا به دل هواداران و مشتریان خواهد نشست.

طراحی جلوی خودرو به دلیل استفاده از جلوپنجره مشبک تهاجمی برگرفته از خودروی مرسدس AMG GT به همراه شکل اشاره کننده و فلش مانند چراغ‌های جلو، کاملا تهاجمی می باشد، مرسدس این عنصر طراحی را به دلیل استفاده از دماغ کوسه در جلوی خودرو و کمربند کناری در اطراف بدنه، چهره درنده نامیده است. چراغ‌های جلو با طرح شبیه به فلش بر اثرگذاری ظاهر خودرو می‌افزایند و شکل مثلثی و گوه‌ای آن باعث می‌شود که خودرو بسیار تهاجمی و با ابهت به نظر برسد.

چراغ عای عقب نیز کاملا تغییر شکل داده و باز گویای زبان طراحی جدید مرسدس بنز می باشد که بسیار مدرن و اسپرت بوده و البته منتقدانی نیز دارد.

مدیر بخش طراحی مرسدس بنز، آقای گوردن واگنر در خصوص طراحی این نسل می گوید: این یک انتقال و تغییر عمدی در جهت نشان دادن رویکرد بی‌عیب و نقص طراحی است. در سبک‌های طراحی مدرن به‌طور معمول می‌توان از طریق طراحی، مفاهیم عالی و انسانی را منتقل کرد؛ در طول فرآیند طراحی، گاهی تغییرات زیادی اعمال می‌شود. اگر دوست داشته باشیم از نوعی خط یا انحنا کمک می‌گیریم و اگر دوست نداشته باشیم از نوع دیگری استفاده می‌کنیم؛ این شعار تیم ما است. ما به کمک نوعی تضاد گرافیکی، بر زیبایی طراحی افزودیم و چنین کاری باعث می‌شود که به نظر بیاید بدنه، بسیار ملایم، نرم و لطیف است. این گرافیک بسیار تیز و هندسی با خطوط سریع، مانند تشعشعات خورشید هنگام بالا آمدن روشنایی روز جلوه می‌کند.

برای کمک به سبک تر شدن وزن و آیرودینامیک خودرو طراحان مرسدس بنز ستون‌های خودرو را باریک‌تر طراحی کرده‌اند. با کاهش بخش سرنشینان و مسافران به سمت عقب خودرو، زبان خلوص نفسانی روی چرخ‌های عقب شکل تحریک‌آمیزی ایجاد می‌کند. هر خودروی مرسدس بنز دارای یک قسمت شانه یا بهتر بگوییم لگن یا کفل است. در این قسمت از اجزای بدن انسان برای طراحی الهام گرفته شده است و کفل موضع خوبی برای استفاده در طراحی تحریک‌آمیز آن است. همچنین در این کار یک مزیت عملکردی وجود دارد و آن این است که با کم و نازک کردن ستون‌ها، عملکرد آیرودینامیک خودرو بهبود یافته است.

عملکرد فنی و پیشرانه این نسل را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

مرسدس بنز CLS مدل 2018

مرسدس بنز CLS مدل 2018

مرسدس بنز CLS مدل 2018

مرسدس بنز CLS مدل 2018

مرسدس بنز CLS مدل 2018
از آنجایی که CLS مدل 2018 در کشورمان عرضه نشده است و برای مردم کشورمان کمی ناشناخته می باشد، این مدل را کمی بیشتر از مدل های قبل معرفی می کنیم.

دو نسخه دیزلی و دو گونه بنزینی از مرسدس CLS 2018 روانه بازار شده است. همه مدل‌ها به طور استاندارد از سامانه چهارچرخ محرک (که مرسدس بنز سال هاست اصطلاح 4MATIC را برای آن به کار گرفته است) بهره می‌برند و یک گیربکس 9 سرعته وظیفه انتقال نیروی پیشرانه را بر عهده گرفته است.

انواع دیزلی که با نمادهای 350d و 400ِd قابل شناسایی هستند از پیشرانه‌ شش سیلندر خطی جدید به حجم 3 لیتر بهره می‌برند.

مرسدس CLS 350d 4Matic: توان خروجی 282 اسب بخار، گشتاور 601 نیوتن متر و شتاب صفر تا صد 5.7 ثانیه، مصرف همراه با مصرف سوخت 5.8 لیتر بر صد کیلومتر را دارد و CLS 400d 4Matic: توان خروجی 335 اسب بخار، گشتاور 700 نیوتن-متر، شتاب صفر تا صد 5 ثانیه، و مصرف سوخت 5.9 لیتر در صد کیلومتر را دارا می باشد.

پیشرانه بنزینی جدید نیز برای این نسل ارائه شده است و به جهت بهینه کردن مصرف سوخت و همچنین افزایشس راندمان، پیشرانه V6 نسل گذشته را به فراموشی سپرده است که در زیر به معرفی آن در توان های مختلف می پردازیم:

مرسدس CLS 450 4Matic: پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی و بای-توربو به همراه سیستم الکتریکی 48 ولت، موتور ژنراتور استارتر یکپارچه (ISG) به همراه باتری لیتیوم-یون، توان خروجی 362+22 اسب بخار و گشتاور 501+249 نیوتن-متر، و شتاب صفر تا صد 4.8 ثانیه، همراه با مصرف سوخت 7.8 لیتر در صد کیلومتر

سامانه الکتریکی EQ بوست با فراهم آوردن گشتاور 249 نیوتن متری و قدرت 22 اسب بخار، نقش مفیدی در افزایش قدرت شتاب‌گیری، بهبود عملکرد سیستم استارت/استاپ، کاهش مصرف سوخت و استارت بهینه در شرایط سرد ایفا می‌کند.

در ضمن یک نسخه چهار سیلندر توربوشارژ از مرسدس CLS با قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن-متر، در اواخر سال 2018 ارائه شده است. سامانه EQ بوست نیز به این خودرو ضمیمه می باشد.

CLS همواره بیانگر قدرت بالا و شتاب مناسب در میان محصولات مرسدس بنز بوده است و اگر قدرت هیچ کدام از این مدل‌ها به دل شما ننشسته است، مرسدس بنز یک انتخاب ویژه برای دوستداران شتاب و رانندگی تهاجمی دارد و آن چیزی نیست جز مرسدس AMG CLS 53. این مدل به همان پیشرانه نسخه 450 مجهز شده که توان خروجی آن به 429 اسب بخار رسیده و گشتاور آن نیز 520.6 نیوتن-متر شده است. سامانه الکتریکی EQ بوست نیز در این نسخه حاضر خواهد بود. در این نسخه شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه و مصرف سوخت 8.7 لیتر در صد کیلومتر را تجربه خواهیم کرد.

مرسدس بنز CLS مدل 2018

مرسدس بنز CLS مدل 2018

مرسدس بنز CLS مدل 2018
در داخل کابین CLS جدید آخرین نسل (در زمان نگارش این مطلب در سال 2020) با فضایی مدرن به سبک مرسدس روبرو خواهید شد که جزییاتی جدید را با معماری فضای داخلی شبیه S کلاس و همچنین E کلاس جدید در هم آمیخته است. دریچه های تهویه چراغدار شبیه توربین جت هواپیمای مسافربری هستند که رنگ نور مخفی موجود در آنها بسته به دمای کابین، از قرمز به ارغوانی و آبی قابل تغییر است. این نور مخفی در امتداد اضلاع کابین و کنسول میانی گسترش یافته و در طیفی بیش از 60 رنگ مختلف قابل تنظیم است.

دو نمایشگر دیجیتالی بزرگ نیز در پشت غربیلک فرمان و میانه داشبورد در کنار هم قرار داده شده‌اند تا اطلاعات گوناگونی نظیر داده‌های مرتبط با سرعت خودرو، دور موتور، سامانه مسیریابی و … را به اگاهی راننده و سرنشینان برسانند. فضای پای سرنشینان عقب به واسطه ابعاد نسبتا باریک صندلی‌های سبک وزن جلو، در حد مطلوب قرار دارد. فضای سر هم علی رغم خطوط سقفی شبیدار، خوب ارزیابی می شود. محفظه صندوق عقب هم بسیار حجیم و جادار است.

مرسدس بنز CLS مدل 2018

مرسدس بنز CLS مدل 2018

نسل چهارم، مرسدس بنز CLS مدل 2022


مرسدس بنز CLS مدل 2022 یک خودروی کوپه چهار در که تغییرات زیادی در این نسل نسبت به نسخه قبل دیده نمی شود، البته در بخش جلوی CLS مدل 2022 تغییرات چشمگیری اعمال شده است، اکنون این خودرو از یک سپر جدید با ورودی های هوا (V Sport) و الگوی جدید جلو پنجره طراحی شده که توانسته دماغه CLS را نسبت به یک نسل قبل کمی متفاوت سازد. همچنین خطوط روی کاپوت این نسل نیز کمی متفاوت شده است.

پیشرانه و قوای فنی CLS 2022


مرسدس بنز CLS 2022 دارای سه مدل پیشرانه می باشد که پیشرانه پایه 1.9 لیتری 4 سیلندر با قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر، یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با قدرت 265 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن متر و یک پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر خطی با قدرت 330 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر می باشد، مشتریانی که به دنبال موتورهای بنزینی هستند می‌توانند مدل های CLS350 با موتور 2 لیتری 4 سیلندر با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر یا مدل CLS450 با پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر خطی با قدرت 367 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر را سفارش دهند.

خودروی CLS53 AMG به عنوان قدرتمندترین عضو خانواده مرسدس CLS مدل 2022 محسوب می شود که برای آن یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر خطی در نظر گرفته شده که می تواند قدرتی برابر با 435 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن متر را به تولید برساند. این پیشرانه از یک گیربکس 9 سرعت اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک 4Matic نیز بهره می‌برد که چنین ترکیبی باعث شده‌اند این خودرو بتواند ظرف مدت 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 250 کیلومتر بر ساعت است.

مرسدس بنز کلاس CLS مدل 2022

مرسدس بنز کلاس CLS مدل 2022

مرسدس بنز کلاس CLS مدل 2022

مرسدس بنز کلاس CLS مدل 2022

مرسدس بنز کلاس CLS مدل 2022

مرسدس بنز کلاس CLS مدل 2022

مرسدس بنز کلاس CLS مدل 2022

نمای داخلی مرسدس CLS 2022


تغییرات داخلی نیز همانند بخش بیرونی اندک بوده و از مهم ترین آنها می توان به یک غربیلک فرمان جدید با پد سنسور دو منطقه ای روی حلقه آن اشاره کرد که می‌تواند دستان راننده را نیز تشخیص دهد؛ این قابلیت از هشدارهای اشتباه در زمان استفاده از سیستم رانندگی نیمه خودران جلوگیری می کند.

نمای داخلی مرسدس بنز CLS مدل 2022

نمای داخلی مرسدس بنز CLS مدل 2022
امیدواریم از مطالعه انواع نسل های مرسدس بنز CLS لذت برده باشید. قطعا با معرفی مدل های جدید این خودرو، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.


برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز

نظر شما در مورد معرفی نسل های مرسدس بنز CLS


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مرسدس بنز

مرسدس GLE 2019 و ب ام و X5 2019

مرسدس GLE 2019 و ب ام و X5 2019


مقایسه خودرو مرسدس بنز GLE 2019 در مقابل ب ام و X5 2019. به نظر شما کدام خودرو امکانات بیشتری دارد؟ در ادامه تیزری از مقایسه این دو خودرو را باهم می بینیم:...


ورزشگاه مرسدس بنز آرنا

ورزشگاه مرسدس بنز آرنا


ورزشگاه مرسدس بنز آرنا ورزشگاهی واقع در شهر اشتوتگارت، آلمان است. این ورزشگاه تا ۱۹۹۳ ورزشگاه نکار نام داشت. این نام از روی رودخانه نکار است که در همان نزدیکی‌ها واقع شده. این ورزشگاه که در سال ۱۹۳۳ ساخته شده ۵۸...


رونمایی از مرسدس بنز Vision AVTR

رونمایی از مرسدس بنز Vision AVTR


کمپانی پیشروی مرسدس بنز با الهام گرفتن از نکات خاص فیلم مشهور آواتار که چند سال پیش اکران شد، همچون ارتباط بین انسان، ماشین و طبیعت و هم چنین رویای جامعه ای که در آن هر سه آن ها به خوبی...


رونمایی از مرسدس بنز مایباخ 6

رونمایی از مرسدس بنز مایباخ 6


از چند وقت پیش، تیزرهای تحریک کننده مرسدس بنز مایباخ 6 در سرتاسر دنیا پخش شده، خوره به جان خودرو دوستان انداخته؛ انگار سلطان اشتوتگارت بازی با ذهن ها را دوست دارد! دعوت می کنیم تیزر زیبای مرسدس بنز مایباخ 6 را...


معرفی مرسدس بنز ویژن EQS

معرفی مرسدس بنز ویژن EQS


مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ از سدان الکتریکی ویژن EQS رونمایی کرد که پاسخ دندان‌شکن آلمانی‌ها به تسلا مدل اس محسوب می‌شود. اگر برایتان سؤال است که خودروهای لوکس در آینده چه شکلی خواهند بود، مرسدس بنز با مدل...


مقایسه مرسدس بنز مایباخ S600 و ب ام و سری 7

مقایسه مرسدس بنز مایباخ S600 و ب ام و سری 7


در این تیزر به بررسی و مقایسه دو خودروی لوکس مرسدس بنز مایباخ s600 و ب ام و سری 7 از نظر توانایی های حرکتی و نقاط قوت این خودروها پرداخته ایم. تیزر بسیار زیبا از مقایسه این دو رقیب دیرینه لوکس...


شاسی بلند لوکس مرسدس بنز مایباخ GLS 600

شاسی بلند لوکس مرسدس بنز مایباخ GLS 600


مایباخ از شاسی‌بلند اشرافی لوکس خود رونمایی کرد. مرسدس بنز GLS 600 مایباخ، بر اساس مرسدس بنز GLS اما بسیار لوکس تر و برای ثروتمندان خاص ساخته شده است. این خودرو رقیب جدی بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان محسوب می شود...


معرفی مرسدس بنز GLE 2019

معرفی مرسدس بنز GLE 2019


مرسدس بنز GLE کلاس مدل 2019 به عنوان مدلی آیرودینامیک در کلاس خود و با ضریب درگ ۰.۲۹ در مقایسه با ۰.۳۲ برای نسل قبلی، عرضه خواهد شد. با وجود داشتن قابلیت آیرودینامیکی بالا، این شاسی‌بلند به لطف افزایش ۸۰ میلی‌متری...


جزئیات داخلی مرسدس بنز الکتریکی Generation EQ

جزئیات داخلی مرسدس بنز الکتریکی Generation EQ


EQ نام سری محصولات الکتریکی مرسدس بنز در آینده خواهد بود. جدیترین شاسی بلند این غول خودروسازی آلمان و جهان نیز با تجهیز به سیستم تولید توان برقی، در همین رده‌ قرار می‌گیرد. مرسدس بنز در این خودروی الکتریکی از دو...


کابین اشرافی ون مرسدس بنز وی کلاس لارته دیزاین

کابین اشرافی ون مرسدس بنز وی کلاس لارته دیزاین


اگر فکر می‌کنید که مرسدس بنز کلاس S نقطه‌ی پایانی یک خودروی لوکس است، با دیدن تیونینگ لارته بر روی ون سبک ‌وزن این خودروساز آلمانی کاملاً شگفت ‌زده می‌شوید. خودروهای کلاس V به لطف کابین جاداری که دارند به‌صورت بالقوه توانایی...


آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

رستوران گردان برج میلاد
3

رستوران گردان برج میلاد

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/05/19
بازدید بازدید: 9556

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS