نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

معرفی هیوندای توسان 2021

آموزش پرایس اکشن در فارکس
هیوندای توسان 2021

مقاله معرفی هیوندای توسان 2021 با تصاویر با کیفیت


یکی از خودروهای محبوب شرکت هیوندای کره جنوبی، توسان و یا IX35 می باشد، چرا که توانسته عنوان پرفروش ترین خودروی ساخت این شرکت و همچنین دومین محصول پرفروش هیوندای در ایالات متحده را به دست آورد. اخیرا و پس از چند ماه انتظار، توسان 2021 به صورت رسمی رونمایی شد.

و اما چندین ماه قبل از رونمایی، آقای سنجیاپ لی (Sangyup Lee) مدیر طراحی هیوندایی گفته بود که از دیدن نسل جدید IX35 برای مدل 2021 یکه خواهید خورد. (عبارت ایشان به انگلیسی: next gen Tucson's design will freak us out). و همچنین آقای اندرو تواتاهی (Andrew Tuatahi) مدیر برنامه ریزی تولید هیوندایی هم گفته بود که به لحاظ بصری توسان نسل جدید بسیار جالب است (very interesting visually).

هیوندای توسان 2021 طراحی متفاوت و بسیار مدرنی نسبت به نسخه های قبلی خود دارد که انقلابی در طراحی های هیوندایی به حساب می آید. خطوط شکسته بدنه این خودرو را به سطوح جواهرات تشبیه کرده اند و تا حدودی یاداور نسل های جدید لکسوس می باشد (خصوصا لکسوس NX که از نظر ابعاد و اندازه، با توسان در یک کلاس قرار می گیرد، اگر چه از نظر امکانات و کیفیت با این خودروی هیوندایی قابل رقابت نیست) طراحی انقلابی این IX35 جدید به قدری مدرن و متفاوت است که به هیچ عنوان امکان ندارد هیوندای توسان 2021 را با نسخه های قبلی اشتباه بگیرید.

اگر چه طراحی نسل جدید توسان در مواردی با هیوندای النترای جدید مشرک است، ولی می‌ توان ادعا کرد نه تنها در میان محصولات هیوندایی بلکه در میان خودروهای همرده نیز هویت منحصربه فردی پیدا کرده است و تا حد زیادی متمایز است.

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021
اگر چه لاگین برندز، تنها به معرفی خودروهای لوکس و اسپرت می پردازد و توسان به هیچ عنوان در این کلاس نیست، اما طراحی نسل جدید این خودروی برند هیوندای آنقدر متفاوت و چشم نواز است که تصمیم به انتشار این مقاله گرفتیم و این به معنای تایید بر لوکس بودن این خودرو نیست.

جلوپنجره مدرن جدید هیوندای

جلوپنجره هیوندای توسان 2021 دارای یک طرح مثلثی شکل درون خود بوده که سرتاسر آن را در بر گرفته و شباهت زیادی به النترا و سوناتای 2021 دارد و در واقع زبان طراحی جدید هیوندای می باشد. ولی توسان بر خلاف النترا و سوناتا، چراغ های اصلی جلویی به صورت یکپارچه با این جلوپنجره و المان های مثلثی شکل دارد که همین موضوع باعث شده توسان جدید چهره بسیار گیرا و خشنی داشته باشد.

مشخصات فنی هیوندای توسان 2021:

موتور هیوندای توسان 2021 یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 187 اسب بخار و 247 نیوتن متر است که با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه خواهد شد. همچنین در برخی مدل های دیگر، پیشرانه توربوشارژ 1.6 لیتری ویژه مدل‌های هیبریدی نیز در نظر گرفته شده است که در تعامل با یک موتور برقی به صورت ترکیبی چیزی در حدود 230 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور ایجاد خواهد کرد. اخبار واصله مبنی بر این است که هیوندای نسخه پرقدرت تر توسان N لاین را نیز روانه بازار خواهد کرد که احتمالا قدرت آن چیزی در حدود 290 اسب بخار باشد که به واسطه یک پیشرانه توربو شارژ چهار سیلندر ارائه خواهد شد.

همچون نسل های قبلی، توسان جدید نیز به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد. اگر چه حالت های رانندگی نیز از امکانات (Optionهای) جدید بوده و به 4 حالت رانندگی: اکو(Eco)، کامفورت (Confort)، اسمارت (Smart) و اسپرت (Sport) افزایش یافته و امکان انتخاب حالت‌های شنی، گل و لای و برفی نیز به حالت چهار چرخ متحرک فراهم است.

امکانات (آپشن های) آخرین نسخه توسان:

این خودرو دارای آپشن های بسیار متنوعی است و از این لحاظ بسیار کامل می باشد. از امکانات این خودرو می توان به: نوربالای اتوماتیک، هشدار برخورد از پشت سر، اخطار عبور ترافیک از پشت سر، رادار حرکت بین خطوط، اخطار وجود سرنشین در ردیف عقب مخصوص ایمنی کودکان، سامانه اخطار نقاط کور، دوربین دید 360 درجه، پارک هوشمند از راه دور، سامانه محدودیت سرعت هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیق‌پذیر، سامانه کمکی رانندگی در اتوبان، سامانه تشخیص عابران پیاده و دوچرخه سواران و امکانات جذاب دیگر اشاره کرد.
در نمای جانبی نیز رنگ‌آمیزی مشکی سقف به همراه نوار کرومی که سرتاسر بدنه را طی کرده و روی بخش پایینی ستون C خاتمه یافته، ارتفاع کلی خودرو را کمتر از آنچه هست نمایش می‌­دهد.

طراحی عقب خودرو

و اما چراغ های عقب توسان جدید اجزایی مثلثی شکل با طرحی شبیه به تیغ بوده که توسط نوار LED به یکدیگر متصل شده‌اند و در نمای عقب خودرو نیز فرم جدید سپر عقب در کنار زیر سپر و همچنین برف پاک کن مخفی شده در زیر باله سقف، طرحی جذابی برای پشت این خودروی کراس اور ایجاد کرده است.

هیوندای توسان 2021
ابعاد و اندازه توسان جدید

توسان 2021 فقط کمی نسبت به قبل بزرگ تر شده است. فاصله میان دو محور 2.67 متر شده (این فاصله در نسل قبل 2.66 متر بود). طول، عرض و ارتفاع کلی خودرو به ترتیب به 4.5 و 1.86 و 1.65 متر رسیده است. (این اندازه ها نسبت به نسل پیشین، 2 و 1.5 و 0.5 سانتیمتر افزایش یافته است.)

برخلاف تغییرات کم اندازه بدنه خودرو، طراحی جدید به گونه ای است که فضای بار هیوندای توسان 2021 نسبت به قبل افزایش محسوسی داشته و با 218 واحد افزایش، به 1095 لیتر رسیده است.

قیمت بر اساس امکانات

قیمت توسان 2021 هنوز به طور قطعی اعلام نشده ولی احتمالا نسبت به نوع و امکانات انتخاب شده، نسخه بنزینی آن بین 24 تا 33 هزار دلار به فروش برسد و مدل هیبرید قیمتی بین 27 تا 35 هزار دلار داشته باشد. سفارش سامانه چهار چرخ متحرک حدود 1500 دلار به قیمت نهایی آن اضافه خواهد کرد که بسیاری وجود این آپشن را بسیار مفید دانسته و قطعا با توجه به قیمت اندکی که به خودرو خواهد افزود، آن را سفارش خواهند داد.

تصاویری از آخرین نسل هیوندای توسان (2021) را مشاهده کنید:

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021
نمای داخلی هیوندای توسان 2021:

در طراحی کابین توسان 2021 برخلاف بدنه این مدل جدید، از خطوط تیز و شکسته خبری نیست ولی داخل خودرو نیز کاملا متاثر از اصول طراحی مدرن شکل گرفته است.

طراحی مدرن جدید کابین توسان 2021 از نوار کرومی در بالای داشبورد که سرتاسر عرض کابین را پیموده، گویی داشبورد را به دو بخش تقسیم کرده و حس خاصی را پدید آورده است. مخصوصا که دریچه‌های سیستم تهویه نیز در میان این قطعه جانمایی شده است. صفحه کاملا دیجیتال پشت آمپر (که یادآور پشت آمپر محصولات جدید مرسدس بنز بوده و احتمالا از آن اقتباس شده)، طراحی دوشاخه فرمان و نمایشگر 8 اینچی اطلاعات سرگرمی روی داشبورد با پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و ارتباط بلوتوث با دو کاربر نمایی کاملا مدرن به فضای داخلی توسان 2021 اعطا کرده‌اند.

یکی از ویژگی های جذاب توسان جدید، سیستم نظارت بر کیفیت هوای این خودرو است که با استفاده از سنسورهای ریزگرد نصب شده، سطح آلودگی هوای بیرونی را بررسی می کند و در صورت لزوم هوای درون کابین را تصفیه می کند. همچنین اواپوراتور کولر با رطوبت پایین تر کولر این خودرو باعث می شود هوای در گردش کابین این خودرو بدون بو باشد.

نمای داخلی هیوندای توسان 2021

نمای داخلی هیوندای توسان 2021

نمای داخلی هیوندای توسان 2021

نمای داخلی هیوندای توسان 2021


برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[شیرآلات و لوازم بهداشتی لوکس ساختمانی]
لوگوی گروه سترا Boosted (0) گروه سترا
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

نظر شما در مورد معرفی هیوندای توسان 2021


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ هیوندای

رونمایی از جنسیس G90 مدل 2020

رونمایی از جنسیس G90 مدل 2020


جنسیس G90 مدل 2020 با جلو پنجره بزرگ به همراه چراغ‌های جلو جلب نظر می‌کند و در نمای عقب نیز چراغ‌های LED که به واسطه یک نوار LED به یکدیگر متصل شده‌اند به همراه خروجی‌های اگزوز کروم با فرم شبیه به...


GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس


قبل از معرفی اولین خودروی شاسی بلند الکتریکی جنسیس GV60، که البته نام جنسیس، برند لوکس کمپانی هیوندای می باشد، دعوت می کنیم مقدمه ای بر خودروهای الکتریکی مطالعه کنید که امیدواریم برای شما مفید باشد. خودروهای الکتریکی که اصطلاحا به آن...


جنسیس کوپه G90 برند لوکس هیوندای

جنسیس کوپه G90 برند لوکس هیوندای


شرکت هیوندای موتور قصد دارد اولین خودروی سدان و کوپه را که تحت برند لوکس جنسیس تولید شده، در نمایشگاه بین المللی دیترویت در آمریکا رونمائی کند. به گزارش خبرگزاری کره جنوبی، این مدل که جنسیس کوپه جی 90 نام دارد،...


معرفی جنسیس G80 مدل 2021

معرفی جنسیس G80 مدل 2021


قرار بود کمپانی هیوندای، خودروی لوکس جنسیس نسل جدید سدان جنسیس G80 را در نمایشگاه ژنو رونمایی کند که با لغو شدن این نمایشگاه، برند لوکس هیوندای اعلام کرده است که این خودرو را رسماً اواخر همین ماه معرفی خواهد کرد....


معرفی هیوندای سوناتا 2020

معرفی هیوندای سوناتا 2020


هم زمان با رونمایی از جدیدترین نسل هیوندای سوناتا (Hyundai Sonata) کمپانی هیوندای کره جنوبی مشخصات اولیه‌ای را از این خودرو منتشر کرده است، برای هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ دو نوع قوای فنی در نظر گرفته شده است که هر دوی آن‌ها...


معرفی هیوندای آزرا 2021

معرفی هیوندای آزرا 2021


آزرا خودرویی است با سایز اتاق نسبتا بزرگ از برند هیوندای که هم اکنون نسل ششم آن یعنی آزرا 2021 به بازار معرفی شده است. چند نسل این خودرو در کشورمان ایران نیز وارد شده است و با فروش خوبی مواجه...


رونمایی از جنسیس GV80 مدل 2021

رونمایی از جنسیس GV80 مدل 2021


با وجود آن که از عمر برند جنسیس زمان زیادی نمی‌گذرد هیوندایی به عنوان مالک این برند لوکس توانسته نام خود را در میان سازندگان خودروهای لوکس مطرح نماید اما با توجه به تب علاقه به خودروهای شاسی‌بلند که این روزها...


هیوندای سوناتا 2020

هیوندای سوناتا 2020


هیوندای سوناتا 2020 (Hyundai Sonata) به صورت رسمی و پیش از شروع نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 معرفی شد. این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی بزرگتر و متفاوت به نظر می‌رسد و با دو پیشرانه با ۱.۶ لیتر حجم و ۴ سیلندر...


معرفی هیوندای پالیسید 2020

معرفی هیوندای پالیسید 2020


خودرو شاسی بلند هیوندای پالیسید 2020 SE دارای بدنه‌ای مدرن و جلوپنجره‌ای برجسته می باشد و چراغ‌های جلوی خودکار و دیلایت های LED، شیشه‌های تیره و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی آن خود نمایی می کند. کابین هشت‌نفره این نسخه از پالیسید...


تیزر جنسیس G80 مدل 2021

تیزر جنسیس G80 مدل 2021


همانند کراس‌اوور جدید جنسیس GV80، نسل جدید این سدان لوکس میان سایز هم جلوپنجرهٔ بزرگ تاج شکلی داشته و همراه با چراغ‌های چهارتایی جلوی خودرو یعنی ویژگی‌ای که به امضای طراحی جدید جنسیس تبدیل شده است را می توان یافت. در...


آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
1

پنجره و نمای پیشینه صنعت توس

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

گالری آرپا
0

گالری آرپا

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  شاسی بلند   |  هیوندای

تاریخ ثبت ثبت: 1399/07/12
بازدید بازدید: 6073

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS