نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

معرفی ب ام و iX مدل 2022

ب ام و iX 2022

مقاله معرفی ب ام و iX مدل 2022 با تصاویر و تیزر


این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی باتری های خودرو و توانایی بالای نگهداری انرژی الکتریکی و همچنین شارژ سریع آن، کمپانی های بزرگ خودروسازی رقابت بر سر ساخت خودروهای برقی را در دستورکار خود قرار داده اند. ب ام و هم از این قاعده مستثنی نیست و با عرضه ناگهانی iX مدل 2022 پیشرفته خود توجه عاشقان خودرو را به خود جلب کرده است.

کمپانی خودروسازی آلمانی ب ام و در روزهای اخیر به صورت کاملا ناگهانی از یک شاسی بلند الکتریکی لوکس رونمایی کرد که این خودروی شاسی بلند و درواقع کراس اور برقی 500 اسب بخار قدرت داشته و با شعاع حرکتی 600 کیلومتر به ازای هر بار شارژ قابلیت حرکت دارد. این خودرو با نام ب ام و iX پرچم دار ب ام و شده است که نسخه نهایی و تولید انبوه آن شباهت زیادی به طرح مفهومی داشته است که چند سال پیش رونمایی شده بود (در لاگین برند نیز مقاله جامعی از آن موجود است: ب ام و ویژن i Next) که البته با اصلاحات آیرودینامیک در چرخ و رینگ ها و همچنین جلوپنجره کلیوی شکل بزرگ آن، کاهش مصرف سوخت (البته اینجا منظور انرژی الکتریکی است) نیز برای آن ایجاد شده است.

طراحی ب ام و iX

طراحی ظاهر iX به شدت تحت تأثیر نسل جدید ب ام و سری 4 و یا ب ام و i4 می باشد که این محصول، جلوپنجره بزرگ کلیوی معروف و البته چراغ های باریک، مدرن و زیبایی دارد. مشابه بسیاری از خودروهای مدرن امروزی، دیگر از وجود مه شکن در سپر خبری نیست و مه شکن ها درون خود چراغ اصلی است و همچنین از ادوات مشکی پلاستیکی در پایین سپر استفاده شده است که به آن زیبایی خاصی بخشیده است (البته در برخی از وب سایت های جهانی مرجع خودرو از وجود این بخش پلاستیکی انتقاد شده است). کراس اور iX مدل 2022، طول بدنه کاملا مشابه با شاسی بلند محبوب X5 داشته و ارتفاع سقف آن اندازه X6 می باشد.

ب ام و iX همان خودرویی است که BMW آن را امضای فناوری خود می نامد (مانند پورشه تایکان که در میان خودروهای پورشه از لحاظ فناوری سرآمد است). این خودرو، نسخه کاملا جدید و به روز شده از خودروهای مفهومی iNEXT و نسل جدید است. آدریان ون هویدونک، مدیر بخش طراحی ب ام و در خصوص iX گفته است: ما کار را با اندیشیدن در مورد فضای داخلی شروع کردیم. طراحان به دنبال آرامش، زیبایی و حذف موارد اضافی و جزئیات بوده‌اند. طراحان iX که می دانستند با بالاترین خودروی ب ام و از نظر فناوری و تکنولوژی روبرو هستند، فضای داخلی را بسیار شبیه به خودروهای مفهومی برقی و بسیار ساده و مدرن طراحی کرده اند.

در نمای خارجی BMW iX، با یک SUV نسبتا بزرگ خانوادگی روبرو هستیم که همان طور که گفتیم از زبان طراحی جدید ب ام و الهام گرفته است، اما در بخش‌های فنی و داخل کابین، با متفاوت ترین خودروی الکترونیکی این شرکت روبرو هستیم. به نظر می رسد از نقاط ضعف طراحی داخلی این خودرو، باریک بودن شدید دریچه‌های هوای سیستم تهویه باشد؛ اگر چه ب ام و برای این بخش نیز دلایل و توجیح خاص خود را دارد.

خلاقیت زیادی در نمای جانبی و عقب iX، دیده می‌شود. چراغ های باریک و مدرن و البته مینیمال نمایی زیبا به پشت این خودرو داده است. همچنین طراحی حجیم درب صندوق نیز هماهنگ با دیگر اجزا و بسیار استادانه طراحی شده و مکان مناسبی برای پلاک و چراغ های هشدار در عقب iX درنظر گرفته شده است و البته مقدار نسبتا زیاد متریال پلاستیک سیاه رنگ در پایین عقب آن، شاید برای برخی ناخوشایند باشد. وجود رینگ های بزرگ 20 تا 22 اینچی (بسته به انتخاب مشتری) جلوه خوبی به آن داده است که احتمالا شما را به یاد X7 (بزرگترین شاسی بلند ب ام و) خواهد انداخت.

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022
مشخصات فنی ب ام و iX

ب ام و iX از دو موتور الکتریکی بهره می برد که روی محور‌های جلو و عقب این خودرو نیرو وارد می کنند و مجموعا 500 اسب بخار قدرت تولید می کنند و شتاب صفر تا 100 کیلومتربرساعت 5 ثانیه را برای این کراس اور به ارمغان می آورند، باتری های 100 کیلووات ساعتی در این خودرو، شعاع حرکتی 480 کیلومتر بر اساس استاندارد EPA  FTP-۷۵ و 600 کیلومتر مطابق WLTP اروپا را ممکن می کنند که براساس اظهارات رسمی مدیران ب ام و آمار موجود برای شعاع حرکتی iX، در آینده با بهینه سازی فنی این خودرو، ارتقا خواهد یافت.

باتری فوق العاده iX

باتری های ظرفیت بالای 100 کیلووات ساعت این شاسی بلند، فراتر از انتظار است و کارایی بسیار بالایی دارد و با قابلیت شارژر DC و 200 کیلووات، مشتریان را کاملا راضی می کند. با چنین ظرفیت بالا، حدود 70 درصد ظرفیت باتری iX در مدت 40 دقیقه شارژ می شود و طبق گفته ب ام و فقط با اتصال 10 دقیقه شارژر به ماشین، رانندگی تا مسافت 120 کیلومتر گارانتی می شود.

در واقع سیستم شارژ iX نیز از شارژر سریع DC با حداکثر ظرفیت 200kW پشتیبانی می کند تا برای شارژ کردن باتری از 10 تا 80 درصد ظرفیت آن به تنها 40 دقیقه زمان احتیاج باشد. شارژر استاندارد نیز با ظرفیت 11 kWh الکتریسیته را انتقال می‌دهد.

در بخش سیستم تعلیق نیز در جلو از بازوهای دوبل جناغی و در تعلیق عقب نیز از اتصال چندگانه موسوم به مولتی لینک بهره گرفته شده است. ب ام و iX از طریق اینترنت 5G آپدیت‌های نرم افزاری دریافت خواهد کرد و به سطح 3 رانندگی خودران مجهز است. و اما در بخش فنی iX، با یک شاهکار فناوری روبرو هستیم.

این خودرو برای مسافت های طولانی تر، امکان شارژ 200 کیلووات را نیز ممکن کرده است که در این صورت تنها در عرض 40 دقیقه شاهد شارژ 80 درصدی باتری خواهیم بود. این خودرو به سیستم جدید الکترونیکی iDrive معروف ب ام و مجهز بوده و به گفته این کمپانی، از یک اکوسیستم ناوبری جدید و متفاوت بهره می‌برد که سرعت دانلود نقشه‌های آن افزایش یافته و جزئیات بیشتری را برای راننده به همراه دارد.

این خودرو دارای سیستم های الکترونیکی متعددی می باشند و همچنین دستیار صوتی آنلاین نیز همواره در خدمت شما خواهد بود. اطلاعات زیادی از امکانات فنی و رفاهی و همچنین ایمنی iX هنوز منتشر نشده است و طبق گفته کمپانی، تولید انبوه و عرضه تجاری این خودروی مدرن در کشور مادر یعنی آلمان و در نیمه دوم سال 2021 انجام می شود.

در ادامه تصاویری از ب ام و ix مدل 2022 را مشاهده کنید:

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022

ب ام و ix مدل 2022
فضای داخلی شاسی بلند ب ام و iX ترکیبی از چرم و ادوات طلایی رنگ می باشد که پوشش نرم داشبورد و تودری ها به سفارش مشتری امکان داشتن رنگ های متفاوتی دارد. در کنسول میانی مکان سنتی دسته دنده، فناوری جدید ب ام و با جوی استیک دایره‌ای دیده می‌شود که همراه سطح چوبی قهوه‌ای رنگ، ترکیبی جالب از ادوات کلاسیک و مدرن به نمایش گذاشته است. سطح چوب در قسمت‌های مختلف، قابلیت فرمان پذیری لمسی دارد.

طراحی کابین iX احتمالا با انتقاداتی از سوی هواداران ب ام و رو‌به رو شود. سادگی بیش از حد فضای داخل شاید برای برخی زیاد دلچسب نباشد، هرچند هدف ب ام و طراحی فضایی ساده، مدرن و مینیمال بوده است. در فضای داخل، داشبورد پهن با شیب حدودا 45 درجه وجود دارد و نمایشگر بزرگ و عریض جهت سیستم سرگرمی و پنل پشت فرمان ارائه شده است.

نکته جالب در داخل این خودرو، شباهت ال سی دی بزرگ، مدرن و یک پارچه آن با محصولات جدید لوکس مرسدس بنز می باشد و یکی از نکات جذاب دیگر، طراحی فرمان این خودرو است که کاملا متفاوت با محصولات دیگر ب ام و بوده و در بالا بزرگ تر است تا زاویه دید لازم برای راننده به سمت ال سی دی جلو و نشانگرها را به راحتی فراهم کند.

ب ام و ix مدل 2022

نمای داخلی ب ام و ix مدل 2022

نمای داخلی ب ام و ix مدل 2022

نمای داخلی ب ام و ix مدل 2022

نمای داخلی ب ام و ix مدل 2022

نمای داخلی ب ام و ix مدل 2022

نمای داخلی ب ام و ix مدل 2022

نمای داخلی ب ام و ix مدل 2022

دعوت می کنیم تیزر رسمی ب ام و iX را مشاهده کنید:




برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی

نظر شما در مورد معرفی ب ام و iX مدل 2022


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ ب ام و

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021


ب ام و XM از پایان سال 2022 در کارخانه BMW Group Spartanburg در ایالات متحده که یکی از مهم ترین کارخانه های این کمپانی می باشد ساخته خواهد شد، بنابراین ب ام و اولین خودروی مستقل خود را پس از...


موتور سیکلت مفهومی ب‌ ام‌ و ویژن Next 100

موتور سیکلت مفهومی ب‌ ام‌ و ویژن Next 100


ب‌ ام ‌و با نمایش چهارمین و آخرین نسخه‌ی کانسپت سری ویژن Next 100 خود راه‌ حلی مترقی را برای دنیای موتورسیکلت ارائه کرده است. جدیدترین مفهومی ب‌ ام ‌و در نمایشگاه لس‌ آنجلس رونمایی شده و به برادران خودرویی خود در...


ب ام و سری 3 مدل 2019

ب ام و سری 3 مدل 2019


سرانجام  رونمایی از نسل جدید ب ام و سری 3  در نمایشگاه خودرو پاریس رخ داد، سری 3 جدید در کنار بیشتر شدن ابعاد، وزن کمتری دارد و امکانات بیشتری را نیز دارد. تیزر بسیار زیبا از رونمایی  نسل جدید ب ام...


ب ام و i7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023


پیشرانه ب ام و i7 i7 دارای یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی توربو با 380 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی 200 اسب بخاری می باشد که در مجموع خروجی این خودرو 570...


لذت رانندگی با ب ام و i8

لذت رانندگی با ب ام و i8


شاید وجود خودرویی که هم جزو سریع‌ ترین‌های دنیا باشد و هم حداقل آلودگی را ایجاد کند روزی یک رویا بود ولی ب ام و مانند همیشه به دنبال ناممکن ‌ها رفته است. کمپانی بین‌ المللی ب ام و نه تنها...


معرفی ب ام و X6 مدل 2020

معرفی ب ام و X6 مدل 2020


ب ام و x6 یک مدل جذاب با طراحی جسورانه است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند را معرفی کرد که این شاسی بلند دارای زبان نسل جدید باواریایی ها بوده و ظاهری خیره کننده به خود...


جدیدترین های ب ام و در 2019 و 2020

جدیدترین های ب ام و در 2019 و 2020


جدیدترین ب ام و های سال 2019 و 2020 به ترتیب عبارتند از: 2019 BMW 8 Series در ثانیه: 0:04  2019 BMW M8 Gran Coupe مفهومی در دقیقه 1:18 2019 BMW M2 مسابقه ای در: 2:46 2019 BMW X5 (G05) در 4:08 2019 BMW X4 در...


معرفی ب ام و z4 2018 رودستر

معرفی ب ام و z4 2018 رودستر


کامپکت رودستر ب ام‌ وZ4، ویژگی‌های ظاهری مشترکی با کانسپت سری 8 ب ام‌ و دارد و با نمایی پرچین و چروک و زاویه‌دار خودنمایی می‌کند. شبیه به کانسپت سری 8 (که آن‌هم در رویداد مونتری معرفی شد)، ب ام‌ و...


تیزر رسمی ب ام و ویژن M نکست

تیزر رسمی ب ام و ویژن M نکست


برای کارشناسان و علاقه‌مندان صنعت خودرو، رونمایی از ب ام‌ و M نکست اهمیت زیادی دارد. این محصول مفهومی در کلاس سوپراسپرت، مجهز به پیشرانه پلاگین هیبرید است و البته علاوه‌ بر قدرت بالا، باتری‌هایی قدرتمند دارد. تیزر ب ام و ویژن...


مقایسه ششمین و هفتمین نسل ب ام و سری 5

مقایسه ششمین و هفتمین نسل ب ام و سری 5


از زمان عرضه اولین نسل ب ام و سری 5 در سال 1972 تا کنون، این خودرو همواره یکی از پر طرفدارترین خودروهای سدان لوکس و اسپرت در بازار جهانی است. این خودرو تا کنون ۷ نسل مختلف را به خود...


مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

رستوران گردان برج میلاد
3

رستوران گردان برج میلاد

گالری آرپا
0

گالری آرپا

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/08/24
بازدید بازدید: 8237

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS