نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

سبک های طراحی داخلی

× حذف تبلیغات
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
Boosted (0) تچرا دیزاین
سبک های طراحی داخلی

مقاله سبک های طراحی داخلی با تصاویر با کیفیت


چه شما با تفاوت سبک های طراحی داخلی مانند ایده طراحی سنتی یا دکوراسیون ترنزیشنال (انتقالی) آشنایی داشته باشید یا خیر، بر آن شدیم که تفکیک نهایی سبک های طراحی داخلی را که همواره مشتریان، از طراحان شرکت های بزرگ معماری و یا معماران برند در مورد تفاوت آن ها می پرسند، انجام دهیم.

در ادامه مقالات جامع دکوراسیون داخلی، ما به شما پیشنهاد می کنیم که این راهنمای سبک ها را، از هالیوودی سلطنتی تا ساحلی، به عنوان مرجعی الهام بخش برای دکوراسیون داخلی منزل یا پروژه بعدیتان درنظر داشته باشید. با لاگین برندز همراه باشید تا 20 سبک مشهور داخلی منزل را مرور کنیم.

سبک طراحی داخلی مینیمالیست (Minimalist)


طراحی داخلی مینیمالیست
یکی از مدرن ترین سبک های دکوراسیون می باشد که افراد اغلب آن را با فضایی سرد و بی روح و خشک و ناخوشایند اشتباه می گیرند، که البته این گونه نیست. درواقع، گونه گرم تری نیز از طراحی مینیمال (مینیمالیسم گرم) وجود دارد که پر از ظرافت و زیبایی بی تکلف و ساده است.

این سبک را به عنوان سبکی ساده و بی آلایش، به دور از شلوغی و ظرافت و پر از مهارت در راحتی و با عملکردی فاخر و مجلل درنظر بگیرید. در این جا نکته کلیدی این است که شما می توانید اتاق ها را با وسایل و لوازم تزیینی بدون طرح و ساده و با کاربرد دوگانه، خالی و پیرایش شده نگه دارید.

وقتی به گرایش های سبک داخلی مینیمال فکر می کنید، یک گالری نقاشی یا موزه مدرن را درنظر بگیرید که با نگرش جمعی سعی در پر کردن فضا با ساده ترین و حداقلی ترین لوازم ضروری دارد و در عین حال یک حس شور و هیجان و سرزندگی را چه ارگانیک و چه انتزاعی نشان می دهند.

سبک معاصر یا امروزی (Contemporary)


طراحی داخلی معاصر یا امروزی
گرچه افراد گاها سبک های مدرن را با معاصر اشتباه می گیرند، تفاوتی میان این دو هست که هر کدام را ذاتا منحصر به فرد می کند.

سبک معاصر کاملا مطابق با همان زمان می باشد در حالی که سبک های مدرن تقریبا از اوایل قرن 19 تا دهه 50 را شامل می شوند. گرایش های سبک معاصر از آزادی بیشتری برخوردارند، مادامی که سبک مدرن حول خطوط گرافیکی و مربعی و همچنین اقتباس خاصی از مدرنیته قرار دارند.

طراحی داخلی سنتی (Traditional)


طراحی داخلی سنتی
وقتی به این سبک می پردازیم، تقریبا همه چیز ریشه در ایده های طراحی سنتی دارد و این مسئله دلیل خوبی نیز دارد. با ذکر این موضوع، شما می توانید سبک طراحی سنتی را با استفاده از لوازمی که مطابق با شخصیت و سبک زندگی شما و بیانگر این طرح می باشد، به سلیقه خود تغییر دهید.

اتاق فوق (تصویر بالا) را در نظر بگیرید که دارای ویژگی های عمق و لایه گذاری، کاناپه راحتی سنتی به رنگ بژ، یک فرش ایرانی و صندلی های مربوط به دوره لویی پنجم است، هر چند چیزی که آن را از یک اتاق سنتی مجزا می کند، وسایل روشنایی امروزی و اثر هنری است که بیانگر سلیقه شماست.

سبک ترنزیشنال یا انتقالی (Transitional)


طراحی داخلی ترنزیشنال یا انتقالی
قطعا پس از آشنایی با سبک طراحی داخلی سنتی و مشاهده تصویر فوق احتمالا از خود می پرسید که تفاوت میان طراحی سنتی و انتقالی چیست؟

چیزی که ایده های دکوراسیون ترنزیشنال را مجزا می کند، ترکیب سبک دکوراسیون تضمینی با استفاده از وسایل سنتی و همراه با اِلِمان های مدرن می باشد که باعث می شود اتاق خیلی به سبک خاصی شبیه نباشد. خصوصا هنگامی که قصد تلفیق طراحی را مثلا پس از ازدواج یا نقل مکان به یک منزل بزرگتر دارید، این سبک به کمک شما می آید.

بهترین چیز در مورد سبک ترنزیشنال این است که در ترکیبات غیرمنتظره تعادلی ایجاد نموده و درعین حال فضایی گرم و آرام در خانه پدید می آورد.

روستیک یا روستایی (Rustic)


طراحی داخلی روستیک یا روستایی
دکوراسیون روستیک با الهام از فضای بیرون و تلفیقی از سبک فارم هاوس و سبک طراحی صنعتی، تمرکز خود را بر نمایی طبیعی و رنگ و رو رفته، چوب خام، سنگ، و چرم به همراه تغییرات غیرمنتظره و پیچیده کلی گذاشته است.

ما مجذوب چگونگی چینش اتاق فوق هستیم که ترکیب متنوعی است از وسایل مرتبط با این سبک مانند: مبلمان سنتی مخمل پرزدار، آویزه های مفتولی با الهام از سبک صنعتی و صندلی های چرم منحصربه فرد. با بیان آنچه که گفتیم ما طرفدار سبک های دکوراسیون مدرن هستیم که اِلِمان های متنوعی را برای ایجاد یک اتاق زیبا و منحصربه فرد تلفیق می کند.

سبک طراحی محلی فرانسوی (French Country)


طراحی داخلی محلی فرانسوی
سبک محلی فرانسوی مشابه سبک طراحی مدرن ترنزیشنال و ترکیب ناهمگون اِلِمان های سبک های آنتیک فرانسوی، شبی شیک (Shabby Chic) و فارم هاوس (Farmhouse) می باشد که سرشار از جذابیت های زیبا و تکامل یافته است.

برای منزل خود، اتاق فوق را با کاناپه ای که محدودیت زمانی خاصی ندارد، صندلی های مشابه به دوره لویی پنجم که با نقش های هندسی سبک قرون وسطای مدرن دوباره طراحی شده اند، گلچینی از آثار هنری و میز پذیرایی مینیمال درنظر داشته باشید که این سبک تماما در مورد ترکیب شسته رفته و منظم و متنوعی است که در کنار هم قرار گرفته اند.

سبک شبی شیک (Shabby Chic)


طراحی داخلی شبی شیک
شبی شیک پس از اینکه در اواسط دهه ی 80 و 90 به عنوان یکی از رایج ترین سبک های طراحی با برانگیختن سبک California Cool محبوبیت شدیدی را کسب کرد، در نهایت به خاطر اینکه به آن به اشتباه برچسب دکوراسیون مادربزرگ گونه زده شد، نادیده گرفته شد.

اولا شبی شیک برگرفته از طراحی آنتیک و وینتیج فرانسوی است با وسایل کاملا قابل تغییر و مهم تر از همه جلوه ا ی ماندگار و کهنه را با الهام از سبک وینتیج به رخ می کشد. شبی شیک درعین داشتن ظاهری لطیف و کمی حالت زنانه، اِلِمان های طراحی سبک سنتی را با ریزه کاری هایی از سبک فارم هاوس پیوند می زند.

کاناپه راحتی سفید، چوب رنگ شده کهنه نما و ریزه کاری های طلایی پرزرق و برق مثل آینه فرانسوی طلایی را تصور کنید، حس و حال این سبک را با خود به همراه دارد.

دکوراسیون داخلی کوستال یا ساحلی (Coastal)


طراحی داخلی کوستال یا ساحلی
گرچه ما طرفدار هیچ نوع سبک دکوراسیون تِم داری نیستیم، یک چیز بدیع و دلگرم کننده درمورد ترکیب تغییریافته اِلِمان های سبک کوستال و یا خانه ساحلی(Beach House) برای زیباسازی یک اتاق وجود دارد.

سبک طراحی ساحلی رویای وجود نور زیاد در اتاق، روشنایی و محیط روح افزا را با رنگ های خنثی زنده و ایجاد محیط آفتاب گیر درسر می پروراند. پالت های رنگ رایج این سبک، طیفی از رنگ های آبی و سبز کمرنگ با الهام از اقیانوس، همراه با مجموعه ای از رنگ های کرم و خنثی برای ایجاد یک فضای آرام و درعین حال برازنده و زیبا هستند.

پروژه های ساحلی مورد علاقه ما مانند این اقامتگاه در سانفرانسیسکو اغلب سبک های طراحی معاصر را به رخ می کشند که از لحاظ زیبایی شناختی یک تغییر غیرمنتظره امروزی به آن می بخشند.

طراحی داخلی هالیوودی سلطنتی (Hollywood Regency)


طراحی داخلی هالیوودی سلطنتی
سبک طراحی هالیوودی سلطنتی که پیش از دهه 40 و 60 تا اواسط دهه 90 محبوب بوده یکی از نامحدودترین (از نظر زمانی) و درعین حال مفرح ترین سبک های داخلی است که به خوبی عناصر و ریزه کاری هایی از هنر دِکو را با یک حس تکامل یافته زرق و برقی بسیار درخشان درهم می آمیزد. تلفیقی از لوازم مربوط به سبک فرانسوی، خطوط صاف و تمیز، رنگ های سرزنده و فوق العاده پرزرق و برق که از طریق سطوح و نماهای کریستالی، آینه ای و بسیار درخشان به ارمغان می آید را تصور کنید.

گرچه این سبک به عنوان طراحی سنتی درنظر گرفته می شود، هیچ حس قدیمی بودنی در این سبک وجود ندارد چرا که برای ما همیشه انرژی مدرن و سرزنده و شاد در این طراحی جلوه گر است.

طراحی اسکاندیناوی (Scandinavian)


طراحی داخلی اسکاندیناوی
سبک طراحی اسکاندیناوی با وجود افزایش محبوبیت، بر سادگی و عاری بودن از تجمل متمرکز است که دارای جذابیتی فراگیر است. دکوراسیون این سبک کاملا کاربردی و تا حدودی مینیمال می باشد و بر اشکال ارگانیک کم زرق و برق، آثار بافت دار سایه روشن، و جلوه ای تسکین دهنده با فضای کاملا سفید و ته رنگ خاکستری تاکید دارد. این سبک طراحی، رنگ بسیار جزیی را از طریق کارهای هنری یا یک کار بافته شده مانند روکش مبل یا قالی القا می کند.

طراحی اسکاندیناوی که یکی از ساده ترین روش های چیرگی بر سبک های معاصر است، تماما در مورد ترکیب متوازن و با دقت پیرایش شده اِلِمان هاست. اگرچه گرایش های بی شماری از سبک های طراحی وجود دارند که از سبک اسکاندیناوی تاثیر پذیرفته اند، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبک ها به شمار می رود.

سبک طراحی مدرن شهری (Urban Modern)


طراحی داخلی مدرن شهری
سبک Urban Modern یا طراحی شهری، برای دستیابی به سطح زندگی جهانی و برای یک زندگی تمام عیار شهری عالی است. چرا که لوکس ترین طرح های سبک معاصر، مدرن و صنعتی را برای پیدا کردن رویکردی الهام بخش و ماندگار در دکوراسیون با هم پیوند می زند. شهر نیویورک را مجسم کنید که ترکیب مسحورکننده ای از برجسته ترین و شیک ترین طرح های مختلف راگرد هم آورده تا جلوه ای نمایان از این سبک را برای جاری کردن روح زندگی در خانه به کار برده باشد.

طراحی بوهمیان یا بوهو (Bohemian)


طراحی داخلی بوهمیان یا بوهو
یکی از ماندگارترین و همواره محبوب ترین های داخلی، دکوراسیون بوهو، نمایانگر نوعی آزادی سرخوشانه و به دور از هیاهو و شلوغی است که بدون شک سبکی جسورانه و سرمست کننده می باشد. این سبک متفاوت، جلوه گر ترکیب خوشایند و برجسته ای از یافته های غیرمتعارف و وسایل وینتیج و عتیقه ای می باشد که منبع آن ها دوره گردی و سفرهای سمساری هاست. سبک بوهو همچنین شامل موارد جزیی از زرق و برق های روزمره مانند اشیای کریستال، اجسام مهره دار، زیورآلات و یک حس و حال کاملا تسکین دهنده است.

اگر شما از یک سری وسایل متنوع و ناهمگون بهره می برید و ایده چیدمان زیبا و بدون نقص مورد پسند شماست، این سبک برای نشیمن شما ایده آل است.

سبک میدسنچری مدرن یا قرون وسطایی (Mid-Century Modern)


طراحی داخلی قرون وسطایی مدرن
سبک قرون وسطایی مدرن احتمالا یکی از پربارترین سبک های طراحی داخلی تمام دوران هاست که ایده خود را از بهترین های دهه 50 و 60 میلادی برای القای حس تازه ای از کشور دانمارک قدیم می گیرد. تصاویر سیاه و سفید ساده مستقیم، اشکال ارگانیک، لوازم ساده و تاکید بر کاربرد از نمادهای سبک قرون وسطایی هستند. با ذکر این مسئله، انعطاف موجود در جنبش مینیمال از جمله انتخاب های خوبی برای به روزرسانی این سبک سنتی می باشد.

علاوه بر این، وسایل مربوط به این سبک تقریبا برای هر اتاقی مناسب هستند و هنگامی که میخواهید یک نشیمن غنی و متفاوت ایجاد کنید، المان های بسیار خوبی به شمار می روند. تا آن جایی که ترندهای سبک معماری پیش می روند، این سبک یکی از سبک های شکست ناپذیری است که ما به شما پیشنهاد می دهیم.

طراحی صنعتی (Industrial)


طراحی داخلی صنعتی
همان طور که از اسم آن مشخص است، سبک صنعتی حس شهری با ترکیب المان های انبار یا کارخانه را القا می کند و جای تعجب ندارد که این سبک روحیه تمیزی و مردانگی و مینیمال بودن را به هر اتاقی می بخشد. داشتن طرحی برای رنگ های خنثی، دستگاه های مرمت شده، رنگ بندی متغیر، چوب خام و فلز جلا داده نشده، و در نهایت نماهای قدیمی با کمی حس سبک استیم پانک را تجسم کنید.

با بیان این مسئله باید بگوییم که برای دکور خانه های کوچک این سبک را به شما پیشنهاد نمی دهیم چرا که زیبایی این سبک با وجود اِلِمان های الهام گرفته از ماشین آلات بسیار بزرگ، نیاز به فضای بسیار زیادی دارد.

با این حال می توان ابعاد کوچک تری از این نهضت طراحی را در اتاق نشیمن با استفاده از وسایل تزئینی تهیه شده با فلز خام مثلا بر روی یک قفسه ی کتاب یا هرجای دیگری از اتاق داشته باشید.

سبک طراحی داخلی التقاطی (Eclectic)


طراحی داخلی التقاطی
این سبک با شباهت به سبک بوهو اما با جذابیت های کاملا تکامل یافته است و در مورد یافته ها و وسایل پرانرژی و مسحورکننده می باشد. پالت رنگ ها، بافت ها و نقش های تند و جسورانه که برای ایجاد ترکیب غنی از نقاط کانونی و کاربردی در ذهن هستند را مجسم کنید.

برای اینکه این سبک با بدون حد و مرز بودن اشتباه گرفته نشود، باید به یکپارچگی و سازگاری، رنگ های به روز و مهمتر از همه آزادی کشف راه های خلاقانه با بررسی جزئیات، توجه شود.

سبک فارم هاوس مدرن (Modern Farmhouse)


طراحی داخلی فارم هاوس مدرن
اگر به دنبال گرمابخشی، کاربرد، راحتی و آرامش در یک طرح یا سبک می گردید، این دکوراسیون گزینه خوبی می باشد. این سبکِ گرم و جذاب برگرفته از طرح خانه های روستایی و ترکیبی از کنتراست بالا و پایین است که برای یک خانواده رو به رشد بسیار مناسب به نظر می آید.

المان های یک خانه روستایی را با ترکیبی غنی از ریزه کاری های سبک صنعتی، مینیمال و اسکاندیناوی برای پر کردن فضاهای خاصی که از همه نمادهای معماری -چه بی نقص باشند یا خیر- بهره می برند، به روز رسانی کنید.

مدرن کانتری (Modern Country)


طراحی داخلی مدرن کانتری
سبک کانتری مدرن دارای ویژگی لایه بندی ناهموار و ارگانیک است با برداشت گرم و راحت از سبک کلاسیک. نمای این سبک را از تابش نور خورشید گرفته تا یافته های صنعتی گرانبها، همراه با حفظ حالت طبیعی ارتقا داده اند.

طراحی داخلی آرت دکو (Art Deco)


طراحی داخلی آرت دکو
درصورتی که به سبک پرزرق و برق و جواهرمانند تمایل دارید، این سبک طراحی دهه 1920 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. سبک آرت دکو در همان نگاه اول حس ثروت و توانگری، برازندگی، زرق و برق و درخشان بودن را القا می کند. این سبک مظهری از زیبایی دهه ی 1920 است.

سبک ذن آسیایی (Asian Zen)


طراحی داخلی ذن آسیایی
اگر بخواهید یک برداشت غنی از طراحی داخلی حداقلی برای خانه خود داشته باشید، الهام گرفتن از سبک طراحی ذن آسیایی احتمالا جهت درستی برای شما می باشد، چرا که این طراحی در عین اینکه به طور خاص لایه گذاری شده، مینیمال نیز هست.

سبک دکوراسیون داخلی فنگ شویی (Feng Shui)


طراحی داخلی فنگ شویی
فنگ شویی تنها به نحوه چیدمان داخلی وسایل شما محدود نمی شود. این سبک بیشتر نوعی از فلسفه برای ایجاد تعادل در خانه برای داشتن هارمونی و افزایش حس آرامش به زندگی روزمره شماست.


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین

نظر شما در مورد سبک های طراحی داخلی


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ طراحی داخلی

طراحی داخلی لاکچری با مبلمان روبرتو کاوالی

طراحی داخلی لاکچری با مبلمان روبرتو کاوالی


برند مطرح «روبرتو کاوالی» (Roberto Cavalli) در سال 1972 توسط طراح معروف روبرتو کاوالی با افتتاح نخستین بوتیک در Saint-Tropez تاسیس شد. در سال 1994 بوتیک کاوالی در میلان و سپس در سنت بارت فرانسه افتتاح و به دنبال آن شعبه‌های...


طراحی داخلی پروژه سومادهورا در وایتفیلد بنگالر

طراحی داخلی پروژه سومادهورا در وایتفیلد بنگالر


این آپارتمان مسکونی فضایی دارد که بسیار مناسب برای اجرا کردن برخی ایده های عالی دکوراسیون داخلی است (به دلیل طراحی فوق العاده پلان ساختمان). این سبک طراحی داخلی دراین آپارتمان برای راحت زندگی کردن در فضایی با رنگ های گرم...


7 اصل مهم برای طراحی داخلی

7 اصل مهم برای طراحی داخلی


طراحی داخلی فرآیندی است که باید به طور هم زمان ارتباطی بین موضوعات زیبا شناختی و عملکردی برقرار کند. طراحی داخلی یک ساختمان، داستانی است که شخصیت اصلی آن خود انسان است؛ در این بین حضور او در این فضا، چگونگی...


طراحی داخلی پنت هاوس لوکس مارکیس در میامی

طراحی داخلی پنت هاوس لوکس مارکیس در میامی


این پنت هاوس لوکس مساحت 8000 فوت مربع و تقریبا 2000 فوت مربع از تراس، 4 اتاق خواب، 7 حمام، 4 اتاق و یک استخر خصوصی که مشرف به شهر می باشد، این پنت هاوس شامل یک استخر خصوصی در طبقه...


سبز چمنی تیره در دکوراسیون داخلی

سبز چمنی تیره در دکوراسیون داخلی


سبز چمنی تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن، تداعی گر بعدازظهر تابستانی است. این طیف از رنگ سبز یکی از شیک ترین گزینه ها برای استفاده در دکوراسیون فضای بزرگ است و سبکی معاصر را برای این فضای بزرگ به وجود می...


طراحی داخلی و خارجی آئودی A8L

طراحی داخلی و خارجی آئودی A8L


کمپانی آئودی مرز‌های طراحی داخلی را در بزرگترین سدان خود یعنی در نسخه‌ی جدید خودروی A8L جابجا کرده است. از آنجایی که خودروی A8L برترین نماینده‌ی کمپانی آئودی به حساب می‌آید، همواره بهترین و جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها در آن مورد...


۱۲ کلید طلایی برای حذف انرژی منفی خانه

۱۲ کلید طلایی برای حذف انرژی منفی خانه


ترفندهای دکوراسیون: شاد بودن ما تا حد زیادی به محیط زندگی مان بستگی دارد، بر اساس قوانین و قواعد فنگ شویی از بین بردن انرژی منفی در خانه تا حد زیادی در خلق و خو و سبک زندگی ما تاثیر خواهد...


خانه فوق العاده لوکس 4580 Marine Drive در غرب ونکوور

خانه فوق العاده لوکس 4580 Marine Drive در غرب ونکوور


طراحی داخلی خانه فوق العاده لوکس Marine Drive در غرب ونکوور، بسیار مدرن و سفارشی ساخته شده است. ورودی بزرگ این خانه که دیوار آن از سنگ مرمر ایتالیایی ساخته شده و سقف بیش از حد بلند، پنجره های غول پیکر...


اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا

اقامتگاه مینیمال در جزیره فورمنترای اسپانیا


این اقامتگاه مدرن مینیمال توسط گروه معماری Marià Castelló در جزیره فورمنترا (Formentera) در اسپانیا طراحی شده است. این پروژه با تکیه بر طراحی داخلی مینیمال، بر اساس اصول دوگانه: دوستی با طبیعت و فن آوری مدرن ساخته شده است. تخته سنگی که...


طراحی داخلی خانه لاکچری

طراحی داخلی خانه لاکچری


طراحی دکوراسیون خانه های لاکچری مخصوص اشراف زادگان بوده است را می توان بین دوره های سبک های باروک و نئوکلاسیک قرار دارد. در این سبک تجملات به شکل بسیار زیادی خودنمایی می کند. در عصر حاضر، طراحی و دکوراسیون داخلی...


آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/10/24
بازدید بازدید: 2742

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS