نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای مبلمان

0

دکوراسیون منزل با مبلمان فندی

× حذف تبلیغات
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
مبلمان فندی

مقاله دکوراسیون منزل با مبلمان فندی با تصاویر و تیزر


اگر چه در این مقاله قصد داریم در خصوص مبلمان فندی اطلاعاتی بیان کنیم، اما بد نیست ابتدا کمی از تاریخچه این برند لاکچری بدانیم. با لاگین برندز همراه باشید:

فندی (FENDI) یک خانه مد و فشن و پوشاک ایتالیایی است که در سال 1925 توسط ادواردو و آدله فندی تاسیس شد. این دو، طراح و سازنده کیف های دست ساز، کمربند و کتهای خز زیبایی بودند که فعالیت خود را در شهر رم، پایتخت ایتالیا آغاز نموده و کارگاه کوچک به تدریج شهرت یافت و در بین اشراف ایتالیا محبوب شد و طی دو دهه توانستند محصولات و تولیدات زیبایشان را به رخ جهانیان بکشند. در سال 1946 بنیانگذاران این برند لوکس اداره خانه مد خود را به دست کارل لاگرفیلد معروف (که طراح شنل نیز بود) سپردند. (این مقاله پیش از مرگ ایشان یعنی 19 فوریهٔ 2019 نگارش شده است). در سال 1966 لوگوی برند فندی که به صورت دو حرف F در کنار هم می باشد معرفی شد و در همان سال با پشتکار و خلاقیت لاگرفیلد، اولین کلکسیون این برند معرفی و شعباتی نیز در آمریکا و ژاپن افتتاح نمود.

داستان برند فندی از یک کارگاه چرم فروشی و مغازه ای کوچک شروع شد. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، این مغازه متعلق به الدورادو و آدل فندی بود که در دهه 1930 تجارت خود را به طور قابل توجهی گسترش دادند. اما قهرمانان واقعی و عوامل موثر در موفقیت فندی، دختران این دو نفر یعنی پایولا (متولد سال 1931)، آنا (متولد سال 1933)، فرانکا (متولد سال 1935) کارلا (متولد سال 1937) و آلدار (متولد سال 1940) بودند که نام برند فندی را در سراسر دنیا بر سر زبان ها انداختند. هر پنج دختر الدورادو و آدل از دوران نوجوانی شروع به فعالیت در کسب ‌و کار خانوادگی شان کردند. یعنی بین 15 تا 18 سالگی. آنها بر طبق نیاز، مسئولیت‌های مختلفی را در این برند بر عهده گرفتند.

مبلمان راحتی و مدرن ایتالیایی فندی کاسا (Fendi Casa)

مبلمان فندی کاسا (FENDI Casa) در سال 1988 توسط آلبرتو ویگناتلی و آنا فندی با ایده مبلمان محیطی و یا مبلمان فضای باز و با همکاری تولید کننده مشهور مبلمان، Club House Italia تولید خود را آغاز نمود. همکاری این دو مارک موجب ایجاد سبک منحصر به فرد مبتنی بر سنت و مد بود. بدین ترتیب برند معروف فندی کاسا متولد شد و برای اولین بار یک خانه مد مشهور، طیف وسیعی از مبلمان و اکسسوری لوکس را در سراسر جهان عرضه کرد.

برترین محصولات و برندهای مبل مدرن: ← مبلمان مدرن
خانه مد فندی نه تنها مجموعه ای از اشکال عجیب و غریب مبلمان منحصر به فرد را ایجاد کرده است، بلکه مبلمان فضای باز، صندلی، کنسول، تخت خواب بزرگسال و کودک را در سبد محصولات خود دارد. محصولات این برند در سه کلمه بیان می شود: کیفیت، شکوه و مدرنیته. طراحان مبل فندی با استفاده از سبک کلاسیک و تکنولوژی مدرن، انتخاب دقیق متریال با کیفیت اقدام به ساخت محصولاتی با کیفیت بالای جهان را در دستور کار خود قرار داد.

امروزه مبلمان ایتالیایی مدرن Fendi Casa در درجه اول یک سرویس مبتنی بر خدمات برتر، با استفاده از روکش چرم و از پوست ایگوانا، تمساح و لاک پشت است و بر روی چرم Fendi floral نقش برجسته ای دارد که به مبلمان، شخصیتی متمایز می بخشد. به لطف ​​سادگی شکل و مدرنیت محصولات، فندی وسواس زیادی در طراحی و تولید برترین محصولات مدرن و راحتی را دارد. مفهوم مدرن بر روی محصولاتی که اغلب شطرنجی می باشد متمرکز شده است.

اتاق خواب فندی به سادگی ترکیبی از روتختی، بالش، پتو و عناصر و لوازم کاملاً کاربردی است. آینه ها و سیستم روشنایی که به شما اجازه می دهد فضای داخلی را به سبک منحصر به فرد مدرن فندی طراحی کنید. ترکیبات غیرمنتظره پارچه و چرم، طلا و نقره، سیاه و سفید، ساخته شده توسط صنعتگران با استعداد، به تمام محصولات فندی شخصیت منحصر به فرد خود را می دهد، که به مشتریان اجازه می دهد تا بر خاص بودن خانه های خود تأکید کنند.

فندی پروژه های خود را با تیراژ کم اجرا می کند، و در نهایت پنهان کاری، مشتریان و رقبا را جذب می کند.

در حال حاضر، تولیدات مبلمان فندی حداقل در بیش از 60 کشور جهان از جمله در کشورهای قاره اروپا، آمریکا، آفریقا و کشورهای پهناور آسیا از جمله کشور چین ارسال می شود. کارشناسان بر این باورند که این شرکت به توسعه خود ادامه داده و با مجموعه های جدید و ایده های تازه در زمینه مبلمان و سایر زمینه های فعالیت خود، همواره طرفداران خود را به وجد خواهد آورد.

امروزه فندی کاسا سبک زندگی لوکسی را پیشنهاد می کند که به عنوان محرکی برای منحصر به فردترین گرایش ها برای داخل و خارج از خانه عمل می کنند و یک مدرنیته کامل و پر زرق و برق را ایجاد کرده است. زیبایی شناسی که برای آراستن زیباترین خانه ها، وفادار به DNA این برند بوده و کاملاً ساخت ایتالیا می باشد. این برند تا به امروز نیز در سایه طراحان قدرتمند خود، همه ساله با ارائه طرحهای زیبا و جذاب، علاقمندان خود را راضی نگه می دارد.

تصاویر زیبایی از مبلمان مدرن فندی در دکوراسیون لوکس را مشاهده کنید:

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی

مبل فندی
مبلمان فضای باز فندی

مبلمان فضای باز فندی اکثرا در ویلاهای لوکس و فضای اطراف استخرها، روف گاردن ها و تراسها و به طور کلی در هر فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت وجود مبلمان فضای باز در در طبیعت خارج از شهر بسیار با ارزش است چرا که امروزه فضای باز به دلیل گسترش الگوهای آپارتمانی در سطح شهر بسیار کمتر از گذشته در دسترس است، محصولات مبلمان فضای باز فندی نشان دهنده یک فرهنگ دست ساز می باشد که با داشتن استعداد قوی در زمینه تولید مبلمان فضای باز با بهترین کیفیت فعالیت ویژه ای دارد و با استفاده از بهترین متریال، محصولات خاصی را برای شما پدید می آورد.

مبلمان فضای باز فندی

مبلمان فضای باز فندی

مبلمان فضای باز فندی

مبلمان فضای باز فندی

مبلمان فضای باز فندی
سرویس ناهار خوری فندی

سرویس ناهار خوری فندی به تمامی خانواده ها کمک کرده که خانه های خود را با محصول مورد علاقه خودشان تزئین کنند و عملی کردن این رویا برای مشتریان کاری است که فندی همه روزه با طرح های جدید خود به رخ جهانیان می کشد. فندی بیش از 500  نمایندگی خود را در سراسر دنیا تاسیس کرده است تا برای خرید مبلمان و سرویس ناهار خوری مدرن و زیبا خدمات خود را برای مشتریان خاص پسند خود ارائه کند. به دلیل اینکه فندی معتقد است یافتن سرویس ناهار خوری لوکس، ایده آل مردم است، فندی همواره با آخرین روندهای سبک طراحی سرویس ناهارخوری همراه است.

سرویس ناهار خوری فندی

سرویس ناهار خوری فندی

سرویس ناهار خوری فندی

سرویس ناهار خوری فندی

سرویس ناهار خوری فندی
سرویس خواب فندی

فندی برای آنکه خواب بهتری را در اتاق خواب خود تجربه کنید، با بهره گرفتن از بهترین متریال روز دنیا اقدام به تولید سرویس خواب های مدرن و زیبای خود کرده است. از خصوصیات سرویس خواب فندی این است که در هر محیطی که قرار بگیرند زیبایی خود را به نمایش می گذارند. حتی یک قطعه سرویس خواب فندی در اتاق خواب می تواند به کلی دکوراسیون داخلی اتاق را تحت تاثیر خود قرار بدهد. فندی در میان معروف ترین برندهای صنعت مبلمان است که تولیداتش در صورت استفاده مدوام و حتی نامناسب در مدت زمان طولانی نیز کیفیت خود را حفظ می کنند. به خصوص در نمونه های چرم این این برند که با مرور زمان زیباتر هم می شوند.

سرویس خواب فندی

سرویس خواب فندی

سرویس خواب فندی

سرویس خواب فندی

سرویس خواب فندی

تیزری بسیار زیبا از مبلمان فندی را مشاهده کنید:




برندهای مبلمان مقالات مبلمان این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون

نظر شما در مورد دکوراسیون منزل با مبلمان فندی


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مبلمان ایتالیایی

مبلمان لوکس ایتالیایی تروساردی

مبلمان لوکس ایتالیایی تروساردی


مبلمان ایتالیایی تروساردی مجموعه اى سرشار از ذوق و سليقه ایتالیایی كه در سه نسل  تداوم يافته است. ويژگي بارز اين برند استفاده از چرم های خاص و منحصر به فرد به عنوان متريال اصلي و تركيب ان با پارچه هاي...


برند مبلمان ایتالیایی شتوداکس

برند مبلمان ایتالیایی شتوداکس


شتوداکس از 1948 تاکنون از برترین برندهای تولید کننده مبلمان بوده است و همواره شناسه خود را به عنوان برند ایتالیایی پیشرو در طراحی و تولید مبلهای مدرن چرمی در جهان ریشه دار ساخته است. یکی از برترین مدلهای این برند مبلمان...


مبلمان ایتالیایی Caspani Tino

مبلمان ایتالیایی Caspani Tino


مبلمان ایتالیایی Caspani Tino در منطقه Brianza ساخته شده که 20 کیلومتر دور از میلان در ایتالیا می باشد، مبلمان ایتالیایی Caspani Tino با به چالش کشیدن زمان و روند ساخت، مبلمان را به یک لمس قابل تغییر از هنر، اصالت،...


مبلمان و محصولات چوبی لاکچری مودینس گاستون

مبلمان و محصولات چوبی لاکچری مودینس گاستون


مبلمان ایتالیایی فوق العاده لاکچری مودینس گاستون، لوکس ترین مبلمان و محصولات خود را در این تیزر به نمایش گذاشته است....


مبلمان لوکس ورساچه

مبلمان لوکس ورساچه


 تاریخچه برند مشهور جهانی ورساچه به سال 1978 میلادی باز می گردد که توسط آقای جیانی ورساچه، یکی از با استعدادترین طراحان قرن بیستم بنیانگذاری گردیده است. امروزه برند ورساچه به عنوان یک مرجع مد و مدل ایتالیایی در جهان شناخته...


مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل


برند مبلمان فضای باز کارتل در اوایل سال 1988 در شهر میلان ایتالیا توسط Giulio Castelli تاسیس شد که اولین قدم های خود را برای تولید و طراحی متمایز مبلمان فضای باز با برچسب ساخت ایتالیا برداشت و در همان سال...


مبلمان مدرن بونالدو

مبلمان مدرن بونالدو


مبلمان مدرن بونالدو، یک شرکت موفق در ایتالیا و در سراسر جهان که مبلمان های زیبا و جداول، صندلی ها، لوازم جانبی، مبل ها و تخت ها به طور انحصاری در ایتالیا طراحی و تولید می کند و در سراسر جهان...


مبل استیل ایتالیایی در دکوراسیون خانه

مبل استیل ایتالیایی در دکوراسیون خانه


کشور ایتالیا در صنعت مبلمان همواره از قوی ترین و اصل ترین کشورهای جهان در تولید مبلمان لوکس بوده است. ایتالیا انواع مبلمان لوکس کلاسیک و مدرنی را تولید کرده است .که تحسین همگان را در پی داشته و از لحاظ...


معرفی مبلمان ایتالیایی کاپلینی

معرفی مبلمان ایتالیایی کاپلینی


کمپانی صنایع دستی کاپلینی در سال 1946 آغاز به کار کرد و با تولید صندلی، مبلمان و فرش فعالیت خود را ادامه داد، با وجود گذشت سال ها پیشرفت و تولید مجموعه های مختلف، هنوز هم سادگی در طراحی محصولات این...


معرفی مبلمان فضای باز ایتالیایی اتمسفر

معرفی مبلمان فضای باز ایتالیایی اتمسفر


برند مبلمان ایتالیایی اتمسفر قوی ترین تولید کننده مبلمان فضای باز در شهر پادوا در ایتالیا می باشد. مدل های مبلمان فضای باز اتمسفر به طرز ماهرانه ای طراحی و برای ساخت از یک رزین مصنوعی پلیوئن اکسترود استفاده می شود...


مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

خانه داتام
0

خانه داتام

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1395/02/07
بازدید بازدید: 10439

مطالب مرتبط با مبلمان

مبلمان چستر
0

مبلمان چستر

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی
0

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی

51 مبل فضای باز
0

51 مبل فضای باز

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی
0

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو
0

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو

مبلمان کلاسیک ترکیه
0

مبلمان کلاسیک ترکیه

برندهای معروف مبل کلاسیک
0

برندهای معروف مبل کلاسیک

مبلمان لوکس کانادایی جنسن
0

مبلمان لوکس کانادایی جنسن

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری
0

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل
0

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه
0

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی
0

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی

مبلمان اداری آفیفران
0

مبلمان اداری آفیفران

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی
0

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی

معرفی برترین بازارهای مبل تهران
0

معرفی برترین بازارهای مبل تهران

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه
0

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا
0

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها
1

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS