نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

کاغذ دیواری اروپایی

× حذف تبلیغات
[شوروم دکوراسیون داخلی لوکس]
Boosted (0) شوروم آسام هاوس
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
Boosted (0) راش ایران
کاغذ دیواری اروپایی

مقاله کاغذ دیواری اروپایی با تصاویر با کیفیت


اکثر افراد با کاغذ دیواری اروپایی آشنایی دارند و احتمالاً کاغذ دیواری های با طرح های زیبایی از قاره سبز را تا به حال دیده اند. کاغذ هایی در رنگهای مختلف و با طرح های متفاوت در اماکن متنوع. در یک تعریف ساده از این پوشش زیبای دیوارها می توان گفت که کاغذ دیواری، پوششی برای زیبایی دکوراسیون داخلی واحدهای مسکونی، اداری، تجاری و انواع دیگر واحدها است که از جنس کاغذ و مواد دیگر ساخته شده است.

کاغذ دیواری ها دارای طرح های مختلف و تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و روش های زیادی برای چاپ آن ها در این صنعت وجود دارد. بازار نسبتاً بزرگی را پوشش می دهند و توانایی جذب مشتریان بسیار زیادی را دارند. از لحاظ تنوع قیمتی، صنعت مذکور عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

استفاده از کاغذ دیواری ها در طراحی و توسعه دکوراسیون داخلی از گذشته تا امروز بسیار مورد توجه بوده است. استفاده از آن در منازل و ادارات و مکان های دیگر، تغییرات بسیار زیادی را ایجاد می کند.

مزایای کاربردی کاغذ دیواری اروپایی


اروپا و شرکت های اروپایی فعال در صنعت تولید، توزیع و فروش کاغذ دیواری از پیشگامان این صنعت در کل دنیا هستند. شرکت های اروپایی با ارائه محصولات کاربردی، مقاوم و مورد نیاز مصرف کنندگان، سهم بزرگی از بازار جهانی را در اختیار خود دارند. از مهم ترین دلایل موفقیت اروپایی ها در این صنعت در سطح جهانی، می توان به کیفیت بالای محصولات تولید شده و برندسازی بسیار عالی محصولات اشاره داشت.

این متریال پوششی دیوار به عنوان محصولی که برای زیباتر کردن محیط در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود، دارای اهمیت بسیار زیادی در صنعت ساخت وساز و معماری محسوب می شود. امروزه تمام پیمانکاران و معماران در سرتاسر دنیا تلاش می کنند تا با ارائه تصویری زیبا از سازه های خود، چه داخل سازه و چه خارج سازه، توجه افراد بیشتری را به سازه جلب کنند. قطعاً می توان یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد تصویری زیباتر از نمای درونی سازه ها را کاغذ دیواری دانست.

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از کاغذ دیواری های اروپایی را می توان خاصیت چسبندگی بسیار بالای این محصول دانست. مهم ترین مزیتی که یک نوع خاص از کاغذ دیواری می تواند نسبت به بقیه داشته باشد و از آن به عنوان مزیت نسبی استفاده کند، همین مورد چسبندگی است. تنوع بالا در رنگ، طرح و نوع در انواع اروپایی در نوع خود بی نظیر است و انواع کاغذ دیواری های اروپایی توانایی تأمین تمام وکمال نیازهای مشتریان در هر طیفی را دارند.

از دیگر مزیت های کاغذ دیواری اروپایی باید به ویژگی ضدیت با گردوخاک را بیان کرد. همچنین قابلیت شسته شدن دارند و به هیچ عنوان گردوخاک را به خود جذب نمی کنند. باتوجه به استفاده از فناوری های روز دنیا در خط تولید کاغذ دیواری در اروپا، علاوه بر ویژگی ضدیت با گردوخاک، ویژگی ضدیت با صدا هم از ویژگی های اضافه شده به آن است. باتوجه به ویژگی مذکور، می توان تا حدودی از آن به عنوان عایق صوت نیز استفاده کرد.

در ادامه به معرفی برترین برندهای کاغذ دیواری در اروپا می پردازیم و تصاویر زیبایی از محصولات پرفروش آن ها را ارائه خواهیم کرد.

کاغذ دیواری اروپایی راش (آلمان)


از قرن هجدهم اکثر مردم جهان برای تغییر دکوراسیون خانه خود از کاغذ دیواری استفاده می کردند. Tapetenfabrik Gebr موسس شرکت راش یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان کاغذ دیواری در اروپا می باشد، مدیر راش بر این باور است که میراث این برند هنر زیبایی در دیوارهای خانه های مردم می باشد که بیش از 150 سال قدمت دارد، در حال حاضر کاغد دیواری راش توسط نسل پنجم از خانواده Rasch اداره می شود که توسط پسر عموها، دکتر فردریک راش، داریو راش-شولزه ایسفورت، مدیرانی هستند که سنت آغاز شده توسط بنیانگذاران شرکت در سال 1861 را ادامه می دهند.

این نام تجاری همیشه نشان دهنده کیفیت بالا، طراحی پیچیده و پیگیری مداوم آخرین فن آوری ها و پیشرفت ها در هنر کاغذ دیواری است، تفکر این برند اینچنین می باشد: ایستادن ثابت به معنای عقب ماندگی است زیرا روندهای جدیدی در سراسر جهان چندین بار در سال ابداع می شود که با درنظر گرفتن این روندها تنها یک رویکرد مورد تایید و اعتماد برای این شرکت خانوادگی بوده است و به منظور انتقال و ساده سازی روندها، برند rasch آنها را در مفاهیم خیلی ساده برای درک راحتتر برای نسل خود قرار داده است.

یکی مدرن ترین و موثرترین دیوارپوش هایی که در سال 1900 پوسترهای بازار را تولید می کرد شرکت راش بود که هنوز هم امروز با همکاری یک تیم قوی از 430 کارمند در دفتر مرکزی در برامشه با تعهد و اشتیاق فراوان در حال گسترش می باشد. گروه راش همچنین دارای سایتهای تولیدی دیگر در لهستان و اوکراین و همچنین دفاتر خود در روسیه، بلژیک، هلند، فرانسه، انگلستان، چین و اوکراین می باشد.

آگهی نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان: نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش
کاغذ دیواری اروپایی راش

کاغذ دیواری اروپایی راش

کاغذ دیواری راش

کاغذ دیواری راش

کاغذ دیواری اروپایی روبرتو کاوالی


روبرتو کاوالی در فلورانس، توسکانی متولد شد و در اوایل دهه 1970، روش چاپ روی چرم را اختراع و ثبت کرد. او این تکنیک را در پاریس آغاز کرد و بلافاصله از افرادی مانند هرمس و پیر کاردین کمیسیون گرفت. در 32 سالگی، اولین مجموعه چاپ خود را در سالن Pret-Port-Porter در پاریس ارائه داد و سپس آن را به catwalks سالانا بیانکا و Palazzo Pitti هدیه داد و همچنین توانست روی پیست های میلانو کالزیونی، شلوار های جین، چرم های داخلی، براکت و... چاپ را توسعه دهد و همچنین توانست با چاپ کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های مختلف همه را شگفت زده کند.

روبرتو کاوالی با ایده های تازه و خلاقیت های جدید خود انقلابی در دنیای کاغد دیواری ایجاد کرد. الگوی های پلنگ که هنوز هم بسیاری از طرحهای او را آراسته کرده مورد پسند روبرتو می باشد که به عنوان یک طرح کلاسیک مطلق برای کاغذ دیواری در نظر گرفته می شود. کاغذ دیواری های او با نام Animal Print شهرت زیادی در دنیا پیدا کرده، زیرا روند بی انتها نیز تأثیر چشمگیری در طراحی دیوارها دارد.

کاغذ دیواری های روبرتو کاوالی در Industria Emiliana Parati تولید می شوند، کارخانه کاغذ مشهور ایتالیایی با تشکر از تخصص چندین ساله و فناوری های پیشرفته تولید، اجرای کامل طرح ها را تضمین می کند و کیفیت بالای کاغذ های وینیل و غیر بافته ساخت ایتالیا را تضمین می کند.

کاغذ دیواری اروپایی روبرتو کاوالی

کاغذ دیواری اروپایی روبرتو کاوالی

کاغذ دیواری روبرتو کاوالی

کاغذ دیواری روبرتو کاوالی

کاغذ دیواری اروپایی فیش باخر


کریستین فیش باخر بیش از دو قرن در قلب صنعت نساجی فعالیت داشت و به مرور زمان به یک شرکت خانوادگی در زمینه تولید کاغذ دیواری تبدیل شده که دفتر مرکزی آن در سنت گالن سوئیس می باشد و همینطور مرکزی برای صنعت نساجی و کاغذ می باشد که از اوایل قرن سیزدهم تاسیس شده است، کاغذ دیواری های فیش باخر با توجه زیاد به جزئیات، اشتیاق عمیق با مواد با کیفیت و انگیزه ثابت برای نوآوری خلاق ایجاد شده است و پوش های دیواری فیش باخر برای فضاهای داخلی مجلل و لوکس ساخته شده است.

امروزه، غیرعادی است که یک شرکت بالاترین استانداردهای تولید برای همه محصولات خود را داشته باشد، اما کریستین فیش باخر این موضوع یک امر بدیهی می داند و در تلاش بی وقفه برای بالا بردن کیفیت به همراه شرکا و تأمین کنندگان خود می باشد.

در حالی که این برند به ریشه های سوئیسی خود افتخار می کند، یک شرکت جهانی در خصوص تولید کاغذ دیواری های با کیفیت است که دفترهای فروش و نمایندگی در آلمان، ژاپن، فرانسه، هلند و ایتالیا و سایر کشورهای جهان دارد. کاغذ دیواری های این شرکت پرآوازه از مشارکت نزدیک با این کشورها و علاقه به روندهای فرهنگی آنها الهام گرفته شده است که با نوآوری و توسعه مستمر همراه با سنت و دانش، رمز موفقیت این برند می باشد.

کاغذ دیواری اروپایی فیش باخر

کاغذ دیواری اروپایی فیش باخر

کاغذ دیواری فیش باخر

کاغذ دیواری فیش باخر

کاغذ دیواری اروپایی آرته


آرته یکی از محبوبترین برندهای تولیدکننده کاغذ دیواری در اروپا می باشد، این شرکت متعلق به خانواده Desart می باشد که از سال 1981 در زمینه طراحی و تولید کاغذ در حال فعالیت است.

کاغذ دیواری های Arte دیوارهای خانه های مسکونی و فضاهای داخلی متعددی را در بیش از 80 کشور جهان تزئین کرده و هر ساله یک تیم داخلی از طراحان مجرب، چندین مجموعه جدید از کاغذ دیواری مدرن را طراحی می کنند، مدیر این برند بر این امر معتقد است که همه کاغذهای جدید باید نوآورانه و پرطرفدار باشند و در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. به همین خاطر زمان و تلاش زیادی برای تولید صرف می کند. آرته دائماً به دنبال روش های جدید تولید و مواد با کیفیت است و به همین خاطر است که طراحی یک مجموعه جدید به راحتی می تواند بیش از یک سال طول بکشد.

حدود نیمی از محصولات در داخل و از طریق فرآیندهای سازگار با محیط زیست تولید می شوند. تعداد کمتری از دیوارپوش توسط شرکای خارجی تولید می شود که هنجارهای کیفیت و پایداری یکسانی را اعمال می کنند. آرته سهام اصلی خود را در دفتر مرکزی در زونهاون بلژیک نگهداری می کند. این شرکت دارای نمایشگاه های شرکتی در پاریس، کلمبورگ (هلند)، لندن و لس آنجلس است.

کاغذ دیواری اروپایی آرته

کاغذ دیواری اروپایی آرته

کاغذ دیواری آرته

کاغذ دیواری آرته

کاغذ دیواری اروپایی ورساچه


کاغذ دیواری برند پرآوازه ورساچه توسط Gianni Versace S.r.l در سال 1978 در میلان تاسیس شد و به یکی از برجسته ترین خانه های بین المللی طراحی مد و نمادی از کاغذ دیواری های لوکس ایتالیایی در سراسر جهان شد. این شرکت در زمینه طراحی، تولید، توزیع مبلمان، پوشاک، جواهرات، ساعت، عینک، عطرها و کاغذ دیواری های لوکس فعالیت ویژه ای دارد و یکی از برترین مدلهای برجسته کاغذ این برند، prèt-port-porter می باشد که دارای نمادی ازبرند ورساچه می باشند.

گروه ورساچه محصولات خود را از طریق شبکه D.O.S در سراسر جهان که شامل بیش از 200 شعبه فعال در شهرهای اصلی و بیش از 1500 عمده فروشی در سراسر جهان دارد. دوناتلا ورساچه از سال 1997 مدیر هنری ورساچه بوده و این برند را به قرن 21 هدایت کرده است. امروزه ورساچه میراث خود را از طریق طراحی های قوی و بی باک در صنعت کاغذ دیواری هم ارائه می دهد، در حالی که مخاطبان جدیدی را در سراسر جهان مورد توجه قرار می دهد که همچنان موقعیت ورساچه را در فرهنگ معاصر تقویت می کند.


کاغذ دیواری اروپایی ورساچه

کاغذ دیواری اروپایی ورساچه

کاغذ دیواری ورساچه

کاغذ دیواری ورساچه

کاغذ دیواری اروپایی اسپریت


برند کاغذ دیواری اروپایی اسپریت در سال 1968 به عنوان یک شرکت دکوراسیون تاسیس شد که در حال حاضر یک برند بین المللی است که الهام بخش بازار کاغذ دیواری است، با توجه به پشرفت روز افزون اسپریت خدمات زیادی از لوازم جانبی خانه، منسوجات و کاغذ دیواری خانه به فیلد کاری خود اضافه کرده است که خانه شما را زیبا تر و با نشاط تر می کند.

برای هر اتاق، هر سلیقه و هر سنی، این برند پیشنهاد مناسبی را برای دیوارها به شکل کاغذ های تزئینی مدرن و کلاسیک منحصر به فرد برای منزل شما تزئین می کند که جلوه ای شخصی به آن می بخشد.

روندهای فعلی در الگوها و رنگ ها و همچنین عشق زیاد به جزئیات، ظاهر از ویژگی های مجموعه اسپریت می باشد که در نهایت یک کاغذ دیواری پر جنب و جوش را ایجاد می کند که همیشه شیک و در عین حال آرامش بخش است. فلسفه معمول کاغذ دیواری ها نیز در کیفیت کمال گرا بیان می شود که از طریق مواد با کیفیت بالا و تولید مسئولانه تحقق می یابد.

با توجه به شعار "esprit de corps"، تصاویر پس زمینه Esprit Home ادای احترام به خانواده و دوستی و همچنین احساس خوشبختی با هم بودن است.

مجموعه های مختلف برای اتاق نشیمن و به ویژه اتاق کودکان این ادعا را منعکس می کند و کاغذ دیواری مناسبی برای بزرگسالان و همچنین کودکان دارد. اسپریت یک نگرش است نه یک سن!

کاغذ دیواری اروپایی اسپریت

کاغذ دیواری اروپایی اسپریت

کاغذ دیواری اسپریت

کاغذ دیواری اسپریت

کاغذ دیواری اروپایی میلتون اند کینگ


کاغذ دیواری میلتون اند کینگ در سال 2008 توسط برادران ریچارد و برایس میلتون تاسیس شد، این برند نتیجه یک تجارت خانوادگی فروتنانه است که به تولید محصولات متنوع در صنعت کاغذ دیواری و پارچه دیواری اختصاص داده شده که در نهایت ثمره تلاش شبانه روزی مدیران این برند تولید کاغذهای اروپایی در سطح جهانی است که نوآوری در تولید را به حد خود رسانده است.

مجموعه میلتون اند کینگ با استفاده از تکنیک های منحصرد به فردی که طی این سال ها به دست آورده توانسته سهم ویژه ای از بازار را به دست بیاود، کاغذ دیواری های این برند با طراحی خاص و با بهترین جزئیات و آخرین گواهینامه ها به تولید رسیده اند، یکی دیگر از ویژگی های این برند، تحویل سریع در سراسر جهان می باشد، شاید جالب باشد بدانید که علاوه بر تولید یک کاغذ عالی، ارسال و نصب کاغذ دیواری را هم بر عهده می گیرد. به همین دلیل است که به جذابیت مجموعه خود افتخار می کند.

برند میلتون اند کینگ در راستای رضایت کامل هر مشتری قدم بر می دارند که نه تنها افتخار آن بلکه اولویت این برند است، مجموعه میلتون اند کینگ یک تیم صادق و بلند پرواز هستند که دوست دارند با پیشرفت صنعت کاغذ دیواری جزء برترین برندهای این صنعت باشند. این مجموعه برای خدمت پشتیبانی ارزش زیادی قائل هستند و سریع و دقیق به خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان واکنش نشان می دهند.


کاغذ دیواری اروپایی میلتون اند کینگ

کاغذ دیواری اروپایی میلتون اند کینگ

کاغذ دیواری میلتون اند کینگ

کاغذ دیواری میلتون اند کینگ

کاغذ دیواری اروپایی زامبیتی پاراتی


برند کاغذ دیواری ایتالیایی زامبیتی پاراتی در سال 1973 در آلبینو در نزدیک برگامو توسط فروچیو زامبیتی تأسیس شد که بعد فوت آقای زامبیتی پسرش داوید زامبیتی به عنوان مدیرعامل این برند منصوب شد، برند زامبیتی پاراتی علاوه بر تولید کاغذ دیواری در زمینه تولید پارچه مبلمان هم در ایتالیا دستی بر آتش دارد، زامبیتی پاراتی با استفاده از نوآوری ایجاد برجستگی بر روی کاغذ دیواری را عامل موفقیت در بازارهای بین المللی دانسته و همین قابلیت باعث شد تا برند Zambaiti Parati به شهرت بین المللی دست پیدا کند و به همین دلیل امروزه زامبیتی پاراتی بر روی شبکه ای از توزیع کنندگان کاغذ دیواری در اکثر کشورهای جهان نمایندگی فعال دارد.

چشم انداز زامبیتی پاراتی بر اساس محصولات تولید شده مانند نوآوری ایجاد برجستگی بر روی کاغذ دیواری توانسته اکثر بازارهای خارجی را تسخیر کند و به همین دلیل توانسته سفارشات زیادی را سراسر کشورهای مختلف دریافت کند، زامبیتی توانسته با تولید سیلندرهای چاپ بافت های برجسته ای را بر روی کاغذ دیواری ایجاد کند و همین امر باعث شده تا زامبیتی از سایر برند های پیشه بگیرد و محبویتش را میان مشتریانش چندین برابر بیشتر کند.

کاغذ دیواری اروپایی زامبیتی پاراتی

کاغذ دیواری زامبیتی پاراتی

کاغذ دیواری زامبیتی پاراتی

کاغذ دیواری اروپایی زامبیتی پاراتی

کاغذ دیواری اروپایی امیلیانا پاراتی


امیلیانا پاراتی بیش از 40 سال پیشرو در صنعت تولید کاغذ دیواری اروپایی فعالیت گسترده ای داشته و به دلیل سرمایه گذاری مداوم در فرایند تولید و خلاقیت در تولید کاغذ دیواری های منحصر به فرد در دنیا به سرعت شهرت پیدا کرده است، این شرکت در Casalmaggiore ،Cremona، در زمینی به مساحت 60.000 متر مربع و با بیش 19000 مدل از کاغذ دیواری در انواع رنگ ها و طرح های گوناگون شوروم کاملی را در اختیار دارد.

امیلیانا پاراتی با تولید طیف گسترده ای از کاغذ دیواری های مدرن، کاغذ دیواری های بافت دار با کیفیت توانسته توجه بسیاری از مشتریان رو به خود جلب کند، شاید جالب باشد بدانید که تمامی کاغذ دیواری های امیلیانا پاراتی کاملاً تنفس پذیر و غیر سمی می باشند حتی در برابر آتش مقاوم و قابل شستشو می باشند، استراتژی های تیم فروش امیلیانا پاراتی باعث شده تا حضور این برند را در بازارهای به سرعت بین المللی افزایش دهد، در حال حاضر امیلیانا پاراتی با گسترش تیم فروش خود قادر به برخورد با بیش از 3000 مورد به طور همزمان است.

کاغذ دیواری اروپایی امیلیانا پاراتی

کاغذ دیواری اروپایی امیلیانا پاراتی

کاغذ دیواری امیلیانا پاراتی

کاغذ دیواری امیلیانا پاراتی

کاغذ دیواری Bn


برند کاغذ دیواری BN International در سال 1926 تاسیس شد، در ابتدا این شرکت بر تولید کفپوش وینیل تمرکز داشت اما در دهه 1990 تمرکز و هدف شرکت بر روی صنعت کاغذ دیواری رفت و زیر مجموعه ای را با نام تجاری BN Walls را راه اندازی کردند، BN Walls طیف گسترده ای از انواع کاغذ دیواری را برای مشتریان در سراسر جهان طراحی و تولید می کند، کاغذ دیواری های BN به مشتریان کمک می کند تا محیطی عالی در هر بیمارستان ، هتل ، دفتر یا خانه را ایجاد کنند.

همه چیز با مهارت ، دانش و تجربه آغاز می شود که این برند همه این ویژگی ها را با گذشت زمان به دست آوردند، داشتن کارخانه تولید کاغذ دیواری به این معنی است BN بر فرایند تولید تخصص ویژه ای دارند و دقیقاً می دانند که چگونه باید در راستای تولید یک کاغذ دیواری خوب و با کیفیت قدم بردارند و به همین امر محصولات BN با بالاترین استانداردهای کیفیت در بازار عرضه می شود، این برند با تکنیک هایی مانند گراور، برجسته کاری و چاپ روی صفحه کاغذ دیواری ها را به تولید می رسانند.

طراحی و تحقیق و توسعه نقش برجسته ای در BN Walls ایفا می کنند، این مجموعه دارای استودیو و بخش تحقیق و توسعه مجزایی دارند که این امکان را به مشتریان خود می دهد، تا خلاقیت طراحان با تخصص را همراه با ایده های مشتریان ترکیب کنند، و این ترکیب مطمئناً به ثمر نشسته است و باعث رضایت مشتریان از این مجموعه می شود، BN Walls برندی است که بر پایه های محکمی ساخته شده است، برندی که کاملاً همه چیز را پوشش می دهد.

کاغذ دیواری Bn

کاغذ دیواری Bn

کاغذ دیواری اروپایی Bn

کاغذ دیواری اروپایی Bn

کاغذ دیواری اروپایی کومار


برند کاغذ دیواری اروپایی کومار در سال 1967 توسط گرهارد کومار تاسیس شد، ما در عصری بسیار سریع زندگی می کنیم، امر تولید کاغذ دیواری مستلزم داشتن سطح بالایی از قدرت نوآورانه و اراده بالا برای مطابقت با آخرین استانداردهای جهانی می باشد که به لطف تجربه چندین ساله در این صنعت این برند توانسته از دانش و تخصص زیادی برخوردار شود که همین امر باعث شده  تا روز به روز شاهده پیشرفت و توسعه این مجموعه باشیم که حاصل این همه تلاش تولید جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در دنیا شده است.

خلاقیت اعضای تیم طراحی کومار همیشه قابل تحسین است به صورتی که هنگام طراحی نقش های جدید آخرین روندهای خلاقانه و دیدگاه های خلاقانه خود را در نظر می گیرند. طراحان کومار طرح های جدید به روز و چشمگیری را تولید می کنند که طیف وسیعی از کاغذ دیواری های لوکس و زیبا رو کنار هم جمع کرده و در اختیار مشتریان قرار داده اند، این ویژگی باعث شده تا مشتریان از سردرگمی در بیایند و به راحتی بتوانند کاغذ دیواری مورد نظرشان را انتخاب کنند.

کاغذ دیواری اروپایی کومار

کاغذ دیواری اروپایی کومار

کاغذ دیواری کومار

کاغذ دیواری کومار

کاغذ دیواری اروپایی ماربورگ


همه امکانات تولیدی ما در Kirchhain ، نه چندان دور ماربورگ ، در هسن است. محصولات ما 100 “" ساخت آلمان "است. ما به میراث خود افتخار می کنیم بدون اینکه بر روی افتخارات خود تکیه کنیم. کارخانه کاغذ دیواری ماربورگ در سراسر جهان به دلیل محصولات منحصر به فرد خود که امروزه بی نظیر است ، مشهور است-طرح های منحصر به فرد خرد شده ، روکش دیوار با بدلیجات و مروارید ، دیوارپوش هایی که می درخشند. در عین حال ، همکاری ما با شخصیت های برجسته در زمینه طراحی بین المللی به ما امکان می دهد دیوارپوش های غیرمعمول تولید کنیم که بر استانداردهای شرکت ما تأکید دارد.

کاغذ دیواری اروپایی ماربورگ

کاغذ دیواری اروپایی ماربورگ

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری ماربورگ

کاغذ دیواری اروپایی لیمونتا


خط کاغذ دیواری دیجیتال با پنل های چاپی سفارشی با بهترین فناوری های چاپ است که می تواند متنوع ترین درخواست ها برای شخصی سازی در دکوراسیون داخلی را برآورده کند.بیش از 40 سال است که LIMONTA Wall یک نقطه مرجع برای بخش تولید و توزیع کاغذ دیواری است.
چاپ سیلندر یک فرایند سنتی تولید صنعتی است که از روکش ، چاپ ، برجسته کاری و دکترای خطی می رود. این تکنیک تولید ، طیف وسیعی از بافت های برجسته گرافیکی و طرح های روی رول را در پی دارد. توجه به جزئیات ، که از طریق پردازش توسط تکنسین های مجرب تضمین می شود ، امکان تولید مجموعه ها و مجموعه های با نام تجاری خاص برای اشخاص ثالث را فراهم می آورد.

LIMONTA Wall تخصص خود را در تولید دیوارهای وینیل سنگین تکامل می دهد و طیف گسترده ای از الگوها و طرح های تزئینی برای دکوراسیون داخلی را در نظر می گیرد که برای پردازش صنایع دستی و برای فرآیند تولید 100٪ ساخته شده در ایتالیا و توجه به تحقیقات مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ دیواری اروپایی لیمونتا

کاغذ دیواری اروپایی لیمونتا

کاغذ دیواری لیمونتا

کاغذ دیواری لیمونتا

کاغذ دیواری اروپایی اسدرا


کاغذ دیواری اسدرا جزو یکی از معروفترین برندهای کاغذ دیواری اروپایی می باشد که تمامی تلاش خود را کرده تا تولید کاغذ دیواری های خود را بر پایه ظرافت و استفاده از بالاترین مواد اولیه هنگام تولید به کار ببرد، این برند اروپایی طرح ها و زیبایی های کاغذ دیواری مدرن با الگوهای سایر برند ها مقایسه می کند و تمامی تلاش خود را می کند تا از برندهای دیگر کاغذ دیواری سبقت بگیرد.

یکی از ویژگی های بارز کاغذ دیواری اسدرا ضخامت کاغذ می باشد که با استفاده از تکنیک ها به روز توانسته طرح های دقیق بافت کاغذ دیواری را به صورت برجسته و حتی مخملی به تولید برساند، اسدرا با ایده های جدید تحولی در دنیای کاغد دیواری ایجاد کرده است، روندهای فعلی در طراحی الگوها و رنگ ها با عشق زیاد به جزئیات صورت می گیرد به صورتی که در انتهای کار یک کاغذ دیواری پر زرق و برق به مشتریانشان تحویل می دهند.

کاغذ دیواری اروپایی اسدرا

کاغذ دیواری اروپایی اسدرا

کاغذ دیواری اروپایی اسدرا

کاغذ دیواری اروپایی اسدرا

کاغذ دیواری اروپایی ای اس کریشن


گروه کاغذ دیواری آلمانی A.S. Création شامل دو بخش تولید کاغذ دیواری و بخش تولید پارچه های مبلمان می باشد، بخش کاغذ دیواری ای اس کریشن دارای تصاویر پس زمینه زیبا که با بالاترین کیفیت در مقیاس جهانی تولید و به بازار عرضه می شوند، این برند دارای یک تیم فروش 90 نفره می باشد که برای مشاوره و راهنمایی به مشتریان آموزش دیده اند، تصاویر پس زمینه کاغذ دیواری در درجه اول در آلمان توسط تیم طراحان فوق حرفه ای طراحی شده و پس از تایید توسط هیئت مدیره این مجموعه در سایت Wiehl-Bomig در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

علاوه بر این ، تصاویر پس زمینه در موضوع Novoselje بلاروس هم در این مجموعه تولید می شود، این برند در کشورهای انگلستان ، هلند ، فرانسه و روسیه نمایندگی فعال دارند که همچنین دفتر مرکزی در آلمان می باشد، این برند یکی برترین تولید کنندگان کاغذ دیواری برجسته در اروپا می باشد که سالانه بیش از 6000 کاغذ دیواری در زمینه های کاربردی تولید می کند.

کاغذ دیواری اروپایی ای اس کریشن

کاغذ دیواری اروپایی ای اس کریشن

کاغذ دیواری اروپایی ای اس کریشن

کاغذ دیواری اروپایی ای اس کریشن


برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید کابینت لوکس، کمد، درب، روشویی و واکینگ کلوزت]
لوگوی آوانگارد گالری Boosted (0) آوانگارد گالری
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
لوگوی تچرا دیزاین Boosted (0) تچرا دیزاین
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی

نظر شما در مورد کاغذ دیواری اروپایی


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ کاغذ دیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون منزل

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون منزل


استفاده از کاغذ دیواری اين روزها به يك فن تبديل شده است؛ مهارتی كه با دانستن تكنيک های ساده‌ای می توان آن را به راحتی در خانه اجرا كرد. سه بعدی شايد ديگر دوران سر كردن در فضاي طراحي‌هاي دوبعدي واقعا به سر...


کاغذ دیواری مدرن در خانه مدرن

کاغذ دیواری مدرن در خانه مدرن


کاغذ دیواری‌های مدرن با نمادهای مختلف هندسی و طرح‌های انتزاعی طراحی می شوند که در رنگ‌های مختلف نیز ارائه می‌شوند، کاغذ دیواری های مدرن آنقدر متنوع و جذاب هستند که برخی از آنها را می توان به عنوان تابلوهای هنری با...


بهترین دیوارپوش اتاق کودک شما

بهترین دیوارپوش اتاق کودک شما


اتاق کودک: یکی از مهمترین فضاهایی که در تاثیر چشمگیری در رشد استعدادها و روحیه هر کودکان دارد اتاق خواب آن هاست، فضای اتاق کودک باید محیطی باشد که زمینه ساز رشد و پرورش شخصیت و زمینه ساز بروز استعدادها و...


تچرا دیزاین
0

تچرا دیزاین

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

راش ایران نماینده رسمی کاغذ دیواری راش آلمان
1

راش ایران

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1400/07/26
بازدید بازدید: 2648

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

کابینت کلاسیک آشپزخانه
0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS