نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای دکوراسیون

0

کابینت کلاسیک آشپزخانه

× حذف تبلیغات
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[تولید کابینت، روشویی و مبلمان سفارشی، واردات پارچه و شیرآلات لوکس]
Boosted (0) تچرا دیزاین
کابینت کلاسیک آشپزخانه

مقاله کابینت کلاسیک آشپزخانه با تصاویر و تیزر


کابینت کلاسیک آشپزخانه مقوله ای است که در این مطلب قصد بررسی آن را داریم. ابتدا به بررسی این سبک جذاب کابینت آشپزخانه می پردازیم و سپس انواع کلاسیک را با تصاویر جذاب بررسی خواهیم کرد. این مطلب به صورت اختصاصی توسط لاگین برندز گردآوری و تالیف شده است و کپی از آن تنها با دکر منبع مجاز می باشد. با ما همراه باشید...

گزینه هایتان را برای کابینت کلاسیک آشپزخانه به دقت بررسی کرده و برای ایجاد یک فضای جذاب برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه و آشپزی در خانه خود آماده شوید.

این سبک کابینت یکی از محبوبترین انواع کابینت آشپزخانه به شمار می آید. کابینت زیبای کلاسیک، کابینتی با چوب و درهای برجسته و حکاکی شده است. این نوع از کابینت سلطنتی با دسته های فلزی اش اعتبار بیشتری می یابد.

استفاده ازاین کابینت ها فضایی نوستالژیک را در خانه تداعی می کند. این نوع از کابینت ها هم در آشپزخانه های کوچک و هم آشپزخانه های بزرگ قابل نصب است. طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت های برتر کلاسیک لوکس با کیفیت رقابتی و دقت بالا (برترین تولید کنندگان کابینت) در این صفحه ارائه شده است:

تولید کنندگان برتر کابینت: ← برندهای لوکس کابینت
اگر در فکر تغییر مدل آشپزخانه خود هستید و بین سبک های مختلف طراحی آشپزخانه گیر کرده اید، یا فقط فضای متنوعی می خواهید که به شما امکان ترکیب و تطبیق طرح های مختلف را بدهد، سبک کلاسیک ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

کابینت های کلاسیک در آشپزخانه مانند بوم رنگ نشده ای از طرح آشپزخانه هستند. این نوع کابینت ها با اضافه کردن لوازم تزیینی سبک مینیمال خیلی ساده هستند، اما به آسانی با سبک های دیگر ترکیب می شوند. همچنین می توانید خصوصیات برجسته و زیبایی طرح خود را با تمرکز بر به کار بردن تعداد بی شماری از لوازم تزیینی نشان دهید.

از لحاظ مواد اولیه، کابینت های کلاسیک تقریبا همیشه از جنس چوب ساخته می شوند. از آن جایی که چوب مرسوم ترین ماده اولیه ساخت کابینت است، برای سبک کلاسیک بسیار مناسب است. به همین ترتیب، پالت رنگ مرتبط با این نوع کابینت معمولا سفید، کرم، بژ و قهوه ای می باشد که در مورد انتخاب لوازم جانبی، سخت افزار مربوط به کابینت و دیگر تزییناتِ طرح، اجازه بیشترین انعطاف را می دهد.

یکی از مزیت های بزرگ کابینت کلاسیک آشپزخانه این است که ارزش فروش مجدد خانه را بالا می برد، چرا که سبک تقریبا خنثی آن شانس بیشتری برای جذب مشتری های آتی نسبت به سبک های خاص دیگر به شما می دهد.

اگرچه این نوع کابینت ها مانند لوحِ خالی هستند که می توان وسایل تزیینی سبک های مختلف را به آن ها اضافه کرد تا به طور چشمگیری جذابیت و ویژگی های ظاهری آن ها را افزایش داد. شاید بخواهید از رنگ های متناقض در کف پوش یا کانتر آشپزخانه استفاده کنید. برای مثال، انتخاب کفپوش چوبی تیره و کانتر خاکستری یا سیاه به مانند تضاد رنگی دوگانه ای است که به زیبایی ظاهری آشپزخانه می افزاید. به علاوه، جزئیات ساده و کلاسیک همانند نصب تاج کابینت یا درهای شیشه ای می تواند جذابیت و زیبایی ظاهری را در کابینت های شما دوچندان کند و طرحی سنتی و در عین حال سرزنده و جذاب ایجاد نماید.

چه شما میان سبک های مختلف گیر کرده باشید یا فضای منعطفی برای آشپزخانه خود می خواهید که طرح های متفاوتی را در آن با هم ترکیب کنید، کابینت های کلاسیک احتمالا گزینه خوبی برای شما هستند.

چه چیزی آشپزخانه را به سبک کلاسیک تغییر می دهد؟

گاهی تعریف یک سبک یا تعیین ظاهری که به دنبال آن هستید، دشوار است و بسیاری از افراد زمانی که به تغییر طرح آشپزخانه خود فکر می کنند، با آن دست و پنجه نرم می کنند. شاید عجیب به نظر بیاید اما به ندرت می توان فضایی با تنها یک سبک خاص داشت. آشپزخانه کلاسیک ظاهری ماندگار و طرحی صاف و ساده با پالت رنگی خنثی دارد. نکته مثبت در این سبک کلاسیک قابلیت تلفیق آن با سبک های دیگر است. به خاطر ساده بودن این سبک، شما قادر به ترکیب آن با المان های دیگری هستید تا با وجود آن ها آشپزخانه ای منحصربه فرد داشته باشید.

اغلب آشپزخانه های کلاسیک دارای کابینت های سفید یا کرم ساده هستند. رنگ های روشن و خنثی موردپسند اکثر افراد می باشند، و نیز با روشن کردن فضای آشپزخانه، حس بزرگتر بودن آن را القا می کنند. آشپزخانه سفید یکی از مشخصه های سبک کلاسیک است.

جزئیات معماری ساده در آشپزخانه کلاسیک مسئله دیگری است که باید به آن توجه کرد. حتی گاهی پایه، سرستون یا تاج نیز به جای تجملاتی و پر نقش و نگار بودن، ساده هستند. درهای کابینت می بایستی ساده و سنتی باشند. درهای ساده شِیکر، انتخابی رایج در آشپزخانه کلاسیک می باشند.

ما برای یک دیوارپوش بک اسپلش، کاشی ساب وِی سفید کلاسیک را پیشنهاد می کنیم. اندازه مرسوم برای کاشی ساب وِی 6×3 می باشد، با این حال هر اندازه دیگری نیز قابل استفاده است (6×2، 8×2، و غیره). ماده اولیه، شکل، اندازه، و حتی دوغاب کاشی قادر به تغییر ظاهر کلی آشپزخانه می باشد.

بخش مهمی از آشپزخانه کلاسیک مربوط به پالت رنگی خنثی و آرام می باشد. اما نیازی نیست که به طور کامل سیاه و سفید باشد. داشتن چنین پالت خنثایی به شما امکان برجسته کردن هر رنگ دیگری را می دهد. شما به راحتی می توانید هر رنگ دیگری غیر از سفید را برای بک اسپلش انتخاب کنید و یا تمام وسایل آشپزخانه را با هم هماهنگ کرده و با فضای آشپزخانه متمایز کنید. استفاده از رنگ قهوه ای و سفید و نیز چوب طبیعی برای ملایم کردن فضای آشپزخانه متداول و پر طرفدار هست که در ادامه نمونه هایی را با این رنگ های جذاب در آشپزخانه کلاسیک را می بینیم.

مجددا باید بگوییم که نکته مثبت در مورد آشپزخانه کلاسیک، انعطاف پذیر بودن آن نسبت به تغییر می باشد. این آشپزخانه ها کمی شبیه آفتاب پرست هستند. انتخاب المان طرحی از سبک دیگر، آشپزخانه را به طور کامل متحول کرده و آن را بنابر سلیقه شما بسیار منحصربه فرد می سازد.

انواع سبک و مدل های کلاسیک آشپزخانه

طراحی دکوراسیون کلاسیک آشپزخانه با کابینت

کابینت ها یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در آشپزخانه ها با دکوراسیون های کلاسیک هستند. بهتر است برای آشپزخانه ها با سبک کلاسیک از مدل کابینت رومی استفاده شود این مدل کابینت ها دارای ساختار کلاسیک و سنتی هستند و می توانند فضای آشپزخانه منزل شما را با شکوه تر نشان دهند.

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک طراحی خاصی دارد که باعث می شود فضای داخلی آشپزخانه فوق العاده زیبا، باوقار و با شکوه به نظر برسد. برای طراحی داخلی چنین آشپزخانه هایی هم از رنگ های روشن و شادی مثل سفید، کرم، طوسی و هم از رنگ های تیره ای مثل خاکستری، قهوه ای و مشکی استفاده می شود.

بارزترین نماد آشپزخانه های کلاسیک استفاده از کابینت های چوبی لوکس و شیک می باشد به طوری که روی درب و نمای آن ها کنده کاری شده است و نقش های برجسته زیبایی دارد. فضای داخلی آشپزخانه های کلاسیک همچون صنایع دستی خاص و جذاب هستند. در ادامه تصاویر مدل های کابینت کلاسیک آشپزخانه با طراحی های فوق العاده زیبا و خاص را مشاهده خواهید کرد.

دلیل توجه و مورد پسند واقع شدن این دسته از کابینتها این است که حسی از زمان گذشته در ذهن مخاطبین خود تداعی می کنند. به طور کلی کابینت کلاسیک به مدلهایی از کابینت گفته می شود که به سبک قدیمی با متریال جدید طراحی می شوند. یکی از اصلی ترین قسمت های هر منزل قسمت اشپزخانه می باشد که معمولا زنان خانه دار وقت بسیاری را در این مکان سپری می کنند. به همین علت هرچه این فضا و قسمت دکوراسیون و طراحی این مکان جذابیت بیشتری داشته باشد باعث انرژی بیشتر و ایجاد احساس خوشایند در افراد می کند.

کابینت ها در زندگی روزمره امروزی مصارف بسیار زیادی پیدا کرده اند و باعث دسته بندی منظم و شیک وسایل و همچنین در بعضی از مدلها باعث امکان نمایش وسایل تزیینی منزل برای میهمان ها می شوند.

تصاویری از انواع کابینت در آشپزخانه کلاسیک را مشاهده کنید:

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک
کابینت کلاسیک سفید

به دلیل اینکه رکن اصلی در فضای آشپزخانه را می توان کابینت تعریف کرد، عمدتا سبک کابینت است که دکوراسیون کلی آشپزخانه را مشخص می کند.

کابینت کلاسیک آشپزخانه را می توان از اصلی ترین اجزاء در آشپزخانه ها با دکوراسیون کلاسیک و مدرن محسوب کرد. کابینت های در انواع مدل و رنگ های مختلف موجود هستند و وقتی رنگ سفید در فضای آشپزخانه غلبه پیدا کند، حس ثبات و سادگی را ایجاد می کند.

رنگ کابینت کلاسیک سفید و البته مینیمال جایگاه خاصی در دکوراسیون آشپزخانه دارد. استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه آن هم در کابینت، ساده بودن آشپزخانه شما را تضمین می کند. یکی از مزیت های رنگ سفید این است که می توانید آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و همچنان کلاسیک بودن فضا را حفظ کنید.

کابینت های کلاسیک سفید در آشپزخانه های کلاسیک جزو مهمترین المان های طراحی کلاسیک در آشپزخانه هستند که این رنگ کابینت به راحتی هر آشپزخانه ای را جذاب می کند و علاوه بر این به شما امکان می دهند سبک و شخصیت خانه خود را از طریق شکوفایی هر تعداد طراحی افزودنی بیان کنید، کابینت سفید کلاسیک جزو سنتی ترین متریال آشپزخانه است که به خوبی با آشپزخانه سبک کلاسیک متناسب است. زیرا رنگ های سفید و کرم حس کلاسیک را به کابینت های آشپزخانه می بخشند.

یکی از مزایای بزرگ رنگ سفید در آشپزخانه این است که می تواند ارزش فروش مجدد خانه را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد. به دلیل اینکه آنها تا حد زیادی زیبایی را در آشپزخانه خانه افزایش می دهد و باید به این نکته توجه کنید که در دکوراسیون آشپزخانه استفاده از کابینت سفید مهمترین رکن اصلی در فضا می باشد و عمدتا سبک کابینت است که دکوراسیون کلی آشپزخانه را مشخص می کند.

کابینت آشپزخانه به راحتی متریال های دیگر آشپزخانه را تحت تاثیر خود قرار می دهد که به شما اجازه می دهد زیبایی و شخصیت طراحی آشپزخانه خود را از طریق تعداد نامحدود لوازم جانبی و اضافی برجسته بیان کنید و وقتی که صحبت از کابینت های آشپزخانه کلاسیک می شود، با یک مزیت بزرگ که نسبت به سایر کابینت ها دارد مواجه می شویم. سبک کلاسیک آشپزخانه تا حد زیادی دارای مقاومت و عمر بیشتری می باشند و به دلیل سادگی که دارد هیچ وقت از مد نمی افتد. اگرچه چیزی شبیه تخته سنگ سفید می باشد اما همیشه به صورت قابل توجهی از رنگ سفید در کابینت های کلاسیک استقبال ویژه ای شده است.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کابینت های کلاسیک سفید را می توان به تاج های ابزار خورده متنوع و قرینه سازی و سر ستون های منبت کاری شده آن ها اشاره کرد که همچنین استفاده از رنگ سفید در کابینت زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه می بخشد و به ویژه استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک مرسوم است.

کابینت آشپزخانه با این سبک یکی از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه به خصوص فضاهای مسکونی با طراحی داخلی کلاسیک می باشد که در واقع کابینت های کلاسیک، کابینتی هایی هستند روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و بنا به نوع طراحی شان مصالح مورد استفاده در ساخت آنها ترکیبی از چوب، شیشه و یا فلز می باشد که ترکیب هنرمندانه این مصالح در کنار هم زیبایی خاصی را به فضای داخلی شما می بخشد.

هرچند که از گذشته فقط از رنگ قهوه ای در مصنوعات چوبی آشپزخانه استفاده می شد، اما امروزه هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ وجود ندارد و رنگ سفید در کابینت، آشپزخانه شما را شادب تر و زیباتر می نماید. کابینت های کلاسیک از بافت های ساده و پیچیده چوبی تهیه می شوند که می توانند فضای متفاوت و شگفت انگیزی را در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنند. اگر شما می خواهید فضای رسمی و لوکس را در درون آشپزخانه ایجاد کنید، بهتر است از رنگ سفید استفاده کنید به دلیل اینکه رنگ کابینت کلاسیک سفید و البته مینیمال جایگاه خاصی در دکوراسیون آشپزخانه دارد و استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه آن هم در محصولات چوبی آن، ساده بودن آشپزخانه شما را تضمین می کند.

یکی از مزیت های کابینت کلاسیک سفید این است که می توانید آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و همچنان کلاسیک بودن فضا را حفظ کنید.

تصاویری از زیباترین کابینت های سفید با سبک کلاسیک مشاهده کنید:

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید
کابینت کلاسیک لاکچری

کابینت کلاسیک لاکچری آشپزخانه یکی از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه به خصوص فضاهای مسکونی با سبک کلاسیک می باشد. در واقع کابینت های لاکچری، کابینت هایی هستند روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و بنا به نوع طراحی شان، مصالح مورد استفاده در ساخت کابینت ترکیبی از چوب، شیشه و یا فلز می باشد که ترکیب هنرمندانه این مصالح در کنار هم زیبایی خاصی را به فضای داخلی شما می بخشد.

سبک کلاسیک یکی از زیباترین و جذاب ترین دکوراسیون ها است و شما می توانید از این سبک دکوراسیون برای طراحی داخلی آشپزخانه لاکچری منزل خود استفاده نمایید.

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در جذابیت ظاهری آشپزخانه استفاده از تکنیک های مدرن و یا کلاسیک در طراحی دکوراسیون آشپزخانه می باشد. توجه داشته باشید که بهتر است سبک دکوراسیون آشپزخانه را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف منزل خود انتخاب کنید تا طراحی داخلی منزل شما دارای هارمونی لازم باشد.

متریالهای به کار رفته در این کابینت ها از مرغوبترین کیفیت برخوردارند و بهترین نوع یراق آلات در آنها استفاده می شود. کابینت های لاکچری هم در طرح های مدرن و مینیمال و هم در طرح های کلاسیک موجود هستند.

زیباترین کابینت کلاسیک آشپرخانه های لاکچری را مشاهده کنید:

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری
کابینت کلاسیک اروپایی

از جمله مدل های کابینت که در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مورد توجه اکثر مردم واقع شده است سبک کابینت اروپایی کلاسیک می باشد. دلیل توجه و مورد پسند واقع شدن این دسته از کابینت ها این است که حسی از زمان گذشته در ذهن مخاطبین خود تداعی می کنند.

به همین علت هرچه این فضا و قسمت دکوراسیون و طراحی این مکان جذابیت بیشتری داشته باشد، باعث انرژی بیشتر و ایجاد احساس خوشایند در افراد می کند. از جمله اساسی ترین لوازم اشپزخانه که باعث شیک شدن و زیبا ترشدن مکان اشپزخانه می شود قسمت کابینت ها می باشد. کابینت ها در زندگی روزمره امروزی مصارف بسیار زیادی پیدا کرده اند و باعث دسته بندی منظم و شیک وسایل و همچنین در بعضی از مدلها باعث امکان نمایش وسایل تزیینی منزل برای مهمان ها می شوند.

یکی از مهمترین ویژگی های کابینت کلاسیک اروپایی تداعی آشپزخانه تمام چوبی است. همچنین این مدل کابینت کلاسیک آشپزخانه به گونه ای طراحی می شوند که بیشترین استفاده از فضای آشپزخانه موجود باشد، بنابراین این کابینت ها موجب بهینه سازی فضای آشپزخانه می شوند، به همین دلیل امروزه از آن ها برای طراحی همه نوع آشپزخانه اعم از کوچک و بزرگ استفاده می شوند، اما در طراحی آشپزخانه های کوچک به سبک کلاسیک استفاده از رنگ سفید مناسب تر است.

هرچند که گذشته از رنگ قهوه ای بیشتر در آشپزخانه استفاده می شد، اما امروزه هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ وجود ندارد و رنگ سفید دکوراسیون آشپزخانه شما را شادب تر و زیباتر می نماید (که در بالا آشپزخانه های زیبایی را به رنگ سفید دیدید). کابینت های کلاسیک از بافت های ساده و پیچیده چوبی تهیه می شوند که می توانند فضای متفاوت و شگفت انگیزی را در دکوراسیون ایجاد کنند. اگر شما می خواهید فضای رسمی و لوکس را در درون آشپزخانه ایجاد کنید بهتر است از رنگ چوب گردو استفاده کنید. در مدل های کابینت های چوبی کلاسیک گره های ساده و پیچیده چوب در طرح کابینت کاملا نمایان هستند و همین ویژگی ارزش زیبایی و جذابیت این سبک کابینت ها را چند برابر کرده است در ضمن هرچه کیفیت چوب بهتر باشد، بافت آن بهتر و زیباتر خواهد بود.

تصاویری از انواع کابینت اروپایی را با هم می بینیم:

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی
مقاله کابینت کلاسیک آشپزخانه ادامه دارد و به روز رسانی خواهد شد (اسفند 99)
این مقاله جامع را هم مطالعه کنید: برندهای کابینت

مراحل نصب کابینت کلاسیک آشپزخانه ایتالیایی:




برندهای دکوراسیون مقالات دکوراسیون این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید محصولات چوبی لوکس کابینت، درب داخلی و خارجی ساختمان]
لوگوی صنایع چوب ورگر Boosted (0) صنایع چوب ورگر
[نماینده انحصاری کاغذ دیواری راش آلمان]
لوگوی راش ایران Boosted (0) راش ایران
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[تولید کابینت و مصنوعات چوبی لوکس]
لوگوی کابینت اشنیز Boosted (0) کابینت اشنیز
[تولید لوستر و کریستال دست ساز دکوراتیو]
لوگوی لوستر دست ساز لایت سوچی Boosted (0) لوستر دست ساز لایت سوچی

نظر شما در مورد کابینت کلاسیک آشپزخانه


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ کابینت کلاسیک

معروف ترین برندهای کابینت کلاسیک و مدرن

معروف ترین برندهای کابینت کلاسیک و مدرن


کابینت (به فرانسوی: Cabinet) قفسه‌ای است که در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پخت‌ وپز و ظروف استفاده می‌شود. کابینت های آشپزخانه امروزی، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را اشغال می‌کنند. در این مقاله قصد...


برترین کابینت های کلاسیک ایشکاب

برترین کابینت های کلاسیک ایشکاب


به صورت عمومی درباره کابینت کلاسیک وکابینت مدرن می توان گفت: با توجه به اینکه اغلب آشپزخانه های امروزی (open) می باشد، باید ست بودن نمای کابینت با مبلمان رعایت شود. فرض براینکه مبلمان کلاسیک و استیل (منبت کاری شده)، لوازم...


کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی


از جمله مدل های کابینت که در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مورد توجه اکثر مردم واقع شده است کابینت کلاسیک اروپایی می باشد. دلیل توجه و مورد پسند واقع شدن این دسته از کابینت ها این است...


طراحی دکوراسیون و کابینت آشپزخانه کلاسیک

طراحی دکوراسیون و کابینت آشپزخانه کلاسیک


کابینت ها یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل در آشپزخانه ها با دکوراسیون های کلاسیک هستند. بهتر است برای آشپزخانه ها با سبک کلاسیک از مدل کابینت رومی و کابینت کلاسیک استفاده شود این مدل کابینت ها دارای ساختار...


ماجراهای من و کابینت کلاسیک منزلم

ماجراهای من و کابینت کلاسیک منزلم


ان روز که کلید اپارتمانم را از فروشنده تحویل گرفتم، بلافاصله با ذوق و شوق فراوان به سمت اپارتمان رفتم که قبل از اسباب کشی برای دکوراسیون آن فکری بکنم وارد کوچه جدیدمان شدم اپارتمان از دور با نمای سنگی کرم رنگ...


کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن


کابینت نئوکلاسیک در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و آشپزخانه ها نقش بسیار حیاتی و مهمی را بر عهده دارند. آشپزخانه ها محل بسیار مهمی نه تنها در واحدهای مسکونی، بلکه در واحد های اداری و تجاری نیز هستند. به عبارتی...


کابینت کلاسیک آمریکایی مريلات

کابینت کلاسیک آمریکایی مريلات


انواع مدل های کابینت کلاسیک امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند. وجود کابینت در آشپزخانه مهم ترین موضوع در دکوراسیون آشپزخانه است. کابینت، استفاده های بسیار زیادی دارد که می تواند پشتیبان کارهای روزمره ما باشد...


کابینت کلاسیک رومی

کابینت کلاسیک رومی


کابینت کلاسیک رومی برای کسانی که به فضای سنتی و پر زرق و برق علاقه مند باشند، گزینه بسیار مناسبی است و البته در نظر داشته باشید که طراحی این سبک کابینت در بسیاری از جوامع دارای محبوبیت بالایی است و...


کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری

کابینت کلاسیک در آشپزخانه لاکچری


کابینت کلاسیک لاکچری آشپزخانه یکی از پر طرفدارترین انواع کابینت برای دکوراسیون آشپزخانه به خصوص فضاهای مسکونی با سبک کلاسیک می باشد. در واقع کابینت های کلاسیک لاکچری، کابینت هایی هستند روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و...


کابینت آمریکایی سیندرو

کابینت آمریکایی سیندرو


کابینت سیندرو در ایالات متحده آمریکا در سال 1979 تاسیس شد و ماموریت آن آوردن کابینت با بهترین طراحی در آشپزخانه به خانه های آمریکایی است. این شرکت در سال 1985 دفتر مرکزی شرکت خود را به شهر لس آنجلس در...


صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

شوروم آسام هاوس
2

شوروم آسام هاوس

لوستر دست ساز لایت سوچی
0

لوستر دست ساز لایت سوچی

آوانگارد گالری
0

آوانگارد گالری

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

شیشه دست ساز یونیک گلس
0

شیشه دست ساز یونیک گلس

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تاریخ ثبت ثبت: 1399/10/25
بازدید بازدید: 1901

مطالب مرتبط با دکوراسیون

کابینت کلاسیک رومی
0

کابینت کلاسیک رومی

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند
0

ویلاهای مدرن خوش منظره در نیوزیلند

کاغذ دیواری اروپایی
0

کاغذ دیواری اروپایی

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک
0

آینه ونیزی در دکوراسیون شیک

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن
0

کابینت نئوکلاسیک و انواع مدل های آن

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس
0

عمارت های پیشنهادی به لیونل مسی در پاریس

خانه ای مدرن در کالیفرنیا
0

خانه ای مدرن در کالیفرنیا

20 مدل وان حمام لاکچری
0

20 مدل وان حمام لاکچری

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه
0

7 دکوراسیون اتاق خواب باشکوه

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن
0

دکوراسیون عمارت تام کروز در لندن

51 لوستر کریستالی مسحور کننده
0

51 لوستر کریستالی مسحور کننده

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا
0

رویایی ترین عمارت مدرن آمریکا

50 سرویس بهداشتی لاکچری
0

50 سرویس بهداشتی لاکچری

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه
0

45 لوستر مدرن خالق فضای باشکوه

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن
0

طراحی داخلی مراکشی لاکچری و مدرن

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی
0

طراحی ویلای مدرن جت ست در میامی

10 سبک کابینت آشپزخانه
0

10 سبک کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی مینیمال
0

طراحی داخلی مینیمال

سبک های طراحی داخلی
0

سبک های طراحی داخلی

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا
0

دکوراسیون خانه جنیفر آنیستون در کالیفرنیا

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS