نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای مبلمان

1

بابینی تولید کننده برتر مبلمان اداری

آموزش پرایس اکشن در فارکس
مبلمان اداری بابینی

مقاله بابینی تولید کننده برتر مبلمان اداری با تصاویر با کیفیت


قبل از پرداختن به مدل های زیبای مبلمان اداری بابینی، کمی از طراحی فضاهای اداری بدانیم. با ما همراه باشید.

درگذشته ای نه چندان دور محل کار افراد خیلی ساده بود، داشتن یک چهار دیواری ساده می توانست آغازگر یک کسب و کار باشد. اما به مرور زمان طراحی داخلی فضاهای اداری از اهمیت زیادی برخوردار شد و صاحبان مشاغل برای جذب مشتری بیشتر و ماندن در بازار رقابت اهمیت زیادی به دفتر کار خود دادند.

در پی اهمیت یافتن فضاهای کار، شرکت های زیادی در زمینه طراحی و ساخت لوازم اداری پا به عرصه گذاشتند. این شرکت ها هم به صاحبان مشاغل در زمینه طراحی داخلی شرکتشان مشورت می دادند و هم دست به تولید لوازم اداری می زدند. این روزها طراحی داخلی دفتر کار تبدیل به امری ضروری شده و هرکس برای شرح یک کسب و کار قبل از هرچیز به فکر طراحی داخلی آن می افتد به همین دلیل هم بسیاری از گروه های طراحی و ساخت لوازم اداری سعی می کنند از بازار رقابت عقب نمانند و با استفاده از طراحی های هوشمندانه و استفاده از آخرین تکنولوژی ها دست به تولید محصولاتی بسیار زیبا و کارآمد بزنند.

برترین محصولات و برندهای مبل مدرن: ← مبلمان مدرن
یکی از این گروه ها، گروه ایتالیایی بابینی است که بیش از 50 سال در طراحی و تولید مبلمان اداری سابقه فعالیت دارد. در این مطلب نگاهی به فعالیت های این شرکت معتبر بین المللی می اندازیم.

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی
گروه بابینی بیش از 50 سال است که در حوزه طراحی داخلی مشغول به فعالیت است. جیانکارلو بابینی (Giancarlo Babini)، رئیس این کمپانی، همراه با  برادرانش در سال 1963 بابینی اسپا (Babini Spa) را تاسیس کردند. این شرکت در شهر کامرانو (Camerano) واقع شده بود و فقط چند کیلومتر با شهر آنکونا فاصله داشت. این کمپانی در آن زمان با نام مویایلفر (Mobilfer) کار خود را به عنوان یک کارگاه کوچک برای تولید مبلمان خانگی آغاز کرد. اما در سال 1972 بود که این شرکت محصولات خود را  با نام بابینی روانه بازار کرد. آن ها در طول 9 سال فعالیت خود به درجه ای از پختگی و رشد رسیده بودند که احساس می کردند می توانند در بازار مبلمان جایی برای خود دست و پا کنند و به همین دلیل با قدرتی چند برابر فعالیت های خود را ادامه دادند.

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی
درسال 1980 گروه بابینی راه اندازی شد و در چهار حوزه مختلف فعالیت خود را ادامه داد. این چهار حوزه عبارت بودند از:

-    بابینی آفیس (BABINI OFFICE): تولید مبلمان، پارتیشن و صندلی های مخصوص دفاتر اداری.
-    بابینی دیزاین (BABINI DESIGN): محصولات تکمیلی برای مبلمان خانگی.
-    با بینی هوم (BABINI HOME): تولید مبلمان و صندلی برای منازل مسکونی.
-    فین گروپ (FINGROUP): خدمات اقتصادی و واحد خدمت رسانی  به مشتریان.

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی
این شرکت در طول نیمه دوم دهه 1980 به دلیل رشد روز افزون محصولات خود و همچنین استفاده هوشمندانه از تکنولوژی ها و طرح های خلاقانه در تولید لوازم و مبلمان اداری درآمد زیادی کسب کرد و سود خالص شرکت افزایش چشمگیری پیدا کرد. در همین دوران بود که گروه محصولات بابینی به عنوان یکی از مهمترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده طراحی و ساخت مبلمان اداری و مبلمان خانگی در ایتالیا شناخته شد.

در سال 1997 این کمپانی برای گسترش مرزهای کاری خود به چهار گروه تجاری مختلف تقسیم شد تا بتواند در سطحی بزرگ تر به فعالیت های خود ادامه دهد. بزرگ شدن کمپانی به معنی افزایش بازارهای محصولات آن در سراسر دنیا بود و به همین دلیل در اواخر دهه 1990 گروه بابینی به عنوان شرکت پیشرو در کشور ایتالیا شناخته شد و مرزهای کاری خود را گسترش داد.

درسال 2000 شرکت بابینی اینوست (BABIBI INVEST) با هدف ارتقا و توسعه مشاغل مربوط به املاک و مستقلات در کشور ایتالیا و سایر نقاط جهان تاسیس شد. تمرکز شرکت بابینی اینوست روش ساخت و فروش مجموعه های مسکونی، صنعتی و تجاری و همچنین خرید و فروش زمین، ملک و غیره بود.

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی
فرآیند تولید در گروه بابینی

تمام مراحل طراحی و ساخت مبلمان اداری در کمپانی بابینی انجام می شود. از کار با مواد خام (مانند پنل های چوبی، آلومینیوم، شیشه و پلاستیک) گرفته تا سرهم کردن و پرداخت نهائی در این کمپانی صورت می گیرد. این ویژگی این امکان را به بابینی می دهد که محصولات اداری خود را با بالاترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان تولید کند و همین مسئله این شرکت ایتالیائی را از رقیبان خود متمایز می کند.

به کارگیری فرآیند های تولیدی مدرن شامل انتخاب تامین کنندگان مواد خام و طراحی توسط بهترین و مجرب ترین طراحان، بابینی را قادر ساخته تا محصولاتی را با بالاترین استانداردهای اروپا و دنیا تولید کند و در عین حال به مسئله حفظ و نگهداری محیط زیست پایبند بماند. علاوه بر این، استفاده از فرآیند های تولید مختلف و همچنین وجود یک ساختار سازمانی منعطف، شرکت بابینی را به سطحی رسانده که می تواند محصولاتی را براساس نیاز های خاص مشتری خود و به صورت سفارشی تولید کند.

مشتریان می توانند ابعاد، شکل، سطح و رنگ محصول مورد نظر خود را به این کمپانی سفارش دهند و بابینی در کم ترین زمان ممکن البته با کیفیتی فوق العاده محصول مورد نظر را تولید می کند.

طراحی فضا

هر کدام از محصولات اداری بابینی نتیجه یک فرآیند طراحی کاملا آزمایش شده است که توسط یک تیم طراحی به شدت حرفه ای و نرم افزارهای پیچیده اجرا می شود. یک محصول در فرآیند تولید از فیلترهای مختلفی عبور می کند تا در نهایت کیفیت و ماندگاری آن از هر نظر تضمین شود. همچنین گروه بابینی دارای یک تیم طراحی است که به مشتریان در هرزمینه ای، از طراحی یک دفتر کارکوچک گرفته تا یک فضای اداری بسیار بزرگ و با ساختمان های اداری چند طبقه، مشورت می دهد و به آن ها در طراحی فضاهای کاری کمک می کند. محصولات خلاقانه بابینی به مشتریان کمک می کند تا با چالش های موجود در طراحی داخلی یک دفتر کار به راحتی کنار بیایند. این محصولات به گونه ای طراحی و تولید می شوند تا هر دفتر کاری که در هر زمینه ای مشغول به فعالیت است بتواند مبلمان مورد نیاز خود را بین مبلمان تولید شده توسط گروه بابینی پیدا کند.

حمایت از مشتری

در دوران مدرن، طراحی دفاتر کار فعالیت دشواری و تخصصی شده است. امروزه کیفیت، بهره وری و تغییر و اصلاح بر اساس چهارچوب ها و محدودیت هایی که توسط دفاتر اداری مدرن به طراح تحمیل می شود از نیازهای اصلی این کار است. مسئله ارگونومی (راحتی و سادگی در استفاده از محصول)، کاربردی بودن و همچنین تولید محصولاتی سبک و قابل حمل تنها تعداد اندکی از ویژگی هایی است که یک محصول مناسب باید دارای آن باشد. گروه بابینی با شناخت کامل از این چالش ها ایده های مختلفی را به اجرا می گذارد تا تمام نیاز های مشتری رفع شود. این ایده ها گستره بزرگی از طراحی محصول، طراحی فضا تا سر هم کردن و تحویل محصول به مشتری را شامل می شود. در واقع گروه بابینی فرآیندی را طراحی کرده که در آن از همان ابتدای تولید تا تحویل محصول همه و همه طی یک چارچوب مشخص اجرا می شود. همچنین این کمپانی دارای یک دپارتمان خدمات پس از فروش است که با مشتریان در مورد نحوه استفاده، نگهداری و حتی طراحی فضا ها مشورت می دهد.

توجه به محیط زیست

با توجه به رویکردهای مدرن در طراحی و استفاده از عناصر سبز در تولید محصولات مختلف، شرکت های معتبر همگام با این رویکردها حرکت کرده و سعی می کنند محصولات خود را به گونه ای طراحی کنند که کمترین تاثیر مخرب را روی محیط زیست بگذارد. شرکت بابینی هم از این قاعده مستثنا نیست و برای دستیابی به محصولاتی دوستدار محیط زیست فعالیت های خود را در چهار حوزه متمرکز کرده است.

طراحی پایدار: محصولاتی بابینی طی یک فرآیند بسیار پایدار طراحی می شوند. استفاده از تکنولوژی های مدرن و جدید باعث کاهش مصرف انرژی و به حداقل رسیدن آلودگی می شود. مراحل طراحی به طور کامل زیر نظر تیم نظارت انجام می شود تا همه مراحل طی یک فرآیند سبز و پایدار انجام شود.

مبلمان پایدار: تمامی محصولات گروه بابینی براساس آئین نامه های (Ecological Panel Association) تولید می شوند. Ecological Panel Association انجمنی است که بر تولید محصولات اداری نظارت دارد و هر شرکتی که محصولاتش براساس قواعد و دستورالعمل های این انجمن تولید شود جزو شرکت های دوستدار محیط زیست محسوب می شود. هدف بابینی از این کار تولید مبلمان اداری است که در عین زیبائی، کاربردی هم باشد.

همکاری با تامین کنندگان معتبر: شرکت بابینی به منظور گسترش یک ارتباط قوی با تامین کنندگانی که مواد و مصالح آن ها براساس معیار های پایدار تولید شده است، در انتخاب تامین کنندگان دقت زیادی می کند.

کاهش تولید کربن: گروه بابینی با استفاده از تکنولوژی های کارآمد سعی می کند در تولیدات خود از منابع کم تر، بازیافت بیشتر و کاهش تولید زباله استفاده کند تا در کل فرآیند تولیدی خود، کربن در کم ترین میزانش تولید شود.

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی
تجربه در کنار توسعه

گروه بابینی با بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید مبلمان اداری، اکنون در سه حوزه کاری فعالیت می کند. دارای 78 متخصص برجسته و 46 هزار متر مربع کارخانه است. این شرکت در طول فعالیت های خود با چالش های زیادی روبه رو بوده اما در تمام این سال ها حرکتی روبه جلو داشته است و اکنون به عنوان یکی از معتبر ترین و معروف ترین تولید کنندگان مبلمان اداری در ایتالیا و دنیا شناخته می شود.

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی

مبلمان اداری بابینی
از شما دعوت می کنیم از وب سایت کمپانی تولید مبلمان اداری بابینی بازدید کنید: www.babinioffice.com


برندهای مبلمان مقالات مبلمان این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[طراحی و تولید مبلمان آرت دکو، نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه داتام Boosted (0) خانه داتام
[طراحی و تولید مبلمان کلاسیک و دکوراسیون داخلی]
لوگوی مبل امیران Boosted (0) مبل امیران
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید مبلمان کلاسیک و صنایع چوبی لوکس]
لوگوی مبلمان کلاسیک زیتون Boosted (0) مبلمان کلاسیک زیتون
[تولید مبلمان خانگی نئوکلاسیک و کلاسیک]
لوگوی خانه مانلی Boosted (0) خانه مانلی

نظر شما در مورد بابینی تولید کننده برتر مبلمان اداری


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
نظر شما:
صد ضربدر سه =    
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ مبلمان اداری

معرفی مبلمان اداری ویترا

معرفی مبلمان اداری ویترا


مبلمان اداری در دکوراسیون هر شرکت یکی از قسمت‌های مهم آن می باشد که به دلیل اینکه می‌تواند تأثیر زیادی بر مراجعین و همچنین کارکنان و درآمد شرکت داشته باشد، بنابراین یکی از مهمترین متریال دکوراسیون شرکت داشتن یک مبلمان اداری...


مبلمان اداری مدرن فیام

مبلمان اداری مدرن فیام


یکی از اولین شرکتی هایی که توسط آقای ولت تاسیس شد، شیشه رنگی برای صنعت مبلمان تولید می کرد و به دنبال آن یک سری از شرکت های Artiglass، Curvovetro، Cromoglass و Vellutart، ادغام شده و همکاری این شرکت ها در...


مبلمان اداری آفیفران

مبلمان اداری آفیفران


برند مبلمان اداری آفیفران در دهه 80 نزدیک دریای مدیترانه در شهر والنسیای اسپانیا فعالیت خود را آغاز کرد، والنسیا جایی بود که خوان فرانکو روئیز مدیرعامل برند آفیفران  کار خود را در بخش مبلمان اداری آغاز نمود و در سال...


مبلمان اداری لوکس موزه موبیلیا

مبلمان اداری لوکس موزه موبیلیا


یكی از مبانی تفاخر انسان ها در تمامی دوران، آراسته بودن روح آنها به مقوله هنراست. هنر زاییده روح جستجوگر انسان ها در طول تاریخ است و همیشه از آن به عنوان سمبلی متعالی برای معرفی ابناء بشر یاد می شود....


معرفی مبلمان اداری مدرن استیل کیس

معرفی مبلمان اداری مدرن استیل کیس


برند مبلمان اداری استیل کیس با ارائه طیف وسیعی از محصولات مبلمان فناوری شده و خدمات طراحی فضای اداری برای کمک به مردم و دستیابی به پتانسیل های کامل راه را برای ایجاد تجربیات عالی پیش می برد. این کمپانی در...


گالری مبلمان آمریکایی گارنت

گالری مبلمان آمریکایی گارنت

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

مبل امیران
0

مبل امیران

گروه مبلمان ژان
0

گروه مبلمان ژان

مبلمان نیروانا
0

مبلمان نیروانا

مبلمان کلاسیک زیتون
1

مبلمان کلاسیک زیتون

محبوب کنید: 1   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  مبلمان اداری

تاریخ ثبت ثبت: 1394/11/26
بازدید بازدید: 5351

مطالب مرتبط با مبلمان

مبلمان چستر
0

مبلمان چستر

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی ورسای

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون
0

مبلمان کلاسیک فرانسوی کرون

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی
0

برندهای برتر مبلمان کلاسیک ایرانی

51 مبل فضای باز
0

51 مبل فضای باز

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی
0

مبلمان مدرن ایتالیایی مارتینی

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو
0

مبلمان راحتی کانادایی مارتینو

مبلمان کلاسیک ترکیه
0

مبلمان کلاسیک ترکیه

برندهای معروف مبل کلاسیک
0

برندهای معروف مبل کلاسیک

مبلمان لوکس کانادایی جنسن
0

مبلمان لوکس کانادایی جنسن

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری
0

مبلمان لوکس ایتالیایی تاوری

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل
0

مبلمان فضای باز ایتالیایی کارتل

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه
0

مبلمان مدرن ایتالیایی هنجه

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی
0

مبلمان نئوکلاسیک ایتالیایی کارپانلی

مبلمان اداری آفیفران
0

مبلمان اداری آفیفران

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی
0

مبلمان کلاسیک ایتالیایی پروواسی

معرفی برترین بازارهای مبل تهران
0

معرفی برترین بازارهای مبل تهران

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه
0

معروفترین برندهای مبلمان ترکیه

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا
0

مبلمان فضای باز بلژیکی رویال بوتانیا

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها
1

مبلمان کلاسیک طوسی برترین برندها

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS