نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

برندهای خودرو

0

10 نکته از آفرود با لکسوس LX 570

لکسوس LX

مقاله 10 نکته از آفرود با لکسوس LX 570 با تصاویر با کیفیت


وقتی به آفرود فکر می‌کنید خودروهای جیپ و لندروور در ذهنتان تجسم می‌یابند اما در واقع لکسوس نیز شاسی بلندهای کاملاً توانایی را می‌سازد که به آسانی می‌توانند از صخره‌ها عبور کنند و کاری بکنند که آب از آب تکان نخورد!

اگرچه که انواع مختلف لندروور در صدر لیست راننده‌هایی هستند که یک آفرودر لوکس می‌خواهند اما این شاسی بلندهای انگلیسی از مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان رنج می‌برند. خوشبختانه برای لکسوس این مشکل وجود ندارد زیرا اگر این برند ژاپنی برای یک چیز شناخته شده باشد آن قابلیت اعتماد افسانه‌ای است؛ بنابراین فکر می‌کنیم که شاسی بلندهای لکسوس یک جایگزین قابل‌اعتمادتر نسبت به لندروور هستند زیرا به همان اندازه قابل و توانا بوده و نیازی ندارند تا زمان زیادی را در تعمیرگاه سپری کنند.

ما اخیراً یک روز را با لکسوس LX 570 در صحرای اورگون سپری کردیم و این 10 مورد را به آفرود سواری لکسوس یاد گرفتیم.

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

1.    لکسوس فوت‌وفن آفرود را می‌داند
درست‌تر این است که کمپانی مادر یعنی تویوتا آفرود را می‌شناسد و لکسوس نیز از همه‌ی تجارب تویوتا سود برده و با ساخت نمونه‌های لوکس‌تر این موارد را بهبود بخشیده است. لکسوس اصرار دارد که واژه‌ی “وسیله‌ی نقلیه‌ی کاربردی لوکس” را ابداع نموده است. تویوتا برخی خودروهای آفرود اسطوره‌ای نظیر FJ، لندکروز،4Runner و تاکوما را ساخته که در مسابقات و برخی رخدادهای آفرود سنگین موفقیت‌های خوبی را به دست آورده‌اند. لکسوس در واقعیت نمی‌گوید که ساخته‌هایش می‌توانند از کوه بالا بروند و این خودروساز اسپانسر هیچ مسابقه‌ی حماسی نیست اما هدف این نیست.

هدف اعتمادبه‌نفس است. لکسوس می‌خواهد تا راننده‌ها احساس اعتمادبه‌نفسی داشته باشند که بتوانند از هر چیزی رد شوند. جالب اینکه محبوب‌ترین بازار برای لکسوس LX 570 بازار خاورمیانه است، جایی که صحراهای شنی عظیم و زمین های صعب‌العبور انتظار این شاسی‌بلند فول سایز را می‌کشند.

لکسوس LX 570

2.    کنترل خزش در برابر ترمز پیشرانه
لکسوس LX 570 2016 با سیستم کنترل خزش عرضه می‌شود که همانند یک کروز کنترل برای آفرود است. این سیستم بالا یا پایین رفتن خودرو در شرایط سخت را کنترل و آسان‌تر کرده بنابراین نیازی نیست تا درباره‌ی تنظیم استفاده از ترمزها نگران باشید. این سیستم از حسگرها و ABS خودرو به منظور حفظ آرامش و پایداری خودرو در زمین‌های ناهموار استفاده می‌کند. اگر پیش از این هرگز از کرال کنترل استفاده نکرده‌اید باید گفت که سیستم می‌تواند کمی اعصاب‌خردکن باشد زیرا مجبورید یاد بگیرید به خودرو اعتماد بکنید. استفاده از پدال لازم نیست و فقط باید فرمان را در دست گرفت. این سیستم همچنین صدای ترسناکی دارد که همانند خرد شدن چیزی و یا خراش انداخت سنگ‌ها روی خودرو است اما در واقع این صدا به عملکرد ABS و تنظیم ترمزها مربوط می‌شود. سیستم لکسوس همچنین قابل تنظیم است بنابراین شما می‌توانید با توجه به شرایط وجود میزان عملکرد آن را تنظیم کنید.

دیگر راهی که با آن می‌توانید به آسانی از تپه‌ها پایین بیایید این است که حالت 4-low را انتخاب کرده و LX به‌صورت دستی در دنده یک قرار دهید. با این کار از مزیت ترمز پیشرانه‌ی گیرای خودرو سود می‌برید و با این سیستم خودرو به آرامی از تپه‌ها پایین می‌آید. برتری این روش نسبت به کرال کنترل این است که راننده کنترل بیشتری داشته و صدای ترسناک حالت اول نیز تولید نمی‌شود.

این دو سیستم با دیفرانسیل مرکزی قفل شونده و سیستم تعلیق قابل تنظیم ترکیب می‌شوند. سیستم تعلیق لکسوس می‌تواند ارتفاع خودرو از سطح زمین را افزایش می‌دهد و حالت‌های متفاوت را برای سطوح مختلف انتخاب می‌کند. سیستم کنترل کشش چهارچرخ فعال نیز LX را به یکی از بهترین آفرودرها تبدیل می‌کند.

لکسوس LX 570

3.    دوربین 360 درجه بسیار مفید است
دوربین 360 درجه در هنگام آفرود ارزش بسیار بالایی دارد. بله شما هنوز هم می‌توانید سرتان را از پنجره بیرون بیاورید اما داشتن دوربینی که در جلوی خودرو واقع شده دیدن آنچه که در جلوی سپر است را بسیار آسان می‌کند.

همچنین با اینکه LX دوربین‌های بخش کناری نیز دارد اما نیاز دارید تا آینه‌های کناری را تنظیم کنید بنابراین می‌توانید بغل خودرو را نیز ببینید. در اینجا اهمیتی به نقاط کور نمی‌دهید و تنها به آینه‌های کناری نیاز دارید تا برای دوری جستن از اشیایی که روی خودرو خراش می‌اندازند به آن‌ها نگاه کنید.

نمای داخلی لکسوس LX 570

4.    برخی مواقع عبور از روی موانع بهتر از عبور از کنار آن‌هاست
اگر صخره یا مانع بزرگی را دیدید به گزینه‌های پیش روی خود نگاهی بیندازید. اگر تلاش کنید تا از کنار آن عبور کنید شاید بیش‌ازاندازه به صخره نزدیک شوید و اگر تیز باشد شاید باعث پاره شدن دیواره‌ی لاستیک شوید که خبر کاملاً بدی است. گاهی اوقات گزینه‌ی بهتر عبور از روی این مانع است. اگر ارتفاع کافی از سطح زمین دارید از روی آن رد شوید.

5.    انگشت شست
در هنگام آفرود انگشتان شست خود را داخل حلقه فرمان نگه ندارید. انگشتان خود را خارج از فرمان نگه داشته و بدانید که در هنگام آفرود ممکن است که فرمان بر اثر برخورد با صخره یا مانعی بزرگ به‌طور ناگهانی بپیچد و نمی‌خواهید که انگشتتان با وضعیتی که دوست ندارید مواجه شود.

6.    گردش در دایره‌ی تنگ‌تر؟ مشکلی نیست؟
LX 570 2016 ویژگی دستیار گردش دارد که وقتی فعال شود به منظور کمک به کامل کردن یک گردش تنگ‌تر سرعت حرکت چرخ داخلی را کمتر می‌کند. واقعاً دیدن اینکه خودرویی به این بزرگی چگونه دور می‌زند شگفت‌انگیز است. ما می‌خواستیم از یک محدوده‌ی خمیده که توسط درخت‌ها احاطه شده بود عبور کنیم. بخش پشتی خودرو احساس چرخش حول پیچ را دارد. اگر این سیستم نبود باید با سه فرمان پیچ را طی می‌کردیم.

7.    نرم، پایدار و آرام
این یک مسابقه نیست و یک آفرود موفق به معنی عدم برخورد به چیزی و به دردسر نیفتادن است. رانندگی نرم، آرام و پایدار به شما کمک می‌کند. حرکت‌های ناگهانی می‌تواند شانس به مخمصه افتادن شما را افزایش دهد. با چنین حرکاتی کشش خودرو را از دست می‌دهید و بدانید که کشش دوست شماست.

لکسوس LX 570

8.    گشتاور زیاد مفید است
قلب آهنین لکسوس یک پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.7 لیتری با قدرت 383 اسب بخار و از آن مهم‌تر گشتاور 546 نیوتون متری است. این میزان قدرت از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. تمامی این گشتاور و سیستم چهارچرخ محرک تمام‌وقت در مواجه با زمین‌های سخت و خشن به کار شما می‌آید.

لکسوس LX 570

9.    لکسوس کارهای زیادی برای کمک به کودکان و محیط‌زیست انجام داده است
لکسوس بیشتر از خودروهای هیبریدی به کمک محیط زیست آمده است. این کمپانی 10 سال پیش تیم‌های مدرسه‌ای را برای آغاز چالش اقتصادی لکسوس گرد هم آورده و دنبال دانش آموزان مستعد برای مواجه با مشکلات و چالش‌های زیست‌محیطی است. تیم‌های برنده کمک‌هزینه‌ی تحصیلی دریافت می‌کنند و برخی از یافته‌های آن‌ها حتی به کاخ سفید نیز راه پیدا می‌کنند. در طول 10 سال گذشته لکسوس بیش از 5 میلیون دلار را به دانش‌آموزان و تیم‌های برنده‌ی مدرسه‌ای پرداخت کرده است.

10.    زنان قدرت خرید زیادی دارند
معمولاً زمانی که من در رویدادهای خودرویی حضور می‌یابم تنها نماینده‌ی خانم‌ها هستم. این بخشی از ماهیت مردانه‌ی این صنعت است. این رویداد آفرود هرچند در همراهی با دوستان زیادی برگزار گردید. چرا لکسوس باید خانم‌ها را به چنین رویدادی بیاورد؟ زیرا تحقیقات نشان داده که خانم‌ها قدرت خرید بسیار زیادی دارند و این یک پیوستگی مستقیم با رانندگی مردم و تصمیم‌های آن‌ها برای خریدهای مهم دارد.

تصاویر بیشتری از لکسوس LX 570 با هم می بینیم:

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

نمای داخلی لکسوس LX 570

برای مشاهده برترین و زیباترین تصاویر خودروهای لکسوساینجا کلیک کنید: تصاویر لکسوس


برندهای خودرو مقالات خودرو این مقاله را پسندیدید؟
برای دوستانتان در پیام رسان های معروف به اشتراک بگذارید. ارسال شما به ما کمک می کند همواره بهترین مطالب جهان را با بالاترین کیفیت ارائه کنیم.
 ← Share on Telegram  Share on Whatsapp Share on Whatsapp
× حذف تبلیغات
[تولید سنگ ساختمانی]
لوگوی سنگ تریمو Boosted (0) سنگ تریمو
[تولید کننده پنجره ترمال بریک و نمای کرتین وال]
لوگوی پنجره و نمای پیشینه صنعت توس Boosted (0) پنجره و نمای پیشینه صنعت توس
[مبلمان کلاسیک آمریکایی و دکوراسیون داخلی]
لوگوی گالری مبلمان آمریکایی گارنت Boosted (0) گالری مبلمان آمریکایی گارنت
[تولید شیشه و آینه دکوراتیو و لوسترهای دست ساز]
لوگوی شیشه دست ساز یونیک گلس Boosted (0) شیشه دست ساز یونیک گلس
[ارائه دهنده راه حل های خانه هوشمند و BMS]
لوگوی شرکت صنعت نوین امیرکبیر Boosted (0) شرکت صنعت نوین امیرکبیر

نظر شما در مورد 10 نکته از آفرود با لکسوس LX 570


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
نظر شما:  
صد ضربدر سه =     
   


مقالات و تیزرهای مرتبط با: ⇐ لکسوس

معرفی لکسوس UX کانسپت در نمایشگاه پاریس

معرفی لکسوس UX کانسپت در نمایشگاه پاریس


لکسوس در نمایشگاه پاریس امسال از یک کراس‌اوور کوچک کانسپت با طراحی فوق‌ العاده چشمگیر بنام UX رونمایی کرد. این کانسپت فعلاً یک طرح مطالعاتی است که به‌ احتمال‌ زیاد پیش‌ نمایشی خواهد بود از یک کراس‌ اوور تولیدی کوچک که...


طراحی داخلی و خارجی لکسوس LF-1 Limitless

طراحی داخلی و خارجی لکسوس LF-1 Limitless


طراحی داخلی و خارجی همراه با تست رانندگی یکی از جدیدترین و زیباترین خودروهای کمپانی لکسوس به نام لکسوس LF-1 Limitless. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید....


پنج ویژگی دوست‌داشتنی نسل جدید لکسوس RX

پنج ویژگی دوست‌داشتنی نسل جدید لکسوس RX


کراس اوور محبوب زیرشاخه لوکس‌ سازِ تویوتا، در بازاری که پر از رقبای تشنهٔ مبارزه است، با نسل جدید خود که سبک و سیاقی تأثیرگذار دارد آمده تا جای پایش را محکم‌تر از قبل کند. به نظر می‌رسد این نسل با...


لکسوس LS مدل 2021

لکسوس LS مدل 2021


کمپانی لکسوس اخیرا از آخرین نسخه لوکس ترین خودروی خود، یعنی لکسوس LS مدل 2021 در دو نسخه LS500 اف اسپورت و LS500h رونمایی کرده است. این خودروی لوکس، در آمریکا با مدل LS 500 و پیشرانه بنزینی 3/5 لیتری توئین...


با لوکس ترین و اشرافی ترین خودروهای جهان آشنا شوید

با لوکس ترین و اشرافی ترین خودروهای جهان آشنا شوید


دنیای ماشین ها طرفداران بسیار زیادی دارد. کمپانی های اتوموبیل سازی همیشه جزو پیشروان نوآوری در صنعت بوده اند و هر کدام از آنها هواداران متعصب خود را دارند. از فراری و لامبورگینی گرفته تا مرسدس بنز و بی ام و...


رونمایی لکسوس ES مدل 2019

رونمایی لکسوس ES مدل 2019


لکسوس ES با معرفی رسمی در نمایشگاه خودروی پکن 2018 وارد هفتمین نسل خود شده و جدیدترین نسل از این سدان ژاپنی دارای طراحی تیزی است که از برادران LS و LC الهام گرفته است. البته ابعاد این خودرو نیز کمی...


آشنایی با لکسوس NX300h

آشنایی با لکسوس NX300h


یکی از خودروهایی که با ورود به ایران، بسیاری را مجذوب خود کرد لکسوس NX300h بود. ایرتویا برای مدت محدودی اقدام به پیش فروش لکسوس سری NX کرد که تنها در ۲ ساعت ابتدایی این پیش فروش، تمام خودروها به فروش...


معرفی لکسوس LS 2018

معرفی لکسوس LS 2018


لکسوس LS رقیبی برای ب‌ ام‌ و سری7 و مرسدس بنز S-class است. برای آشنایی کامل با این خودرو در ادامه دعوت میکنیم تیزی از خودرو لوکس LS 500 را تماشا کنید....


مجموعه ورزشی انقلاب
4

مجموعه ورزشی انقلاب

کابینت اشنیز
0

کابینت اشنیز

آیرن صنعت
0

آیرن صنعت

مبلمان ایفا
0

مبلمان ایفا

صنایع چوب ورگر
0

صنایع چوب ورگر

محبوب کنید: 0   به اشتراک بگذارید: Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp

تگ ها:   |  لکسوس   |  خودروی لوکس   |  شاسی بلند

تاریخ ثبت ثبت: 1395/08/02
بازدید بازدید: 5954
مرجع مرجع: پدال

مطالب مرتبط با خودرو

کادیلاک سلستیک مدل 2024
0

کادیلاک سلستیک مدل 2024

کانسپت لینکلن مدل L100
0

کانسپت لینکلن مدل L100

فراری پوروسانگوئه مدل 2023
0

فراری پوروسانگوئه مدل 2023

ب ام و سری 8 مدل 2023
0

ب ام و سری 8 مدل 2023

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023
0

شاسی بلند لوتوس التره مدل 2023

شورلت بلیزر EV مدل 2024
0

شورلت بلیزر EV مدل 2024

فراری 296 GTB مدل 2022
0

فراری 296 GTB مدل 2022

ب ام و X7 مدل 2023
0

ب ام و X7 مدل 2023

ب ام و i7 مدل 2023
0

ب ام و i7 مدل 2023

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند
0

استون مارتین DBX 707 قوی ترین شاسی بلند

نیسان گرن توریسمو 2022
0

نیسان گرن توریسمو 2022

مرسدس بنز ویژن EQXX
0

مرسدس بنز ویژن EQXX

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021
0

خودروی مفهومی ب ام و XM مدل 2021

لندرور رنجرور 2022
0

لندرور رنجرور 2022

مرسدس بنز SL مدل 2022
0

مرسدس بنز SL مدل 2022

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس
0

GV60، شاسی بلند الکتریکی جنسیس

مرسدس بنز EQG کانسپت
0

مرسدس بنز EQG کانسپت

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS
0

رونمایی از مرسدس مایباخ EQS

معرفی تویوتا لندکروزر 2022
0

معرفی تویوتا لندکروزر 2022

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022
0

رونمایی از کیا اسپورتیج 2022

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS