نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

تلفن 88030847

برندهای ورزشی

10

تلفن88030847

مجموعه ورزشی بانوان مجموعه ورزشی بانوان مجموعه ورزشی بانوان مجموعه ورزشی بانوان مجموعه ورزشی بانوان مجموعه ورزشی بانوان
www.loginbrands.com/block68 Block 68 sports complex in other language(s):  Block 68 sports complex in English

مجموعه ورزشی بانوان BLOCK 68

مجموعه تخصصی ورزشی بانوان


موسسین مجموعه فرهنگی ورزشی Block68 (مجموعه ورزشی بانوان) پس از فعالیت هایشان در عرصه ورزش قهرمانی و کسب بیش از 100 عنوان قهرمانی ورزشی، به صورت حرفه ای فعالیت خود را در صنعت ورزش و تفریحات، از سال 1998 آغاز نمودند.

تا به امروز ساخت، تجهیز، راه اندازی و راهبری مجموعه های زیادی از جمله:

    آکادمی اسکیت انقلاب
    مجموعه تخصصی بانوان CNCLUB
    استخر چهارفصل باشگاه انقلاب (سی نگین ورزشی پرشیا)
    اسکواش باشگاه انقلاب

و مجموعه های دیگر را در کارنامه خود داشته و عناوینی همچون:

    قهرمان صنعت ورزش کشور
    منتخب رهبر ورزش کشور
    اخذ تقدیرنامه ملی از ریاست جمهوری

و ده ها عنوان دیگر را کسب نموده و در ارائه خدمات نوین ورزشی با بالاترین استاندار های جهانی پیشتاز بوده اند که در این راستا به عنوان الگویی از ارائه آخرین سیستم ها و دستاورد های ورزش روز جهان در صنعت ورزش ایران، شناخته می شوند.

مجموعه Block68 دستاورد موسسین این گروه، یاسمن حجازی، علیرضا قیاسی و کاوه صدقی پس از بیش از 20 سال حضور در عرصه ورزش قهرمانی، آموزشی، حرفه ای، همگانی و سلامتی جامعه می باشد که با طراحی داخلی منحصر به فرد خانم مهندس عبدساکن به سرانجام رسیده و چهارچوب هویت سازمانی این مجموعه توسط یکی از بزرگترین کمپانی های کپی رایتینگ کشور انجام شده است.


با ما طعم متفاوت ورزش را تجربه کنید.

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

مجموعه ورزشی بانوان

TRX Studio
این رشته در نیروی دریایی آمریکا ابداع شد که در آن از وزن بدن برای تمرینات مختلف با هدف افزایش قدرت، تعادل، انعطاف و استحکام Core که شامل عضلات قسمت مرکزی بدن می باشد، استفاده می شود. در این رشته به بند TRX نیاز است و کلاس ها به صورت گروهی و یا خصوصی برگزار می گردد. نتیجه ای که افراد با شرکت در این رشته و در مدت کوتاه مشاهده می کنند، TRX را جزء رشته های پرطرفدار قرار داده است. مجموعه ورزشی بانوان بلاک 68 ارائه دهنده دوره های TRX Studio



Functional Training
Functional Training دسته ای از رشته ها و تمرینات است که هدف آن بالابردن قدرت، تعادل و کارایی در حرکات روزمره و ورزشی است. مجموعه ورزشی بانوان بلاک 68 ارائه دهنده دوره های Functional Training:

Twist
این روش بر پایه Functional Training ایجاد شده که در آن هدف بالا بردن قدرت، تعادل و کارایی در حرکات روزمره و ورزشی می باشد. برای همه افراد با هر سن و سابقه ورزشی برنامه تمرینی متناسب طراحی شده است. با استفاده از وزن بدن و کش، حرکات به صورت هوازی،‌ قدرتی و تعادلی انجام می شود.

CrossFit
در این رشته حرکات ورزشی در کنار رقابت بین افراد کلاس انجام می شود برنامه تمرینی هر روز از حرکات با شدت بالا و اینتروال HT می باشد. تمرین با وزنه، حرکات پلی متریک، ژیمناستیک و ... تشکیل شده است. این رشته برای ورزشکاران حرفه ای و افرادی که علاقمند به رقابت می باشند بسیار جذاب است.



Indoor Cycling
این رشته همان دوچرخه سواری است که به صورت گروهی در محیط بسته در کنار مربی کلاس انجام می شود. همراه با موسیقی از تپه ها، کوه ها و قله ها عبور کنید و فاصله و زمان ها را بپیمایید. ورزشکار درون خود را بیابید، عرق بریزید، تا جایی که می توانید کالری بسوزانید و به وزن دلخواه خود برسید. RPM و Spinning از زیر مجموعه های این رشته می باشند. مجموعه ورزشی بانوان Block 68 ارائه دهنده دوره های Indoor Cycling:

Spinning
این رشته نیز نوع دیگری از دوچرخه سواری در داخل سالن است. رشته ای است با چربی سوزی بالا. در این رشته پر تحرک گروه عضلات زیادی از جمله عضلات شکم،‌ کمر، پا و دست ها درگیر هستند. در این رشته شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به وزن دلخواه خود برسید. این ورزش برای افرادی مناسب است که اضافه وزن دارند، ورزشکارانی که می خواهند برای مسابقات آماده شوند، افرادی که صرع دارند،‌ افرادی که مشکل بینایی دارند و نیز کسانی که دچار پوکی استخوان هستند.

RPM
این رشته همان دوچرخه سواری است که به صورت گروهی در محیط بسته در کنار مربی کلاس انجام می شود. همراه با موسیقی از تپه ها، کوه ها و قله ها عبور کنید و فاصله و زمان ها را بپیمایید. ورزشکار درون خود را بیابید. عریق بریزید. تا جایی که می توانید کالری بسوزانید و به وزنن دلخواه خود برسید.



Chair Pillates
تناسب اندام، انعطاف، بالارفتن قدرت بدنی، بهبود وضعیت بدن و بالا رفتن انرژی

یکی از شاخه های جدید و بسیار پرطرفدار از رشته های پیلاتس می باشد. تناسب اندام، انعطاف، بالارفتن قدرت بدنی، بهبود وضعیت بدن و بالا رفتن انرژی از فواید این رشته ورزشی است. این کلاس ها به صورت نیمه خصوصی و خصوصی در فضایی مختص به این رشته برگزار می گردد.



Group Fitness Exercise (GFX Studio)
GFX Studio شامل رشته های ورزشی گروهی که همراه با موسیقی طراحی و اجرا می شوند که هر سه ماه برای کلیه رشته های مذکور حرکات و موسیقی جدیدی طراحی شده و کلیه مربیانی که دارای مدرک بین المللی آن رشته می باشند با نسخه های جدید ارائه شده، می بایست باز آموزی شوند. مجموعه ورزشی بانوان بلاک 68 ارائه دهنده دوره های GTX Studio

Body Combat
این رشته ورزشی مهیج، الهام گرفته از طیف وسیعی از ورزشهای رزمی می باشد. در این کلاس شما نه تنها روش صحیح مشت زنی، کیک و کاتا را می آموزید، بلکه به مقدار قابل توجهی کالری سوزانده و به تناسب اندام می رسید.

Body Pump
اگر مایلید بدنی متناسب و با عضلاتی ظریف و زیبا داشته باشید، این ورزش بهترین انتخاب برای شماست. در این کلاس با استفاده از میله و وزنه های مخصوص، به همراه موسیقی مهیج و به کمک مربی، به نتیجه دلخواه خود می رسید.

CXWORX
هدف این رشته بالابردن قدرت Core یا قسمت مرکزی بدن است که باعث افزایش توانایی افراد در کارهای روزمره و در هرگونه فعالیت ورزشی می شود. کلیه حرکات قابل اجرا به مدل ساده و ست وبده و افراد می توانند بر مبنای توانایی خود مدل مناسب را انتخاب و کلاس را دنبال کرده و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. حرکات با استفاده از کش، وزنه و وزن بدن اجرا می شوند.

Body Balance
این ورزش نوین و پرطرفدار ترکیبی است از ۳ رشته یوگا، تای چی و پیلاتس به همراه موسیقی مخصوص می باشد. این کلاس، راهی است سریع برای دستیابی به بدنی کشیده، زیبا و منعطف که باعث بالا رفتن قدرت عضلات شکم شما می شود و در کم شدن استرس به میزان قابل ملاحظه ای کمک می کند.

Barre au sol
واژه ای است فرانسوی به معنای از میله به زمین، تمام حرکات در این ورزش نشسته یا خوابیده روی سطح زمین انجام می گردد. حرکات ریتمیک بوده و به همین جهت به نام Floor Ballet هم شناخته شده است. در باراسل عضلات Core یا قسمت مرکزی بدن به همراه پاها درگیر هستند. از این رو در کاهش سایز و فرم دهی این نواحی تاثیر قابل توجهی دارد. وسایل مورد استفاده کلاس: کتر و مت

Barre
این رشته نیز همچون باراسل ریتمیک بوده و کلیه عضلات بالاتنه، دست و پا درگیر هستند. تمرکز در این رشته زیبا، بر روی قدرت و انعطاف بدن می باشد.

Zumba
اصلیت این رشته ورزشی و مهیج و مفرح، کلمبیایی است و توسط طراح حرکات معروف Alberto Perez ابداع شده است. ترکیبی است از سبک های Samba، Soca، Hip Hop، Salsa، Mambo، Merengue و ورزش های رزمی. راهی است آسان، لذت بخش و سریع برای کاهش وزن.



HIIT Training
دوره های ورزشی پر جنب و جوش و رقابتی با چربی سوزی بالا ... . مجموعه ورزشی بانوان Block 68 ارائه دهنده دوره های HIIT Training:

Body Attack
این رشته ورزشی مهیج، ترکیبی از حرکات ورزشی هوازی (پرش و جهش) و حرکات قدرتی همانند High kneww، Power lunge، Squat، Pushup می باشد. این کلاس تاثیر بسزایی در کاهش وزن، تناسب اندام و قدرت بدنی دارد.

GRIT SERIES
ورزشی است با شدت بالا که می توانید در مدت زمان ۳۰ دقیقه،‌ قدرت و چابکی خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. چربی سوزی در این رشته ورزشی تا حدی است که بدن تا ۲۴ ساعت پس از ورزش نیز به سوزاندن کالری ادامه می دهد. (After Burn)

Body Jam
ورزشی است مفرح و پر تحرک شامل حرکات موزون ریتمیک به همراه موزیک مهیج. این رشته ترکیبی است از سبک های مختلف، House، Hip Hop، Latin Jazz. این کلاس نه تنها باعث شادی و نشاط،‌ بلکه موجب تعرق و تحرک هر چه بیشتر شما می شود. پس به همراه دوستان خود ساعتی لذت بخش را در این کلاس تجربه کنید.



Personal Training
در این روش، تمرینات اختصاصی برای هر فرد با توجه به وضعیت بدنی، جنس، سن، هدف و نقاط قوت و ضعف او توسط مربی طراحی می گردد. در نتیجه سرعت رسیدن به هدف به میزان قابل توجهی بالا می رود و میزان آسیب دیدگی به حداقل می رسد. ایجاد انگیزه، نظارت به نحوه تغذیه از وظایفی است که مربی در این روش عهده دار می باشد. استفاده از وسایل جدید تمرینی Kettlebell، Trigger Point، Bosu و ... مختص این کلاس ها می باشد.

مدیریت مدیریت: 
تلفن تلفن: 88030847
فکس فکس: 
تلفن همراه تلفن همراه: 
وب سایت وب سایت: www.block68.com
شبکه های اجتماعی شبکه های مجازی:   Follow us on Facebook   Follow us on Instagram   Join us on Telegram
نشانی نشانی: تهران - اتوبان کردستان - خیابان 64 غربی - ساختمان های ASP - طبقه همکف تجاری - واحد 68
به اشتراک بگذارید این آگهی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp  === 10

ارتباط با مدیریت مجموعه ورزشی بانوان BLOCK 68


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
شهر:  
متن پیام  
صد ضربدر سه =     
   


تاریخ ثبت ثبت آگهی: 1394/10/27
به روز رسانی به روز رسانی: 1398/10/02
بازدید بازدید: 14570

مطالب و مقالات مرتبط

نیوکمپ ورزشگاه تیم فوتبال بارسلونا
0

نیوکمپ ورزشگاه تیم فوتبال بارسلونا

لانه پرنده، استادیوم ملی پکن
0

لانه پرنده، استادیوم ملی پکن

نگاهی به ورزشگاه رئال مادرید سانتیاگو برنابئو
1

نگاهی به ورزشگاه رئال مادرید سانتیاگو برنابئو

کریستیانو رونالدو و برند CR7
0

کریستیانو رونالدو و برند CR7

ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر
0

ورزشگاه های جام جهانی 2022 قطر

بهترین زمین های گلف جهان
1

بهترین زمین های گلف جهان

جت شخصی کریستیانو رونالدو
0

جت شخصی کریستیانو رونالدو

بیوگرافی دیگو مارادونا
0

بیوگرافی دیگو مارادونا

ورزشگاه سن سیرو شهر میلان
0

ورزشگاه سن سیرو شهر میلان

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020
0

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال 2020

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS