نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

تلفن 22087807 - تلفن همراه 09122940036

4

تلفن22087807 تلفن همراه09122940036

فروش پیانو گرند فروش پیانو گرند فروش پیانو گرند فروش پیانو گرند فروش پیانو گرند فروش پیانو گرند فروش پیانو گرند فروش پیانو BARRATT & ROBINSON فروش پیانو چلن فروش پیانو چلن گالری پیانو آوای صبا
www.loginbrands.com/avayesaba

فروش پیانو آوای صبا

فروش انواع پیانو دیجیتال، دیواری و گرند


گالری پیانو آوای صبا (با نام شرکتی آوای صبای اسپادانا) در سال 1383 به منظور تهیه و توزیع انواع ساز موسیقی بخصوص فروش پیانو تاسیس شد.

فروشگاههای آوای صبا جهت فروش و خدمات پس از فروش پیانو در استان های تهران، اصفهان و آذربایجان دایر گردید و در طی این سال ها تلاش بسیاری برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان و نوازندگان محترم صورت گرفته شده است.

از فعالیت های این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • خرید و فروش پیانو

    • تهیه و عرضه مستقیم پیانو و ملزومات جانبی

    • برگزاری دوره های تخصصی سخت افزاری، برای کارمندان فنی

    • عرضه خدمات پس از فروش پیانو و سایر ساز ها در کمترین زمان

هم اکنون با تلاش صمیمانه گروه، آوای صبا به مجموعه ای خوش نام و پر آوازه جهت فروش و خدمات پس از فروش در اهل موسیقی شناخته شده و همواره برای ارتقاء کیفیتی پایدار می کوشد.

برند های مشهور که گالری پیانو آوای صبا نمایندگی فروش آن را به عهده دارد:

• فروش پیانو Barratt & Robinson (LONDON Estd 1877)

پیانوی Barratt & Robinson از سال 1877 میلادی در کشور انگلستان آغاز گردید. این پیانو بدلیل داشتن قدرت بالای اکشن Action کیفیت صدا از نظر حجم و شفافیت، از بدو ورود به دنیای موسیقی، جایگاه ویژه ای پیدا نمود و طولی نکشید که در تبدیل به یک ساز بی همتا و با شکوه گردید.

دریافت جوایز و مدالهای متعدد زیر از سال 1877 درست یک سال بعد از تولید اولین نمونه ساخته شده، گواه بر کیفیت این محصول دارد.

اکنون پس از 130 سال موفقیت ، تولید این پیانو زیر نظر کادری مجرب و حرفه ای با کیفیتی مطلوب و برتر، در کشور مالزی ادامه دارد. کوشش مضاعف این کمپانی در بالا بردن کیفیت پیانو ها، در ضمینه تنظیمات تخصصی و حفظ کوک باعث شده است تاانتظار نوازنده حرفه ای، با انتخاب هرمدل از این پیانو برآورده شود.

• فروش پیانو چلن CHALLEN (Challen LONDON 1804)

سازنده پیانوهای برجسته ای که از سال 1804 در ساخت پیانو های عالی فعالیت داشته. پیانو هایی که خانه های سلطنتی ، سالنهای کنسرت ، کنسرواتوآر های موسیقی ، هتلها و استودیو های پخش را برای 200 سال آراسته اند.

پیانوی چلن نامیست که برای 30 سال با شرکت British Broadcasting گره خورده که کیفیت عالی صدا ، قابلیت اطمینان و سازگاری در عملکرد، آن را تبدیل به پیانوی انگلیسی شرکت British Broadcasting کرده است و برنده جایزه مطلوب Royal Appointment برای برتری محصول شده است.

در اینجا به راز موفقیت آن اشاره میکنیم:

قالب خاکستری پرداخت شده وکیومی فوق سنگین آهنی با افزوده ای فولاد برای فراهم آوردن استفاده از کشش های بالای سیمهای پیانو ، که بتوان سیمهای پیانوی چلن را با فرکانسهای بالا تر از 440 هرتز کوک کرد که منحصر به فرد است.

داشتن سیمهای فولادی پیانو با نیکل کاشته شده آلمانی Roslau با بالاترین درجه ، به همراه سیم پیچ های بم مسی جامد.

صفحه رزونانس پیانو ، تراشیده شده از کاج انتخاب شده رومانیایی یا صنوبر Sitka برای رزونانس بهتر.

کلید های متوازن پیانو ، مکانیسم فوق حساس و چکشهایی با چگالی بالا از کمپانی Royal George پوشیده شده از پشم ، تماس نوازنده را بصورت بی عیب و نقص به آهنگهای عالی تبدیل میکند.

بطور کلی این کیفیتها یک پیانوی برتر با عملکرد ، کیفیت و دوام بی رقیب را فراهم آورده است.

امروزه با گذشت 209 سال ،شهرت پیانوهای چلن (Challen) هنوز هم پا برجاست و این پیانوها توسط بسیاری از پیانیستهای جهان استفاده می شوند.

وارث مارک معروف Challen مفتخر است که نقش خود را در حفظ میراثی که از 1804 آغاز شده بازی کند.

پیانوی چلن Challen نامیست که می بایست به یاد داشت و ساز دقیقی که می بایست گرامی داشت

پینک فلوید و بیتلز برجسته ترین آثارشان را در استودیو Abbey Road شهر لندن ضبط کردن. خانه حراج بریتانیا ازیک پيانوی چلن قدیمی خبر داد که با آتش سیگار سوخته و چند لکه قهوه روی آن بوداین پیانو بین 157/000 تا 230/000 دلار قیمت گذاری شده که همان پیانوی چلن معروف در استودیوی Abbey Road است که از 1964 تا 1980 آثار زیبائی با آن ضبط شده است.

قطعاتی چون:
Ob-La-Di, Ob-La-Da
Paperback
Tomorrow Never Knows
Old Brown Shoe

پینک فلوید هم قسمتهایی از آلبوم نیمه پنهان ماه و Wish You Were Here را در این استودیو و با این پیانو ضبط کرده است.

جزئیا ت ساختاری این پيانو را می توان در کتاب جامع پژوهشی به نام ضبط شده توسط بیتلز نوشته (کوین رایان و برایان کیو) که به برسی سازهای موجود در استودیوی ابی رود پرداخته اند مطالعه کرد.

بعد از آن هنرمندان دیگری با این پیانوی Challen مشهور به ضبط قطعات خود پرداخته اند تا سال 1980 که این پیانو از خدمت بازنشسته شد.

سمپل صدای این پیانو ثبت شده است.

• فروش پیانوی دیجیتال GREATEN

شرکت Zhejiang You Yi که در منطقه توسعه اقتصادی Yueqing از شهر Wenzhou و در نزدیکی دریای شرقی (رودخانه Ou و کوه Yandang) قرار گرفته است ، وسعتی در حدود 16500 متر مربع برای شرکت اصلی و 2000 متر مربع برای کارخانه شعبه خود در نظر گرفته است.

همچنین در شانگهای و Hangzhou دفاتری را برقرار کرده ، و نمایندگی آن برای بازار یابی در Shenzhen قرار دارد.

امروزه این شرکت با داشتن 280 کارمند و عضویت در انجمن ابزار آلات موسیقی چین (CMIA)، فعالیت عمده ای دارد. که عبارت اند از: ساخت پیانوی دیجیتال GREATEN ،ساخت و تولید مکانیزم پیانوی دیجیتال، و دیگر متعلقات پیانوی دیجیتال گریتن.

در سال 1998، این کمپانی شروع به توسعه خود در طراحی و تولید پیانوی دیجیتال کرد که از این راه به سود های مطلوبی رسید و تجربه گرانبهایی کسب کرد.

علاوه بر تولید جدید ترین تکنولوژی ها و آزمایش آنها ، کمپانی همچنین گروهی متشکل از تیم مدیریتی با تدبیر ، مهندسان حرفه ای ، طراح و تکنیسین های ماهر را بوجود آورده است.

دفاتر شانگهای و Hangzhou ، مسئولیت طراحی مدارها، مینبورد و میکرو چیپ این پیانوی دیجیتال را بر عهده دارد.

اعطای گواهینامه های ISO9001, ISO2000 به علاوه گارانتی، پیانوی دیجیتال گریتن را به محصولی مطمئن و با صرفه تبدیل کرده است.

• فروش پیانو دیجیتال کرگ (KORG)

به عنوان یکی از مبتکر ترین سازندگان ابزار آلات موسیقی الکترونیک، و متعلقات آن در دنیا شناخته میشد که مراکز اصلی آن در شهر توکیو ژاپن قرار دارند ، اما شبکه ای از توضیع کنندگان را در بسیاری از کشور های دنیا اداره می کند.

از تولید اولین سینتی سایزر و (Music Workstation) در ژاپن ، تا ابتکار تولید اولین تیونر الکترونیکی ، پیانوی دیجیتال و غیره ، کرگ (KORG) پیشتاز تکنولوژی در زمینه موسیقی بوده است و تلاش می کند محصولاتی را به بازار عرضه کند که نه تنها جدید ، بلکه به شدد کاربر پسند ، الهام بخش و با کیفیت هستند.

آغاز به کار:

این کمپانی همانند بسیاری از شرکت ها با این ایده آغاز به کار کرد که کار بهتری نسبت به شرکت های رقیب انجام دهد.

در اوایل سال 1960 ، موءسس شرکت کرگ (KORG) آقای Tsutomu Katoh مالک یک کلوپ شبانه بود و Tadashi Osanai یک آکاردئونیست برجسته ، که بطور مرتب در کلوپ Katoh اجرا داشت.

Katoh به Osanani گفت که بد نخواهد بود که یک ماشین ریتم برای نگه داشتن ریتم درست داشته باشیم . Osanani که یک مهندس فارق التحصیل از دانشگاه توکیو بود مطمئن بود که خودش میتواند این ماشین را بسازد و Katoh رو متقاعد کند که بر روی کارش سرمایه گزاری کند.

در سال 1962 ، Katoh یک ساختمان کوچک را در امتداد خط آهن Keio اجاره کرد که در آنجا بر روی توسعه یک ماشین ریتم ، کار میکردند این شرکت نوپا به نام Keio Electronic Laboratories نامگذاری شد که بعد ها به KORG Keio & ORGAN تغییر نام داد.

اولین محصول آنها ماشین اتو ریتم الکترونیکی دیسک چرخشی (DoncaMatic DA-20) در سال 1963 بود.در حالی که این دستگاه نسبت به ابزار های امروزی یک ابزار مقدماتی بود ، اما در زمان خودش پیشرفت قابل توجهی کسب کرد.

در سال 1966 این کمپانی با تولید DoncaMatic DE-11 گذار خود را از تکنولوژی الکترونیک ماشین به حالت جامد انجام داد.

کرگ (KORG) شروع به تولید بسیاری از سری درام ماشین ، از جمله

Korg Rhythm KR و Mini-Pops

و سری (ام پی) کرد که به شدت محبوب بودند.با رواج یافتن آنها در اواسط 1980 ، DDD-1 و DDD-5 (دیجیتال داینامیک درامز) تبدیل به ستاره های عرصه موسیقی الکترونیک شدند که نهایتا در سال 1990 جای خود را به S3 دادند . از آن پس کرگ رفته رفته به یکی از پیشتازان نوآور ، در زمینه طراحی و ساخت ادوات موسیقی مخصوصا کیبورد و پیانوی دیجیتال تبدیل شد.

• فروش پیانو اتومایستر

گروه انحصاری BEIJING HSINGHAI PIANO که در سال 1949 تاسیس، و به سرعت به یک شرکت صنعتی بزرگ در چین تبدیل شد.کارمندان آن به 4000 نفر میرسند و خروجی سالیانه پیانوهای آن در حدود 50،000 هزار عدد است که به حدود 50 کشور در جهان صادر میشوند.این شرکت اکنون یکی از ارکان صادرات ابزار موسیقی، به خصوص پیانوی آکوستیک در چین بشمار میرود.

این شرکت برای وارد کردن تکنولوژی ی دستگاههای پیشرفته دنیا در ضمینه ساخت پیانو،چندین ابتکار عمل در مقیاس بزرگ انجام داده است.همچنین آقای Lothar Schell آلمانی (یک متخصص بازار پیانو)

به عنوان تکنیسین و یک متخصص ساخت پیانو از یک شرکت ژاپنی را به عنوان مشاور کارشناس استخدام کرده است.

پیانوی اتومایستر OTTO MEISTER و HSINGHA با توجه به طراحی آلمانی و صنعت ژاپنی و به نوازندگان مواد درجه یک جهان، در بازار داخلی و خارجی چین بسیار محبوب هستند.

اکنون پیانوی اتومایستر OTTO MEISTER تبدیل به انتخاب نخست برای کاربران مبتدی جهان شده است . محصولات این شرکت برنده 12 دیپلم کیفیت "ملی" 5 جایزه کیفیت بین المللی در سالهای گذشته شده.

این شرکت دارای گواهینامه iso9001 و iso14001 است و با شرکت

KAWAI MUSICAL INST.MFG.CO., LTD ژاپن در ساخت مدلهای Xk کاوایی همکاری داشته و هم اکنون این مدلها در BEIJING HSINGHAI PIANO تولید می شوند.

مدیریت کلی نظارت کیفی و بازرسی جمهوری خلق چین، به پیانوی HSINGHA به عنوان تولیدی با نام برند چینی پاداش اعطاء کرده است. انجمن کیفیت و کمیتهی کاربران ملی چین نیز به پیانوی HSINGHA به عنوان محصولات رضایتبخش برای کاربران ملی جوایزی اعطا کرده است.

• فروش پیانو وبر (weber)

مفتخر به قدمت بیش از 160 سال می باشد. تکنولوژی دقت و نوآوری همراه با دانش فنی و استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت و تولید پیانو ،باعث شده است که این پیانو جایگاه ویژه ای در بین نوازندگان پیانو جهان داشته و از لحاظ کیفیت در نخستین رتبه های جهانی قرار گیرد. دستان بهترین تکنیسین ها در ساخت این پیانو ، این امکان را به نوازنده میدهد که در هنگام نواختن ، حس لطیف موسیقی را به شنونده القاء می کند.

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو گرند

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو BARRATT & ROBINSON

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو چلن

فروش پیانو دیجیتال

فروش پیانو دیجیتال

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو دیجیتال کرگ

فروش پیانو

فروش پیانو

گالری پیانو آوای صبا

گالری پیانو آوای صبا

خدمات گالری پیانو آوای صبا:
فروش پیانو کلاسیک و دیجیتال برند های:
پیانو Barratt & Robinson - پیانو چلن (CHALLEN) - پیانوی دیجیتال GREATEN - پیانو دیجیتال کرگ (KORG) - پیانو اتومایستر (OTTO MEISTER) - پیانو وبر (weber)

تهیه و عرضه ملزومات جانبی - دوره های تخصصی سخت افزار برای کارمندان فنی مجموعه - عرضه خدمات پس از فروش

مدیریت مدیریت: امیر فرزان، مجتبی شجایی
تلفن تلفن: 22087807
فکس فکس: 22088734
تلفن همراه تلفن همراه: 09122940036
وب سایت وب سایت: www.avayesaba.com
شبکه های اجتماعی شبکه های مجازی:
نشانی نشانی: تهران -
به اشتراک بگذارید این آگهی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp  === 4

ارتباط با مدیریت فروش پیانو آوای صبا


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
شهر:  
متن پیام  
صد ضربدر سه =     
   


تگ ها:   |  پیانو

تاریخ ثبت ثبت آگهی: 1394/02/31
به روز رسانی به روز رسانی: 1395/12/04
بازدید بازدید: 11488

مطالب و مقالات مرتبط

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS