نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

تلفن 22038971 - 22042737 - تلفن همراه 09129469391

4

تلفن22038971 - 22042737 تلفن همراه09129469391

سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف
www.loginbrands.com/maryamraoof

سالن زیبایی لوکس مریم رئوف

خدمات فوق تخصصی لوکس زیبایی و عروس


سالن زیبایی لوکس مریم رئوف - سالن VIP (سالن فوق تخصص لوکس زیبایی و عروس) - سالن دارنده نشان رسمی (پلاتین) لورآل فرانسه

نماینده تجاری خدمات زیبایی در اتاق بازرگانی و دارنده تندیس رضایت مندی مشتری در 3 سال پیاپی

دارنده تندیس جشنواره برندز ایران

کلیه خدمات عروس و زیبایی با بالاترین سطح کیفیت و محصولات لورآل فرانسه

تلفن بخش خدمات زیبایی:
22042737
88671225

تلفن بخش عروس:
09129469391
22038971

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه تکنیک جدیدی برای باشکوه تر به نظر رسیدن
مژه یکی از بارزترین اجزا در تشکیل یک صورت زیباست و در زیبایی چشمان نقش بسزایی دارد.
اکستنشن مژه، مژه هایی با ضخامت، طول و رنگهای متفاوت است که از فیبر های مصنوعی (Acrylic)،ابریشم (Silk) و موی حیوانات (Mink)ساخته می شوند و به مژه های طبیعی چسبانده می شوند.
در سالن زیبایی لوکس مریم رئوف اکستنشن مژه با دو روش کلاسیک Classic و والیوم Russian Volume توسط متخصص و مربی اکستنشن مژه از برترین مرکز تخصصی ملبورن-استرالیا Lash Design Studios انجام می شود.
اکستنشن مژه والیوم که بصورت 3D-6D انجام می شود، تکنیک جدیدی در مقایسه با اکستنشن مژه کلاسیک یا همان 1:1 است. در روش والیوم بین 200 تا 500 مژه هر چشم و در روش کلاسیک بین 80 تا 150 مژه برای هر چشم استفاده می شود.
اکستنشن مژه کامل حدود ١:٣٠ الی ٢ ساعت به طول می انجامد و هر ٣ تا ٤ هفته نیاز به ترمیم دارد.
توضیحات بیشتر...

گریم و میکاپ

گریم و میکاپ

ماندگاری آرایش عروس و انجام آن با اصول صحیح نه تنها شخص را زیبا و خوش سیرت نشان می‌دهد، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس او در روز عروسی شده تا این روز مهم با شکوه هرچه بیشتر انجام بگیرد. آرایش صحیح همچنین به پوست و سلامت شما لطمه وارد نمی‌کند و شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.
توضیحات بیشتر...

صافی دائم مو و کراتینه

صافی دائم مو و کراتینه

اکستنسو
بسیاری از خانم‌هایی که موهایی مجعد و فر دارند، در آرزوی داشتن موهایی صاف و لخت هستند و برای برآورده کردن این خواسته خود روش‌های بسیاری را امتحان نموده‌اند؛ اما بعد مدت زمانی حتی با صرف هزینه های بالا، موهای آنها دوباره به حالت طبیعی برگشته و اثری از صافی مو نیست. اگر می‌خواهید برای همیشه موهایی صاف داشته باشید ما این آرزو را برای شما تحقق می‌بخشیم.
سالن زیبایی مریم رئوف، برای صاف کردن مو از جدیدترین متدِ صافی دائم (اکستنسو) استفاده می‌کند. با اکستنسو موها کاملا صاف شده و براق‌تر و زیباتر به نظر می‌رسند. این روش صافی، بدون صدمه به مو ساختار آن را تغییر می‌دهد، به همین علت صافی دائم بوده و تا زمانیکه موهای خود را کوتاه نکنید صاف باقی می‌ماند. فقط به خاطر داشته باشید هر 6 ماه الی یکسال برای صاف کردن ریشه موها نیاز به مراجعه مجدد دارید.
این روش آخرین متد و روش روز فرانسه می‌باشد؛ که سالن زیبایی مریم رئوف آن را توسط متخصصین اورئال فرانسه ارائه می‌دهد و شما با اطمینان خاطر از کیفیت و دوام کار می‌توانید موهای خود را به ما بسپارید.

کراتینه
گاهی اوقات مو مقدار پروتئین معمول خود را از دست می‌دهد و بسیار شکننده می‌شود. چنین اتفاقی باعث می‌شود که موها وز شوند و شادابی و درخشانی خود را از دست بدهند
برای جبران پروتئینِ از دست رفته مو، از کراتین استفاده می‌شود. کراتین، پروتئینی است که به صورت طبیعی در مو وجود دارد که باعث درخشش، شادابی و بدون وز بودن موها می‌شود. موهای آسیب دیده مقدار زیادی از این پروتئین را از دست داده‌اند و برای احیاء آن می‌بایست این مقدار از دست رفته‌ی پروتئین، به موها باز گردانده شود.
در سالن زیبایی مریم رئوف کراتینه احیاء با محصولاتی که میزان فرمالین بسیار پایین داشته و در نتیجه مجاز از نظر پزشکی می‌باشد، استفاده می‌شود. با اینکار موهای آسیب دیده ترمیم، نرم و وز آن کنترل شده و از شکنندگی آن کاسته می‌شود. به این ترتیب طراوت و شادابی به موها بازگردانده می‌شود. کراتینه برای قوی کردن و احیاء شدن موها انجام می‌گیرد.
اگر احساس کردید موهایتان وز و شکننده‌ شده است حتماً با کارشناسان سالن زیبایی مریم رئوف در این زمینه مشورت کنید.
توضیحات بیشتر...

کاشت ناخن، پدیکور، مانیکور

کاشت ناخن، پدیکور، مانیکور

کاشت ناخن
امروز یک انتخاب برای اینکه ناخن‌هایی خوش فرم و زیبا داشته باشیم، کاشت ناخن می‌باشد. کاشت ناخن به علت حساسیت بالا کاری تخصصی بوده و حتما باید با مراجعه به کارشناسان آن صورت بگیرد.
کاشت ناخن یکی از امور تخصصی بوده و اگر به درستی انجام نگیرد همراه با خطراتی برای فرد خواهد بود. دقت و ظرافت در انجام این کار، کارشناسان این امور را متمایز کرده و شما را در انتخاب متخصص آن محدود می‌کند.
موسسه زیبایی مریم رئوف، کار پودر آکریلیک و کاشت ناخن را با همکاری متخصصان خبره و با استفاده از بهترین مواد آمریکایی و فاقد هرگونه سم MMI انجام می‌دهد. همچنین در انجام بهتر و زیباتر این عمل توجه به رنگ پوست دست و صدف ناخن بسیار مهم است تا کاشت ناخن با ظاهری طبیعی انجام بگیرد که این مهم به خوبی در سالن زیبایی مریم رئوف اجرا می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید ناخن‌هایی زیباتر داشته باشید، با کارشناسانِ ناخنِ مریم رئوف مشورت کنید.

مانیکور
داشتن ناخن‌هایی تمیز و مرتب، یکی از مواردی است که در زیبایی دستان شما تاثیر بسزایی دارد.
به عمل سوهان کردن ناخن، زدودن و گرفتن گوشت‌های اضافه‌ی دور ناخن‌های دست، بطوری که به بافت‌های اطراف ناخن آسیبی وارد نشود مانیکور گفته می‌شود.
فرم و حالت آرایش ناخن‌ها می‌تواند در فرم و جذابیت دستان شما بسیار اثرگذار باشد؛ پس به همان اندازه که به سلامت پوستتان اهمیت می‌دهید، باید برای زیبایی و بهداشت ناخن‌های دست و پاهایتان نیز هزینه و زمان صرف کنید.
قابل ذکر است، همانند سایر خدمات که در سالن زیبایی مریم رئوف ارائه می‌شود، تخصص، تجربه و رعایت بهداشت فردی و مشتریان از اموری است که بسیار مورد تاکید است و مریم رئوف برای تک تک این موارد دقت و ظرافت بسیار به‌کار می‌گیرد.

پدیکور
همانقدر که فرم و آرایش ناخن‌های دستتان مهم است، سلامت و زیبایی ناخن‌های پاهایتان نیز دارای اهمیت است.
سوهان کردن، زدودن و گرفتن گوشت‌های اضافه‌ی دور ناخن‌های پا، بطوری که به بافت‌های اطراف ناخن آسیبی وارد نشود پدیکور نامیده می‌شود.
ناخن‌های نامرتب، از زیبایی پاهای شما می‌کاهد. بنابراین لازم است برای این امر هزینه کرده و زمانی صرف کرده تا ناخن‌هایی مرتب و زیبا داشته باشید.
علاوه بر تخصص، تبحر و تجربه در انجام پدیکور، مورد دیگری که حائز اهمیت است، ضرورت رعایت بهداشت است. کارشناسان ناخن سالن زیبایی مریم رئوف، علاوه بر مهارت خود در انجام این امر، بعد از انجام مانیکور و پدیکور، برای جلوگیری از انتقال هر نوع بیماری با ضدعفونی کننده‌های قوی و دستگاه استریل، لوازم خود را استریل می‌کنند تا سلامت و امنیت مشتریان که در درجه اول اهمیت قرار دارد، تامین گردد.
توضیحات بیشتر...

دیزاین مو (براشینگ، بافت، شینیون)

دیزاین مو (براشینگ، بافت، شینیون)

شینیون
اولین انتخاب اکثر خانم‌ها برای آرایش موهایشان زمانی که موهای بلند دارند، شینیون است. شینیون موهایتان را به فرم‌های متنوع جمع کرده و ثابت نگه می‌دارد.
شینیون کاریست بسیار هنری که نیاز به تخصص و تجربه عملی فراوانی دارد.
متخصصین شینیون در سالن زیبایی لوکس مریم رئوف، ابتدا با توجه به صورت، فرم سر، مدل کوتاهی مو، حجم مو، مدل لباس و نوع مراسمی که مشتری دارد به مراجعین عزیز کمک می‌کنند تا زیباترین مدل را انتخاب کرده و شیک‌ترین مو را داشته باشند.

براشینگ مو
براشینگ مو به ویژه اگر موهایی کوتاه داشته باشید بسیار حائز اهمیت است. براشینگ موهایتان را مرتب کرده، حالت و مدل آن را نشان می‌دهد.
براشینگ مو درواقع حالت دادن مو به وسیله سشوار است، حرارت باعث بسته شدن پولک‌های مو شده و ضمن حالت دادن مو با برس‌های مختلف مو براق شده و نرمی و لطافت پیدا می‌کند. براشینگی که برای حالت دادن مو انجام می‌شود باید مراقب میزان حرارت بود که موها از حرارت بالا دچار آسیب دیدگی نشود.
توضیحات بیشتر...

رنگ و لایت

رنگ و لایت

مشاوره در انتخاب رنگ مو
امروزه با توجه به انبوه مارک‌ها و تعدد سالن‌های زیبایی، انتخاب رنگ موی مناسب و محل مورد اطمینان برای اینکار یکی از دغدغه‌های خانم‌ها می‌باشد. واضح است، همه دوست دارند بهترین رنگ مو را با توجه به خصوصیات ظاهری صورت خود داشته باشند. سالن زیبایی مریم رئوف شما را در این مهم راهنمایی خواهد کرد.
اگرچه رنگ موهای متنوع و زیبایی را در کاتالوگ‌ها می‌بینید اما مطمئن باشید همه این رنگ موها به صورت شما نمی‌آید. در واقع باید بدانید آنچه که در ابتدای تصمیم گیری برای رنگ کردن موهایتان حائز اهمیت است، مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب رنگ مو است. با توجه به اینکه هرکسی ساختار ظاهری منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین انتخاب رنگ مو براساس این ویژگی‌ها مهمترین قسمت در فرآیند رنگ کردن موهاست. رنگ پوست، رنگ چشم، چاقی و لاغری شخص و حتی شخصیت و موقعیت اجتماعی افراد، مواردی است که باید در این زمینه مورد بررسی قرار بگیرد.
بعد از انتخاب رنگ، اهمیت به برند رنگ مو نیز بسیار مهم است. رنگ موی اورئال با کیفیت و تنوع بسیار زیاد خود، امروزه بهترین انتخاب برای رنگ مو است. کارشناسان رنگ و لایت سالن زیبایی مریم رئوف شما را قدم به قدم در داشتن رنگ مویی جذاب و متناسب یاری خواهند کرد. موهای خود را با اطمینان به ما بسپارید.

هایلایت و لولایت
هایلایت امروزه بسیار رایج بوده و خانم‌هایی که بدنبال تنوع بیشتری بر روی موهای خود می‌باشند، معمولا هایلایت را برای تغییر رنگ موهای خود انتخاب می‌کنند.
هایلایت، عملی است که با متدهای مختلفی، به طور مثال استفاده از کلاه، فویل، ویزیبل، سوئیت مش و... قسمت‌هایی از مو دکلره شده و سپس رنگ می‌شود. در نتیجه‌ی این عمل سایه روشن‌هایی در مو ایجاد می‌شود که موج رنگی زیبایی به موهای شما داده و حجم آن را بیشتر کند.هایلایت روی موی روشن و همچنین روی موی تیره می‌تواند انجام بگیرد.
با توجه به ظرافت و دقت بالای کار، همچنین عمل دکلره که در صورت انجام اشتباه امکان صدمه زدن به موهای شما را دارد، انتخاب متخصص در این زمینه برای داشتن نتیجه مطلوب بسیار حائز اهمیت است.
سالن زیبایی مریم رئوف با همکاری کارشناسان باتجربه خود و همچنین استفاده از محصولات با کیفیت و مرغوب به شما کمک خواهد کرد موهایی با لایت زیبا و درخشان داشته باشید که بدون نیاز به رنگساژ با گذشت زمان برایتان ماندگار باشد.

دکلره یا بلیچ مو
برای همه‌ی ما اتفاق افتاده که در زمان‌هایی دوست داشته باشیم موهای خود را بلوند کنیم. صرف نظر از اینکه برای دکلره موهایتان حتماً باید با یک متخصص مشورت کنید، انتخاب آرایشگاه نیز برای انجام این عمل بسیار اهمیت دارد.
برای اینکه موهایی با رنگ‌های روشن و خاص داشته باشید باید در ابتدا موهای خود را بیرنگ کنید؛ به این عمل دکلره گفته می‌شود. این عملیات تخصصی بسیار حساس بوده به این جهت که بلیچ نمودن (بیرنگ نمودن) مو، در صورت استفاده از محصولات نامرغوب و یا توسط افراد بی‌تجربه، ممکن است صدمات بسیار جدی به ساقه مو و حتی گاهی پیاز و ریشه مو وارد کند.
پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دکلره موهای خود را دارید، آرایشگاه خود را با وسواس بیشتری انتخاب کنید تا سلامت موهایتان تامین شود. متخصصین سالن زیبایی مریم رئوف آماده ارائه خدمات در زمینه دکلره و بلیچ مو با استفاده از محصولات با کیفیت هستند تا ضمن اینکه آسیبی به موهایتان نرسد، نتیجه‌ای فوق العاده و رنگ‌هایی زیبا با تلالویی خاص داشته باشید.

انواع مش مو
اگر برای سایه-روشن کردن موهایتان مش را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید تفاوت‌هایی بین مش و هایلات وجود دارد. اختلاف مش با رنگ طبیعی مو معمولا نباید بیشتر از 3 یا 4 درجه تجاوز کند.
در واقع مش همانند هایلایت، قسمت‌هایی از مو دکلره می‌شود ولی کنتراست بین رنگ زمینه و رنگ قسمت‌هایی که دکلره شده است خیلی بیشتر است.
بنابراین با توجه به دکلره مو، انجام این کار بدون آسیب دیدگی موها بسیار دارای اهمیت است. متخصصانِ موی سالن زیبایی مریم رئوف، روی این قضیه تاکید بسیار دارند و اگر بعد جلسه‌ی مشاوره به این نتیجه برسند که انجام خواسته مشتری به آسیب دیدگی موهای او منتهی می‌شود از انجام این کار خودداری می‌کنند. مریم رئوف با تخصص کارشناسان خود این اطمینان را فراهم می‌آورد که در نهایت شما از نتیجه کار راضی باشید.
توضیحات بیشتر...

میکروپیگمینشن

میکروپیگمینشن

شاید شما هم از آرایش هر روزه صورت خود خسته شده باشید و به این فکر بیافتید که با داشتن آرایش دائم از تکرار، خستگی و حتی صرف زمان هر روزه برای این کار جلوگیری کنید.
میکروپگمنتیشن، پیشرفته‌ترین و جدیدترین متد در زمینه زیباسازی صورت می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد که آرایش کاملا طبیعی را بصورت همیشگی و دائمی روی صورت خود داشته باشید. واضح است اولین نکته‌ای که برای چنین کاری به ذهن می‌رسد، مراجعه به مراکز معتبر، اطمینان از کار متخصصین مربوطه و بهداشت وسایل مورد استفاده است.
سالن زیبایی لوکس مریم رئوف با مجوز رسمی اداره بهداشت و با همکاری متخصصین باتجربه و متبحّر، آماده ارائه خدمات در این زمینه می‌باشد.
توضیحات بیشتر...

اکستنشن با موی طبیعی

اکستنشن با موی طبیعی

اولین مدارک مستند از اکستنشن مو به کلئوپاترا در میان مصریان قدیم و 3400 سال قبل از میلاد مسیح بر میگردد. دوختن تکه هایی از پشم گوسفندان در رنگهای مختلف و با اتصال رزین و موم انجام میشده است. رنگ مورد علاقه کلئوپاترا آبی طاووسی بوده است.
امروزه پس از گذشت قرن ها موی بلند محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. اکستنشن مو برای افزایش طول، حجم و پوشش نازکی مو مورد استفاده قرار می گیرد. انجام اکستنشن با موهای کاملا طبیعی و جدیدترین ابزارهای روز دنیا همراه با اتصال حاوی پروتئین و کراتین و با قابلیت رنگ پزیری، فر و لایت روی موهای طبیعی شما صورت می گیرد.
این روزها داشتن موهایی بلند، پرحجم و زیبا برای همه دست یافتنی است. بوسیله اکستنشن (اضافه نمودن مو). اما همینقدر که اینکار می‌تواند لذت بخش باشد در صورت پایین بودن کیفیت می‌تواند آزاردهنده باشد و به موها آسیب بزند. همین امروز برای مشاوره رایگان از ما وقت بگیرید و با روزهایی که موهای کوتاه داشتید برای همیشه خداحافظی کنید.
با کمک تکنیک‌های جدید و امروزی، در کمترین زمان می‌توانید موهای خشک آسیب دیده خود را به موهای زیبا، سالم و بلند تبدیل کنید. سالن زیبایی مریم رئوف با بکارگیری ابزارهای جدید موجود و با بهره‌گیری از متخصصین دوره دیده در کشور انگلستان و با استفاده از موهایی صد درصد طبیعی این خدمات را ارائه می‌دهد.
موها با مواد حاوی پروتئین و کراتین تهیه و متصل می‌شود و موهای اضافه شده مثل موهای طبیعی خودتان قابل رنگ کردن، فر، رنگ و لایت و دیگر موارد عادی برای مو است. شما به آسودگی می‌توانید به استخر و یا سالن‌های ورزشی بروید و به هر مدل که دوست دارید مویتان را آرایش دهید.
این روش تنها برای بلند کردن موهای کوتاه استفاده نمی‌شود، بلکه در مواردی همچون لایت و یا مش کردن مو بدون استفاده از مواد شیمیایی برای افزایش حجم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این انستیتو خدمات هیراکستنشن تحت لیسانس انگلستان انجام می‌گیرد.
توضیحات بیشتر...

بوتاکس مو

بوتاکس مو

از سال 1964، کراستاس با تعیین استانداردهای جدید در محصولات حرفه ای مراقبت از مو نماینده زیباترین برندها در زمینه مراقبتهای لوکس برای مو است که در سالنهای آرایش و زیبائی توزیع می شود و پروسه زیباسازی و سلامت مو در آنها انجام می شود.
کراستاس انتظارات زنان را بخاطر تحقیقات پیشرفته لورآل برآورده میکند و این شرکت پیشرفته ترین فناوری خود را برای آن مهیا ساخته است. محصولات کراستاس منحصربفرد، با فرمولاسیون خاص و اجزای تشکیل دهنده خلاقانه ای هستند. در نتیجه کراستاس انتخاب نهائی زنان برای مراقبت از مو و زیبائی مو است.
کراستاس می داند که هر زنی منحصر بفرد است لذا 6 خط تولید محصول دارد که برای موهای مختلف طراحی شده است و هر زنی میتواند از برنامه زیبائی شخصی شده که توسط مشاور اموزش دیده تخصصی وی طراحی شده سود ببرد.
سالن لوکس مریم رئوف مفتخراست که جزء اولین ها و برترین های این فن آوری در ایران می باشد و در محیطی آرام و کاملا متفاوت به ارائه این خدمات می پردازد.
توضیحات بیشتر...

میکاپ بازیگر سینما و تئاتر (شبنم فرشاد جو)

میکاپ بازیگر سینما و تئاتر (شبنم فرشاد جو)

میکاپ بازیگر سینما و تئاتر (نسیم ادبی)

میکاپ بازیگر سینما و تئاتر (نسیم ادبی)

میکاپ بازیگران معروف

میکاپ بازیگران معروف

میکاپ بازیگران معروف

میکاپ بازیگران معروف

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (نعیمه نظام دوست)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (نعیمه نظام دوست)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (نیوشا ضیغمی)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (نیوشا ضیغمی)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (الهام پاوه نژاد)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (الهام پاوه نژاد)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (لیلا اوتادی)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (لیلا اوتادی)

میکاپ بازیگران معروف (نیوشا ضیغمی)

میکاپ بازیگران معروف (نیوشا ضیغمی)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (فاطمه گودرزی)

میکاپ بازیگر سینما و تلویزیون (فاطمه گودرزی)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم گلاره عباسی)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم گلاره عباسی)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم نیوشا ضیغمی)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم نیوشا ضیغمی)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم حدیث فولادوند)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم حدیث فولادوند)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم شهره سلطانی)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم شهره سلطانی)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم جوانه دلشاد)

میکاپ بازیگران معروف (سرکار خانم جوانه دلشاد)

سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس و زیبایی مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

سالن زیبایی لوکس عروس مریم رئوف

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

رنگ و لایت

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

خدمات ناخن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

میکروپگمنتیشن

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

هیر کات

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

شینیون

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

صافی دائم مو

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

گریم و آرایش صورت

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه



جهت مشاهده گواهی نامه ها و جوایز سالن زیبایی لوکس مریم رئوف در اندازه مناسب، روی تصاویر زیر کلیک کنید:

گواهی نامه ها و جوایز مریم رئوف     گواهی نامه ها و جوایز مریم رئوف     گواهی نامه ها و جوایز مریم رئوف     گواهی نامه ها و جوایز مریم رئوف     گواهی نامه ها و جوایز مریم رئوف    

مدیریت مدیریت: سرکار خانم مریم رئوف
تلفن تلفن: 22038971 - 22042737
فکس فکس: 
تلفن همراه تلفن همراه: 09129469391
وب سایت وب سایت: www.maryamraoof.com
شبکه های اجتماعی شبکه های مجازی:   Follow us on Instagram   Join us on Telegram   View Aparat page
نشانی نشانی: تهران - زعفرانیه (مقدس اردبیلی) - خیابان ب - کوچه هشتم - پلاک 3 - طبقه اول
به اشتراک بگذارید این آگهی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp  === 4

ارتباط با مدیریت سالن زیبایی لوکس مریم رئوف


ایمیل:
نام و فامیل:
تلفن همراه:
شهر:
متن پیام
صد ضربدر سه =    
   


تاریخ ثبت ثبت آگهی: 1395/09/06
به روز رسانی به روز رسانی: 1396/10/14
بازدید بازدید: 10173

مطالب و مقالات مرتبط

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS