نسخه فارسی النسخة العربية Türkçe Versiyonu English Version
دسته بندی پخش موسیقی

برندهای خودرو برندهای ساعت برندهای طلا و جواهر برندهای پوشاک برندهای مبلمان برندهای دکوراسیون برندهای ساختمانی برندهای ورزشی

تلفن 22303035 - تلفن همراه 09129487595

برندهای ساختمانی

0

تلفن22303035 تلفن همراه09129487595

وان حمام لوکس شیرآلات بهداشتی روشویی کابنتی روشویی جکوزی جکوزی جکوزی جکوزی جکوزی جکوزی وان حمام لوکس
www.loginbrands.com/homebasetec

بازرگانی آرمه

فروش وان جکوزی اتاق دوش توالت فرنگی


گروه تولیدی بازرگانی فناوری ساختمان آرمه ارائه کننده محصولات HOMEBASETEC و ARMEH با پشتوانه علمی و تجربی گروهی از مدیران فعال در بخش صنعت ساختمان در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع نموده و با اتکا به کیفیت بالای محصولات، طراحی های به روز، خدمات پس از فروش منسجم و همچنین قیمت مناسب توانسته که در مدت زمانی کوتاه به جایگاهی درخور و شایسته به عنوان یکی از تامین کنندگان عمده لوازم بهداشتی ساختمان دست یافته؛ به طوری یکه در حال حاضر دارای یکی از گسترده ترین شبکه های پخش و توزیع محصولات بهداشتی در سراسر کشور بوده و همچنین صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه نیز از دیگر دستاوردهای این شرکت صنعتی می باشد.

شرکت فناوری ساختمان آرمه هم اکنون یکی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان عمده سیستمهای وان، جکوزی، سونا، اتاق دوش، فول ست سرویس آینه باکس و چینی آلات بهداشتی در کشور ایران بوده که از نظر طراحی و کیفیت منطبق با استانداردهای بالای اروپایی جهت گیری نموده و در این راستا بسیاری از محصولات ارایه شده توسط این شرکت دارای استانداردهای CE اروپا –تضمین کیفیت ISO و UKAS و همچنین ۵ سال گارانتی طلایی و بیست سال خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین مواد اولیه و تجهیزات بکار رفته در تمامی محصولات با دقت و کیفیت بالا در نظر گرفته شده و در زمینه طراحی و کیفیت تولید انها از مدرنترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و بهترین تجهیزات کنترل کیفیت استفاده شده است.علاوه بر آن با استفاده از روشهای نوین امروزی در مدیریت بهره برداری و بهره وری و همچنین مدیریت ارتباط با مشتریان،فناوری ساختمان آرمه به دنبال ایجاد روابط استوار و مداوم با مشتریان خود می باشد.

با توجه به اهمیت روزافزون منابع آب و انرژی مبنای طراحی محصولات این شرکت بر اساس حداقل مصرف آب و برق و حداکثر بهره وری می باشد به طوری که برای مثال آب مورد نیاز جهت استفاده در جکوزیهای HOME BASE TEC با توجه به طراحی آن بر پایه صرفه جویی در منابع فوق الذکر تقریبا ۳۰ % کمتر از مدل های مشابه بوده و راندمان هیدرولیکی سیستم هیدرو ماساژ در این محصولات ۱۰ ال ۱۵ درصد بالاتر است که نتیجه آن به همین مقدار صرفه جویی در مصرف برق می باشد.

شرکت فناوری ساختمان آرمه در طی دوران فعالیت خود در تلاشی مستمر بوده تا با ارایه برترین محصولات به هم میهنان عزیزمان نقش و دین خود را در بهبود سطح کیفی زندگی و حفظ سلامت هموطنان گرامی ایفا نماید.

جکوزی

جکوزی


جکوزی

جکوزی


جکوزی

جکوزی


جکوزی

جکوزی


جکوزی

جکوزی


وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

روشویی کابنتی

روشویی کابنتی

روشویی کابنتی

روشویی کابنتی

روشویی

روشویی

روشویی

روشویی

توالت فرنگی

توالت فرنگی

توالت فرنگی

توالت فرنگی

توالت فرنگی

توالت فرنگی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی

روشویی

روشویی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

جکوزی

توالت فرنگی

توالت فرنگی

ابعاد جکوزی خانگی

ابعاد جکوزی خانگی عادی به صورت کلی حدود 80 سانتیمتر عرض (جهت یک نفره) و حداقل 120 سانتیمتر عرض جهت یک جکوزی خانگی دو نفره می باشد. بُعد طولی نیز در ابعاد جکوزی خانگی حدود 170 سانتیمتر و همچنین ابعاد جکوزی های معمولی خانگی دارای 70 سانتیمتر ارتفاع می باشد. اما به صورت کلی (بر اساس نوع مصرفی که شما توقع دارید از یک جکوزی داشته باشید)، نوع و پس از آن با توجه به این نوع جکوزی خانگی، ابعاد جکوزی برای شما مشخص می شود. به عنوان مثال در صورتی که شما تمایل داشته باشید صرفا کمر و پشت شما به شکل کامل (و همزمان) از ماساژ آب استفاده نماید باید جکوزی ای با ارتفاع بلند (جهت رسیدن واتر جت ها به صورت همزمان به پشت و بالای کمر) و یا در صورتی که تمایل داشته باشید که از امکانات ماساژ تمام طول پاها  استفاده نمایید باید از جکوزی خانگی با طول بلند تر استفاده نمایید.

از طرفی محدودیت های فضا نیز باعث کم یا زیاد شدن سایر ابعاد جکوزی خانگی می گردند . به عنوان مثال در صورتی که شما در فضای حمام (سرویس بهداشتی) خود دارای امکانات عرضی کمتری نسبت به عرض عمومی جکوزی دو نفره (120 سانت) باشید و تمایل داشته باشید که از یک جکوزی دو نفره استفاده نمایید ، می توانید از جکوزی های عریض ضلع مقابل و یا در صورتی که شما در طول سرویس بهداشتی خود دارای محدودیت هایی باشید بالاجبار از جکوزی هایی با شکل کُنج (کناره) یا نیم کُنج استفاده نمایید.

آنچه بدیهی است در صورتی که محدودیت های فضای سرویس بهداشتی شما از این نیز بیشتر باشد جکوزی های نوع مینی آخرین راهکار برای رسیدن شما به هدف خواهد بود.

جکوزی چیست

جکوزی در واقع محیطی است متشکل از یک وان و نیز نازل های خروج آب با فشار آب که توسط یک موتور خروج آب به بدن پاشیده می شود. این فشار آب از نظر تکنیکی و پزشکی دارای موارد مصرف بسیاری است.

تولید نسبت به تعداد مصرف کننده جکوزی

جکوزی در انواع مختلف یک نفره، دو نفره و جکوزی های چند نفره ساخته می شوند.  
جکوزی آپارتمانی، جکوزی ویلایی
جکوزی هایی که روی شاسی نصب شده و به شکل پک کامل (اسمبل شده) مانند یک ماشین لباسشویی بدون هیچ گونه ساخت و ساز و تخریب خاص محل نصب آن آماده استفاده آپارتمان ها (منطبق با امکانات و محدودیت های مورد نیاز جکوزی آپارتمانی ساخته و به باز عرضه می گردند را جکوزی آپارتمانی و جکوزی هایی که با استفاده از فضای محدودی از زمین سرویس بهداشتی و همراه با امکانات و محدودیت های خاص خود) ساخته و استفاده می شوند.

استفاده از جکوزی می تواند کاربرد ها و موارد بی شماری همچون:

1)    ماساژ تراپی جهت رفع خستگی و نیز درمان درد های عضلانی
2)    صرفه جویی بسیار در مصرف آب زمان استحمام
3)    پرتو درمانی
4)    گرما درمانی
5)    جکوزی های صنعتی جهت مصارف صنعتی

یک جکوزی حداقل دارای اجزاء زیر می باشد:

1-    بدنه اصلی جکوزی
2-    شاسی (چهارچوب اصلی) نگهدارنده بدنه جکوزی که بایستی صددرصد از جنس ضد آب تهیه شده باشد؛ در زمان خرید شاسی شما می توانید توسط یک آهنربای بسیار قوی از ضد زنگ بودن شاسی اطمینان حاصل نمایید. برای این منظور آهنربا را به شاسی نزدیک کنید، فلزات صد در صد ضد زنگ هرگز آهنربا را به خود جذب نخواهند کرد.
3-    موتور اصلی خروج آب از نازل ها
4-    لوله های هدایت کننده آب به نازل ها
5-    نازلهای خروج آب جکوزی
6-    قسمت زیر آب جکوزی (چاهک خروج آب از ناحیه پایینی جکوزی)
7-    شیرآلات

جهت هر کدام از این اجزاء در سایر قسمت های این سایت توضیحات کاملتری ارائه داده ایم

خواص جکوزی

جکوزی خانگی، محیطی مناسب و بصرفه اقتصادی جهت تنظیف
یکی از خواص جکوزی خانگی "بلوئر" (حباب ساز) جهت اضافه شدن هوا به آب زمان خروج از نازلها و تبدیل آب به کف توسط صابون مایع می باشند. این بدان معناست که شما می توانید پس از استفاده از ماساژ درمانی توسط اضافه کردن مقدار کمی شامپوی مایع به آب جکوزی را تبدیل به محیط شستشوی بدن نمایید. دقت نماییم که این نوع تنظیف از نظر مصرف آب نسبت به استحمام از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار است.

خواص جکوزی در ماساژ تراپی

همان طور که همه ما می دانیم آب به عنوان یکی از بهترین ماساژ دهنده ها عمل می کند و استفاده از آن به عنوان ماساژور مایه رفع خستگی و نیز درمان مناسبی جهت کمر درد و یا هر کدام از عضلاتی است که دچار آسیب شده باشند. کسانی که به شکل عمومی هفته ای یک بار از جکوزی در منزل استفاده می نمایند اذعان می نمایند که جکوزی به وضوح دردهای عضلانی عادی و نیز خستگی های مفرط کاری (که به علت کوفتگی عضلانی اتفاق می افتد) را کاهش می دهد.

خواص جکوزی در زیبایی و شادابی پوست صورت

بر هیچ کس پوشیده نیست که تماس آب با پوست صورت و بدن مایه جوانی پوست و زیبایی چهره استفاده کننده می شود. نکته ظریفی که باعث ایجاد یک شُبهه در بین استفاده کنندگان شده این است که در صورتی که در دمای بالا و داغ از جکوزی استفاده نماییم ، چربی های پوست ما از بین می رود و این  نکته با توجه به دو نکته در نوع مصرف می تواند تبدیل به یک استفاده بی ضرر و یا حتی مفید برای بدن و صورت شما باشد!!!!

نگاه اول آنکه جکوزی را هرگز در دمای بسیار بالا استفاده نکنید! زیرا ماساژ درمانی خود نیازمند یک ریلکسیشن خاصی است که با دمای بالای آب (و کاهش فشار خون) این حس در بدن از بین می رود. پس ما به شما توصیه میکنیم که جکوزی را در دمای بالای آب استفاده ننمایید.

نگاه دوم استفاده از جکوزی در دمای بالا و مکمل کردن این عمل با یک روغن درمانی پس از استفاده از جکوزی است! مسلما استفاده از روغن های حلزوم و یا آلوئه ورا و یا بادام تلخ و یا زیتون بدون بو (به شرط آنکه شما انواع اصلی آنها را استفاده کنید) می تواند شادابی و زیبایی پوست شما را ده ها برابر نماید.

خواص جکوزی های تولید شده برند Homebasetec

استفاده از ورق های اکرولیک اروپایی
همه ما تا بحال لکه هایی را که روی حاشیه آکواریوم بر اثر تماس سطح بیرونی آب در مرور زمان ایجاد شده است دیده ایم. این لکه ها دارای یک میزان خاصی برجستگی نیز هستند که در صورتی که از داخل سطح آکواریوم را لمس نمایید کاملا برجسته و مشهود است و اگر شخصی ناآگاه و ناوارد باشد میتواند در صورت تماس سایشی پوست دست، آن را مخدوش نموده و به آن آسیب بزند.

در جکوزی آپارتمانی نیز به سادگی پس از چندین بار مصرف این چنین لکه هایی ایجاد خواهد شد. اما تفاوت جکوزی ساخته شده از ورق اکرولیک مرغوب اروپا با یک ورق اکرولیک غیر مرغوب زمانی آشکار خواهد شد که شما تمایل به نظافت و از بین بردن آن لکه ها را داشته باشید! کافیست که با یک تکه ابر فشرده شما چندین بار روی ورق اکرولیک اروپایی بکشید تا به راحتی این لکه ها از بدنه جکوزی آپارتمانی شما پاک گردند. اما در مورد تنظیف همین لکه ها از ورق اکرولیک غیر مرغوب شما حتی با مخدوش کردن سطح ورق نیز موفق به از بین بردن لکه و از آن مهم تر برجستگی هایی که بعضا می تواند پوست بدن را حین تماس مخدوش نماید نخواهید شد.

موتورهای جکوزی آپارتمانی برند HOMEBASETEC

موتور های استفاده شده در جکوزی آپارتمانی برند HOMEBASETEC از بهترین و مرغوب ترین موتور های برند LX ساخت کشور چین (تحت لیسانس ایتالیا) با 5 سال ضمانت کامل می باشد. تجربه تولید جکوزی های برند HOMEBASETEC در طی حدود یک دهه نشان داده که این موتور ها به هیچ عنوان دچار هیچ مسئله ای نخواهند شد  و مصرف کنندگان نیز امتیاز A+ را به این موتور ها داده اند.

نازلهای آب

این نوع جکوزی ها دارای موتور های پمپاژ آب از نازلها با هدف ماساژ قسمت های خاصی از بدن می باشند. در انواع جکوزی های تولید شده شرکت فناوری ساختمان آرمه این نوع نازلها به صورت تک به تک قدرت کم یا زیاد شدن میزان خروجی آب می باشند و شما می توانید این نازلها را جهت نقاط خاصی بسته و جهت نقاط دیگر پر فشار تر نمایید.

تیزرهای بازرگانی آرمه



مدیریت مدیریت: آرش داوودزاده
تلفن تلفن: 22303035
فکس فکس: 
تلفن همراه تلفن همراه: 09129487595
وب سایت وب سایت: www.homebasetec.com
شبکه های اجتماعی شبکه های مجازی:   Follow us on Instagram   Join us on Telegram
نشانی نشانی: تهران - سید خندان - بنی هاشم - بالاتر از 3 راهی پرتوی - نبش بن بست لاله - پلاک 1 - واحد 3
به اشتراک بگذارید این آگهی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

Share on Facebook   Share on Twitter   Share on Google+   Share on Telegram   Share on Whatsapp Share on Whatsapp  === 0

ارتباط با مدیریت بازرگانی آرمه


ایمیل:    
نام و فامیل:  
تلفن همراه:  
شهر:  
متن پیام  
صد ضربدر سه =     
   


تاریخ ثبت ثبت آگهی: 1396/07/18
به روز رسانی به روز رسانی: 1398/10/20
بازدید بازدید: 6286

مطالب و مقالات مرتبط

آسمان خراش یوریکا ملبورن
0

آسمان خراش یوریکا ملبورن

مشهورترین معماران جهان
0

مشهورترین معماران جهان

ویلاهای لاکچری امارات متحده عربی
0

ویلاهای لاکچری امارات متحده عربی

کلیسای نوتر دام در پاریس
0

کلیسای نوتر دام در پاریس

آسمان خراش آبشار درچین
0

آسمان خراش آبشار درچین

مرکز خرید گوم در مسکو
0

مرکز خرید گوم در مسکو

خانه هایی شبیه موزه
1

خانه هایی شبیه موزه

10 خانه گران قیمت افراد مشهور سلبریتی جهان
0

10 خانه گران قیمت افراد مشهور سلبریتی جهان

هتل اوآسیا در سنگاپور
0

هتل اوآسیا در سنگاپور

آبنمای زیبای دی تروی در رم
0

آبنمای زیبای دی تروی در رم

© Copyright 2015-2021 loginbrands.com - All Rights Reserved - Design & Develop by: LOGINBRANDS